AEG QX9-1-P4GG - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-P4GG op Kieskeurig.nl.

Marianne 11-03-2021

Snel gereed om weer te gebruiken........

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Als aspirant gebruiker van een AEG QX9-1-P4GG, bleek dat de "stofzuigerbuik" inmiddels aardig vol begon te raken. Dus was de tijd gekomen om hem te legen. Dat was voor mij even spannend; een nieuw moment. Als ik hem maar niet stuk maak, dacht ik steeds, want ik kan hem nu al niet meer missen! Met de krant op tafel en de gebruiksaanwijzing van AEG naast me begon ik met "de klus".
Omdat het heel eenvoudig met plaatjes staat aangegeven hoe je dit klusje klaart, was de inhoud stof in no-time gereed om in de vuilcontainer te gooien. Het rooster en filter zagen er nog spick en span uit, dus was ik klaar en opgelucht dat dit werkje zo ontzettend makkelijk ging. Ik kon de stofzuiger weer op de oplader zetten.
Zonder stofzuigerzak staat de steelstofzuiger weer gereed om mee aan de slag te gaan. Een ding is jammer, de stofzuigerbuik had wat mij betreft wel iets groter van inhoud mogen zijn.
En de volgende keer zal ik de roosters zoals aangegeven op de gebruiksaanwijzing onder de kraan uitspoelen, zodat het zuigen optimaal blijft gaan en hij niet verstopt raakt.
Maar voor nu kan ik voorlopig weer aan de slag!

Fleur11 01-03-2021

Handig | Functioneel | Hebbending

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Bij het uitpakken van deze steelstofzuiger begint het feestje. Zodra je de stofzuiger in handen krijgt is het jammer dat je hem nog moet opladen want je wil eigenlijk meteen gebruik maken van deze stofzuiger. Zodra je hem uit de doos haalt, mooi design, functioneel en ook nog eens een extra kruimeldief. Zodra hij opgeladen is.. aan de slag! Geweldig, vooral het lampje dat aan de kop van de stofzuiger zit. Hierdoor zie je voornamelijk in de avond nog beter alle kleine kruimels. Ook is het fijn dat de stofzuiger twee standen heeft. Dat werkt erg prettig. Het meest prettige voor mij is dat ik met deze stofzuiger ook mijn trap kan stofzuiger. Zonder kabel, zonder rollende stofzuiger achter mij aan.. heerlijk! Wat een verademing. Ik ben fan!

AnneJ 27-02-2021

Even snel stofzuigen

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

Deze steelstofzuiger werd netjes bezorgd in een grote doos.
Het is gebruiksvriendelijk om alles goed te monteren. En de nieuwsgierigheid was groot om de stofzuiger uit te testen. We hadden tenslotte geluncht met 3 kids. We zijn gewend om de stofzuiger te pakken en wilde vooral een gebruiksvriendelijke snoerloze stofzuiger. We merken dat deze goed stofzuigt. Alleen na een korte tijd op de laagste stand (dit hoor je) en de kids die het ook een leuk apparaat vonden, was hij snel leeg. De stofzuiger moet goed opgeladen zijn om zijn werk goed te doen.
Het hele huis lukt ook echt niet en dit wisten we (toch jammer). Het comfort is zonder snoer, van de ene ruimte naar de andere.
Het is fijn dat er led-verlichting op zit, zo zie je kruimels nog beter.
Op laagpolige tapijten werkt het goed. Een korrel hagelslag wat net iets vaster zit, pakt hij niet altijd goed mee. Wellicht ook dat het bakje te vol is.
Kruimels onder een rand opzuigen lukt ook niet altijd.
Ideaal is ook de kruimeldief los te koppelen en met de borstel bijvoorbeeld plinten schoon te maken.
Maar vooral voor ons is deze ideaal met die 3 kids om kruimels, zand etc even snel op te zuigen.

Tobotje 25-02-2021

Mooie stofzuiger met kruimeldief

Geschreven voor: AEG QX9-1-P4GG

De AEG QX9-1-P4GG is een grappige verschijning. Hij doet me een beetje denken aan een stripfiguur. Toch is het een strakke verschijning, misschien wel een beetje futuristisch.
Deze steelstofzuiger komt in een grote lange doos. Eerst netjes uitpakken en alle folie en plakkers verwijderen. De oplaad houder bestaat uit twee delen, en is eenvoudig in elkaar te steken. Daarna kun je het voedingskabeltje insteken, en door de bodem van de houder geleiden.
Na de eerste oplaadbeurt kun je gelijk aan de slag. De stofzuiger kent 3 standen. Er zit geen indicatie op welke stand je gebruikt. Dit laatste moet echt op het gehoor, wat een kleine misser is.
Het zuigcomfort is prima. Op de hoogste stand, zuigt dit apparaat natuurlijk het beste, maar is de accu binnen een klein kwartiertje leeg. Op de laagste stand kan het gebruik wel oplopen tot 50m.
Als je de stofzuiger weer in de houder plaatst, is deze in 3,5 uur weer volledig opgeladen is. Een handige feature is, dat je de stofzuiger overal rechtop kan wegzetten, zodat je niet eerst een plekje hoeft te zoeken, als je hem even weg wil zetten als je een belletje krijgt. De LED verlichting in de zuigmond, geeft je een goed beeld van wat je opzuigt.
Misschien wel het leukste aan deze stofzuiger: Je kunt het middenstuk uitnemen. Hierdoor hou je een kruimeldief over.
De opvangbak voor het vuil, had voor mij wat groter gemogen.