AEG QX6-ANIM chili red - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX6-ANIM chili red op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annet 22-06-2022

Handige huishoudhulp

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Mooi design, en super handig. Even tussendoor wat kleine dingen opzuigen zonder weer de stofzuiger uit de kast te halen. Ook de handige kruimeldief is super handig.

Dennis 16-05-2022

Ideaal

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door de rode kleur schiet die als een ferrari door je woonkamer heen, je hebt als een speer alles schoon, het is een goed overwogen keuze, de haren van onze huisdieren zijn makkelijk van de meubels af te zuigen. Hij gaat soepel ideaal zonder stekker en niet zwaar

G.H.Kort 16-01-2022

Een geweldig apparaat.

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De steelstofzuiger van AEG is zeer aan te bevelen. Mooi design en heeft een goede zuigkracht. Ook de service van AEG is geweldigdig.

Wendy 27-12-2021

Geluidloze turbo

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Wat een verademing. Geen gedoe meer met een snoer. Toen ik de stofzuiger aanzette klonk hij echt als een kruimeldief en niet krachtig, maar niks bleek minder waar. Handig dat de borstel voor het plafond aan de stofzuiger zelf vastgezet kan worden, scheelt heen en weer lopen. Reservoir is doorzichtig dus je ziet het als deze vol dreigt te raken. Laadt snel op en is lang mee te stofzuigen. Ik heb veel trappen in huis dus het lichte gewicht is ook erg fijn. Stofzuiger kan zelfstandig staan en komt makkelijk in alle hoeken. Handig ook met een lampje aan de voorkant, als het schemert kan ik zelfs nog stofzuigen en alles zien. En nog een voordeel: veel huisdierenharen in huis die zo weg zijn. Door het zachte geluid valt mijn hond de stofzuiger niet meer aan. Top aankoop dus!

Wilma 12-12-2021

Mijn redder in nood

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Wat heerlijk om deze fijne steelstofzuiger bij de hand te hebben. Ik laat nogal eens wat vallen en ik heb 2 honden. Ik pak mijn redder in nood en ik zuig even de rotzooi weg. Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee. Met het licht aan de voorkant zie je pas echt wat er allemaal ligt.

Stella 30-11-2021

Beste huishoudelijke hulp

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Wat een goede hulp in het huishouden! Mooi design, makkelijk te bedienen en te manoeuvreren. Stofzuigen is nu een feestje. Ik pak hem bijna dagelijks om even door het huis te gaan voor het dagelijkse inloop vuil en kattenharen. Ons huis blijft nu lekker schoon. Deze steelstofzuiger heeft makkelijke hulpstukken wat het makkelijk maakt om de bank en de trap even snel schoon te maken.
Voor mij geen andere maar!

Herma 22-09-2021

Valt tegen

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Helaas vind ik deze steelstofzuiger tegenvallen. De zuigkracht is te weinig voor meerdere huisdieren, wanneer je dan vaker moet stofzuigen.

Eknijn 22-09-2021

Mijn nieuwe vriend!

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Ik mag deze steelstofzuiger testen! Eerst een beetje sceptisch, door de ervaring van mijn schoonzus (het is een veredelde kruimeldief, aldus haar). Bij ontvangst schrok ik wel een heel klein beetje van de kleur. Maar dat is maar uiterlijk. In elkaar zetten is ook makkelijk (zonder handleiding!). Even een testrondje gedaan. En eigenlijk vind ik het echt geen veredelde kruimeldief, maar eerder mijn "gewone" stofzuiger. Hij is krachtig, ligt goed in de hand en is makkelijk te sturen. Dat zijn voor mij wel belangrijke zaken.

De accu is niet heel groot, maar voor mij groot genoeg.

Daarnaast kan hij niet helemaal onder mijn bank, maar in mijn geval niet heel erg, want ik heb nog een robotstofzuiger. Dit maakt dat deze 2 voor mij ideaal zijn. De gewone stofzuiger heb ik nu boven staan, zodat ik niet steeds heen en weer hoef te tillen.

Mies006 17-09-2021

Krachtig en handig in gebruik!

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Ik heb deze steelstofzuiger nu een paar weken in huis. Met een jong gezin en een huisdier is het erg fijn omdat je hem zo gemakkelijk pakt. De standaard waar je hem in klikt en oplaad, staat in een hoekje in de woonkamer. Hij geeft duidelijk aan als hij oplaad en als hij weer klaar voor gebruik is. Met een jong kind en een kat is het toch wel belangrijk om dagelijks te moeten stofzuigen. Maar ook heel fijn om hem tussendoor snel te pakken. Mn voor zand uit de zandbak, koek kruimels. Omdat ik gevoelig ben voor de kat, ivm allergieën, is het voor belangrijk om een stofzuiger te hebben die goed alle haren en stof op zuigt.

krul 17-09-2021

uitstekend design

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu toe geen spijt van aankoop deze stof zuiger laden duurt niet zolang mee zuigen op volle toeren en je kun je huis er helemaal mee zuigen maar de kruimel dief extra is een uitkomst met lange koppel stuk hoef je niet zo te bukken en makkelijk spinnenweb weg h
halen toppie een aan rader

Mandyl 16-09-2021

fijne stofzuiger met goede accu

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Ik heb nu een aantal weken de AEG QX6-ANIM in gebruik. Het uitpakken was al een verrassing. De accu laat snel op, en ik kan er meerdere keren mijn huis mee schoonzuigen. Ideaal zijn de hulpstukken voor de kruimels tussen de bank of stoel te halen of voor de snelle schoonmaak. Het design vind ik top, ligt goed in de hand en ik vind hem prettig kwa lichamelijke houding. Het gewicht vind ik meevallen. Hij zuigt goed de haren op van de hond. Bij robijn zeiden ze een kind kan de was doen. Met AEg kan een kind een woonkamer stofzuigen haha. De kleur vind ik ook erg mooi. Erg fijn is ook dat ik geen snoer meer heb, niet meer onder deur, of achter stoelen hangen, geen gevloek meer als het snoer in de knoop zit. Een stofzuiger die doet wat hij moet doen.

RichardvB 12-09-2021

Fijn en handig

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

De stofzuiger is snel in gebruik te nemen omdat je alles makkelijk in elkaar klikt. De gebruikstijd op de hoogste stand is ruim voldoende om de beneden verdieping in 1 keer af te ronden. Ook het lampje is handig om alles goed te zien. Hij beweegt makkelijk over de vloeren en tapijt. Ik vind hem zelf wat aan de zware kant en omdat de kruimeldief onderin zit kun je niet onder lage kasten.

Thijs 09-09-2021

Handige stofzuiger!

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Ik heb deze stofzuiger al even in gebruik, het is een erg gebruiksvriendelijke stofzuiger met een hoge zuigkracht. De accuduur van de stofzuiger is niet de grootste maar krijgt de klus klaar, waardoor het in een groot huis wat lastiger in gebruik is. Het uitneembare deel van de stofzuiger kan gebruikt worden als kruimeldief. Het ontbreken van een aanwezig stofzak is geen probleem voor mij, het legen van de opvangbak is erg eenvoudig en snel klaar je kan deze bijvoorbeeld leeggooien in de prullenbak of de container. Het grootste voordeel van de stofzuiger is het ontbreken van het snoer, waardoor je sneller even de stofzuiger pakt om dingen schoon te maken, vooral met huisdieren en kinderen in huis is dit erg handig. Het licht op de stofzuiger heeft weinig voordelen omdat het stofzuigen vooral overdag gebeurt.

Karen 05-09-2021

Snel en makkelijk alles schoon

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Makkelijk in gebruik. Eenvoudig in elkaar te zetten en in gebruik te nemen. Voor kleine stukjes is het een stofzuiger die je snel even pakt. Geen gedoe met snoeren. Het is pakken en gelijk beginnen. Zeker met huisdieren en kinderen even snel de bank weer netjes. Een groot huis is moeilijk in een keer, maar ik doe stofzuigen per verdieping en dan gaat de accu lang genoeg mee. Vooral de trap wordt nu wat vaker gedaan. Je haalt de handstofzuiger er zo even af en bent dan zo boven.
Er zit geen stofzak in maar dat vind ik reuze meevallen. Je klikt het bakje makkelijk los zonder dat alles eruit valt. Even leeg gooien in de prullenbak en dan kun je alles ook nog afwassen als je het niet schoon genoeg vindt

Sem85 02-09-2021

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Deze steelstofzuiger nu een ruime week in huis. Het is een fijne stofzuiger die tot nu toe een goede vervanger lijkt van mijn dyson steelstofzuiger. Zijn mooie rode design is echt een eyecather in mijn keuken. Wat ook fijn is dat deze stofzuiger niet opgehangen hoeft te worden en gewoon neergezet kan worden. Bij het eerste gebruik veel mij op dat hij geen storend hard geluid produceerd. Wat mij ook opviel is dat hij wel wat zwaar is maar hij vind goed zijn weg tijdens het stofzuigen waardoor dit niet hinderlijk is. Ook de verlichting die tijdens het stofzuiger op het oppervlak schijnt is top. Al met al na 1 week gebruiken al erg tevreden.

Myrthe 02-09-2021

Handige, makkelijke stofzuiger!

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Handige stofzuiger voor alle ruimten, mede door de meerdere zuigmonden die je kunt plaatsen erg handig in gebruik. Ik mis een plattere zuigmond om goed onder kastjes en randen te kunnen zuigen. De stofzuiger ziet er erg mooi uit, is ook niet te zwaar dus je kunt deze gemakkelijk meenemen naar een andere ruimte. Ook is de zuigkracht fantastisch, het wordt echt super stofvrij! De accu gaat wat kort mee, ook als je iets minder power gebruikt, maar hier kun je na een paar keer rekening mee houden. Al met al dus een goede, gebruiksvriendelijke stofzuiger zonder een ellendige stekkerdraad!

Linda 01-09-2021

Mooie Handige stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Ik mocht deze stofzuiger een maand testen en heb hem nu ruim een week in gebruik.
Wat mij gelijk op valt is dat hij vrij zwaar is waardoor het even wennen is.

Ik kan er niet mee onder de bank of een bed maar als je een hogere bank of bed zou hebben zou het moeten kunnen.
Hij draait handig alle kanten op en heeft een goede zuig kracht.
Wij hebben twee honden dus elke dag even stofzuigen is wel belangrijk. Als ik de beneden verdieping goed stofzuig, heb ik nog 1 streepje accu over en dat is eigenlijk te weinig om de boven verdieping nog mee te kunnen doen. Maar Dat is waarschijnlijk omdat ik hem op volle zuigkracht heb staan.
Ook is het opvang bakje vrij klein waardoor je deze soms tussendoor even extra Leeg Moet maken.
Het Lampje had voor mijn niet erop gehoeven want ik zie er geen voordeel van in.
De accessoires zijn handig in gebruik, als je even in een hoekje moet zijn haal je de hand zuiger eraf en doe je het verleng stuk erop. Dit zit allemaal vast aan de stofzuiger dus hoef je niet ergens apart op te bergen.
Het oplaad station is makkelijk in een hoek te zetten waardoor de stofzuiger niet in de weg staat en bijna niet op valt.
De stofzuiger is ook makkelijk even recht op te zetten zonder Dat hij om valt.

Dtccindy 01-09-2021

Geweldig!

In 1 woord : geweldig !
Nog nooit zo enthousiast geweest over een stofzuiger.
Ik dacht eerst nog ; oh leuk en handig voor erbij..
Maar heb mijn oude stofzuiger niet meer aangeraakt sinds ik deze heb.

Voordat ik deze voor de eerste keer gebruikte , heb ik eerst mijn woonkamer met mijn "normale" stofzuiger gedaan.
Daarna pakte ik de AEG, en ik was erg verbaasd!
Door de verlichting aan de voorzijde kun je pas echt goed zien wat er allemaal op de vloer ligt.
Het verbaasde mij echt hoeveel hondenharen en stof er nog lag.
Door de verlichting mis je echt helemaal niks meer.
Ik hoef er maar 1 keer overheen te gaan , en alles in direct weg.
Voor de bank gebruik ik de handstofzuiger met het bijgeleverde mondstuk.
Wat een uitvinding !
Ik heb nog nooit zo snel en makkelijk de hondenharen van de bank af kunnen zuigen.
Ook het lange opzetstuk, welke trouwens perfect opgeborgen zit in de stofzuiger is ideaal.
Vooral voor plinten , en als je langs hoge muren wil.
En dankzij het kantelbare design kom je ook overal makkelijk onder.
Bv onder de bank en kasten.

Het design zou ik persoonlijk niks aan willen veranderen.
Het is een slanke stofzuiger, die je makkelijk op kunt bergen , en een stuk minder ruimte in beslag neemt dan een normale stofzuiger.

De accu gaat voor mij lang zat mee.
Ik woon op een gelijkvloers appartement, en kan met een volle accu het hele appartement stofzuigen.
Hij gaat ongeveer 45 minuten mee als je op de lagere stand gaat stofzuigen .
Op volle bak gaat hij wat minder lang mee, ongeveer 20 a 25 minuten .

Ik ben er erg enthousiast over !
En ik zou geen andere stofzuiger meer willen.

Manuelavi 01-09-2021

Mega fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Wauw wat zijn wij ontzettend blij met deze stofzuiger. Ik heb oprecht nog nooit zo’n fijne stofzuiger gehad. Hoe makkelijk je hem pakt, en weer opbergt en weer leegmaakt. Het haalt katten haren heel makkelijk van de bank, en past onder bijna allemaal onder onze meubels. Het design is mooi, en de “kruimeldief” is mooi en eenvoudig uit de stofzuiger te halen. Al met al een top stofzuiger!

Rob 08-06-2021

Supercleaner

Geschreven voor: AEG QX6-ANIM chili red

Handige tweedelige hulp ,halve kracht op gladde vloeren en volle op polige vloerbedekking , werkt fantastisch ,is goed en makkelijk wendbaar en zuinig met z'n accu gebruik!