AEG QX7-1-P5SW beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX7-1-P5SW beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

wimwinkelhorst@outlook.com 11-08-2022

goed

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

heel handig ik gebruik de normale stofzuiger haast niet meer
met deze kan ik over al komen zelf onder het bed !

Pluspunten

• zuigt alles op

Minpunten

• geen knik punt

Patrick 14-05-2021

Fijne steelstofzuiger, mooi design, weinig geluid

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Sinds een paar weken gebruiken wij deze steelstofzuiger. Wat wij vooral belangrijk vinden is het gemak in gebruik. Hierin voorziet deze steelstofzuiger absoluut. Hij ligt lekker in de hand, is niet te zwaar, rolt makkelijk over onze pvc-vloer en is ideaal omdat hij ook als kruimeldief gebruikt kan worden.
Ik heb zelf lang haar en door de ronde voet blijven deze haren niet vastzitten maar komen terecht in het reservoir. Je ziet het wanneer deze vol is en is vervolgens erg makkelijk van het apparaat te halen om hem te legen. Wat wij erg handig vinden is dat de stofzuiger rechtop blijft staan, ook wanneer deze niet in de standaard staat. Wij gebruiken voornamelijk de sterkste zuigkracht en het geluid wat daarbij hoort is acceptabel. Twee minpuntjes zijn dat er geen display opzit met de batterijduur (wel streepjes) en dat we met deze stofzuiger niet onder ons bed kunnen zuigen omdat het reservoir te breed is. Al met al zijn we tevreden over deze stofzuiger. Binnen no-time is ons hele huis stofvrij zonder dat de stofzuiger tussentijds opgeladen moet worden.

Pluspunten

• Ook te gebruiken als kruimeldief

Minpunten

• Geen display voor batterijduur
  • Kan niet onder het bed

Patrick 13-05-2021

Prettige stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze stofzuiger ligt erg goed in de hand waardoor het stofzuigen prettig verloopt. Met je duim zet je hem makkelijk aan of uit of op een hogere of lagere stand. Door het lampje zie je ook, wanneer het wat donkerder is in de kamer, stof goed liggen. De stofzuiger is niet te zwaar en heeft een mooi design waardoor hij niet misstaat in de woonkamer. Je pakt hem er dus zo even bij en houdt het huis lekker schoon. Een minder leuk klusje vind ik het leegmaken van het reservoir. Maar dit gaat met deze stofzuiger erg makkelijk. Je ziet wanneer hij vol zit, haalt het reservoir eraf, leegt hem in de prullenbak en klikt hem weer terug op het apparaat. We zijn erg blij met deze stofzuiger die het schoonhouden van ons huis net wat makkelijker maakt.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Kan niet onder het bed
  • Geeft de batterijduur niet concreet weer

Chantal 13-05-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ik ben erg tevreden met deze stofzuiger.
Wij hebben hem in de woonkamer op de standaard staan, dit is ook meteen de oplader. Op deze manier is de stofzuiger nooit leeg. Het is prettig dat hij makkelijk uit de standaard te halen is. Hierdoor gebruik ik hem eigenlijk elke dag wel! Het ingebouwde licht is prettig wanneer het wat donker is. Hierdoor neem je alle haren en kruimels makkelijker mee. De ingebouwde kruimeldief is een groot pluspunt! De diverse opzetstukken daarvoor maken de stofzuiger helemaal af.

Pluspunten

• Ingebouwde kruimeldief
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Bij lang stofzuigen wat zwaar

AnnaP 13-05-2021

Heel fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

De accu gaat in de laagste stand behoorlijk lang mee, in mijn geval genoeg voor alle kamers. Het opladen ervan duurt een aantal uur. Tijdens het opladen is wel duidelijk te zien hoe vol hij al zit.
De kruimeldief kan je er heel makkelijk uitnemen, waardoor je die ook echt snel gebruikt. Wel is het een nadeel dat deze maar op 1 stand werkt, namelijk hard. En ik zou graag een opzetstuk voor mijn meubels erbij hebben.
Het stofbakje is niet al te groot, dus je zal het geregeld moeten legen. Maar dit kost niet veel moeite, want je klikt het zo uit en in elkaar.
Op het instructieblad is ook te zien hoe en hoe vaak je het filter en de borstel moet schoonmaken. Het filter moet je met water doen en vervolgens aan de lucht laten opdrogen. Dat duurt wel een dag of 2, dus je moet er wel rekening mee houden dat je in de tussentijd niet kan stofzuigen.
Hij zuigt de vele (mensen)haren goed van de grond, wat voor mij echt belangrijk is, en hij heeft ook geen moeite met wat grotere kruimels of blaadjes. Ik ben tevreden met deze stofzuiger, omdat hij het echt makkelijker maakt om je huis schoon te houden.

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • oplaadstation zonder boren

Minpunten

• reinigen is bewerkelijk
  • geen meubelborstel

Nikkie 12-05-2021

Mooie goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Allereerst heeft dit stofzuiger een zeer mooi design en staat daardoor zeer fraai in de woonkamer. Hij is snoerloos en heel makkelijk in gebruik, waardoor je hem ook sneller pakt voor het stofzuigen van kleinere oppervlakken. Ook voor grotere oppervlakken is de accuduur prima, mijn hele woning (+-80 m2) is zonder problemen helemaal schoon te krijgen. Deze stofzuiger heeft geen zak, maar het bakje en de roller zijn heel makkelijk te reinigen. De stofzuiger kan niet onder lage kasten/banken, maar de kruimelzuiger met opzetstukken kan dit wel. Daarnaast is de kruimelzuiger top voor het aanrecht, de tafel en de spleten in de bank. Alles wordt in een keer meegezogen en je hoeft nergens twee keer overheen.

Wel nog 2 nadelen:
- Stofzuiger maakt veel lawaai
- Kruimelzuiger is vrij zwaar

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Kruimelzuiger is zwaar

Chantal 12-05-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ik ben erg tevreden met deze stofzuiger.

Pluspunten

• Ingebouwde kruimeldief
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Bij lang stofzuigen wat zwaar

Chantal 12-05-2021

Heerlijke stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ik ben erg tevreden over de stofzuiger.
De sledestofzuiger is zwaar en maakt een hoop herrie.
Deze stofzuiger is een stuk lichter, makkelijk te pakken uit de standaard en maakt echt minder lawaai. De stofzuiger ligt fijn in de hand en de ingebouwde kruimeldief is een groot pluspunt!
De ingebouwde lamp is prettig wanneer het donker is, bijvoorbeeld onder de bank of het bed.
Kortom, een prettige stofzuiger die je heel makkelijk er even bijpakt!

Pluspunten

• Ingebouwde kruimeldief
  • Ligt prettig in de hand

Minpunten

• Filters moeten na schoonmaken lang drogen

Avl 12-05-2021

Precies de hulp die ik nodig heb

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

In een huishouden met drie kleine kids kan je best wat goed apparatuur gebruiken; deze Aeg steelstofzuiger voldoet 100%. Waar andere steelstofzuigers soms niet alles meepakken, waardoor je meerdere keren over dezelfde plek moet, en de stofzuiger een beetje moet optillen zodat hij de vuiligheid wel pakt, hoeft dat met deze Aeg echt absoluut niet. Door de fijne roterende rol pakt hij alles mee, en laat hij de vloer een soort van gepolijst achter, echt heel erg fijn.
Het reservoir is wat klein maar is niet hinderlijk, ik leeg hem toch standaard als ik klaar ben. Ik heb de filter nog niet hoeven schoonmaken dus ik weet nog niet of dat gemakkelijk zal gaan of niet.
Accu duur is prima, en geluid dat hij maakt ook. Uiteraard niet muisstil maar dat kan je ook niet verwachten.
Al met al ben ik super blij met deze Aeg en raad hem iedereen aan.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Makkelijk in de hand

Minpunten

• Klein reservoir

Mike w. 06-05-2021

Erg fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Hele fijne en wendbare stofzuiger.
Ligt lekker in de hand.
Neemt alle kruimels op.
Ook de ledverlichting aan de voorkant voegt waarde toe.
Hierdoor zie je sneller wat er in de hoekjes van de ruimte ligt.
Hij is makkelijk mee naar boven te nemen.
Ook de ingebouwde kruimeldief komt vaak goed van pas.

Pluspunten

• Draadloos
  • Ingebouwde kruimeldief
  • Makkelijk te tillen

Minpunten

• Het frame is te dik om onder de bank te komen

Iris5 05-05-2021

mooi design, snel te pakken!

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze stofzuiger staat bij mij achter een kast maar zou ook prima in je hal of woonkamer kunnen staan want het design is strak! alle accessoires zitten verwerkt in de stofzuiger en heb je dus bij de hand als je gaat zuigen. Het voetstuk lijkt klein maar is stabiel en stevig, je plaatst en verplaatst het voetstuk dus ook gemakkelijk (voor als je hem toch even in je woonkamer wil laten pronken) de stofzuiger is er ook makkelijk op en af te halen en je kan ook alleen de kruimeldief er af halen.

Zoals al aangegeven is het natuurlijk jammer dat deze stofzuiger niet onder mijn bank past, dit is dus meer een stofzuiger die "even" pakt, onder de bank hoeft niet elke dag gezogen te worden dus die doe ik gewoon met de slede stofzuiger eens in de zoveel tijd.
de Led verlichting op de zuigmond is mooi maar omdat de meeste van mijn meubels laag zijn (en de hoge meubels voldoende licht onder de meubels hebben) heeft dit voor mij weinig nut. Misschien wel prettig als je een donker hoekje in je huis hebt;).

De stofzuiger zelf doet goed waarvoor hij bedoelt is. Op de bank heb ik echt wel de harde stand nodig. op de vloer heb je ook voldoende aan de lage stand en kan je dus je hele huis door, ik heb nog niet meegemaakt dat mijn accu leeg was. (+/- 20-30 min gezogen) wel was de stofzuiger na een klein half uurtje wel echt zwaar in je hand. Het is echt een product voor makkelijk en snel gebruik... voor als je je kop rijst laat vallen bijvoorbeeld ;) na het eten even onder de tafel door etc.

Ik ben tevreden!

Pluspunten

• makkelijk te pakken
  • zuigkracht

Minpunten

• kan niet onder lage meubels
  • zwaar

Iris3 05-05-2021

makkelijk en snel

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze steelstofzuiger doet wat het beloofd. Hij heeft een mooi design en is makkelijk te pakken. De standaard waarop hij staat is stevig en eenvoudig, hij hoeft niet opgehangen te worden. Zoals ze al netjes aangeven bij AEG zit de stofzuiger zelf onder aan de steel, deze gebruiken we regelmatig even als kruimeldief, ideaal! je haalt hem er soepel uit. Doordat hij aan de onderkant van de steel zit kan de steelstofzuiger dus niet onder mijn bank maar dit wist ik voor ik hem ging testen!
De roller van de zuigmond pakt veel stof op, bij het terugtrekken van de sotfuizger trekt hij de viezigheid mee, je moet er wel nog even rechtdoor overheen als je het opgezogen wil hebben. Al met al maakt de stofzuiger hierdoor wel goed verbinding met de vloer zonder vacuüm te zuigen.

Ik ben tevreden, ik pak hem elke dag "snel" even. Op alleen de zachte stand zuigt hij voldoende als je je huis wat hebt bijgehouden, heb ik gebakken of genaaid dan is de harde stand wel nodig en ook stoffen objecten zoals een vloerkleed of bank redden het niet met de zachte stand.

Pluspunten

• goeie verbinding met vloer
  • makkelijke standplaats

Minpunten

• kan niet onder meubels <30cm

Ilona 05-05-2021

super steel stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Super steelstofzuiger, licht, makkelijk wendbaar en een hoge zuigkracht.
We hebben deze stofzuiger nu 2 weken in huis, en hebben ook een Robot stofzuiger. Voordat we deze steelstofzuiger in huis hadden, gebruikte we de gewone stofzuiger om de kleine hoekjes bij te werken. Tegenwoordig gebruiken we alleen nog de AEG icm de robot stofzuiger.

De stang is wat aan de korte kant, dus mijn partner (2 meter) klaagt hier over.

Zelf ben ik vol lof over deze steelstofzuiger, dieren haren van de stoffenbank zijn geen probleem dankzij de roller die voorop de stofzuiger zit. Ook kan je de kruimeldief gemakkelijk eruit halen, echter hebben we dit nog nooit nodig gehad, aangezien de stofzuiger al wendbaar genoeg is.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Perfecte zuigkracht

Minpunten

• Minder geschikt voor lange mensen ( + 195)

Nikkie 03-05-2021

Aanrader

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze stofzuiger is echt top! Staat midden in de kamer, maar dat kan prima want heeft een heel mooi design. Doordat het een snoerloze stofzuiger is, gebruik je hem heel gemakkelijk even snel voor kleine stukjes. Ik kan er bij mij thuis ook prima het hele huis mee door (+- 75 m2), accuduur is prima. Ik hoef nergens twee keer overheen, alles wordt in een keer meegenomen. De LED-verlichting helpt het vuil beter te zien en zo voorkom je dat je iets mist. De kruimelzuiger is erg handig voor het aanrecht of de tafel. De verschillende opzetstukken zijn verwerkt in het design en makkelijk te bevestigen op de kruimelzuiger. Het systeem is heel handig schoon te maken (het opvangbakje en roller).

Nadelen: de kruimelzuiger is los wat zwaar voor je hand/pols, dus voor wat langer gebruik niet handig. Daarnaast maakt deze stofzuiger vrij veel lawaai, met slapende kinderen stofzuigen is dus geen optie. Ik kom ook niet onder mijn bank/tv-meubel omdat hij vrij hoog is, maar hier gebruik ik Swiffer voor en dat gaat prima.

Pluspunten

• Accuduur
  • Zuigkracht
  • Praktisch
  • Goed te reinigen

Minpunten

• Gewicht kruimelzuiger
  • Geluid
  • Kan niet onder lage kastjes/banken

noppie2 01-05-2021
Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ik ben super blij met deze steelstofzuiger! De rolborstel is heel zacht en hij beweegt soepel over de vloer en laagpolig tapijt. Daardoor merk je weinig van het gewicht dat je voortduwt.
Hij is heel krachtig en zuigt alles op - ik was echt verbaasd, zo goed doet hij het. De hardere stand hoef ik eigenlijk bijna niet te gebruiken. Het lijkt daarom niet nodig dat de kruimeldief als je hem loskoppelt alleen op hard kan, want zachter zuigen zou misschien wat energie kunnen besparen. Maar tot nu toe ben ik ook over de gebruiksduur van de accu erg tevreden, dus heb er geen echte problemen van.
Als je de stofzuiger krijgt, moet je hem even in elkaar zetten, wat vrij eenvoudig is. De kruimeldief haal je er makkelijk uit en klik je ook makkelijk weer op zijn plek. Dat geldt ook voor het oplaadstation. Ik was een beetje bang dat hij niet zou blijven staan, maar dat is zeker niet het geval, super stabiel.
Verder is de handgreep is heel prettig en ook niet onbelangrijk: deze stofzuiger ziet er mooi uit en misstaat dus niet in je huiskamer.

Pluspunten

• krachtig
  • eenvoudig in gebruik
  • ziet er goed uit
  • gebruiksduur

Mike W. 29-04-2021
Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Een stofzuiger met een mooie uitstraling, fijn en redelijk licht in gebruik.
Makkelijk en niet te zwaar om bijvoorbeeld de trap mee omhoog te nemen. En natuurlijk geen gedoe met een stekker omstreken.
De LED-verlichting voor aan de zuigmond is erg handig, (vooral in de avond) en ook de ingebouwde kruimeldief en accessoires zijn erg fijn (voor als de stofzuiger er net niet goed genoeg bij komt.)
De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, en zuigt vrijwel alles zonder problemen op
Hij is makkelijk schoon te maken doordat vrijwel alle onderdelen los kunnen worden gehaald.
Ook is het draadloos opladen erg fijn, het oplaadstation neemt niet veel plek in beslag dus is het vrij makkelijk om het ergens te plaatsen. Opladen gaat dus makkelijk en snel.
Ik kan makkelijk 3 verdiepingen stofzuigen met een volle accu.
De stofzuiger heeft een zelfstaande parkeerstand. Hierdoor kun je de stofzuiger even weg zetten, zonder dat deze omvalt.

Het enigste minpuntje is voor ons dat de stofzuiger niet onder de bank of het bed kan worden gebruikt.
Dit komt omdat de kruimeldief in het frame zit. Hierdoor is de stofzuiger te 'dik' om onder de bank en het bed te komen. Je kunt Hierdoor alleen de eerste paar centimeters stofzuigen.

Pluspunten

• Draadloos
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk te reinigen
  • Makkelijk te tillen
  • Lange gebruiksduur (accu)

Minpunten

• Te dik om onder de bank/bed te gebruiken