Rowenta RO4859 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO4859 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Sharon 09-06-2021

Zeker een aanrader

Wat een fijne stofzuiger. Heel erg veel zuigkracht en toch stil. Is heel handig in gebruik, mooi design ook. Ik ben er erg blij mee!!!

Pluspunten

• Handig
  • Veel zuigkracht
  • Licht

Minpunten

• Snoer had wat langer gemogen maar geen groot drama

speedy.saskia@gmail.com 08-06-2021

Fijne wendbare stofzuiger

Fijne wendbare stofzuiger.
Is lekker licht dus makkelijk mee naar boven te nemen.
Een heel lang snoer dus via 1 stopcontact over de gehele verdieping te gebruiken.
Het meest gebruikte borsteltje zit verwerkt in de stang dus die heb je altijd bij de hand.
Wat ik mis is een harder/zachter knop zodat ik ook makkelijk het kleed kan stofzuigen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Borsteltje aan stang

Minpunten

• Geen harder zachter knop

Sanne 27-05-2021

Positief met verbeterpunten

De stofzuiger wordt in delen geleverd, maar is gemakkelijk in elkaar te zetten. Daarnaast zitten er voldoende hulpstukken bij voor verschillende doeleinden, alleen jammer dat je deze niet in/op de stofzuiger kunt bewaren. Het gewicht van de stofzuiger is licht, erg prettig. Bovendien is ie goed wendbaar en heeft de zuigkracht mij verrast. Een nadeel vind ik de lengte van het snoer: ik kan vanuit het midden van de kamer niet de gehele woonkamer/zolder in één keer stofzuigen zonder de stekker in een ander stopcontact te moeten stoppen. Ook zou de zuigmond groter mogen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Goed wendbaar
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Snoer te kort
  • Zuigmond aan de kleine kant