Rowenta X-Pert 3.60 RH6933 Steelstofzuiger grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Pert 3.60 RH6933 Steelstofzuiger grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Sarah 27-11-2020

Handig in gebruik

Sinds kort heb ik deze steelstofzuiger in gebruik en hij bevalt erg goed. Ik ben laatst verhuisd naast een nieuwbouwwijk, met als gevolg dat de wegen niet klaar zijn en er dagelijks veel zand mee naast me binnenkomt. De steelstofzuiger is zo gepakt en zuigt zonder moeite alles op. Ook de duur van de batterij valt me echt mee. Mijn poetsvrouw poets ook nog ergens waar ze een ander merk steelstofzuiger hebben en ze zei dat van deze het gewicht veel beter hanteerbaar is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gewicht
  • Accuduur
  • Handzaamheid

Minpunten

• Zuigt grotere stukken niet op

jpnieuws 15-11-2020

Lekker makkelijk

Mijn vrouw kan er neit tegen als er wat kleine dingen liggen. De robotstofzuiger gebruiken we wel regelmatig maar het is meer tussendoor. De kruimelstofzuiger is dan te zwak. Dus een iets groter apparaat wat je wel snel kunt pakken en goed zuigt.
Voor Rowenta gekozen en zeer tevreden. Even hier en daar wat pluizen of kruimels weg, de trap of onder de tafel gaat er geweldig mee. Veel lichter dan de normale stofzuiger en de robot is echt wel even bezig en toch wel gehorig voor een uur.
Deroterende borstel in de zuigmond werkt prima, het licht er op is ook erg prettig als je wilt zien wat je opzuigt in de hoekjes en andere plekjes die minder goed verlicht zijn.
De hulpstikken die bij de normale stofzuiger altijd krijt zijn hangen aan het laadstation wat veel irritatie bespaard.
Heel fijn is de zuigmond die je om een hoe kan sturen zodat je bij plekjes komt waar je anders neit zo eenvoudig bij komt.
Haal de steel er af en je hebt een handzame kruimelzuiger.

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • licht
  • draaiende borstel
  • zuigmond die om de hoek kan zuigen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Arno 13-11-2020

Fijne steel stofzuiger

67 decibel volvermogen
56 decibel halfvermogen
Een uurtje ermee gewerkt. Accu nog maar voor de helft leeg. Dus ik zou mijn huis helemaal rustig kunnen stofzuigen. Makelijk in het legen van de stofkoker. Knopje boven aan maakt het makelijker om op halfvermogen de badkleden te stofzuigen. Er blijft aan de grote mondstuk stof deeltjes zitten. Die zijn er af wanneer je als laatste de vloerkleeden mee pakt. 1 klein dinggetje is dat het na een verloop van tijd je handpalm gaat voellen. De stofzuiger is ongeveer 2.5 kilo.
De ledlampjes op de voetstuk is heel erg makelijk om elk detail te kunnen zien

Pluspunten

• Lange levensduur van de accu,
  • Handige verlichting op voetstuk,
  • gemakelijk schoon te maken van het opvang bakje

Minpunten

• duim en wijsvinger gevoellig

Tammy75 12-11-2020

Wat een uitvinding! Hele huis in een wip schoon!

Dit is mijn eerste steelstofzuiger. Voorheen had ik een gewone kruimelzuiger. En wat is dit een uitvinding. De stofzuiger staat in een hoekje van mijn kamer en is meteen klaar voor gebruik. Ik pak hem er veel sneller bij dan mijn gewone stofzuiger om even de grootste rotzooi op te zuigen. Als de kinderen uit de zandbak komen bijvoorbeeld. De accuduur is voldoende om mijn hele huis te stofzuigen. Zodat het er gelijk weer piccobello uitziet. De voet is enorm flexibel en je komt dus overal makkelijk bij. Dat hij draadloos is, is ook ideaal voor de trap en de auto. De hulpstukken zijn hierbij ideaal. De opvangbak is makkelijk te legen in de prullenbak. Voor mij nooit een gewone kruimelzuiger meer. Deze zuigkracht is gelijk aan die van mijn gewone stofzuiger en deze is 100x fijner in het gebruik! Voor de dagelijkse stofzuig beurt geen gesjouw meer met een logge stofzuiger en gedoe met de snoer! Daarnaast heeft deze stofzuiger een prachtig design ook door de led verlichting! Die de rotzooi goed zichtbaar maakt. Aanrader dus!

Pluspunten

• Flexibele slang en stofzuiger voet
  • Ledverlichting op de voet
  • Goede accuduur
  • Compact en mooi, kan op klein plekje
  • Draadloos met fijne hulpstukken

Minpunten

• Wat klein opvangbakje

Mark 12-11-2020

Krachtige bijstofzuiger

Heb deze stofzuiger getest als bijstofzuiger naast onze trouwe stofzuigrobot Steve. Omdat Steve soms wat moeite heeft met hoekjes of gordijnen is een tweede stofzuiger voor erbij altijd makkelijk. Voorheen hadden we een slede stofzuiger, echter merkte we dat we deze niet zo snel pakte omdat hij log en nogal bewerkelijk was voor een paar vuiltjes. Met Dave (zo hebben we de Rowenta gedoopt) is dat een ander verhaal. We pakken hem gemakkelijk om even wat kleine zaken op te zuigen en 2x per week om de hoekjes te doen waar Steve niet zo goed bij kan. Al met al een aanwinst voor onze schoonmaak routine

Pluspunten

• Licht
  • wendbaar
  • krachtig

Minpunten

• zuigmond wat klein voor het wat grotere vuil
  • beperkte accuduur

Danielle 11-11-2020

Handig, goed wendbaar

Ik heb deze stofzuiger nu een paar weken in gebruik. Het idee was als stofzuiger erbij, naast mijn gewone. Maar ik moet zeggen, die met snoer blijft gewoon in de kast staan nu. Deze is zo snel gepakt om snel iets op te ruimen, handig dat het ook meteen een kruimeldief in een is. Maar niet alleen kleine dingen ruim ik hiermee op, ik stofzuig er het hele huis mee. Super makkelijk, geen gehannes met snoeren meer, kan met gemak onder de bank of het bed. De zuigkracht is behoorlijk goed, hij is wendbaar en niet heel zwaar.
Ik denk dat de andere stofzuiger nog maar zelden uit de kast gaat komen.

Pluspunten

• Handig in gebruik, snel gepakt
  • Stofzuiger en kruimeldief in een
  • Snoerloos
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Opvangbak is niet heel groot

Ryanne 10-11-2020

Fijne stofzuiger

Voor een appartement of kleine woning zeer geschikt, of voor een groot huis, handig voor erbij. Makkelijk dat hij ook als kruimeldief te gebruiken is, hij is licht en wendbaar. Zuigt goed op tapijt en harde vloeren, alleen de rond draaiende borstel gaan wel de lange haren in vastzitten, maar de borstel is eraf te halen. Op het moment dat hij vol raakt verlies hij zuigkracht dus moet hem wel regelmatig legen. De accu is goed en je kan lang zuigen. Onder bank kan hij niet helemaal komen. Toch zou ik hem wel willen houden voor als stofzuiger erbij.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Licht

Minpunten

• Korte steel

Ikbenbianca 09-11-2020

Fijne machine, handig in gebruik

wat een fijne machine. Hij is licht, wendbaar, klaar voor gebruik en doet wat hij moet doen. Met 2 hondjes in huis die blaadjes ed mee naar binnen nemen aan hun vacht gebruik hem diverse keren per dag. Zou hem niet meer willen missen, wat fijn om niet steeds die hele grote machine te moeten pakken, snoer uit trekken, stopcontact zoeken en er dan achter komen dat de zak vol is ... nee hoor, geef mij deze maar.
Er zit een handig ophang systeem bij waar je ook de 2 extra opzet stukken in kan klikken. Het lampje op de voet is handig als je onder de kast of bank moet zuigen. De opvangbak is niet zo heel groot en moet je zeker elke keer leeg gooien. Hij is ook handig als kruimelzuiger te gebruiken.
Het filter is wel steeds erg vuil, vrees dat die ook regelmatig uit gespoeld moet worden maar ook snel kapot zal zijn hierdoor. Nog niet gehad natuurlijk daar ik de machine nu pas 3wkn in huis heb.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Handig lampje op de voet

Minpunten

• Kleine opvangbak
  • Fragiel filter

Heleen Kroesbergen 09-11-2020

Verrast!

Gisteren de Rowenta RH6933 X pert 360 opgehaald. Een compact, lekker licht en degelijk apparaat. Ligt lekker in de hand en is eenvoudig te te bedienen. Geluidsniveau is prima. Waar ben ik enthousiast over? Vooral hoe de zuigmond op elke ondergrond zijn werk doet. Hij glijdt soepel over de plavuizen in de keuken heen. Ook de keukenplint kom je makkelijk bij door de zeer flexibele zuigmond. In de woonkamer zuigt de stofzuiger ook prima. Zonder een speciale zuigmond is de eikenhouten vloer goed schoon te krijgen. De ronddraaiende zuigmond heeft genoeg zuigkracht en vermogen om ook wat zwaarder vuil op te zuigen. Het vloerkleed is de grootste verrassing. Lange haren van de meiden, as uit de houtkachel en etensresten zuigt deze stofzuiger zonder problemen op. In de zuigmond zit een roller. Deze zat helemaal onder de haren. Gelukkig is deze er met een simpele beweging uit te halen en zo heel makkelijk te reinigen. Zuigen onder de bank is door het led licht op de zuigmond extra makkelijk. Opladen is met de bijgeleverde lader zo klaar. Ophangen aan de lader en na 5 uur is de stofzuiger volledig opgeladen. Er zit een knop op de stofzuiger waarmee je het vermogen kunt kiezen, minimaal of maximaal. Ik gebruik altijd maximaal. Geluid is wellicht iets harder en de accu is iets sneller leeg, maar het zuigvermogen is veel groter. Schoonmaken van het filter en leeggooien van de opvangbak is simpel. Opvangbak loskoppelen en filter verwijderen. Filter schoonmaken onder de kraan of uitkloppen boven de prullenbak. Filter kun je in zijn geheel lostrekken om de opvangbak te legen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerloos