Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

s*******@g******** 07-01-2024

Geweldige stofzuiger. Heel wendbaar, zeer sterke motor. Zit ook nog lampjes op stofzuigermond. Makkelijk onder bank te stofzuigen omdat de stang buigzaam is.

s************@o********** 05-01-2024

The Rowenta vacuum is a game-changer. Its robust suction effortlessly handles dirt and pet hair, leaving floors immaculate. With a sleek design and lightweight build, it navigates effortlessly. The advanced filtration ensures a thorough clean and improved air quality. Remarkably quiet, it includes versatile attachments for different surfaces. Rowenta has created a high-performing, convenient, and stylish vacuum. Highly recommended.

Parmentier 27-12-2023

UITSTEKENDE STEEL STOFZUIGER

Geweldige stofzuiger.
Heel wendbaar, zeer sterke motor. Zit ook nog lampjes op stofzuigermond. Makkelijk onder bank te stofzuigen omdat de stang buigzaam is. De bank kan je natuurlijk wegschuiven, maar een bed niet..zo handig en fijn voor een schone en stofvrije omgeving.
Wij zijn er zeer blij mee. Wat ook heel handig is dat op elke deelbare gedeelte van de stang al een mondstuk zit...dus zoeken naar passend mondstuk is verleden tijd. Kortom..SUPER stofzuiger..

Pluspunten

• Deelbaar
  • Sterke motor
  • Hupstukken op de steel

Minpunten

• Niet dat ik gevonden heb

a*************@h********** 15-12-2023

Geweldige aankoop

Tijdens de black friday deals hebben wij rondgekeken naar een steelstofzuiger. Door mijn fibromyalgie kan ik geen loodzware stofzuiger gebruiken en zijn we gaan kijken naar een steelstofzuiger.

Allereerst is de functie super handig dat je onder je kasten, bank, bed hoe gek je het ook kan verzinnen, goed kan stofzuigen zonder dat je hoeft te bukken. Vooral met mijn pijnklachten is dit echt een topfunctie.

Hij zuigt goede kan wel iets beter, maar heb een aantal andere geprobeerd en die hadden lang niet zo'n zuigkracht als deze. Zeker de turbo functie werkt goed, maar dan is hij echt wel binnen 5 minuten leeg.

Handig dat hij een automatische functie heeft die afleest hoeveel zuigkracht je op dat moment nodig hebt. Ook heel fijn dat je aparte accus erbij kan aanschaffen mocht je hem toch langer willen gebruiken dan hij aankan, maar op een volle batterij kan ik van boven naar beneden volledig stofzuigen. (3 verdiepingen)

Ik las veel dat hij erg zwaar was, maar ik vind hem juist super fijn in de hand liggen.

Al met al een geweldige aankoop en ben er super blij mee.

De 100 euro cashback actie in combinatie met de black friday deal, maakte deze stofzuiger maar 188 euro. Dus helemaal top!

Pluspunten

• Buiging steel
  • Automatische functie

Minpunten

• Batterij bij turbo stand

MarvLesly 05-12-2023

Uitstekende steelstofzuiger

Uitmuntende stofzuiger in middenklasse qua prijs vs kwaliteit. Een goede zuigkracht in 3 standen met duidelijke LED display en, een complete set aan accessoires en waaronder oplader en koppelstuk als kruimelzuiger. Grote pré is de knik mogelijkheid in de stang om gemakkelijk onder verhoogde meubels te komen zonder te bukken. Een mooi design en voelt robuust aan. Plezier om deze stofzuiger te gebruiken,, een aanrader!

Pluspunten

• uitgebreide accessoires
  • knik-mogelijkheid in stang

Minpunten

• tikkeltje zwaar

j**n@g**l.com 17-10-2023

Top stofzuiger

Top stofzuiger, de stofzuiger heeft veel power en zuigt alles makkelijk op. Ook handig met onze honden, alles wordt mooi schoon.

Pluspunten

• animal kit inbegrepen
  • makkelijk onder de kast of bed
  • veel power
  • zuigt goed alles op

madoera1@hotmail.com 29-09-2023

Rowenta steelstofzuiger Top aankoop

Nu twee geleden deze stofzuiger gekocht, en super tevreden met deze aankoop.
1. Accuduur: prima, 40 minuten met volle accu
2. Zuigkracht: top voor verschillende soorten ondergrond ( vloerbedekking, pvc en laminaat)
3. Accesoires: ruime keus krijg je erbij
4. Geluid: eco stand weinig overlast, max zuigkracht geluid is niet hinderlijk
5. Gebruikersgemak: gemakkelijk te bedienen en kan goed in kieren en onder banken terecht.
Ik beveel deze stofzuiger zeker aan.

f******@g******** 08-08-2023

Fantastisch steelstofzuiger

Wat een geweldige steelstofzuiger. Ziet er prachtig uit, maar belangrijker hij zuigt super, ondanks dat hij veel herrie zou maken valt dit erg mee. Ook de accu duur is prima zelfs in de turbostand. Groot voordeel is het legen van het ruime reservoir zonder geknoei en stoffige handen. Ook het flex werkt prima zo onder banken enz: door. Onze andere VEEL duurdere steelstofzuiger kan er niet aan tippen en gaat gelijk naar de kringloop. Hij voelt ook lekker robuust aan terwijl hij toch niet te zwaar is. Fijn zijn ook de uitblaas openingen aan de zijkant ideaal.
Kortom een echte aanrader.
Dat ik geen 10 gaf komt door de niet fijne handleiding dat kan beter landgericht is helaas erg onduidelijk.
Maar ook nu na meer dan 55 jr uitsluitend Rowenda producten gekocht ook nu weer NIET teleurgesteld.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hanteerbaarheid
  • Flexibele stang
  • Accu duur
  • Hulpstukken

Minpunten

• Handleiding

a**************@h********** 23-03-2023

Bevalt erg goed

Wat een fijne stofzuiger,super in gebruik en makkelijk in onderhoud een aanrader deze stofzuige.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Zuigkracht

Peter58 31-07-2021

Slechte accu’s

In eerdere review was ik positiever over het gebruik en de techniek.
In gebruik is het kruimeldief deel erg robuust waardoor in kleinere ruimten het lastiger is in gebruik en mis ik daardoor een flexibel mondstuk.
De Accu is dus een hoofdstuk apart.
Inmiddels zijn er vier X-force 11.60 in mijn familie in gebruik waarbij er van twee apparaten de accu’s inmiddels, één na een maand gebruik en de ander na 6 maanden gebruik, zijn overleden.
Een rood licht op de accu zichtbaar en niet meer willen opladen.
De 6 maanden X-force flex is inmiddels opgestuurd geweest (moest compleet worden opgestuurd) en is na 4 weken weer retour ontvangen met een nieuwe accu.
Mij benieuwen hoe de andere X-forcen het blijven doen.

Pluspunten

• Flex steel

Minpunten

• Accu

D.Hofland 16-04-2021

Batterij is stuk gegaan

Ik had de stofzuiger getest en was erg tevreden. Daarna heb ik hem gekocht.
Helaas is de batterij kapot gegaan na 1 maand gebruiken. Nu is het wel weer in orde gekomen, maar ik baalde daar erg van, dat wil je niet bij een nieuwe stofzuiger

Pluspunten

• Je kan overal bij , door de knik in de steel
  • Kruimeldief is krachtig

Minpunten

• Zwaar omdat de motor op de steel zit
  • Batterij kapot na 1 maand

Peter58 12-04-2021

Knikarm werkt prettig

Na dat ik deze stofzuiger via een bedrijf heb getest deze gehouden. Nu een maand of 5 in gebruik. De snoerloze stofzuiger tevens kruimeldief werkt erg prettig om tussendoor even de ongelukjes op te zuigen. Hoewel hij als kruimeldief erg robuust is en daardoor minder makkelijk in hoekjes functioneel is.
Tijdens het normale stofzuigen in huis gebeurt het zo nu en dan dat de batterij te snel leeg raakt, wat ook vrij plotseling gebeurt terwijl dat niet opgemerkt wordt door zicht op de indicator. Het lijkt dan dat of de batterij niet goed is opgeladen dan wel kracht heeft verloren hangende in zijn station.
De knikbuis is een welkome accessoire voor het zuigen onder lage meubels.
De vaste borstel aan de kruimeldief en en stang vind niet praktisch en had ik liever als losse borstel zuigmond gezien.
Zuig capaciteit is voor mij met een gladde vloerbedekking in eco stand over het algemeen voldoende maar moet af en toe bv voor naast de kattenbak gevallen korrels wel de boost functie gebruiken.
Kleine roterende borstel werkt goed om kattenharen van de meubels te zuigen.
Echter terug komende op de accu, als men met tapijt continu ipv eco de Max stand moet gebruiken zal deze als dagelijkse stofzuiger van te korte capaciteit zijn.
Al met al krijgt deze stofzuiger voor mij een voldoende en was het na het testen, mede door de verkregen aanschaf korting, een blijver.

Pluspunten

• Knikbuis
  • Zakloos
  • Makkelijk pakken

Minpunten

• Accu duur
  • Geen losse borstel zuigmond
  • Vrij robuust als kruimeldief

Diane 27-12-2020

Ik ben er heel blij mee!

Het is een krachtige stofzuiger, met 3 katten in huis is dat ook echt nodig. De motor is wat zwaar, maar dat went snel. Wat ik heel fijn vind is dat het een snoerloos apparaat is en dat je hem snel even pakt. Omdat het een steelstofzuiger is, neemt hij weinig ruimte in bij het opbergen.
Ik ben erg blij met het feit dat de kruimeldief dezelfde stofzuiger is maar dan zonder steel. Ik kan de trap dus makkelijk stofzuigen zonder risico's op vallen en geen gehannes met slang en snoer en grote stofzuiger. Er zijn verschillende hulpstukken meegeleverd, waaronder een kleine maat voet en een brede sofa zuigmond.
De batterij is wanneer je hem op maximale kracht zet leeg nadat ik de woonkamer en keuken heb gestofzuigd, maar de batterij laadt heel snel op.
Het opvangbakje is niet al te groot, ik leeg hem elke keer als ik de stofzuiger heb gebruikt. Dat ben ik bij een 'grote' stofzuiger niet gewend.

Pluspunten

• Veel hulpstukken bijgeleverd
  • Kruimeldief en stofzuiger in 1
  • Draadloos
  • wendbaar

Minpunten

• iets aan de zware kant, maar daar wen je aan
  • opvangbakje is wat klein

Christa9999 25-12-2020

Rowenta Rocks

Supermooie stofzuiger. Heb deze nu een poosje en bevalt mij echt goed. Hij is wendbaar, snoerloos en de zuigkracht is prima. Hondeharen zijn ook geen enkel probleem. Accu is snel opgeladen maar zelf zou ik aanraden er een extra accu bij aan te schaffen. Op de turbostand gaat de accu vrij snel leeg. Wordt geleverd met verschillende hulpstukken.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Snoerloos
  • Zuigkracht

Minpunten

• Geen extra accu

Quinsje 24-12-2020

Fijne steelstofzuiger

Ik mag de steelstofzuiger testen via insiders. Ik ben er super enthousiast over. Vooral voor zo even tussendoor dingen op te zuigen, lees modder onder schoenen, zand en voetbalgruis na het sporten. Ook de kinderen zijn enthousiast over het gebruik. Kunnen makkelijk hun kamer stofzuigen zonder veel te hoeven sjouwen. De stofzuiger is makkelijk op te bergen en ook makkelijk in elkaar te klikken als je m wil gebruiken, ook met de hulpstukken. Verder erg wendbaar, dus je kunt goed stofzuigen onder je bed en bank.
Het legen en schoonmaken is ook erg makkelijk.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Maakt niet veel lawaai
  • Makkelijk opladen en op te bergen aan de wand
  • Goede hulpstukken

Minpunten

• Vervangt niet de gewone stofzuiger

Frauwkje 24-12-2020

Wat een gebruiksgemak!

Sinds een paar weken heb ik de Rowenta X-force. Wat een gebruiksgemak! Inmiddels hangt die in een verborgen hoekje van de kamer en we pakken ‘m er dagelijks geregeld bij. Makkelijk ook zijn de bij geleverde accessoires, speciaal voor kieren, dierenharen en voor banken en stoelen. Hij is zeer wendbaar al is die ietwat zwaar, ook de kinderen kunnen ‘m prima hanteren. Door de ‘handheld’ te gebruiken kun je bijvoorbeeld ook de auto makkelijk stofzuigen of bijvoorbeeld een spinnenweb aan het plafond verwijderen. Ik heb de X-force moeiteloos gebruikt op de volgende ondergronden: PVC, laminaat, tegels, tapijt en vinyl.
Als ik dan al minpuntjes zou willen noemen:
• In het begin schakelde ik vaak de stofzuiger uit als ik de boosterfunctie wilde gebruiken, dit bleek een kwestie van wennen te zijn.
• De kinderen lukt het niet altijd de accessoires zelf te wisselen.
• Soms zou je wensen dat de batterij net wat langer mee gaat. Maar omdat wij ‘m gebruiken voor de vele dagelijkse kleine klusjes is dat niet echt een probleem. Wekelijks pakken wij de oude snoerstofzuiger voor uitgebreid/groot onderhoud. Ideaal zo!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Wendbaar
  • Accessoires

Yvon 24-12-2020

Wij zijn erg tevreden over de Rowenta.

+ Het grote voordeel is dat hij makkelijk te pakken is. Ook om bijv. alleen even om de tafel te zuigen. Dit vooral doordat je geen losse 'last apparaat heeft
+ Beweegbare kop.
+ Buigzame stang.
+ Goede zuigkracht .
+ Top accessoires.

- Als de accu leeg is, kondigt hij dit onvoldoende duidelijk aan.
- De kop is zwaar. Even wennen.

Joppa 23-12-2020

mega handig apparaat

Dit is onze meest bruikbare handige mooie stofzuiger ooit. We hangen m in de meterkast en neemt nauwelijks ruimte in. Je gebruikt hem als handstofzuiger voor kruimels en dergelijke en met de steel voor het 'gewone' stofzuigen. Onder de bank stofzuigen is geen probleem meer. Het is even wennen aan het gewicht in je hand maar daar staat erg veel gemak tegenover.

Anne 22-12-2020

Fijne handzame stofzuiger die ontzettend wendbaar en stil is

Een fijne en stille stofzuiger die ontzettend wendbaar is. De accuduur is prima maar met de boost snel leeg, maar dit is logisch. Met huisdieren zit wel de opvangbak snel vol. Door de knik in de steel is makkelijk in onder de bank te zuigen. Door de vele opzetstukken voor verschillende doeleinden te gebruiken. Ook is de zuiger weer snel opgeladen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Accu
  • Accessoires
  • Wendbaar
  • Stil

Minpunten

• Opvangbak

japke33 22-12-2020

duur, maar handig in gebruik

Erg handige stofzuiger, te gebruiken door het hele huis. Zuigt goed de haren van de hond en poezen op, helemaal als je de max stand gebruikt. Ideaal is het, dat je hem rechtop kan wegzetten. Nadeel is dat er allemaal haren rond de zuigmond wikkelen, die moet je er zo nu en dan vanaf knippen. Niet echt een leuk werkje, maar snel gedaan na het bekijken van de instructie video. Er zitten meerdere opzet stukjes bij. De zuiger kan vrijwel geheel onder de kast etc komen, wat erg handig is, want daar ligt vaak veel stof en haar.
Als je de stofzuiger net even te hard op de grond zet onder het zuigen, gaat hij uit. Dat is erg irritant want dan moet je even wachten om hem weer aan te krijgen. Ook houdt hij steeds vaker op met zuigen, terwijl de accu op de display nog vol is, maar het rode lampje op de zijkant brandt wel. Maar zodra ik hem aan de oplader zet, is hij nog vol. Waarschijnlijk een fabrieksfoutje?
Verder ben ik er super tevreden over, je pakt hem snel om even een rondje te doen. Zuigt mooi en snel. Wel wat zwaar, maar het is dan ook een robuust apparaat.

Pluspunten

• wendbaar
  • snoerloos

Minpunten

• haren om de zuigmond
  • gaat vaak uit onder het zuigen.

Rebecca 20-12-2020

Draadloze stofzuiger

Praktisch gezien heel fijn een stofzuiger zonder snoer! Met de verschillende accessoires kun je in de kleinste hoekjes komen. De stofzuigermond is verlicht, wat heel fijn is in donkere ruimtes. De stofzuiger is makkelijk te legen. Enige nadeel is dat de stofzuiger wat zwaar is, maar erg wendbaar!

Pluspunten

• Draadloos
  • Makkelijk te legen
  • Wendbaar

Minpunten

• Zwaar

Preciosajacobina 19-12-2020

Top snoerloze stifzuiger

Echt geweldige stofzuiger met super zuigkracht. Hij is echt ideaal voor onder de bank en bed met het lichtje wat in de voet zit zie je war je zuigt. Ik was sceptisch het is mij zo goed bevallen ik zou deze zeker aanraden. Ik pak hem sneller dan mijn gewonen stofzuiger. Er zijn maar een paar nadelen 1 daarvan is dat hij met het gebruik van de powerknop snel leeg is aan de andere kant laad hij erg snel op dus dan is dat geen probleem. En ik vind qua geluid wat hard dat ligt volgens mijn partner aan mij.

Pluspunten

• bijna alles
  • laad snel op
  • veel accessoires
  • de kruimeldief
  • de goede zuigkracht

Minpunten

• aan en uit knop zit verkeerd
  • het geluid
  • met de powerknop is hij snel leeg

ESP 18-12-2020

Handig en flexibel

Ik ben echt aangenaam verrast door deze steelstofzuiger. Wat een gemak om 'dat ding' even snel te pakken! Ik kan nu zonder problemen onder het bed stofzuigen zonder dat ik de matrassen en lattenbodems weg moet halen, super! Daarnaast is de stofzuiger ook ontzettend stil. Wat een verschil met de 'gewone' stofzuiger. Deze is zelfs zo stil dat de poezen er rustig naast blijven zitten. De verlichte voet kan zelfstandig blijven staan, dat ruimt fijn op. Enige nadeel vind ik het gewicht en het formaat van de bovenste unit. Ik heb nu wel de juiste houding gevonden waardoor het gewicht me niet echt meer stoort (dat is nou eenmaal ook het nadeel van een steelstofzuiger en misschien heb ik niet zulke stevige polsen ;-)), als kruimeldief is het wel een vrij groot en log apparaat. De aan- en uitknop is gevoelig, daar moet je je vinger wel weghalen na het indrukken. Een aantal fijne hulpstukken, zeer wendbare voet. Bij een normale stofzuigpartij voldoet de batterij prima, wil je uitgebreid stofzuigen in huis dan zul je m een keer moeten opladen Kortom, zeer tevreden!!

Pluspunten

• Geen snoer
  • Flexstang
  • Batterijduur

Minpunten

• Zwaar
  • Kruimeldief vrij groot

Esther Scholten 17-12-2020

Top aankoop !

Heel fijn in gebruik. Lange accuduur, geen gedoe met snoer. De stofzuiger is stil en heeft een goede zuigkracht. De stofzuiger is wendbaar en heeft veel handige hulpstukken. Design vind ik ook weg mooi.

Pluspunten

• Stil
  • Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Lange accuduur

Minpunten

• Zwaar

mevrouwHolly 17-12-2020

Erg blij met deze steelstofzuiger

Ik mocht deze stofzuiger testen en hij veraste mij enorm! Hij is erg wendbaar en krachtig en dit had ik niet verwacht. Er zitten meerdere standen op waardoor je elk oppervlakte goed kun schoonmaken. De extra meegeleverde hulpstukken maken dit alles nog gemakkelijker.
De Accu gaat ook lang genoeg mee. Heb hem nog niet 1x helemaal leeg gezogen! Het fijne is dat je geen snoer hebt waardoor je in 1x de gehele verdieping kan stofzuigen!
Klein nadeel de stofzuiger zuigt alles op maar bv. lange haren blijven in de stofzuigermond hangen. Deze zijn wel makkelijk te verwijderen maar met 3 dames met lang haar in huis moet je dit na elke stofzuig beurt wel even doen. Wel heel fijn dat er een extra filter wordt meegeleverd. Als je de ene schoonmaakt ( wat onder de kraan kan) kan je de andere alvast gebruiken en kan de andere goed drogen!

Pluspunten

• erg wendbaar
  • erg krachtig
  • accu duur is prima

Minpunten

• lange haren blijven in de stofzuiger voet hangen