AEG QX6-ANIM chili red

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX6-ANIM chili red op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

danielle_k90@hotmail.com 26-05-2021

Hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

We hebben de kans gekregen om deze steelstofzuiger te testen en wat een fijne stofzuiger is dit!
We hebben 2 middelgrote honden en 2 jonge kinderen en er moet dagelijks echt even een stofzuiger door ons huis.
Met mijn grote en logge stofzuiger ging het wel maar elke keer dat snoer uitrollen en dan dat ding achter me aantrekkend door ons huis was nog best vervelend.
Nu we deze stofzuiger hebben gaat er een wereld voor mij open!
Ik pak deze van de lader en hij glijd soepel en makkelijke over onze tegels en hij stofzuigt echt krachtig!
Ook even snel de bank stofzuigen met de handstofzuiger gebeurt nu met 1 klik.
Ik had in eerste instantie niet verwacht dat een steelstofzuiger zo sterk was.
Ja als de prijs ook driedubbel zo hoog zou zijn.
Schoonmaken van de zakloze stofzuiger gaat ook erg makkelijk en dan hebben we ook nog ledverlichting waardoor je de donkere hoeken ook zonder problemen mee kan pakken.
Ik kan in ieder geval niet meer zonder deze stofzuiger en raad deze dan ook aan!

Pluspunten

• Krachtig
  • Soepel
  • Makkelijk te pakken
  • Ledverlichting

Minpunten