AEG QX6-1-40OG rvs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX6-1-40OG rvs op Kieskeurig.nl.

LotteH 27-03-2021

Mooi design stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

Ik vind voor deze prijs het echt een prima stofzuiger.
Je zet hem heel eenvoudig in elkaar even goed opladen en je kan echt langer dan verwacht er mee stofzuigen.
Het bakje met vuil is heel handig te legen en te reinigen.
Je pakt hem er veel sneller bij dan een stofzuiger met snoer.

• Handig in gebruik

Sabje 24-03-2021

Top apparaat

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

Wij hebben deze stofzuiger sinds een paar weken in huis en zijn er ontzettend blij mee. Doordat we verlost zijn van het snoer pak je de stofzuiger veel sneller even en ben je veel wendbaarder. Het scheelt ons erg veel tijd in het huishouden. De kwaliteit van de stofzuiger is ook erg goed, zelfs in de laagste stand maakt hij onze houten vloer erg goed schoon. Voor tapijt en vloerkleden gebruiken we hem op de hoogste stand. We willen niet meer zonder!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Makkelijk in gebruik

Sabine 24-03-2021

Handig voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

Ik heb deze stofzuiger sinds enkele weken in gebruik en we zijn blij verrast. De prijs tov andere snoerloze stofzuigers is een stuk lager en ik moet eerlijk zeggen dat hij absoluut niet onderdoet qua kwaliteit in vergelijking tot de duurdere varianten. Zuigkracht is goed en je komt makkelijk onder banken en kasten. Groot pluspunt is de aparte kruimeldief.

Caspar 07-03-2021

Mooi design, fijne tweede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

De AEG steelstofzuiger is een prima stofzuiger voor alle "onverwachte" chaos en smerigheid in huis. Bijvoorbeeld voor de kruimels na het ontbijt, of na een middagje knutselen met de kinderen.
Voor het grote schoonmaakwerk pak ik toch liever de snoerstofzuiger.
Ik hou van mooie spulletjes en was daarom verrast door het design. Alle extra opzetstukken zitten in de steel, wat ik ook erg praktisch vind. Nadeel is de korte levensduur van de accu, en het opvangbakje wat vrij snel vol zit.
Voor deze prijs echter, is het een prima tweede stofzuiger, die het schoonhouden van het huis net wat gemakkelijker maakt.

Pluspunten

• design
  • opzetstukken in de steel
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• accu gaat niet lang mee
  • steel is zwaar

TestherV 06-03-2021

Heel gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

Wij hebben dit product nu een aantal weken in huis om te testen. We zijn er ontzettend blij mee. Veel handiger dan een stofzuiger met een snoer. Na het ontbijt even snel de stofzuiger erdoor gaat veel sneller en makkelijker. Na het gebruik zetten we hem altijd weer aan de stroom, zodat als we hem pakken hij ook vol opgeladen is en ik de hele woonkamer, trap en overloop zou kunnen doen in 1x. Daarna is de accu leeg. Voor ons niet erg want wij stofzuigen nooit het hele huis in 1x.
Er wordt een verlengstuk bijgeleverd en een zacht opzetstuk met haren. Ideaal om mee door de vensterbank te gaan op bovenop de kast. De grote zuigmond waarmee je over de vloer gaat kun je ook los op de kruimeldief zetten. De grote zuigmond en wieltjes waardoor je makkelijk over de grond rijdt en ook over ons laagpolig vloerkleed. Je merkt gelijk aan het kleed dat hij een enorm zuigkracht heeft, want hij zuigt goed vast aan het kleed.
Wij zijn erg tevreden en blij met zo'n handige steelstofzuiger.

Pluspunten

• Wieltjes onder grote zuigmond
  • Kruimeldief en stofzuiger in 1

Minpunten

• Kleine accu

Christien 02-03-2021

Handig

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

De steelstofzuiger ziet er niet alleen leuk uit, hij werkt ook zeer fijn. Ondanks dat hij zwaar is merk je hier niets van tijdens het stofzuigen. Hij is enorm wendbaar ! Daarnaast is de kleine stofzuiger ook super om even de tafel mee schoon te zuigen.

Pluspunten

• Wendbaar

Minpunten

• Geen geluidsindicatie dat hij op is

CM18 02-03-2021

Erg fijne wendbaarheid

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

Sind enkele weken mag ik deze steelstofzuiger testen in ons huishouden. Wat voor ons belangrijke punten zijn voor het gebruik: Het moet een sterke zuigkracht hebben, gemakkelijk in gebruik, lange batterijduur en niet te hoog geluidsniveau. Op deze punten heeft deze steelstofzuiger zeker zijn verwachtingen waargemaakt. Tevens is de kruimeldief ook erg krachtig en is vooral de wendbaarheid van het voetstuk echt boven verwachting! De verbeterpunten zijn de batterij tijdens de turbokracht, die is dan nog slechts 1/4 van de normale batterijduur. Daarnaast ontbreekt het aan een ledverlicting om het gebruiksgemak in de avond ook te volstaan. Al met al voor de prijs wel een prima product!

Pluspunten

• erg wendbaar
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• ledverlichting mist
  • Batterij bij turbostand

CDM 02-03-2021

Strak design met de juiste gebruikersgemakken

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

Sinds enkele weken mag ik dit product gebruiken. Met 2 kinderen in huis onder de 6 jaar liggen de kruimels alweer op de grond voordat je de stofzuiger opgeruimd hebt. Een draadloze, compacte handstofzuiger was dan ook erg gewild. Toch gaan er dan direct vragen door mijn hoofd heen. Kom ik hier ook overal mee bij? Is hij net zo krachtig? Snel opgeladen en een lange batterijduur? Makkelijk op te bergen? Op al deze vragen kan ik na enige tijd testen JA zeggen. Het heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. Tevens is hij heel erg wendbaar en licht waardoor je nog eens snel alles kan stofzuigen ook! Ook als kruimeldief werk hij goed, helemaal als je de verlengde zuigmond er aan koppelt. Voor mij definitief een blijver!

Anoniem 01-03-2021

Stofzuiger voor naast je gewone stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

In eerste instantie dacht ik dat de stofzuiger een veredelde kruimeldief was. Echter hij verbaasde mij in positieve zin qua zuigkracht en gebruiksgemak. Hij is erg wendbaar en stiller dan mijn gewone stofzuiger. Met kleine kinderen is hij makkelijk; je pakt hem er snel even bij om bijvoorbeeld rond de tafel te zuigen of om met de handzuiger wat gemorste dingen op te ruimen. Helaas red ik het niet om mijn hele huis er in 1 keer mee te zuigen; de accu is leeg voor ik klaar ben. Ook kom ik er niet mee onder mijn (lage) bank.
Al met al vind ik het daarom een zeer nuttige stofzuiger om 'erbij' te hebben in een huishouden waar je soms 'snel' wat gemorste zaken moet zuigen. Als stofzuiger alleen vind ik hem te weinig accutijd hebben en soms ook wat zwaar te hanteren bij het zuigen.

N.C 28-02-2021

Handig

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

Een hele fijne steelstofzuiger. In eerste instantie vonden wij hem zwaar aanvoelen maar eenmaal aan het stofzuigen is hij enorm wendbaar. Doordat je de kleine stofzuiger eruit kunt halen is dat echt een pluspunt om even kleinere vlakken te stofzuigen zoals de tafel. Het design is dusdanig dat wij hem niet storend vinden staan in onze keuken.

Sisi 25-02-2021

Gemakkelijk te gebruiken

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

Je pakt het snel. Heel wendbaar waardoor je met gemak even snel je huis doorgaat. Maakt het stofzuigen een stuk leuker.

EstherV 25-02-2021

Mooi design en handzaam in gebruik

Geschreven voor: AEG QX6-1-40OG rvs

Wat een heerlijke steelstofzuiger. Voor het eerst dat ik nu een steelstofzuiger in huis heb en het bevalt mij heel goed. Ik was in het begin wat sceptisch, omdat het een kruimeldief op een stokje leek, maar hij heeft mij enorm verbaasd. Sterke zuigkracht op de volle stand. Het geluid valt mij dan ook nog heel erg mee. Op de halve stand maakt hij zeker minder lawaai, minder zuigkracht maar ik gebruik het liefst de volledige kracht. Ik kan dan de woonkamer, trap en overloop zuigen en dan is de batterij leeg. Ik vind dat niet erg, want ik zuig nooit het hele huis in 1x. Het 5-staps filter systeem werkt erg goed. Het opvangbakje is niet heel groot, maar hoef hem maar 1x per week te legen.
Ik vind het ideaal dat je zo de kruimeldief eruit kan pakken. Die is wel wat zwaarder dan in het hand een gewone kruimdeldief, maar hij heeft ook een sterkere zuigkracht.
Ik ben er erg blij mee, we gebruiken hem iedere dag en de kinderen kunnen hem ook gemakkelijk pakken als ze gesmeerd hebben.