AEG QX9-1-P4GG - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-P4GG op Kieskeurig.nl.

Sanne 11-03-2021

Snel en goed...........

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Mijn steelstofzuiger AEG QX9-1-P4GG bevalt mij prima-de-luxe. Ik word blij als ik er mee aan het werk ben. Het is mijn maatje bij het fatsoenlijk houden van mijn huis. Kleine klusjes zijn zó geklaard met een minimum aan inspanning. Hij is heel handig in gebruik, komt op echt alle plekken omdat ik niet afhankelijk ben van de stopcontacten. Je neemt hem ook heel makkelijk mee de trap op, heel anders dat dat je moet zeulen met zo'n zware sledestofzuiger. Hij ligt goed in de hand, de motor is sterk en toch relatief stil in vergelijking met onze sledestofzuiger. Deze laatste gebruiken we bij de wekelijkse schoonmaakbeurt door het hele huis, maar de kleine klusjes zoals zand, kruimels, hagelslag, hond- en kattenhaar zuig ik in no-time met de steelstofzuiger op.
Het legen van de stofzuiger is ook een werkje van niks. Je klikt de buik van de stofzuiger los en gooit de inhoud in de container. Spoelt daarna het filter schoon, laat het drogen, zet alles weer in een mum van tijd in elkaar en zet de stofzuiger op de oplader. Zo staat hij weer startklaar voor de eerstvolgende klus.
Ik heb de AEG QX9-1-P4GG nog maar kort, maar hij is voor mij al onmisbaar. Een echte aanrader als je van snel èn goed houdt!!

Pluspunten

• licht en wendbaar
  • makkelijk te pakken en weg te zetten
  • geen stofzuigerzak meer nodig
  • niet meer afhankelijk van stopcontacten
  • handig weg te zetten achter het gordijn

Minpunten

• de inhoud van de buik had wat groter gemogen

Rosalie Willems 12-04-2021

Geweldig toestel

Wat een zalig toestel!
mooi design, handig in gebruik, super zuigkracht,...
Het lijkt net alsof ik veel meer stof heb dan voor ik dit toestel gebruikte. Maar niets is minder waar. Het toestel zuigt gewoon zoveel meer stof op dan andere toestellen.
Met 1 hand kan je hem vlot doorheen het hele huis sturen. Hij is wendbaar op de momenten waar hij het hoort te zijn en kan veel beter onder kasten en bedden dan ik dacht. Je kan het toestel heel erg laag houden en ondertussen blijft hij gewoon verder zuigen.
Het uithalen van het stop gaat ook heel vlot en zonder morsen. De haren blijven apart wat het gemakkelijker maakt om hem uit te kuisen.
De handstofzuiger is ook veel krachtiger dan wat ik van andere toestellen gewoon ben.
Ik gebruik steeds de eerste stand, hogere standen vind ik niet nodig aangezien hij hiermee al voldoende krachtig is.
De ledlichtjes hoeven er voor mij niet echt bij te zijn aangezien wij veel licht hebben in huis.
Het enige vervelende is dat hij vastloopt bij kabels of tapijten. Dan dien je hem eventjes uit te zetten en terug los te maken.
Het geluid valt ook reuze mee!

Pluspunten

• handig
  • lichtgewicht
  • goede zuigkracht
  • handige hulpstuken
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• vastlopen bij kabels en tapijten

ReviewLeo 09-04-2021

Proper huis

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Deze 2-in-1 stofzuiger/kruimeldief is gewoon geweldig. hij pakt niet veel plaats waardoor hij perfect in de woonkamer kan staan. Hierdoor gebruiken we hem veel meer dan onze stofzuiger met draad. Ons huis was nog nooit zo proper! Heb je kruimels die je moet opkuisen dan pak je gewoon de kruimeldief!
Hij is heel gemakkelijk proper te maken, Misschien een klein minpuntje de batterij gaat niet geweldig lang mee, maar als je elke dag een ander deel van je huis doet (5 min maar) is je huis perfect proper!

Pluspunten

• 2-in-1 stofzuiger/kruimeldief
  • gemakkelijk leeg te maken

Minpunten

• Batterij gaat niet geweldig lang mee
  • geen opzetstuk voor zetels bij

Evelien 19-03-2021

Handige stofzuiger, altijd startklaar

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Sinds kort gebruik ik de AEG QX9-1-P4GG steelstofzuiger. Wat is dit een fijne stofzuiger en wat een groot verschil met alle sledestofzuigers die ik inmijn lange leven tot nu toe heb gehad. Dit apparaat werkt fantastisch. Ik zou hem iedereen aanraden, maar vooral ook aan de senioren die een nieuwe stofzuiger zoeken. Deze AEG is licht in gewicht, ligt bijzonder makkelijk in de hand,
heeft een wendbare borstelkop waarboven een lichtje zit, zodat je iedere kruimel op de vloer ziet liggen. Deze stofzuiger neem je overal in huis mee naar toe, omdat je niet meer afhankelijk bent van een stopcontact. Echt een prima stofzuiger, een aanrader!

Pluspunten

• licht en wendbaar
  • altijd startklaar
  • je komt hiermee in iedere hoek

Minpunten

• de inhoud voor het stof had wat groter gemogen

AnneJ 14-03-2021
  • Product gekregen

Fijne aanwinst!

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

De AEG stofzuiger hebben we een aantal weken in gebruik.
We zijn tevreden over de levering. Alles is netjes verpakt en direct te gebruiken. Als de accu leeg is, duurt het ongeveer 3-3,5 uur totdat accu is opgeladen.
Het is optimistisch om het hele huis te stofzuigen.
We hebben veelal harde vloeren. Stofzuigen gaat gemakkelijk. Alleen resten wat net vast geplakt zit, bijvoorbeeld een hagelkorrel, blijven liggen.
Ook het laagpolige tapijt is heel goed te stofzuigen.

De stofzuiger is wendbaar, licht in de hand en maakt weinig geluid op de normale stand.

Handstofzuiger is heel fijn in gebruik. Makkelijk eraf te halen en te gebruiken met bijgeleverde accessoires.
Qua prijs zou het wat lager mogen. Geen ervaring hoe lang de accu meegaat.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Makkelijk te pakken en terug te zetten
  • Handstofzuiger

Minpunten

• Niet alles wordt meegenomen

RianneE 14-03-2021

Fijne lichtgewicht stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Deze AEG stofzuiger hebben we een aantal weken in gebruik.
We zijn tevreden over deze stofzuiger. Het is heel fijn om kleine oppervlaktes direct te kunnen stofzuigen zonder een snoer in het stopcontact te steken of er achter te komen dat het snoer net weer te kort is. Het is de knop indrukken en direct aan de slag! Het geluid is prettig voor de oren. Zet je het een standje hoger, dan is het geluid nog steeds prima.

Als de accu leeg is, duurt het ongeveer 3-3,5 uur totdat accu is opgeladen.
Het is optimistisch om het hele huis te stofzuigen.
Ook het laagpolige tapijt is heel goed te stofzuigen.

De stofzuiger is wendbaar, heeft led-lampjes en is licht in de hand.

Ook de handstofzuiger is heel fijn in gebruik. Makkelijk eraf te halen en te gebruiken met bijgeleverde accessoires.

Het bakje waar alles in komt, is makkelijk los te maken en te legen. Schoonmaken, drogen en je kunt het weer gebruiken

Wij hebben 3 jonge kinderen en gebruiken de stofzuiger met regelmaat juist omdat het zo makkelijk in gebruik is.

Moet je even stoppen, dan blijft de stofzuiger rechtop staan.

Een tot tweemaal per week gebruiken we de stofzuiger voor het hele huis met snoer. Die net wat krachtiger is.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Stofzuiger met losse handstofzuiger
  • Makkelijk te pakken en terug te zetten

Minpunten

• Niet alles wordt opgezogen

Marianne 11-03-2021

Snel gereed om weer te gebruiken........

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Als aspirant gebruiker van een AEG QX9-1-P4GG, bleek dat de "stofzuigerbuik" inmiddels aardig vol begon te raken. Dus was de tijd gekomen om hem te legen. Dat was voor mij even spannend; een nieuw moment. Als ik hem maar niet stuk maak, dacht ik steeds, want ik kan hem nu al niet meer missen! Met de krant op tafel en de gebruiksaanwijzing van AEG naast me begon ik met "de klus".
Omdat het heel eenvoudig met plaatjes staat aangegeven hoe je dit klusje klaart, was de inhoud stof in no-time gereed om in de vuilcontainer te gooien. Het rooster en filter zagen er nog spick en span uit, dus was ik klaar en opgelucht dat dit werkje zo ontzettend makkelijk ging. Ik kon de stofzuiger weer op de oplader zetten.
Zonder stofzuigerzak staat de steelstofzuiger weer gereed om mee aan de slag te gaan. Een ding is jammer, de stofzuigerbuik had wat mij betreft wel iets groter van inhoud mogen zijn.
En de volgende keer zal ik de roosters zoals aangegeven op de gebruiksaanwijzing onder de kraan uitspoelen, zodat het zuigen optimaal blijft gaan en hij niet verstopt raakt.
Maar voor nu kan ik voorlopig weer aan de slag!

Hankar 10-03-2021

Knap toestel, goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Woon je op een studio? Een kleine woonst of appartement? Of beschik je over een grote keuken waar regelmatig eens iets op de grond valt? Halt, stop, klik op bestellen! Want wij hebben zowel in onze keuken als in de woonkamer regelmatig eens met dit toestel rondgelopen! AEG heeft wederom een product op de markt gebracht waar je bijzonder tevreden mee bent. Het is, op het laadstation na, meteen duidelijk hoe alles in elkaar zit! Je plugt hem in, laat de batterij opladen en plots heb je een harde werker in huis.

Merk je op dat er wat vuil en stof in de keuken ligt? Dan neem je hem snel bij de hand. Je gaat vlot en wendbaar overal langs én als het keukeneiland vol met broodkruimels ligt? Inderdaad, de kruimeldief zit in no time in je handen. Wanneer je het toestel terug steekt is het ook meteen duidelijk dat hij aan het opladen is. De flikkerende lichtjes, de oplichtende leds, ze geven perfect aan dat alles in orde is. Het enige nadeel dat wij wat ondervonden? Het is geen lichtgewicht. De batterij is zeker oké, maar wij hebben de indruk dat dit ook de reden is dat het toestel wat zwaar is. Het gewicht en het volume, dat zijn de enige nadelen die wij ondervonden aan het toestel.

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht
  • stevig

Minpunten

• zwaar
  • luid

Fleur11 09-03-2021

Handig, functioneel en ook nog eens mooi!

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

De stofzuiger heb ik nu drie weken in mijn bezit en ik ben er erg blij mee. Zodra je de stofzuiger in handen krijgt is het jammer dat je hem nog moet opladen want je wil eigenlijk meteen gebruik maken van deze stofzuiger. Uitpakken van deze stofzuiger is een fluitje van een cent, zo gebeurd. Je klinkt hem in elkaar en klaar! Zodra je hem uit de doos haalt, mooi design, functioneel en ook nog eens een extra kruimeldief. Zodra hij opgeladen is.. aan de slag! Het is fijn dat je alle onderdelen los kunt schoonmaken van de stofzuiger. Het lampje dat aan de kop van de stofzuiger zit, werkt erg fijn! Hierdoor zie je voornamelijk in de avond nog beter alle kleine kruimels. Ook is het fijn dat de stofzuiger twee standen heeft, zodat je nog krachtiger kunt stofzuigen. Je merkt wel dat de batterij dan sneller leeg gaat. Het fijnste aan de stofzuiger is dat ik mijn trap kan stofzuigen. Zonder kabel, zonder rollende stofzuiger achter mij aan.. heerlijk! Voor mij wel echt een hebbending!

Pluspunten

• Geen kabel
  • Licht aan stofzuiger
  • Powerroller
  • Stille stofzuiger
  • Krachtig

Minpunten

• Powerroller op kruimeldief kan niet
  • Niet voor het hele huis, te korte batterijduur

AEG QXP-1-P4GF 07-03-2021

Multifunctionele steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Na 3 weken de AEG QXP-1-P4GG te hebben gebruikt merk ik dat ik deze draadloze stofzuiger vaker gebruik dan de gewone stofzuiger. Het gebruiksgemak van de AEG-stofzuiger is groot, je pakt hem zo uit de houder. Na het eten kun je de kruimels of stof zo even opzuigen en een rondje door het huis maken. Verder viel het mij op dat het mooie led-lichtje boven op het zuigstuk ervoor zorgt dat je ook bij schemering of in de avond nog goed kunt zuigen. De zuigkracht op een houten/stenen vloer is goed. De zuigkracht is wel iets minder dan bijv. een reguliere stofzuiger, maar ruim voldoende om het reguliere zuigwerk te doen. Een groot voordeel van deze draadloze stofzuiger is ook dat er een standaard bij zit met een magneet, waar je de zuiger in kunt plaatsen om op te laden en waarin hij mooi rechtop staat. Voorlopig ben ik, na 3 weken in gebruik, nog steeds enthousiast over de AEG-zuiger.

Mooi design, fijn apparaat 06-03-2021

Mooi design, handig apparaat

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Erg mooi design met die doorkijk spijlen van metaal en inklik kruimelzuiger.

Erg handig in gebruik doordat hij rechtop kan staan en je de kruimelzuiger makkelijk eruit klikt. Goede verlichting en hij kan redelijk plat. Je maakt snel een rondje door de kamer en pakt zo het tafelkleed en de bank mee. Heerlijk dat snoerloze. En hij kan lekker in een hoekje staan zodat je hem zo erbij pakt.

Ben erg tevreden over de prestaties. De powerroller werkt erg goed. En de accuduur goed.

Ben erg tevreden over dit mooie apparaat

• Kan rechtop staan
  • Accuduur
  • Goede filter

Minpunten

• losse opzetstukken kan je niet aan lader klikken.

nadinejosefien 05-03-2021

goede zuigkracht op verschillende vloeren

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Bij het testen van deze steelstofzuiger valt op dat hij een goede zuigkracht heeft, heel wendbaar is en pluizen en kruimels opzuigt tot tegen de kasten en tot in de kleinste hoekjes. Donkere hoekjes worden goed verlicht door de lamp voor op het toestel. Wij hebben hem getest op verschillende ondergrond: steentapijt, tegelvloer, parket, tapijtloper en hij doet het overal goed. Hij neemt ook papier- en kartonsnippers, elastiekjes, gedroogde bladeren,...moeiteloos mee. Het stofreservoir is makkelijk leeg te maken en terug te plaatsen. Het hele toestel is ook gemakkelijk in de oplader te plaatsen.
Minipuntjes voor ons: wij zijn groter dan 1,80m en de steel is te kort voor ons. Het handvat biedt ook teweinig grip. Het borsteltje voor op de kruimeldief te plaatsen, valt bij elk gebruik uit de houder.

Pluspunten

• zuigkracht
  • elegant design

Minpunten

• te korte steel
  • geen goede grip

SabbeRubbish 05-03-2021

Handig, maar te zwaar

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Eerste keer dat ik een steelstofzuiger gebruik en ik ben wel wat teleurgesteld. Ok, het product is innovatief, en bevat heel wat snufjes die het handiger maken, maar het blijft een zwaar ding vind ik.
Ook het stofcompartiment is erg klein, je doet er niet je hele huis mee zonder even langs de vuilbak te stoppen. En als je veel haren stofzuigt, blijven die ook rond de cycloon-cilinder hangen, wat de zuigkracht wellicht negatief beïnvloedt.
Ook bij grovere korrels kan de Power Roller die moeilijk opnemen, dan duurt dat wat (te) lang voor mij. De Power Roller is wel heel handig voor kleinere stofdeeltjes, die gaan er érg vlot in dan.
Instellen van verschillende snelheden kan ook, al vind ik dat niet zo handig.
Hij maakt een pak minder lawaai dan mijn zakloze sledestofzuiger, maar blijft nog redelijk lawaaierig.
De parkeerstand is handig, maar ik vertrouw niet dat ie niet omvalt als ik er licht tegenaan tik.

Pluspunten

• Handig zonder draad

Minpunten

• Te zwaar
  • Nog redelijk lawaaierig

LisanneJ 03-03-2021

Hele goede draadloze stofzuigere

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Bij het openmaken van de doos krijg je gelijk een luxe gevoel. De stofzuiger komt met een lader waar je hem in kan klikken zodat hij netjes kan worden weggezet terwijl hij aan het opladen is. Ook is het handig dat de stofzuiger uit zichzelf rechtop blijft staan. Dit maakt het gemakkelijk als je bijvoorbeeld tussendoor je telefoon op wil nemen. Bij de stofzuiger zit ook nog een kruimeldief die je er gemakkelijk uit kan pakken wat het super makkelijk maakt om bijv de kruimels van de bank op te zuigen. Wat jammer is is dat de stofzuiger eigenlijk niet geschikt is voor hoogpolige tapijten. Het zou fijn zijn als je hier bijvoorbeeld een set met opzetstukken voor kan kopen zodat dit wel mogelijk is. Op harde ondergronden doet de stofzuiger zijn werk heel goed! alle kruimels en het stof wordt goed opgezogen, veel beter dan bij een normale stofzuiger. Ook wordt de vloer gelijk mooi gepolijst door de draaiende borstel. Al met al zal ik de stofzuiger zeker aanraden, mits je voornamelijk veel harde vloeren in huis hebt.

Pluspunten

• Blijft rechtop staan
  • Zuigt al het stof op
  • Lange accuduur

Minpunten

• niet geschikt voor alle ondergronden

Fleur11 01-03-2021

Handig | Functioneel | Hebbending

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Bij het uitpakken van deze steelstofzuiger begint het feestje. Zodra je de stofzuiger in handen krijgt is het jammer dat je hem nog moet opladen want je wil eigenlijk meteen gebruik maken van deze stofzuiger. Zodra je hem uit de doos haalt, mooi design, functioneel en ook nog eens een extra kruimeldief. Zodra hij opgeladen is.. aan de slag! Geweldig, vooral het lampje dat aan de kop van de stofzuiger zit. Hierdoor zie je voornamelijk in de avond nog beter alle kleine kruimels. Ook is het fijn dat de stofzuiger twee standen heeft. Dat werkt erg prettig. Het meest prettige voor mij is dat ik met deze stofzuiger ook mijn trap kan stofzuiger. Zonder kabel, zonder rollende stofzuiger achter mij aan.. heerlijk! Wat een verademing. Ik ben fan!

AnneJ 27-02-2021

Even snel stofzuigen

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Deze steelstofzuiger werd netjes bezorgd in een grote doos.
Het is gebruiksvriendelijk om alles goed te monteren. En de nieuwsgierigheid was groot om de stofzuiger uit te testen. We hadden tenslotte geluncht met 3 kids. We zijn gewend om de stofzuiger te pakken en wilde vooral een gebruiksvriendelijke snoerloze stofzuiger. We merken dat deze goed stofzuigt. Alleen na een korte tijd op de laagste stand (dit hoor je) en de kids die het ook een leuk apparaat vonden, was hij snel leeg. De stofzuiger moet goed opgeladen zijn om zijn werk goed te doen.
Het hele huis lukt ook echt niet en dit wisten we (toch jammer). Het comfort is zonder snoer, van de ene ruimte naar de andere.
Het is fijn dat er led-verlichting op zit, zo zie je kruimels nog beter.
Op laagpolige tapijten werkt het goed. Een korrel hagelslag wat net iets vaster zit, pakt hij niet altijd goed mee. Wellicht ook dat het bakje te vol is.
Kruimels onder een rand opzuigen lukt ook niet altijd.
Ideaal is ook de kruimeldief los te koppelen en met de borstel bijvoorbeeld plinten schoon te maken.
Maar vooral voor ons is deze ideaal met die 3 kids om kruimels, zand etc even snel op te zuigen.

Tonnie 27-02-2021

Fijne, goed hanteerbare stofzuiger. Ook handstofzuiger.

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Sinds kort ben ik aan de slag met de AEG QX9-1-P4GG. Deze stofzuiger met Power Roller is een goede stofzuiger, met nog wat standaard hulpstukken. Door het middenstuk te verwijderen uit deze stofzuiger, blijft er een kleine handzuiger over. Ideaal voor de bank in de kamer, de trap en andere moeilijk bereikbare plaatsen.
Als je klaar bent met zuigen, zet je de stofzuiger weer in de houder, en wordt deze automatisch opgeladen. Als het apparaat helemaal leeg is, duurt het opladen ongeveer 3,5 uur. Als je de volle power van de stofzuiger gebruikt, heb je ongeveer 13 minuten gebruiksduur. In de laagste stand, loopt dit op tot ruim 50 minuten. Het oplaad proces kun je volgen via de LED’s aan de voorzijde. De LED’s branden ook tijdens het stofzuigen, waardoor je goed kunt zien, wat je allemaal opzuigt.
Het geluidsniveau van deze stofzuiger blijft binnen de perken. Tot nu toe ben ik heel tevreden over het resultaat, en ik kan deze stofzuiger zeker aanraden. Zeker voor harde vloeren, is dit een goede stofzuiger.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Goed hanteerbaar
  • Ingebouwde handstofzuiger
  • Goede zuigtijd

Minpunten

• Geen indicator welk level zuigkracht
  • Opvangbak had groter gemogen

Ramon77 26-02-2021

Handige en krachtige alleskunner

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Deze draadloze steelstofzuiger heeft al mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen!
Doordat hij draadloos is, heb je geen gedoe meer met een kabel die net te kort is om ergens aan vast blijft hangen. De accuzuur is zeer goed en het laden gaat snel!
Als kruimeldief is als stofzuiger zeer snel een eenvoudig te gebruiken en met de meegeleverde hulpstukken voor iedere klus prima inzetbaar.
Wil je onder de kast of in een donker hoekje ook even goed schoonmaken? Dat is niet langer meer op gevoel, maar goed te zien danKzij de handige verlichting die op de zuigmond zit.
Mijn grootste verbazing is de zuigkracht van dit apparaat! Simpelweg verbluffend!

Pluspunten

• Kracht
  • Handzaam
  • Draadloos

Tobotje 25-02-2021

Mooie stofzuiger met kruimeldief

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

De AEG QX9-1-P4GG is een grappige verschijning. Hij doet me een beetje denken aan een stripfiguur. Toch is het een strakke verschijning, misschien wel een beetje futuristisch.
Deze steelstofzuiger komt in een grote lange doos. Eerst netjes uitpakken en alle folie en plakkers verwijderen. De oplaad houder bestaat uit twee delen, en is eenvoudig in elkaar te steken. Daarna kun je het voedingskabeltje insteken, en door de bodem van de houder geleiden.
Na de eerste oplaadbeurt kun je gelijk aan de slag. De stofzuiger kent 3 standen. Er zit geen indicatie op welke stand je gebruikt. Dit laatste moet echt op het gehoor, wat een kleine misser is.
Het zuigcomfort is prima. Op de hoogste stand, zuigt dit apparaat natuurlijk het beste, maar is de accu binnen een klein kwartiertje leeg. Op de laagste stand kan het gebruik wel oplopen tot 50m.
Als je de stofzuiger weer in de houder plaatst, is deze in 3,5 uur weer volledig opgeladen is. Een handige feature is, dat je de stofzuiger overal rechtop kan wegzetten, zodat je niet eerst een plekje hoeft te zoeken, als je hem even weg wil zetten als je een belletje krijgt. De LED verlichting in de zuigmond, geeft je een goed beeld van wat je opzuigt.
Misschien wel het leukste aan deze stofzuiger: Je kunt het middenstuk uitnemen. Hierdoor hou je een kruimeldief over.
De opvangbak voor het vuil, had voor mij wat groter gemogen.