AEG QX7-1P52IB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX7-1P52IB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kim 03-04-2021

Zoek je gemak? Koop deze!

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Al langere tijd wilde ik één steelstofzuiger, maar vond ze aan de prijzige kant. Nu de kans gekregen om hem te testen en ben ik verkocht.

De stofzuiger is prettig in gebruik. Het meest ideale vind ik dat het een stofzuiger en kruimeldief in 1 is. Nadeel van de kruimeldief is dat er maar 1 stand op zit, al is deze aardig krachtig. De stofzuiger ligt goed in de hand, wel aan de zware kant (niet vervelend).

Door de bijgeleverde monden kun je elk oppervlak aanpakken en de mondjes zijn snel en gemakkelijk te wisselen. Het stofreservoir is vrij groot, waardoor je weinig hoef te verschonen. Ik kan ons hele huis(3 verdiepingen) met de stofzuiger goed stofzuigen(ook met de accuduur).

De oplaadstandaard is ideaal. Hiermee staat hij rechtop in de kast en laadt meteen op. Ook de kleur en het design van de stofzuiger zien er goed uit!

Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Kruimeldief binnen handbereik tijdens stofzuigen
  • Oplaadstation
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Kruimeldief heeft maar1 stand
  • Vrij zwaae

Chantall88 02-04-2021

Echt een aanrader.

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Wauw. Ik ben om. Sinds een paar weken mag ik deze super fijne en wendbare snoerloze stofzuiger testen. Normaliter ben ik echt geen fan van stofzuigen en baal ik elke keer weer als ik dat lompe zware bakbeest uit de trapkast moet sjouwen. Het is dat het moet. Maar deze stofzuiger maakt het stofzuigen leuk. Zodra ik iets op de grond zie liggen , pak ik de stofzuiger uit de standaard en vlieg ik de kamer door. Ideaal. Zo wendbaar en heerlijk stil. Je kunt elkaar gewoon verstaan als de stofzuiger aan staat. Er zijn twee standen. En wat is deze stofzuiger lekker licht. Door het design kan deze overal makkelijk tussendoor en de trap is ook zo klaar. Er zit een kruimeldief in die je eruit kunt klikken. Fijn voor rondom de poten van de bank en de salontafel. Als je ‘s avonds nog even een rondje wilt maken, is het lampje op de voorkant zo fijn. Je mist geen kruimeltje. Ik wil nooit meer anders.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar

Minpunten

• Relatief klein stofreservoir

Woepsiedaisy 02-04-2021

Snel stofzuigen!

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Met kids en een hond blijf je aan het poetsen. Nu is het toch echt wel een dingetje want ik haat stofzuigen. De traditionele stofzuiger blaast warme muffe lucht, gefrot met de kabel; ik vind het helemaal niks aan! Bij samenwonen zei mijn man; ik zal wel stofzuigen elke dag. Vind ik niet erg. Nou, dat viel dus ook vies tegen.

Toen kwam deze in ons leven. Je hebt hem in een ogenblik erbij gepakt, hij maakt voldoende schoon, de kruimels rondom de tafel zijn elke avond zo opgeruimd en de hondharen die rond dwalen zijn ook meteen weg. Daar hebben we hem voor uitgezocht.
Maar inmiddels merken we dat we het ook voor de grote schoonmaak gebruiken, want dat je het van stofzuiger naar kruimeldief kunt omtoveren is ideaal. Al vind ik wel dat ie dan minder fijn zuigt. De borstel in de voet is dan ook een groot pluspunt.

Het verlengstuk in de steel is dan ook ideaal, je maakt de plinten mooierschoon en hebt zo de rand fotolijsten aan de muur gestofzuigd. Al met al ben ik wel tevreden. Natuurlijk wel iets minder zuigkracht dan de normale maar nu wel een veel hogere regelmaat van stofzuigen.
En hij is ook gewoon mooi.

Pluspunten

• accu
  • design

Minpunten

• kan niet onder bed stofzuigen

Hayat daje 31-03-2021

Klein hulpje

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Zeer makkelijk in gebruike en ook licht wat ik niet had verwacht . Het is een aanwinst in ons huishouden zeker nu met het thuiswerken en studeren van ons gezin is stofzuigen een dagelijks sport . Door de kruimeldief functie is het ook zeer handig en hoef je niet hele stofzuiger bij te halen . Makkelijk in gebruik kan tegenwoordig hele familie stofzuigen die vind het juist nu een leuk klus . Het enige nadeel zou misschien het klein reservoir maar de batterij capaciteit vind ik voldoende het kan meer maar tot nu toe geen probleem

Pluspunten

• lichtgewicht
  • makkelijk oplaadbaar
  • design

Minpunten

• reservoir te klein
  • batterij

Bob28 29-03-2021

Degelijke stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

We hebben deze stofzuiger nu een dikke drie weken mogen testen. In eerste instantie moesten we wennen aan de Powerroller, deze trekt de stofzuiger een beetje vooruit waardoor het sturen met de stofzuiger wat onwennig aanvoelt. Maar na een kleine week waren we zeker verkocht. Omdat een draadloze stofzuiger sneller gepakt is dan een bedrade stofzuiger blijft de vloer hier een stuk schoner.

Met twee jonge kindjes had ik verwacht dat de powerroller binnen no time een vuil rolletje zou zijn, dit valt reuze mee. Na drie weken intensief gebruiken, ziet het er nog uit als nieuw. Met de kruimeldief zuig je met gemak de stoelen aan de eettafel even uit.

De accuduur is ruim voldoende om een verdieping grondig te stofzuigen en de LED die voorop de powerroller zit voegt daadwerkelijk iets toe als je onder de tafel of een donkere hoek moet stofzuigen.

Hier blijft ie zeker in gebruik na de testperiode. De bedrade stofzuiger is dan ook niet meer uit de kast geweest. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Prima accuduur
  • LED voegt iets toe
  • Dubbel gemak met kruimeldief
  • Makelijk te legen

Minpunten

• Powerroller voelt onwennig aan
  • Gewicht is wennen

Renske 29-03-2021
  • Product gekregen

Alles schoon!

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

We waren opzoek naar een steelstofzuiger zonder snoer. Met 2 kleine kindjes en de zomer opkomst is ons huis de aankomende maanden niet meer zand en stofvrij. We hebben de stofzuiger 3 weken en de gebruiken onze grote stofzuiger bijna niet meer. Wat zijn we blij met deze stofzuiger. In een handomdraai van steelstofzuiger naar kruimeldief! Het huis is de laatste tijd nog niet zo stofvrij geweest als de afgelopen weken dat wij deze stofzuiger hebben. De kruimeldief heeft ook nog een accessoire (in de steel) waarmee je makkelijk de plintjes kan stofzuigen en rondom de eettafelpoten schoonmaakt. In de turbostand is in minder dan 10 minuten de hele kamer weer schoon! De stofzuiger is makkelijk te pakken en ook weer makkelijk op te ruimten op de oplaadbare voetstandaard. Er zit een lampje vlak voor de zuigmond. Ideaal als je ‘s avonds wilt stofzuigen. Je mist niets! Het gebruiksgemak is top. Wij zijn heel blij en willen niet meer anders.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Oplaadpunt
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Iets te zwaar

SoofH 28-03-2021

Top aankoop

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Heel blij met deze aankoop! Met jonge kindjes en een kat in huis is er altijd wel een reden om meerdere keren per dag de stofzuiger erbij te pakken. Eerder vond ik dat een rotklus, maar sinds we deze steelstofzuiger hebben, is het in een handomdraai gefixt. Wanneer de accu opgeladen is, kun je met gemak 3 rondjes door het huis en op onze tegelvloer zuigt het nauwkeurig alle kattenharen en kruimels op. Het is een handzaam (mede door het lichte gewicht, je loopt er zo van verdieping naar verdieping mee) en behendig model met een super mooi uiterlijk. De bank stofzuigen doe je met de kruimeldief welke eenvoudig uit de steel los te klikken is. Bijgeleverd brede opzetstuk kan hierop bevestigd worden. Tevens een lang dun opzet stuk welke te gebruiken is voor bijv hoog plafond of plinten. Na gebruik op te bergen in de vloerstandaard. Er zitten 2 standen op, in beide standen zelfde resultaat, en in de hoogste stand is het geluid nog steeds prima. Deze neemt weinig ruimte in, handig voor in een kleine trapkast. Voor ons echt een winnaar, en absoluut waar voor je geld! Ondanks dat de stofzuiger wat minder makkelijk onder lage objecten komt, gebruiken wij onze oude stofzuiger met snoer helemaal niet meer.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • strak design
  • goede zuigkracht
  • handig de ingebouwde kruimeldief
  • meeleverde standaard

Minpunten

• minder makkelijk onder lage kasten