AEG QX7-1-P5SW beige - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX7-1-P5SW beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

wimwinkelhorst@outlook.com 11-08-2022

goed

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

heel handig ik gebruik de normale stofzuiger haast niet meer
met deze kan ik over al komen zelf onder het bed !

Pluspunten

• zuigt alles op

Minpunten

• geen knik punt

Nele 07-07-2022

Handig maar tekort (in tijd) op volle sterkte.

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Handige stofzuiger die ik sinds een paar weken gebruik. Hij zuigt goed op de sterkste stand (maar amper 13' en dan moet hij opgeladen worden) - op de zwakkere stand (50') vind ik hem tegenvallen, het vuil wordt grotendeels verplaatst ipv opgezogen !! Dus ik moet in fases stofzuigen want het hele appartement in 1x stofzuigen lukt niet !! Is wel heel licht en handig om te gebruiken en de filter is eenvoudig schoon te maken.

Pluspunten

• licht en handig
  • verschillende zuigstukken

Minpunten

• amper 13' op volle kracht

Gerrit 20-12-2021

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Zo fijn om cadeau te doen. Wij hebben al veel ervaring met deze steelstofzuigers, en doen deze graag cadeau aan onze moeders.

Paul 16-11-2021

Krachtige draadloze stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Iets wat gelijk opvalt aan deze stofzuiger is de gebruikersvriendelijkheid. Over een hoop functies is goed nagedacht. Zo heeft het een lampje voor de zuiger zodat je in het donker ook goed kan zien wat je opzuigt. Ook zitten alle accessoires geïntegreerd in de stofzuiger en kun je er gemakkelijk af klikken, zodat je het altijd binnen handbereik hebt en je nooit meer hoeft af te vragen waar je opzetstukjes zijn. Daarnaast is hij draadloos want heel praktisch is aangezien je niet begrenst wordt door kabels. Wel is de accu beperkend als je het hele huis in één keer wil stofzuigen en dan duurt het ook vrij lang voordat de stofzuiger weer volledig is opgeladen, het is natuurlijk vrij logisch want de stofzuiger heeft veel vermogen en je wil natuurlijk niet een mega zware accu, maar toch is het soms net onhandig. Ook is hij soms lastig te manoeuvreren, het vereist wat handigheid om handig overal te komen. Het is dus een goed doordacht product, maar heeft wel een paar kleine minpuntjes.

Floris 16-11-2021

handige stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ik heb de stofzuiger ongeveer voor een halfjaartje en ben er heel tevreden mee. Ik woon zelf in een redelijk groot huis en heb niet overal stopcontacten zitten, dus ik kan niet overal makkelijk komen met een normale stekkerstofzuiger. In eerste instantie was ik vrij sceptisch over de kwaliteit van het stofzuigen en de duur van de batterij, maar al om al valt dat heel erg mee. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van het stofzuigen. Door de ronddraaiende Ik heb de stofzuiger ongeveer voor een halfjaartje en ben er heel tevreden mee. Ik woon zelf in een redelijk groot huis en heb niet overal stopcontacten zitten, dus ik kan niet overal makkelijk komen met een normale stekkerstofzuiger. In eerste instantie was ik vrij sceptisch over de kwaliteit van het stofzuigen en de batterij duur. Over dat eerste ben ik zeer tevreden over dat tweede wat minder. Soms moet ik toch nog de oude stekkerstofzuiger pakken om het stofzuigen af te maken.

Luc 16-11-2021

Goede en stijlvolle stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Het is een erg fijne stofzuiger die ontzettend gemakkelijk in gebruik is. Je haalt hem simpelweg uit de lader en kunt meteen aan de slag. Wat ik vooral heel fijn vond was de flexibiliteit van het apparaat, bijna elk hoekje van de kamer kan er mee bereikt worden. Ook doordat hij als kruimeldief te gebruiken valt kun je hem letterlijk overal in het huis mee gebruiken. Het is erg fijn dat deze stofzuiger draadloos is, zeker in een groot huis is dit een enorm voordeel. Ik was enorm onder de indruk van het design van de stofzuiger. Hij is heel gemakkelijk te gebruiken en ook de omschakeling naar kruimeldief is goed verwerkt in de stang van het apparaat. De accu was in mijn ogen ook prima, voor mijn huis goed genoeg om alle plekken te bereiken, mits hij goed opgeladen is. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de kracht van de stofzuiger soms een beetje inconsequent is. Sommige viezigheden op de vloer worden niet in een keer opgezogen en moet je een paar keer overheen gaan. Al met al is het een fijne stofzuiger en ik ben er zeer tevreden mee.

GAben 16-11-2021

Mooi ding!

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze stofzuiger een zeer mooi ontworpen apparaat, waar de nadruk is gelegd op het gemakt tijdens het gebruik. Dit is wat mij betreft voor een groot deel ook zeer goed gelukt. De stofzuiger beweegt zeer soepel over de grond en het is gemakkelijk om verschillende plekken, denk aan onder voorwerpen of hoekjes, te bereiken. Het feit dat het een draadloze stofzuiger is draagt hier zeker ook aan bij. Ook is het afvalbakje makkelijk te legen en kun je de individuele onderdelen gemakkelijk schoonmaken. Wat ik denk ik nog wel de beste functie aan deze stofzuiger vind, is het gemak waarmee je de kruimeldief uit het apparaat haalt. Tijdens het stofzuigen van een ruimte kun je zo gebruikmakend van de meegeleverde opzet stukken in één keer de hele ruimte stofvrij maken. Echter vind ik de kruimeldief op zichzelf redelijk zwaar, zeker als je deze gebruikt om boven heuphoogte schoon te maken. Daarnaast is de batterijduur van deze stofzuiger niet ontzettend lang, waardoor je soms tijdens een grote schoonmaak niet verder kunt aangezien er geen optie is om tijdens het gebruik het apparaat op te laden.

loissch 16-11-2021

Mooi ding!

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Over het algemeen ben ik tevreden over de stofzuiger. Het is ideaal om een kruimeldief en een stofzuiger in één te hebben. Ook kan je de kruimeldief namelijk even uit de stofzuiger pakken als je alleen deze nodig hebt. De lamp onderin is heel handig voor stofzuigen onder banken en kasten, je kan hierdoor goed zien wat er nog ligt.
Toch is er een minpunt: De accu is redelijk snel leeg. Dit komt deels doordat er in mijn huishouden veel gebruikers zijn, maar een groot huis kan alsnog niet in één sessie gestofzuigd worden. Wat hier wel enorm mee helpt is dat de stofzuiger met lampjes aangeeft hoe vol de accu nog is, waardoor je kan inschatten of je het redt en de stofzuiger niet ineens uitvalt. Toch houden wij onze oude stofzuiger als back-up in huis, voor het geval dat dit wel gebeurt.

esther 16-11-2021

Draadloze stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Doordat deze stofzuiger draadloos is geeft dat erg veel vrijheid en dit is voor mij het grootste voordeel. Ook is de kop er wendbaar waardoor je makkelijk in alle hoekjes kan komen. De stofzuiger is ook te gebruiken als kruimeldief, deze is deel van de stofzuiger en moet je uit de steel halen. Hiervoor zijn twee kopstukken bij meegeleverd en zitten ook vast in de steel, die makkelijk eruit te halen en erin te klikken zijn. Hierdoor zit alles wat je nodig hebt bij elkaar en heb je geen losse onderdelen die kwijt kunnen raken. Om het apparaat op te laden zet je heb op een voetstuk dat constant in het stopcontact zit. Wel moet de stofzuiger erg regelmatig opgeladen worden want de accu gaat niet heel lang mee. Verder is het apparaat wel redelijk zwaar als je hem even op moet tillen maar daarom is het ook fijn dat hij ook om is te bouwen tot een kruimeldief.

Jascha 16-11-2021

Mooie stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

De stofzuiger bevalt over het algemeen best goed, de design is handig, het feit dat hij draadloos is vooral, je hoeft niet meer elke 5 minuten het snoer in een ander stopcontact te doen, maar de accu is wel klein, en hij moet vaak opladen. Verder is de zuigkracht niet heel sterk en komt alles in de kruimel dief terecht waardoor hij snel vol zit. De opzetstukjes en de kruimeldief zijn wel heel erg handig en maken het makkelijker om moeilijke stukjes te bereiken. Ook is het geluid stukken beter dan andere stofzuigers. Daarnaast is hij ook mooi, dus het is niet zo erg als hij in een kamer staat, want het is een mooi design. Het is al met al dus een goede stofzuiger, en hij is erg aan te raden.

AnnevA 10-11-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ik vind het een erg fijne stofzuiger. Doordat je geen lange kabel hoeft uit te wikkelen en alleen maar de draadloze stofzuiger van zijn standaard hoeft te halen, ben je binnen no time aan het stofzuigen en pak je hem er ook sneller bij wanneer er een beetje vuiligheid ligt. Ook heel handig dat je hem als kruimeldief kunt gebruiken. Voor het stofzuigen van bijvoorbeeld de droger en kieren werkt de verlenging van de kruimeldief ideaal. Het grootste nadeel is wel dat de accu vrij snel leeg is. Je kunt niet in één keer een groot huis stofzuigen, hij moet tussendoor aan de oplader en best lang ook. Ook is de stofzuiger vrij zwaar, wat niet heel gek is aangezien er natuurlijk een zware accu in moet. Ook valt het me tegen dat de stofzuiger vaak niet alles meeneemt. Bij sommige bewegingen blijft er best veel liggen. Het lampje op de stofzuiger is dan wel weer handig om dat mee te zien liggen.

MVE 04-09-2021

Super stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Fijne stofzuiger, zacht onderzijde voor mijn PVC vloer. Verlengstuk voor de evt. webben boven of onder de kastjes. Licht ook ideaal! Daarnaast straalt hij bijna wat sjieks uit door de mooie zilver/goudachtige kleur.

MDE 03-06-2021

Stijlvol en praktisch

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Mijn eerste ervaring met deze steelstofzuiger was alvast positief. Door de PowerRoller kan je gemakkelijk alle soorten deeltjes opnemen, van fijn stof, tot haar van je huisdier en zelfs grotere deeltjes. Daarenboven vond ik de zuigkracht ook zeer krachtig, wat de opname natuurlijk nog versterkt. Een ander positief punt is dat de stofzuiger op zichzelf blijft rechtstaan en de accessoires van het toestel aan boord kunnen worden bewaard. Geen kans meer of toch beperkt om deze te verliezen. Een minpunt is misschien het gewicht. De stofzuiger voelt vrij zwaar aan, wat niet ten koste is van de flexibiliteit bij het stofzuigen, maar wel als je dit toestel in de hoogte wilt gebruiken of wilt verplaatsen. Bij het stofzuigen van de wagen ontbrak ik wel nog een accessoire. Nu heb je een heel kort stuk en een heel lang, maar om sommige plaatsen te bereiken, was iets ertussen wel handiger geweest. Het leegmaken van het reservoir is heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te reinigen.

• Krachtig
  • Flexibel in gebruik
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Gewicht

atene 28-05-2021

Perfekt en compact toestel

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ideaal toestel om elke dag de woning aan de kant te houden. Hij combineert uitstekende zuigkracht met optimaal gebruiksgemak. De voornaamste pluspunten zijn voor mij: zuigt prima (ook hondenharen), eenvoudige installatie, kan zelfstandig staan, heeft geintegreerde kruimeldief (geldbesparing), eenvoudig te ledigen, voldoende batterijduur, past onder mijn meubels en mooie kwaliteit van het product. Ik ben werkelijk tevreden en het toestel is zijn geld waard.

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • extra kruimeldief

s**2@h**l.com 18-05-2021

Teleurstellend resultaat

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

De AEG QX7-1-P5SW oogt als een handige, compacte steelstofzuiger met een mooi design. Ondanks dat het toestel niet licht is, ligt het toch niet zwaar in de hand. De PowerRoller glijdt ook heel fijn over de vloer. De zuigkracht of capaciteit om stof of vuil op te zuigen, laat echter te wensen over. De stofzuiger neemt enkel heel fijn, bijna niet zichtbaar stof op. Pluisjes, haar, zand of vuil kan hij niet opzuigen. Eigenlijk verplaatst je op deze manier gewoon het vuil. Door het design of de vorm is het ook heel moeilijk voor iets 'dikker' stof om door de steel te geraken, hierdoor verstopt de stofzuiger snel en moetje hem eerst half demonteren om leeg te maken waar het stof of vuil vast zit. Het reservoir is ook eerder klein, maar dat stoort niet. Je kan deze uiteindelijk makkelijk ledigen in je vuilbak. Ik had hoge verwachtingen van de stofzuiger, maar deze werden helaas niet ingelost. Ondanks dat onze zetels en kasten vrij hoog van de grond staan (een 15cm), kan je er ook niet mee onder de zetel of kast. De borstel / steel is te dik om er onder te passen. Je geraakt dus niet tot in alle hoekjes van de kamer.

Laura92 17-05-2021

ongelukkig

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Ik had de gelegenheid om de stofzuiger te testen ... maar was niet overtuigd. op het eerste gezicht is het ontwerp erg mooi, de handstofzuiger is gemakkelijk toegankelijk en de meegeleverde accessoires zijn handig voor alle omstandigheden maar minder voor de hand liggend om vast te pakken (vooral het kleine borsteltje in de oplader). makkelijk in gebruik ondanks zijn niet erg duidelijke gebruiksaanwijzing, de handstofzuiger is relatief zwaar en niet praktisch voor stof op hoogte, voor een jongere is het prima maar voor een oudere persoon of hij heeft mobiliteitsproblemen van de arm bijvoorbeeld ik niet aan te bevelen Het sterke punt is het gemak om op het laadstation op te bergen. prestatie oogpunt, het doet zijn werk, maar moet dagelijks worden gebruikt voor zeer kleine lichte stofdeeltjes. de 2 vermogensmodi zijn alleen praktisch als u de zuigtijd wilt verlengen. Ik zou eindigen met een groot negatief punt, na 15 dagen schakelt de stofzuiger zichzelf uit als we in de "normale" modus zuigen ondanks een volledige lading

Pluspunten

• gemakkelijk op te bergen

Minpunten

• kracht

c**l@h**l.com 16-05-2021

Handige en flexibele stofzuiger

Handige en flexibele stofzuiger
Wij hebben een vaste stofzuiger en hebben deze AEG-steelstofzuiger er nu extra bij. Vroeger werd de woning maar 1 keer per week gestofzuigd, omdat de vaste stofzuiger in stukken in de kast zat opgeborgen en het altijd een heel karwei was om deze uit te halen, te monteren en dan pas te gebruiken. De AEG-stofzuiger staat in zijn geheel in een kast en we halen deze bijna elke dag eens uit om iets dat is gemorst of wat kattenhaar te stofzuigen. Hierdoor oogt ons appartement natuurlijk veel netter. Bovendien haal je de kruimeldief er heel makkelijk uit en gebruik je deze ook vaak.
Monteren was heel makkelijk en intuïtief, wel heb ik even moeten zoeken waar ik de lader in moest steken. De handleiding was ook erg duidelijk.
Nog een pluspunt zijn de praktische accessoires die je erop kan klikken. Met het telescopische borstelopzetstuk kan je heel makkelijk plinten afstoffen, pluizen uit opvangbak van de droogkast zuigen of tussen de kussens van de zetel stofzuigen.
Het vuilreservoir is makkelijk te legen en de filters zijn uitwasbaar.
De stofzuiger is voldoende krachtig voor tussendoor stofzuigen, maar ik weet niet of ik deze ter vervanging van een vaste stofzuiger zou nemen. Voor ons in elk geval prima als tweede stofzuiger.
Het enige minpuntje is dat ik er niet mee onder de zetel en het bed kan stofzuigen. Ik had het uitgerekend en dacht dat het zou moeten lukken, maar het scheelt helaas enkele minimeters.

Pluspunten

• Snel bij de hand
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Geraakte net niet onder onze zetel en ons bed
  • Klein reservoir

Janina 15-05-2021

Een meerwaarde in mijn huishouden !

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze steelstofzuiger gebruik is als extra aanvulling bij mijn gewone stofzuiger. Ik vind het dus heel fijn dat hij makkelijk in de hoek kan worden opgeborgen. Het is ook nog een mooi toestel dus het is niet erg dat hij in het zicht staat. In het eerste gedacht had ik bang dat mijne lange haren niet ideaal zouden zijn voor deze borstel. Ik had bang dat mijn haren rond de borstel zouden draaien en vast komen te zitten. Dit is gelukkig niet het geval. Hij neemt alle stofjes en haren mooi op. Het toestel is ook zeer flexibel waardoor je makkelijk in hoekjes kan. Het toestel is ook heel eenvoudig te reinigen. Het vuilreservoir leegmaken is een fluitje van een cent. De borstel in de voet is ook demonteerbaar waardoor je hem ook goed kan zuiver maken. De batterijduur is voor mij ook meer als voldoende. Ik gebruik hem ook maar sporadisch, voor enkele vuile plekjes te stofzuigen. Het toestel is een echte meerwaarde in mijn huishouden!

Pluspunten

• mooi toestel
  • flexibel
  • batterijduur is perfect
  • volledig demonteerbaar voor reinigen

Joke ds 14-05-2021

Handige krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Deze AEG steelstofzuiger is het beste wat we al in huis hebben gehad. Hij staat mooi in onze keuken, hij is snel genomen om alle stof, kruimels of andere dingen mee op te zuigen. Hij ligt goed in de hand, ergonomisch makkelijk, ook de hulpstukken erbij handig voor de auto, smalle gleuven of iets in de hoogte proper te makken met de kruimeldief erbij waar de hulpstukken op kunnen. Hier wordt dagelijks gestofzuigd. Hij is krachtig, zelfs onze kleindochter van 3,5 loopt er met plezier mee rond. Je zou denken 15 min op volle kracht is niet lang maar je doet met deze stofzuiger echt wel heel wat in deze tijd. Wij zijn volledig verknocht aan deze fantastische stofzuiger, onze zware slede stofzuiger blijft zonder problemen aan de kant staan. Deze is heel zeker een must in je huis als je het heel druk hebt en graag je huis stof en haarvrij wil. Hij rolt heel makkelijk door je huis heen, en je kan hem laten rechtstaan als je een pauze wil nemen. AEG is top!!! Niet twijfelen, koop gewoon deze geweldig goede AEG steelstofzuiger.

Pluspunten

• Krachtig
  • Ligt goed in de hand
  • Ergonomisch
  • Makkelijk schoon te maken
  • Hij blijft staan bij een pauze

Patrick 14-05-2021

Fijne steelstofzuiger, mooi design, weinig geluid

Geschreven voor: AEG QX7-1-P5SW beige

Sinds een paar weken gebruiken wij deze steelstofzuiger. Wat wij vooral belangrijk vinden is het gemak in gebruik. Hierin voorziet deze steelstofzuiger absoluut. Hij ligt lekker in de hand, is niet te zwaar, rolt makkelijk over onze pvc-vloer en is ideaal omdat hij ook als kruimeldief gebruikt kan worden.
Ik heb zelf lang haar en door de ronde voet blijven deze haren niet vastzitten maar komen terecht in het reservoir. Je ziet het wanneer deze vol is en is vervolgens erg makkelijk van het apparaat te halen om hem te legen. Wat wij erg handig vinden is dat de stofzuiger rechtop blijft staan, ook wanneer deze niet in de standaard staat. Wij gebruiken voornamelijk de sterkste zuigkracht en het geluid wat daarbij hoort is acceptabel. Twee minpuntjes zijn dat er geen display opzit met de batterijduur (wel streepjes) en dat we met deze stofzuiger niet onder ons bed kunnen zuigen omdat het reservoir te breed is. Al met al zijn we tevreden over deze stofzuiger. Binnen no-time is ons hele huis stofvrij zonder dat de stofzuiger tussentijds opgeladen moet worden.

Pluspunten

• Ook te gebruiken als kruimeldief

Minpunten

• Geen display voor batterijduur
  • Kan niet onder het bed