Rowenta Clean & Steam Revolution RY7777 Vloerreiniger wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Clean & Steam Revolution RY7777 Vloerreiniger wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

i****@t***************** 08-05-2021

Fijne stoomreiniger

Heel fijne stoomreiniger, die gelijktijdig ook kan stofzuigen. Het apparaat is heel wendbaar, het snoer is lang genoeg. Ik kan mijn hele vloer doen, zonder het water reservoir opnieuw te vullen.
De vloer wordt echt mooi schoon, maar er blijven wel wat strepen achter. Deze verdwijnen na een paar uur.
Het is lichamelijk en stuk minder zwaar dan apart stofzuigen en dweilen. Heel tevreden over!

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Stofzuigen en dweilen in 1
  • Lang snoer

Minpunten

• Laat strepen achter

Suusje1986 04-05-2021

Super stofzuiger/dweilen in 1

Super handig. Stofzuigen en dweilen tegelijkertijd. Scheelt weer wat werk. Stofzuiger voelt hierdoor wel wat zwaarder maar super blij met het resultaat.

Pluspunten

• Schoon
  • Bespaart tijd

l********@h********** 28-04-2021

Mooie aanvulling voor een schone vloer!

Ik heb de Rowenta steam and clean nu een aantal weken in huis om te testen en na even aan het gebruik gewend te zijn geraakt zijn dit de plus en minpunten voor ons:

Plus:
* Gemakkelijk in het gebruik. Wel wat zwaarder dan een normale stofzuiger- of stoomreinigerstang masr dat is logisch gezien het design.
* Super snel gebruiksklaar (binnen 1 minuut kun je stofzuigen EN dweilen).
* Waterreservoir en de stof opvangbak zijn gemakkelijk te vullen cq legen.
*Er worden 4 dweilhoezen bij geleverd dus altijd een schone voorhanden
* Ergonomische handgreep en stoomhoeveelheid is gemakkelijk te regelen
* Je kunt zowel stofzuigen en dweilen tegelijk, als alleen stofzuigen, door middel van het instellen van de stoomfunctie.
* Makkelijk op te bergen na gebruik, op de bijgeleverde houder.
* Hij dweilt niet super nat, dus de vloer is snel droog. Ook te gebruiken op laminaat, wat een pluspunt is!
* Mijn partner heeft al een paar keer stof gezogen en gedweild!!! Dit is met de andere apparaten op 2 handen te tellen in jaren. Zeker het dweilen. Dus voor mij persoonlijk de dikste winst!

Nadeel:
* Droogt streperig op. Ook na eerst stofzuigen en dan pas de stofzuigen en dweilen (ook als ik eerst de dweil eronder weg laat). Dus of onze vloer is heel vies, of ik heb de truc nog niet door, of zo dweilt hij nu eenmaal. Voor ons prima om mee te leven, aangezien de woonkamer nu bijna dagelijks wordt gedweild, tov 1x per week.
* Hij maakt meer herrie dan een gewone stofzuiger, al vallen de decibellen nog we binnen de marges.
* Door de vorm kun je niet overal goed bij komen.

Al met al zijn wij erg tevreden met de stoomreiniger, als aanvulling op onze normale stofzuiger en stoomreiniger. Een complete vervanger is het voor ons niet maar doordat je hem veel sneller even pakt is het voor ons een waardevolle aanvulling.
Qua prijs wel iets aan de hoge kant. Zeker omdat hij geen producten vervangt.

Pluspunten

• Snel warm en klaar voor gebruik
  • Stofbak makkelijk te legen
  • Vloer is snel droog na dweilen
  • 4 dweildoeken bijgeleverd
  • Simpel in gebruik en makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Maakt wat meer herrie dan een stofzuiger
  • Laat lichte strepen achter na opdrogen
  • Snoer zit wat 'in de weg' tijdens gebruik
  • Kan alleen de vloeren reinigen

Monique 28-04-2021

Fantastisch wat een gemak.

Ik vind het een geweldig product. Je stofzuigt en dweilt je vloer in 1 beweging. En het is ook vrij snel droog. Het apparaat is makkelijk in gebruik en ook makkelijk schoon te maken. Hij hoeft niet lang warm te worden waardoor je meteen kan beginnen. Ook fijn om een geurtje toe te kunnen voegen aan het product. Hij is ook erg wendbaar waardoor het nog makkelijker is. 1 nadeel vind ik dat het vuil wat vochtig wordt waardoor je het moeilijk uit het reservoir krijgt. Als je dit meteen leegmaakt is dit nog niet heel erg vochtig. Het snoer is lang zat om een groot oppervlakte mee te kunnen doen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Geur
  • Lang snoer
  • Zuigkracht
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Vuil wordt vochtig
  • Hard geluid

m***************@h********** 27-04-2021

Super machine!

Ik mag deze clean en steam uitproberen. Mooi design en eigenlijk had ik niet zo veel verwachtingen, maar het tegendeel bewijst! Wat een gemak. Hij stofzuigt alles en meteen de dweil erachteraan. Ik houd veel tijd over en er blijven geen strepen achter op de vloer. Enige nadeel is de stroomkabel, als het apparaat draadloos was geweest, was het ideaal!!!

Pluspunten

• Stomen
  • Stofzuigen

Minpunten

• Draad

JannekeZ 26-04-2021

Goede combi

Ik heb dit product mogen testen en... Ben er echt door verrast. Ik was sceptisch over de combinatie stofzuigen en dweilen (door middel van stoom). Dan zal hij vast een van beide wel niet goed doen. Of beide matig. Maar het valt me echt super mee! Zonder schoonmaakmiddel stoomt hij de vloer helemaal schoon, nadat hij eerst stofzuigt.
Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat het snoer oprolbaar had kunnen zijn. Dat zou net wat makkelijker zijn.

Pluspunten

• Dweilkracht
  • Stofzuigkracht

Minpunten

• Snoer is niet oprolbaar

saed 26-04-2021

stofzuigen en dweilen in 1x ... super makkelijk en snel

Dit apparaat is erg makkelijk en snel in gebruik, hij zuigt en stoomt tegelijk.
maakt goed schoon.
ligt niet zwaar in de hand.
ben hier erg blij mee , dit is een aanwinst in mijn huishouden ( gezin met kinderen en hond) .
als ik een minpunt zou kunnen benoemen dan zou dit alleen het snoer zijn , het zou makkelijker zijn als het draadloos was en met draad zou het qua opruimen mooier en makkelijker geweest zijn als het snoer automatisch oprolbaar was ( net zoals bij een stofzuiger)
dat is een echte aanrader , het is zijn geld zeker waard

Pluspunten

• stofzuigen en dweilen tegelijk
  • de vloer is niet erg nat en droogt erg snel
  • makkelijk in gebruik
  • lang snoer
  • meerdere dweildoeken bijgeleverd

Minpunten

• snoer niet oprolbaar