De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de stofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

t**e@o**k.com 04-10-2023

Top stofzuiger

Geschreven voor: stofzuiger

Even een makkelijk te pakken stofzuiger bestellen.
130 airwatt
Nou geen idee wat het inhoud maar wat een geweldenaar.
Wat een zuigkracht nu bijna een week in huis en de gewone stofzuiger niet meer aangeraakt 🤣🤣
Gewoon een top product.
De dweil functie is tevens een mooie optie en opzich simpel in gebruik volgens mij niet bedoeld voor de zware dweil klusjes maar werkt prima en trekt bijna direct de vloer droog.
Het simpele ontwerp met flex buis werkt perfect voor onder de banken door en de overgang van pvc naar tapijt vlekkeloos.
Eigenlijk een dikke 10 voor het geheel alles mooi aan de muur te bevestigen op het dweil stuk na
Mooi en simpel in gebruik en ja 130 airwatt ik vind het meer dan voldoende

Pluspunten

• Opladen aan de muur
  • losse borstels kun je aan de lader bevestigen

Minpunten

• Dweil stuk moet je apart opbergen

Rvnn 06-04-2023

Top ding!

Geschreven voor: stofzuiger

Ik heb de stofzuiger aangeschaft omdat ik gek werd van de normale zware met snoer. Ik haat stofzuigen dus het moet allemaal zo gemakkelijk mogelijk voor mij. Ik was op zoek naar een betaalbare stofzuiger en via een site die heel veel stofzuigers vergeleek (particulier, non spon), kwam de rowenta 11.60 als een van de beste uit de test. Heel groot voordeel die ze benoemden was de zuigkracht en de batterijduur. Wij zijn een gezin met een een kat en kind (en moeder die dus een hekel heeft aan poetsen) dus er ligt genoeg zooi op de grond wat opgezogen moet worden. Denk aan kattenharen, zand en geknoeid eten. De stofzuiger zuigt dit met gemak op! Ze zeggen dat je 20 min in turbo stand hebt maar Eco zuigt al krachtig genoeg en kun je nog langer vooruit. 20 minuten lijkt kort maar volgens mij heb je in die tijd toch wel wat oppervlaktes gestofzuigd omdat het heel gemakkelijk gaat. De flex steel is een uitkomst! Met een druk op de knop wordt er met gemak onder de bank en kastjes gestofzuigd. Geen gebuk meer.
Ik heb eigenlijk alleen de dweil variant gekozen omdat er een actie was en de prijs niet verschilde met de normale 11.60. ik ben er wel heel blij mee! Hij dweilt super goed en tegelijk stofzuigt hij alles op. Op hele vieze plekjes misschien iets langzamer erover heen gaan zodat de stofzuiger de tijd heeft om te stofzuigen voor de dweil erover gaat. Hij is ook echt niet luid zoals in de omschrijving staat. Ik kan een normaal gesprek voeren tijdens het stofzuigen.
Kortom, een top ding!

Pluspunten

• Flex ding
  • Dweil
  • Makkelijk in gebruik
  • Stiller dan gedacht

F Brouwer 02-04-2023

Rowenta flex Aqua RH9898

Geschreven voor: stofzuiger

Het gaat hier om de Rowenta Aqua RH9898.
Tot op heden zeer tevreden. Vaak zeggen ze dat ie veel geluid maakt, maar vindt dat best meevallen.
De dweil functie is redelijk voor glade vloeren.
Stofzuigen gaat goed. Alleen op een hoog polig tapijt kan je alleen de kleine borstel gebruiken.

Pluspunten

• Voldoende zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik
  • Handige oplaad beugel
  • Makkelijk te legen
  • Accu is voor ons huis voldoende

Minpunten

• Hoogpolig tapijt kan niet met de grote borstel
  • Dweilen op een houte vloer is matig.
  • Laminaat en tegels gaan prima

e*************@g******** 25-03-2023

Een enorme hulp in huis (gesponsord)

Geschreven voor: stofzuiger

Maakt schoonmaken makkelijker en grondiger! Vooral voor menden die veel moeite hebben om zichzelf ertoe te zetten om schoon te maken is het heel handig dat het 2 schoonmaak-elementen zo veel makkelijker maakt. Enige minpuntje is dat het een beetje luid is, maar dat wordt wel duidelijk gemaakt vóór aankoop. (gesponsord)

Pluspunten

• Gemak
  • Mooi
  • Grondig

Minpunten

• beetje luid

s************@h********** 24-12-2022

Handige stofzuiger, nutteloze aqua accessoire en na 1j stuk

Geschreven voor: stofzuiger

Op zich een fijne stofzuiger, zeker vanwege die flexibele stang.

Tot op de dag van vandaag begrijp ik toch echt niet hoe die aqua accessoire te gebruiken en het is ook online nergens terug te vinden hoe dat zou moeten werken. Ik vind mezelf toch behoorlijk tech-savvy.

Grootste probleem met deze stofzuiger: na een jaar was hij al kapot. Gaat spontaan aan/uit of in de 'extra zuigkracht' modus. Geen aanrader dus.

Pluspunten

• handige flexstang
  • handig ophangsysteem

Minpunten

• nutteloos aqua accessoire
  • met 1 jaar kapot

Bert2004 15-10-2022

Fijn en goed apparaat met één maar.

Geschreven voor: stofzuiger

Fantastisch product en werkt subliem en lang op accu.
Minder is het als er wat aan stuk of weg is, zoals mijn geval, het kleine wieltje met asje aan de zuigmond.
Ze adverteren met 15 te maken, maar als een onderdeel wegraakt moet je de hele stofzuiger opsturen, inplaats dat ze een wieltje opsturen. Dus voor mij nooit meer dit merk.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur

Minpunten

• Onderdelen sturen ze niet los op

j**********@g******** 15-01-2022

Onvolwassen product

Geschreven voor: stofzuiger

Ik heb dit product aangeschaft vanwege de vele positieve reacties.
Mijn Rowenta flexforce ligt na 3 weken op de vuilstortplaats. Waardeloos product. Zuigt voor geen meter. Na 2 weken gebruikt kon het niet meer opgeladen worden. En dan? Reclameren? Tja, waarschijnlijk voor velen de aangewezen weg. Ik wilde dat gezeik niet van een klantenservice met allerlei vragen, dus gewoon weggegooid
Dag 300 Euro....
Nooit weer een Rowenta, is ook geen gerenommeerd merk in stofzuigers, ik had het moeten weten.
Nu maar weer een traditionele zakloze stofzuiger van een bekend merk gekocht, wat een verademing.
Trap niet in de gelikte marketing praatjes van Rowenta, technologie is gewoonweg nog lang niet volwassen....

Pluspunten

• Gelikte marketing

Minpunten

• Geen zuigkracht
  • Na 2 weken niet meer op te laden

Joannis 17-10-2021

Service na verkoop

Geschreven voor: stofzuiger

Na de test heb ik het gehouden. Kort daarop bleek de batterij niet meer te laden: kapot. Klacht verstuurd en ferm ontevreden. Maar, ik werd onmiddellijk geholpen: batterij opgestuurd naar de klantenservice. Binnen de week lag er een nieuwe batterij in de bus. Zonder gedoe. Top service van Rowenta.

Pluspunten

• Stofzuigen + dweilen

Minpunten

• Absolute zuigkracht zou nog iets krachtiger mogen

Joannis 29-06-2021

Stofzuigen & dweilen in één beweging

Geschreven voor: stofzuiger

Stofzuigen + dweilen tegelijk: doet het verrassend goed. Normaal gezien is dweilen gedoe, dus uitstellen tot het echt moet. Met het toestel hebben we op 2 dagen meer gedweild dan op een week. Het is veel makkelijker om de living/eetkamer proper te houden met 2 kleine kinderen in huis. Meteen na het eten even dweilen en de grond is vrijwel meteen ook droog! Even makkelijk als de kruimeldief, maar dan ook grondig gereinigd. De batterij gaat lang mee, veel langer dan onze andere steelstofzuiger. Het toestel is licht, handelbaar en vrij stil. Kattenhaar stofzuigen gaat erg goed met het speciale stuk. Dit is de eerste keer dat ik een steelstofzuiger op batterijen als alternatief zie voor een gewone stofzuiger op netstroom. We hebben de gewone stofzuiger ondertussen niet meer gebruikt. De “knik” in de steel zorgt dat je makkelijker onder tafel en kasten kan. Wat beter kan: de dop van het waterreservoir op de zijkant plaatsen om restjes water er makkelijker uit te krijgen, de dweilkop iets platter maken om onder alle kasten te kunnen + driehoek i.p.v. vierkant om beter in de hoeken te kunnen. Dit toestel houden we zeker! Bijkomende toepassing: Als je de dweilkop meteen op het toestel plaatst, dan heb je een dweil-kruimeldief: tafel, aanrecht, lederen zetel, kastdeuren…schitterend gewoon. Stofzuigen is nu standaard dweilen geworden. Gewoon stofzuigen is precies verleden tijd.

Pluspunten

• stofzuigen + dweilen
  • batterij
  • werkt zoals verwacht

Minpunten

• moeilijker bij hoogpolig tapijt

Claudelicious 29-06-2021

Mijn eigen Max

Geschreven voor: stofzuiger

Een stofzuiger die kan dweilen en zuigen in één was is toch wel een beetje sceptisch over. Het begint met het unboxen van deze grote doos. Wat een hulpstukken zitten erbij, daar word je wel enthousiast van. Het in elkaar zetten is een appeltje eitje. Maar dan het echte werk. Ik kies natuurlijk gelijk voor de zuig en dweilfunctie. De eco functie doet me denken aan een kruimelzuiger, maar zuigt moeiteloos zonder al teveel lawaai is natuurlijk ook zuinig voor je accu. Op Max -stand zuigt hij voor mij prettiger maar kost ook batterij. Opzich kan ik nog een redelijk oppervlak er mee doen, benedenverdieping tot halverwege de bovenverdieping. Op de turbostand haal ik net de benedenverdieping. Dus met een beetje plannen moet het wel lukken. De accu is wat zwaar maar vind ik zelf niet storend, kan me wel voorstellen dat mensen die last van hun gewrichten en/of spieren hebben hier wat moeite mee zullen hebben. Waar ik zeer blij mee ben is het 2 in 1 systeem vooral omdat we een huisdier hebben. De dweilfunctie vind ik niet nat genoeg, dus van te voren houd ik de dweil eerst al onder de kraan. In het begin vergat ik weleens de druppelknop uit te zetten, maar dat is gewenning. Evenals dat ik mijn vinger op de zuigknop houd en de zuiger vaak per ongeluk uit zet onder het zuigen. Al met al ben ik er heel blij mee, het is een gemak om hem even te pakken. Nu kom ik thuis van een lange werkdag en zuig en dweil ik snel. Deed ik eerder nooit. Mijn gewone stofzuiger houd ik achter de hand om eens in de zoveel tijd grondig te zuigen. Ik vind het een uitkomst en noem hem zelfs mijn eigen Max (verstappen) . Snel, krachtig en moeiteloos!

Pluspunten

• Krachtig
  • Niet te luid
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Zwaar
  • Accu snel leeg op turbostand

Diana 29-06-2021

Aanwinst

Geschreven voor: stofzuiger

In een huishouden met jonge kinderen is dit echt een aanwinst. Hij zuigt goed en de functie dweilen en zuigen in 1 vind ik echt ideaal. Het dweilresultaat vind ik persoonlijk goed genoeg om de vloer tussendoor schoon te houden. De echte dweil doet het natuurlijk wel net wat beter.
In vergelijking met onze oude steelstofzuiger glijdt deze heel soepel en het geluid valt ook mee. Hij pakt alles wat op de grond ligt mee en ook op de ecostand is het resultaat goed. De stofzuiger heeft veel accessoires. Wat ik wel echt een nadeel vind is dat hier geen opbergmogelijkheden voor zijn. Bij onze oude steelstofzuiger kon je de accessoires aan de wandhanger klikken. Zo ben je ze nooit kwijt. Verder vind ik de kruimeldief van deze steelstofzuiger vrij log en niet heel praktisch. Maar al met al heel enthousiast over deze stofzuiger!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Glijd soepel
  • Veel mogelijkheden
  • Goed resultaat

Minpunten

• Kruimeldief vrij log
  • Geen opbergmogelijkheden accessoires

Roozemarijn 28-06-2021

Super handige stofzuiger

Geschreven voor: stofzuiger

De stofzuiger is makkelijk en stil in gebruik. De flexibele steel maakt het stofzuigen onder meubels gemakkelijk. In de doos worden veel accessoires bijgeleverd.
Doordat er geen snoer aanzit kan je van beneden naar boven in 1 keer stofzuigen zonder tussendoor van stopcontact te moeten wisselen.je pakt hem snel en bergt hem ook weer makkelijk op. Hij is wel wat zwaar maar wel wendbaar, hierdoor kom je makkelijk op lastig te bereiken plekken, zoals onder de bank of onder het bed.

De kruimeldief is krachtig en makkelijk voor lastige hoekjes. De algehele zuigkracht is meer dan voldoende en de accuduur is lang genoeg; het hele huis (3 verdiepingen) krijg je er mee gestofzuigd.
De dweilfunctie is zeer handig en tijdsbesparend; je hoeft niet apart te stofzuigen en dweilen, je doet dit nu in één beweging.

Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Draadloos
  • Zuig en dweilfunctie
  • Handige kruimelzuiger erbij

Minpunten

• Zwaar

Maaicow 27-06-2021

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: stofzuiger

Goed en betrouwbaar apparaat met veel nuttige functies. Batterij gaat lang genoeg mee om een extreem vervuilde benedenverdieping weer helemaal schoon te krijgen. Zuig en dweilstand , behalve bij intense vervuiling. Zeer goed en betrouwbaar product!

Lisa 24-06-2021

Goede vervanger voor je huidige stofzuiger

Geschreven voor: stofzuiger

Nu al een tijdje de stofzuiger in gebruik. De pluspunten van deze stofzuiger zijn om mee te beginnen een super gaaf design! Neemt weinig ruimte in beslag! De stofzuiger in combinatie met de dweil (scheelt tijd) ! Veel hulpstukken! Snel los te koppelen en flexibel! Wat ook handig is de knikfunctie! Hierdoor komt je makkelijk onder je bank of bed. Nadelen van dit product. Accu gaat niet lang mee! Vooral als je de turbo stand gebruikt. Als je stofzuigt in combinatie met dweilen moet je vloer niet heel vies zijn. Werkt bijvoorbeeld perfect op tegels en onze gietvloer maar heeft wat moeite met onze houten vloer. Geeft namelijk niet veel water af.

• Makkelijk op te bergen
  • Aquazuigmond
  • Snoerloos
  • Flexibel

Minpunten

• Accu snel leeg
  • minder goed te gebruiken op onze houtenvloer

Mamonosolb 23-06-2021

Perfecte vervanger voor een normale stofzuiger

Geschreven voor: stofzuiger

Op mijn werk gebruik ik al 2 jaar een ander merk steelstofzuiger, dus ik was wel benieuwd met deze of ik een verschil zou merken.
Ik ben dus helemaal overtuigd nu met deze Rowenta steelstofzuiger.
Al moet je even wennen aan het gewicht in je hand, maar dat heb nu ik niet meer.
Deze heeft een goede zuigkracht en met de super zuigkracht werkt het helemaal perfect. De vele accessoires zijn uitermate handig in ons huishouden.
De dweilfunctie werkt ook perfect, maar natuurlijk moet je af en toe nog gewoon dweilen.
Onderaan de zuigmond zitten er 2 ledlichtjes die het makkelijk maken om te zien of ook echt alles weg is. Ideaal om onder bedden te zuigen met de buigbare stang. Zo hoef je je niet meer in alle bochten te gooien om daar bij te komen.
De kruimeldief met vast borsteltje is ideaal om mijn nieuwe tafel schoon te krijgen. Ook de stang heeft een vast borsteltje wat het zuigen van de trap weer een makkelijk klusje maakt.
Zelfs de kinderen doen nu sneller stofzuigen, omdat het gewoon veel makkelijker is :)

Al met al dus een perfecte stofzuiger voor een goede prijs.
Daarvoor hoef je echt geen ander merk te kopen die qua naam bekender zijn.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht bij normale functie
  • Vele accessoires
  • Led lichtjes
  • Buigbare stang
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Gewicht

Z***********@h********** 22-06-2021

Geweldig! I

Geschreven voor: stofzuiger

Ik heb de stofzuiger dweiler nu een aantal weken in huis. En ik wil niks anders meer! Wat een genot, wat een design. Ge-wel-dig !! Hij ziet er echt mooi uit. Met handige ophangbeugel hang je hem zo op en het ziet er nog eens mooi uit ook ! Je kan op 3 standen zuigen. Ligt er maar net aan hoe vuil het is. Dweilen en zuigen ineen. Jahoor. Ik vind het geweldig! Het spaart mij zo veel tijd ! Heb 2 harige honden rondrennen en zelfs dat zuigt hij op. De stofzuiger opzetstuk is super makkelijk te reinigen, het opzetstuk om de bank schoon te maken is geweldig! Met een druk op de knop zuig je onder je bed, bank of tafel. En met een zwaai beweging met een hand heb je weer een rechte stofzuiger!

Pluspunten

• Zonder snoer
  • Tijdbesparend
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Beetje zwaar in het begin

Tanja 21-06-2021

Fijne steelstofzuiger, vervangt traditioneel dweilen niet

Geschreven voor: stofzuiger

Via The Insiders mocht ik de Rowenta X-Force Flex Aqua RH 9890 testen.
Ik was zelf vooral geïnteresseerd in de functie om tegelijkertijd te stofzuigen en te dweilen.

Eigenlijk ben ik heel tevreden over deze stofzuiger. Een steelstofzuiger is toch echt wel veel praktischer dan een traditionele stofzuiger. Je pakt hem veel makkelijker, ook voor kleine beetjes vuil.

Opvallende punten"
Wat als eerste opvalt is de grote hoeveelheid accessoires. Heel handig. Ik vind het heel fijn dat het ophangstation, niet direct ook het oplaadstation is. De accu kan los. Daardoor hoeft de plek waar je de stofzuiger opbergt niet in de buurt van een stopcontact te zijn.

Gebruik
Ik heb een huishouden met kinderen en een hond. Dan wordt de vloer nog wel eens flink vies, vooral als je midden in een tuinverbouwing zit. Qua stofzuigen is deze steelstofzuiger prima. Je moet er wel even aan wennen dat het opvangbakje voor stof niet zo groot is (zeker niet als je nu een stofzuiger met zak gebruikt). De stofzuiger is voor mijn krachtig genoeg. Naast de ecostand, is er ook een boost. Heel fijn. Maar dan gaat je accu natuurlijk wel sneller leeg.
Met een volle accu kan ik met gemak een aantal keer stofzuigen op eco stand.
De flexsteel is handig voor onder kasten en tafels. De stang die in delen uit elkaar kan is heel fijn. Zo heb je ook een kruimeldief en een kruimeldief met lange stang.

Stofzuigen en dweilen tegelijk
Eigenlijk een hele handige functie. Maar het vervangt het dweilen met een emmer sop voor mij niet. Deze functie is handig voor slaapkamer en werkkamer misschien, of na een kleine knoeibeurt. Maar niet voor grondig dweilen. Eigenlijk is het ook het beste om de dweildoek na gebruik even te wassen, anders komt dat vuil weer terug op je vloer bij de volgende dweilbeurt, ook als je hem grondig uitgespoeld hebt.

Al met al zou ik deze stofzuiger wel aanraden, maar niet als je hem wil om het dweilen te vervangen.

Pluspunten

• veel accessoires
  • losse accu
  • je pakt hem snel
  • stofzuiger en kruimeldief in 1

Minpunten

• dweilen is niet hetzelfde als met emmer en sop
  • zwaar voor mensen met handblessures
  • prijs

k de graaf 21-06-2021

aanrader

Geschreven voor: stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu een ruime maand in bezit en ben er erg tevreden over. Ik vindt het ideaal dat je hem er snel eventjes bij kunt pakken. Hij is erg wendbaar en heeft een prima zuigkracht. In de ecostand geeft hij weinig lawaai, maar maakt nog steeds de vloer prima schoon. Iedere onderdeel is goed schoon te maken en hij wordt geleverd met handige opzetstukken die je bijna allemaal kan opbergen in je laadhouder. Ideaal ook dat hij ook als kruimeldief is te gebruiken. De dweilfunctie is prima mits je vloer niet al te smerig is. Enige nadeel is dat hij wat zwaar in de hand ligt.

Pluspunten

• wendbaar
  • vele opzetstukken
  • prima zuigkracht
  • vele mogelijkheden

Minpunten

• zwaar in de hand

k******@k*********** 20-06-2021

Valt wat tegen ..

Geschreven voor: stofzuiger

Ik was zeer enthousiast toen hij k de Rowenta flex mocht uittesten, want ik was toe aan een nieuwe stofzuiger. En aangezien dat in combinatie mogelijk was met dweilen, leek het me een werelduitvinding! Helaas vind ik het in de praktijk behoorlijk tegenvallen. De zuigkracht is beduidend minder en met de dweil stand maak je alleen je vloer nat. De accu vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Door de verminderde zuigkracht zet ik het apparaat namelijk op de turbo stand om zo toch tot een goed resultaat te komen. Maar de accu is daardoor wel binnen 20 minuten leeg. Opladen duurt een paar uur, dus kan ik niet achter elkaar doorgaan en beide verdiepingen stofzuigen. Het apparaat is ideaal voor trappen, want je kan de stang eraf halen én hij is snoerloos.

Pluspunten

• Draadloos dus geen gedoe met een te kort snoer.
  • Veel verschillende onderdelen.
  • Stofzuigen en dweilen in één handeling.
  • makkelijk onder kasten of bed.

Minpunten

• Zuigkracht valt erg tegen.
  • Accu snel leeg.
  • Vrij lange laadtijd.
  • Lastig opbergen door alle losse onderdelen.

Flick 20-06-2021

Valt tegen waar hij voor bedoeld is.

Geschreven voor: stofzuiger

Ik ben de flex force aqua nu een paar weken aan het gebruiken. Ik geloofde niet dat je kon stofzuigen en dweilen in een. Dat bleek ook het geval. Je kan het namelijk geen dweilen noemen. Je maakt de vloer nat. Het gevolg is, dat als de stofzuiger zijn werk niet doet, je de viezigheid op de vloer plakt met water. De dweil uitspoelen kan eigenlijk niet. Dat deel dus snel laten varen. Qua stofzuiger doet hij goed zijn werk. Je hebt 3 standen en kan dus alles wel opzuigen als je de turbostrategie gebruikt. Als je die alleen gebruikt heb je maar een kwartiertje en dan is de accu leeg. Op een iets lagere stand kan ik gewoon mijn hele huis stofzuigen. Je moet wel sterk zijn. Het apparaat is erg zwaar. Mijn man kreeg last van zijn tennisarm, dus hij vond het niets. Ik ben fan van de meubelopzetstuk. We hebben 2 katten en dus altijd overal haar op zitten. Je pakt hem er zo even bij en alles is weer haar vrij. De flexstand gebruik is eigenlijk niet. De stofzuigborstel is ook wat hoog, waardoor hij net niet onder een lage kast kan. Mijn andere steelstofzuiger kan dat wel. Het leeg maken van de stof opvangbak is ook niet heel praktisch. De stofzuiger in los rechtop staan, maar dat “mag” niet als de lader en opvangbak eraan zitten. Dan heet het dus geen toegevoegde waarde. Laatste nadeel is de accu die niet op te laden is terwijl hij aan de stofzuiger zit. Je moet hem dus losklikken en aan de lader hangen. Ik ben wel heel enthousiast over alle accessoires die erbij zitten. Al met al een beetje een tegenvaller. Ik had meer van dit apparaat verwacht.

Pluspunten

• Snoerloos en dus makkelijk te pakken
  • Weinig geluid
  • Wendbaar

Minpunten

• Zuigt slecht op eco stand
  • Batterij gaat kort mee op turbostand
  • Zwaar
  • Dweilen en zuigen werkt echt niet

CherryK 19-06-2021

Stille en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: stofzuiger

Ik vind de stofzuiger stil tijdens het gebruik en de zuigkracht is verrassend goed. Het meest handig vind ik de dweil functie. Ik vind wel de "kruimeldief" borstel te kort, je komt niet makkelijk in alle hoeken. De behuizing en slotjes voor opzetstukken voelen beetje goedkoop en kwetsbaar aan. Wel fijn dat er een extra filter en dweildoekje erbij zitten. In het algemeen ben ik wel blij mee, het is een fijne stofzuiger.

Pluspunten

• dweilfunctie
  • stil
  • krachtig
  • batterij gaat redelijk lang mee

Minpunten

• korte kruimeldief opzetstuk
  • voelt beetje goedkoop aan

Melike1986 18-06-2021

Doet wat het beloofd voor een prima prijs

Geschreven voor: stofzuiger

Wij hadden al een steelstofzuiger maar wilden er graag een met een dweilfunctie. En wat een uitvinding! Het is ideaal om in één klap klaar te zijn met dweilen. Alleen bij opgedroogde vlekken moet je er een paar keer overheen gaan, maar voor de reguliere schoonmaak ben je met 1 beweging klaar. Het is ook ideaal dat de stofzuiger beide kanten op kan stofzuigen, dus zowel vooruit als achteruit waardoor er geen stukjes aan het dweildoekje plakken.
De knikfunctie is ook ideaal voor onder de bank, het bed en de babybox! Het knikken van de stang werkt met 1 klik en is erg makkelijk. Wij gebruiken deze ook regelmatig als kruimeldief als onze kleine allemaal kruimels heeft laten vallen.
Bij stofzuigen is accu ruim voldoende voor zo een 70-75m2 (wellicht iets meer zelfs). Maar met de aqua functie redden wij zo een 50-60m2. Wat wel handig is is dat je ook een extra accu kan aanschaffen. Je kan dan gelijk door met de overige verdiepingen. Al met al heel fijn product. Goede kwaliteit en afwerking en handige functies die doen wat ze beweren.

Pluspunten

• Knikfunctie voor onder de bank en het bed
  • Aqua functie bespaart veel tijd
  • Extra accu mogelijk
  • Flexibel en makkelijk

Minpunten

• Tweede accu aan de dure kant

j**********@g******** 18-06-2021

Steelstofzuiger, stil met vele mogelijkheden

Geschreven voor: stofzuiger

Was benieuwd of het merk Rowenta wel goed is, maar ben aangenaam verrast. Flexibele buis om onder de banken en de motor is vrij stil in vergelijking met mijn oudere steelstofzuigers.

Hij is wel aan de forse kant dus past maar net in mijn kelderkast. Er zitten wel enorm veel accessoires bij.

Pluspunten

• stil
  • veel accessoires
  • display

Minpunten

• grote kant
  • veel accessoires is ook extra opbergen

Dingetje 17-06-2021

Bevalt goed!

Geschreven voor: stofzuiger

Ik was heel erg benieuwd naar de zuig en dweil functie. dat zou me veel tijd besparen hoopte ik. En ja daar ben ik niet ontevreden over.
Ik pak hem vrij snel om de bank ook kattenhaarvrij te maken met de hand gedeelte.
Ook zo fijn dat je geen zakken meer nodig hebt. De opvangbak maak je makkelijk schoon. Wel beetje oppassen want het stof zit in ook in de kiertjes en als je niet oppast valt/ waait dat zo weer op de grond.

Hij maakt ook minder lawaai dan mijn vorige stofzuiger dus geen kat meer die zich uit de pootjes maakt.
Hij heeft veel accessoires. Grote en kleine zuigmond, ook erg handig. En wat ook een plus is, is dat je de rol uit de stofzuigermond kunt halen. ik heb lang haar die zich om de rol wikkelt en dat haal je er nu makkelijker af/ uit.

Heel makkelijk is ook de flex steel, dat je met een klik heel makkelijk onder de bedden en bank kan zuigen,

Accuduur is voor ons genoeg en anders morgen weer een dag...

Pluspunten

• flexsteel
  • dweilen en zuigen tegelijk
  • handstofzuiger
  • geen zakken mer
  • watertoevoer kan je tussendoor stoppen

Minpunten

• hoekjes heeft ie moeite mee

Lianne uiterwijk 16-06-2021

Super stofzuiger! Geld dubbel en dwars waard!

Geschreven voor: stofzuiger

Super stofzuiger! Bespaart veel tijd. Zuigt en dweilt tegelijk. Wat ik nog niet eerder heb gezien bij een stofzuiger is een koplamp, de donkere plekken worden zo verlicht. Knik arm is handig voor schoonmaken onder bijv.bank of kast. complete stofzuiger is het geld dubbel en dwars waard. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Bespaart veel tijd!
  • Stil
  • Knik arm om onder de bank te reinigen
  • Verlichting op de opzetstukken

Minpunten

• Iets zwaar