De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-P4GG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Evelien 19-03-2021

Handige stofzuiger, altijd startklaar

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Sinds kort gebruik ik de AEG QX9-1-P4GG steelstofzuiger. Wat is dit een fijne stofzuiger en wat een groot verschil met alle sledestofzuigers die ik inmijn lange leven tot nu toe heb gehad. Dit apparaat werkt fantastisch. Ik zou hem iedereen aanraden, maar vooral ook aan de senioren die een nieuwe stofzuiger zoeken. Deze AEG is licht in gewicht, ligt bijzonder makkelijk in de hand,
heeft een wendbare borstelkop waarboven een lichtje zit, zodat je iedere kruimel op de vloer ziet liggen. Deze stofzuiger neem je overal in huis mee naar toe, omdat je niet meer afhankelijk bent van een stopcontact. Echt een prima stofzuiger, een aanrader!

Pluspunten

• licht en wendbaar
  • altijd startklaar
  • je komt hiermee in iedere hoek

Minpunten

• de inhoud voor het stof had wat groter gemogen

AnneJ 14-03-2021
  • Product gekregen

Fijne aanwinst!

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

De AEG stofzuiger hebben we een aantal weken in gebruik.
We zijn tevreden over de levering. Alles is netjes verpakt en direct te gebruiken. Als de accu leeg is, duurt het ongeveer 3-3,5 uur totdat accu is opgeladen.
Het is optimistisch om het hele huis te stofzuigen.
We hebben veelal harde vloeren. Stofzuigen gaat gemakkelijk. Alleen resten wat net vast geplakt zit, bijvoorbeeld een hagelkorrel, blijven liggen.
Ook het laagpolige tapijt is heel goed te stofzuigen.

De stofzuiger is wendbaar, licht in de hand en maakt weinig geluid op de normale stand.

Handstofzuiger is heel fijn in gebruik. Makkelijk eraf te halen en te gebruiken met bijgeleverde accessoires.
Qua prijs zou het wat lager mogen. Geen ervaring hoe lang de accu meegaat.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Makkelijk te pakken en terug te zetten
  • Geluid
  • Handstofzuiger

Minpunten

• Niet alles wordt meegenomen

RianneE 14-03-2021

Fijne lichtgewicht stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Deze AEG stofzuiger hebben we een aantal weken in gebruik.
We zijn tevreden over deze stofzuiger. Het is heel fijn om kleine oppervlaktes direct te kunnen stofzuigen zonder een snoer in het stopcontact te steken of er achter te komen dat het snoer net weer te kort is. Het is de knop indrukken en direct aan de slag! Het geluid is prettig voor de oren. Zet je het een standje hoger, dan is het geluid nog steeds prima.

Als de accu leeg is, duurt het ongeveer 3-3,5 uur totdat accu is opgeladen.
Het is optimistisch om het hele huis te stofzuigen.
Ook het laagpolige tapijt is heel goed te stofzuigen.

De stofzuiger is wendbaar, heeft led-lampjes en is licht in de hand.

Ook de handstofzuiger is heel fijn in gebruik. Makkelijk eraf te halen en te gebruiken met bijgeleverde accessoires.

Het bakje waar alles in komt, is makkelijk los te maken en te legen. Schoonmaken, drogen en je kunt het weer gebruiken

Wij hebben 3 jonge kinderen en gebruiken de stofzuiger met regelmaat juist omdat het zo makkelijk in gebruik is.

Moet je even stoppen, dan blijft de stofzuiger rechtop staan.

Een tot tweemaal per week gebruiken we de stofzuiger voor het hele huis met snoer. Die net wat krachtiger is.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Stofzuiger met losse handstofzuiger
  • Makkelijk te pakken en terug te zetten

Minpunten

• Niet alles wordt opgezogen

Sanne 11-03-2021

Snel en goed...........

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Mijn steelstofzuiger AEG QX9-1-P4GG bevalt mij prima-de-luxe. Ik word blij als ik er mee aan het werk ben. Het is mijn maatje bij het fatsoenlijk houden van mijn huis. Kleine klusjes zijn zó geklaard met een minimum aan inspanning. Hij is heel handig in gebruik, komt op echt alle plekken omdat ik niet afhankelijk ben van de stopcontacten. Je neemt hem ook heel makkelijk mee de trap op, heel anders dat dat je moet zeulen met zo'n zware sledestofzuiger. Hij ligt goed in de hand, de motor is sterk en toch relatief stil in vergelijking met onze sledestofzuiger. Deze laatste gebruiken we bij de wekelijkse schoonmaakbeurt door het hele huis, maar de kleine klusjes zoals zand, kruimels, hagelslag, hond- en kattenhaar zuig ik in no-time met de steelstofzuiger op.
Het legen van de stofzuiger is ook een werkje van niks. Je klikt de buik van de stofzuiger los en gooit de inhoud in de container. Spoelt daarna het filter schoon, laat het drogen, zet alles weer in een mum van tijd in elkaar en zet de stofzuiger op de oplader. Zo staat hij weer startklaar voor de eerstvolgende klus.
Ik heb de AEG QX9-1-P4GG nog maar kort, maar hij is voor mij al onmisbaar. Een echte aanrader als je van snel èn goed houdt!!

Pluspunten

• licht en wendbaar
  • makkelijk te pakken en weg te zetten
  • geen stofzuigerzak meer nodig
  • niet meer afhankelijk van stopcontacten
  • handig weg te zetten achter het gordijn

Minpunten

• de inhoud van de buik had wat groter gemogen

Fleur11 09-03-2021

Handig, functioneel en ook nog eens mooi!

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

De stofzuiger heb ik nu drie weken in mijn bezit en ik ben er erg blij mee. Zodra je de stofzuiger in handen krijgt is het jammer dat je hem nog moet opladen want je wil eigenlijk meteen gebruik maken van deze stofzuiger. Uitpakken van deze stofzuiger is een fluitje van een cent, zo gebeurd. Je klinkt hem in elkaar en klaar! Zodra je hem uit de doos haalt, mooi design, functioneel en ook nog eens een extra kruimeldief. Zodra hij opgeladen is.. aan de slag! Het is fijn dat je alle onderdelen los kunt schoonmaken van de stofzuiger. Het lampje dat aan de kop van de stofzuiger zit, werkt erg fijn! Hierdoor zie je voornamelijk in de avond nog beter alle kleine kruimels. Ook is het fijn dat de stofzuiger twee standen heeft, zodat je nog krachtiger kunt stofzuigen. Je merkt wel dat de batterij dan sneller leeg gaat. Het fijnste aan de stofzuiger is dat ik mijn trap kan stofzuigen. Zonder kabel, zonder rollende stofzuiger achter mij aan.. heerlijk! Voor mij wel echt een hebbending!

Pluspunten

• Geen kabel
  • Licht aan stofzuiger
  • Powerroller
  • Stille stofzuiger
  • Krachtig

Minpunten

• Powerroller op kruimeldief kan niet
  • Niet voor het hele huis, te korte batterijduur

AEG QXP-1-P4GF 07-03-2021

Multifunctionele steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Na 3 weken de AEG QXP-1-P4GG te hebben gebruikt merk ik dat ik deze draadloze stofzuiger vaker gebruik dan de gewone stofzuiger. Het gebruiksgemak van de AEG-stofzuiger is groot, je pakt hem zo uit de houder. Na het eten kun je de kruimels of stof zo even opzuigen en een rondje door het huis maken. Verder viel het mij op dat het mooie led-lichtje boven op het zuigstuk ervoor zorgt dat je ook bij schemering of in de avond nog goed kunt zuigen. De zuigkracht op een houten/stenen vloer is goed. De zuigkracht is wel iets minder dan bijv. een reguliere stofzuiger, maar ruim voldoende om het reguliere zuigwerk te doen. Een groot voordeel van deze draadloze stofzuiger is ook dat er een standaard bij zit met een magneet, waar je de zuiger in kunt plaatsen om op te laden en waarin hij mooi rechtop staat. Voorlopig ben ik, na 3 weken in gebruik, nog steeds enthousiast over de AEG-zuiger.

Mooi design, fijn apparaat 06-03-2021

Mooi design, handig apparaat

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Erg mooi design met die doorkijk spijlen van metaal en inklik kruimelzuiger.

Erg handig in gebruik doordat hij rechtop kan staan en je de kruimelzuiger makkelijk eruit klikt. Goede verlichting en hij kan redelijk plat. Je maakt snel een rondje door de kamer en pakt zo het tafelkleed en de bank mee. Heerlijk dat snoerloze. En hij kan lekker in een hoekje staan zodat je hem zo erbij pakt.

Ben erg tevreden over de prestaties. De powerroller werkt erg goed. En de accuduur goed.

Ben erg tevreden over dit mooie apparaat

• Kan rechtop staan
  • Accuduur
  • Goede filter

Minpunten

• losse opzetstukken kan je niet aan lader klikken.

LisanneJ 03-03-2021

Hele goede draadloze stofzuigere

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Bij het openmaken van de doos krijg je gelijk een luxe gevoel. De stofzuiger komt met een lader waar je hem in kan klikken zodat hij netjes kan worden weggezet terwijl hij aan het opladen is. Ook is het handig dat de stofzuiger uit zichzelf rechtop blijft staan. Dit maakt het gemakkelijk als je bijvoorbeeld tussendoor je telefoon op wil nemen. Bij de stofzuiger zit ook nog een kruimeldief die je er gemakkelijk uit kan pakken wat het super makkelijk maakt om bijv de kruimels van de bank op te zuigen. Wat jammer is is dat de stofzuiger eigenlijk niet geschikt is voor hoogpolige tapijten. Het zou fijn zijn als je hier bijvoorbeeld een set met opzetstukken voor kan kopen zodat dit wel mogelijk is. Op harde ondergronden doet de stofzuiger zijn werk heel goed! alle kruimels en het stof wordt goed opgezogen, veel beter dan bij een normale stofzuiger. Ook wordt de vloer gelijk mooi gepolijst door de draaiende borstel. Al met al zal ik de stofzuiger zeker aanraden, mits je voornamelijk veel harde vloeren in huis hebt.

Pluspunten

• Blijft rechtop staan
  • Zuigt al het stof op
  • Lange accuduur

Minpunten

• niet geschikt voor alle ondergronden

Tonnie 27-02-2021

Fijne, goed hanteerbare stofzuiger. Ook handstofzuiger.

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Sinds kort ben ik aan de slag met de AEG QX9-1-P4GG. Deze stofzuiger met Power Roller is een goede stofzuiger, met nog wat standaard hulpstukken. Door het middenstuk te verwijderen uit deze stofzuiger, blijft er een kleine handzuiger over. Ideaal voor de bank in de kamer, de trap en andere moeilijk bereikbare plaatsen.
Als je klaar bent met zuigen, zet je de stofzuiger weer in de houder, en wordt deze automatisch opgeladen. Als het apparaat helemaal leeg is, duurt het opladen ongeveer 3,5 uur. Als je de volle power van de stofzuiger gebruikt, heb je ongeveer 13 minuten gebruiksduur. In de laagste stand, loopt dit op tot ruim 50 minuten. Het oplaad proces kun je volgen via de LED’s aan de voorzijde. De LED’s branden ook tijdens het stofzuigen, waardoor je goed kunt zien, wat je allemaal opzuigt.
Het geluidsniveau van deze stofzuiger blijft binnen de perken. Tot nu toe ben ik heel tevreden over het resultaat, en ik kan deze stofzuiger zeker aanraden. Zeker voor harde vloeren, is dit een goede stofzuiger.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Goed hanteerbaar
  • Ingebouwde handstofzuiger
  • Goede zuigtijd

Minpunten

• Geen indicator welk level zuigkracht
  • Opvangbak had groter gemogen

Ramon77 26-02-2021

Handige en krachtige alleskunner

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Deze draadloze steelstofzuiger heeft al mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen!
Doordat hij draadloos is, heb je geen gedoe meer met een kabel die net te kort is om ergens aan vast blijft hangen. De accuzuur is zeer goed en het laden gaat snel!
Als kruimeldief is als stofzuiger zeer snel een eenvoudig te gebruiken en met de meegeleverde hulpstukken voor iedere klus prima inzetbaar.
Wil je onder de kast of in een donker hoekje ook even goed schoonmaken? Dat is niet langer meer op gevoel, maar goed te zien danKzij de handige verlichting die op de zuigmond zit.
Mijn grootste verbazing is de zuigkracht van dit apparaat! Simpelweg verbluffend!

Pluspunten

• Kracht
  • Handzaam
  • Draadloos