Rowenta X-Pert 3.60 RH6973 Steelstofzuiger zwart, wit, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Pert 3.60 RH6973 Steelstofzuiger zwart, wit, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

msdw 09-12-2020

Goede kruimeldief

Handig voor naast een krachtige stofzuiger. Met 3 kinderen in huis blijf ik stofzuigen, dus deze gebruik ik vooral als kruimeldief. Ook erg handig om eventjes de keuken mee te doen als ik klaar ben met koken. Het lampje is handig want ik stofzuig vooral 's avonds.

Debbie 04-12-2020

Fijne stofzuiger om snel even te pakken

Ik ben erg blij met de handzame stofzuiger. Toch wel makkelijk om even snel te pakken. Daarnaast heeft die een lampje waardoor je geen kruimel mist.

Pluspunten

• Gewicht
  • Handzaam

Minpunten

• Zuigkracht

Jolanda 19-11-2020

Handig en makkelijk in gebruik

De Rowenta bevalt ons erg goed. Erg handig dat er extra opzet stukjes bij zitten voor de kruimeldief, voor bijv. de bank, trap en auto te stofzuigen.
De steelstofzuiger zuigt goed en hij is makkelijk en snel in gebruik.

Pluspunten

• Extra opzet stukjes
  • Lamp in voetstuk

Minpunten

• Filter moet wel op tijd schoongemaakt worden

Robin 18-11-2020

stofzuiger voor tussendoor / plaatselijk vuil

Ik heb hem voornamelijk als steelstofzuiger gebruikt. Redelijk wat zuigkracht maar recht tegen een keukenkastje aan merk je dat een sledestofzuiger meer kracht heeft en het vuil echt naar de zuigmond toe zuigt. Voor wat stof / kruimels onder de bank/bed of eettafel een handig/wendbaar apparaat, maar wel echt erbij, niet als vervanger van een traditioneel stofzuiger

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Accuduur
  • Zuigkracht
  • snoerloos

Minpunten

• snel stof in filter na stofcontainer

Desiree Houten 16-11-2020

Zeer goede optie voor een stofzuiger die je "effe snel pakt"

Prima stofzuiger! Ik zou er wel nog een sledemodel naast hebben maar dit is wel ideaal om te hebben. Voordelen is het snoerloze, groot genoeg reservoir, prima zuigkracht en opzetstukjes. Nadeel zou ik zeggen dat het op gebied van gebruiksvriendelijkheid steeds net tekort komt. Het verwisselen van kopjes, het ophangen in de houder. het kan allemaal Net wat beter. Maar dan zit je ook in een compleet andere prijsklasse. Ik ben absoluut tevreden en maak er veel gebruik van.

Pluspunten

• LEDstrip
  • Accu
  • Verwisselbare kopjes

Minpunten

• Plastic

Maarten 16-11-2020

ideaal voor kleine klusjes

Met twee kleine kinderen in ons huishouden liggen er na iedere maaltijd wel wat kruimels, etc. op de grond. Drie keer per dag de gewone stofzuiger (met snoer) pakken werd ons wat te veel, dus vandaar dat we gekozen hebben voor een draadloze steelstofzuiger. En precies hiervoor is deze steelstofzuiger ideaal. Deze stofzuiger is snel gepakt en weer opgeruimd en is erg wendbaar, wat vooral rondom tafel- en stoelpoten erg handig is. Doordat de stofzuiger ook niet heel zwaar is, helpt onze dochter van 3 jaar graag mee en stofzuigt vaak zelf het stukje rondom haar stoel. Het blijft voor mij wel echt een stofzuiger voor erbij. Voor het stofzuigen van het hele huis, pak ik toch liever de gewone stofzuiger. Deze is toch krachtiger

Pluspunten

• snoerloos
  • wendbaar

Thijs38 14-11-2020

Goede stofzuiger voor erbij

Het is een prima stofzuiger voor erbij voor huishouders met harde vloeren en huisdieren. Accuduur is ruimschoots voldoende. Apparaat is licht van gewicht en makkelijk hanteerbaar.

Nadelen, onvoldoende zuigkracht voor tapijt of bijvoorbeeld de auto. Je kan geen opzetstukken op de stang monteren.

Pluspunten

• Accuduur
  • Gebruiksgemakr

Minpunten

• Zuigkracht
  • Bouw

Ixim 14-11-2020

Handig snoerloos te gebruiken

Ik gebruik mijn Roventa sinds een maand. Het bevalt me prima, vooral als je kleine ruimte moet zuigen is het heel handig. Je pakt het sneller dan gewone stofzuiger. Roterende borstel heeft een lampje die handig is met dronkere plekken. Ik heb het vooral gekocht voor de trap, het is snoerloos daarom heel handig. Ik pak de grote stofzuiger alleen als ik hele huis moet schoonmaken. Daarvoor is hij wel klein. Lange haren blijven in de roterende borstel.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Handig voor kleine klusjes
  • Lampje mondstuk

Minpunten

• Lawaai aan de hoge kant

Romy 13-11-2020

Goede steelstofzuiger die geld waard is!

Prima steelstofzuiger die doet wat hij zegt.
In een gezin is hij een ideale toevoeging om tussendoor makkelijk te gebruiken.
Laadt snel op en accu gaat prima mee. Je pakt hem snel even om kruimels weg te halen in huis. Prima zuigkracht, op zowel houten vloer, karpet of tegelvloer.
Gewicht niet te zwaar, je neemt hem makkelijk mee naar andere verdieping. Voor echt goede stofzuigbeurt pak ik de gewone wel, maar nog maar een keer in de week. De steelstofzuiger houdt alles echt goed bij.
Opzetstukken handig voor plinten, trap of bank. Makkelijk om te draaien in kruimeldief. Makkelijk hanteerbaar product!

Pluspunten

• Accuduur
  • Zuigkracht

Minpunten

• Ligt net wat zwaarder in de hand dan gewone
  • Onder de bank lukt niet goed

Hans 12-11-2020

Handig formaat, voor iedere snelle stofzuigklus

Degelijk apparaat. Handzaam en wendbaar. Snel te pakken voor iedere kleinere stofzuigklus. Ook handig zonder steel te gebruiken voor b.v. de trap. Zuigkracht is goed. Je pakt een steelstofzuiger net wat sneller dan de grote stofzuiger. Op vol vermogen is de accu wel na een kwartiertje leeg, het is dus niet de bedoeling het hele huis ermee te stofzuigen. De aan/uit knop zit onder je wijsvinger. Zo zet je hem ook wel eens onbedoeld uit.

Pluspunten

• Handzaam
  • Snoerloos
  • Handige ophangbeugel

Minpunten

• De aan/uit knop onder je wijsvinger.

Sandy 12-11-2020

Fijn als aanvulling

Fijn licht apparaat met goede zuigkracht zowel met als zonder steel. Ik gebruik hem als aanvulling op mijn stofzuiger robot. De kleine rolborstel is ideaal voor de kattenharen van mijn stoffen bank te verwijderen. De grote rolborstel heeft wat moeite met grote kattenbak korrels omdat hij deze vooruit schuift, maar als ik hem oplicht en over de korrels heen zet zuigt hij ze wel op. Reservoir is makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk te reinigen
  • Licht apparaat

Minpunten

• Lage rolborstel

A. Ellens 12-11-2020

Fijne draadloze stofzuiger

Fijne draadloze stofzuiger, zeker in combinatie met 2 katten thuis. Met de mini borstel maak je snel en makkelijk de bank schoon. Dankzij de led verlichting kun je overal het stof goed zien.

Pluspunten

• Accuduur
  • Led verlichting
  • Accessoires
  • Zuigkracht

Sjmoo 12-11-2020

Verrassend

Ik test dit product nu een paar weken. Ben vooral verrast door de zuigkracht die hij heeft op een kleed, hij zuigt moeiteloos de kruimels op. Voor het echte stofzuigwerk pak ik nog steeds mijn ouderwetse stofzuiger, maar mijn kruimeldief is niet meer uit de kast gekomen. Even snel zuigen rondom de tafel is met deze steelstofzuiger zo gepiept. Hij ligt op zich goed in de hand, als kruimeldief wel wat zwaar. De extra opzetstukjes heb ik voornamelijk gebruikt voor de bank: gaat hartstikke goed! Al met al een super fijne aanvulling op een gewone stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht op een kleed
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Als kruimeldief wat zwaar

brenda 11-11-2020

Ideaal voor de snelle klus

Hier in huis zijn wij fan. Het is ideaal als je even snel een hoekje wilt stofzuigen. De kruimeldief functie maakt is ook zeer handig.

Pluspunten

• Handzaam
  • 2 in 1

Minpunten

• geluid

Digger2003 11-11-2020

Lichte steelstofzuiger

Steelstofzuiger voor de snelle klusjes.
Lekker lichte steelstofzuiger. Ideaal om even snel te stofzuigen of als kruimelzuiger.
Ideaal voor de bank of trap met het korte mondstuk.
Zuigkracht is redelijk, maar voor het grove werk niet genoeg. Handig om erbij te hebben, maar persoonlijk vindt ik hem niet krachtig genoeg om alles mee te stofzuigen.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar

Minpunten

• Zuigkracht

Joyce Rutter 10-11-2020

Handig voor snel gebruik

Hij is lekker licht in gebruik en heeft een enorm flexibele voet waardoor je overal tussen en onderdoor kan stofzuigen. Minpuntje is de accu. Op de sterke zuigstand heb je maar een minuut of 18 accuduur.Op de lage stand is dit wel wat langer. Al met al is dat niet handig als je het hele huis wil stofzuigen. Vandaag ook met alle bijgeleverde hulpstukken de auto stofgezogen. Dat was een tegenvaller. Om deze echt schoon te krijgen moest ik toch echt de ouderwetse snoer stofzuiger gebruiken.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Snel opladen
  • Erg wendbaar

Minpunten

• Accuduur bij hoge stand kort
  • Voor schoonmaak auto niet geschikt

Suzan 10-11-2020

Fijne steelstofzuiger

Handige steelstofzuiger, verlichting is erg prettig bij donkere hoekjes en de keukenplint. Handige tools voor de trap en bijv. plinten. Makkelijk te legen en reinigen. Goed wendbaar. Licht in gebruik.

Pluspunten

• Goede accu
  • Wendbaar
  • Fijne tools

Minpunten

• Geen parkstand