Philips 3000 Series XD3140/09 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 Series XD3140/09 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

van den Heuvel, T 09-03-2021

Goede stofzuiger voor dit geld!

Een hele fijne lichte stofzuiger met voldoende zuigkracht. Het nadeel van de stofzuiger vind ik persoonlijk dat er alleen een hendel aan de achterkant zit en niet bovenop, dat is net wat gemakkelijker tillen. Ook is hij zo licht dat hij af en toe kan omkieperen, maar dat is een kwestie van wennen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Geen hendel bovenop
  • Licht, dus kan snel omkieper

Erbils 05-03-2021

Compacte krachtige stofzuiger

De stofzuiger beschikt over een krachtige motor wat zorgt voor een prettige werking door de hoge zuigkracht. De Philips pakt hierdoor alles mee uit elk kiertje. Ook het geintregeerde hulpstuk is zeer handig. Door het compacte design kun je de stofzuiger gemakkelijk opbergen. De kabellengte is met zijn 9 meter voldoende. Persoonlijk had de stofzuigersteel iets langer mogen zijn.
Uw beoordeling nu bevestigen

Pluspunten

• Compact
  • Hoge zuigkracht
  • Geïntrigeerd hulpstuk

Minpunten

• Lengte steel

Leekes12 03-03-2021

Prima stofzuiger voor dit bedrag

Het is een lichte en compacte stofzuiger.  De lange snoer is erg fijn.  En ik vind het héél erg goed dat deze stofzuiger wel over zijn eigen snoer kan rijden.  Daarnaast is hij relatief stil.
Kleine nadelen:  1 assecoire kun je niet in of aan de stofzuiger opbrengen.  En het loskoppelen van de slang gaat wat lastig. En o ja de zuigmond past niet onder onze bank.

Pluspunten

• Licht
  • Relatief stil
  • Lange snoer
  • Kan over eigen snoer heen rijden

Minpunten

• 1 assecoire apart opbergen
  • Slang lastig los te koppelen
  • Zuigmond past niet onder onze bank

OllyO 03-03-2021

Uitstekende stofzuiger

Uitstekende stofzuiger met veel zuigkracht, makkelijk in gebruik en licht in gewicht. Bijbehorende hulpstukken functioneren prima. Goed geschikt voor een huishouden met huisdieren, bv hondenharen geen enkel probleem.

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • prima extra hulpstukken

markvee1978 28-02-2021

Goede, stille stofzuiger die wat makkelijk kantelt

Stofzuiger zuigt prima en is stil in gebruik. Bevat handig hulpstuk op het handvat. Wel kantelt de stofzuiger snel omdat ie wat licht is. Ook rolt het snoer niet altijd goed op.

Pluspunten

• Prima zuigkracht
  • Stil

Minpunten

• Kantelt snel
  • Snoer rolt niet altijd goed op

Ese8 26-02-2021

Fijne handzame stofzuiger met goede zuigkracht

Het is een fijne kleine handzame stofzuiger met goede zuigkracht. De bijgeleverde kopstukken zijn heel fijn. De zuiger is niet zwaar waardoor hij prima de trap op en af te tillen is. Ik vind het geluid harder dan ik verwacht had.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Licht om te tillen
  • Diverse kopstukken

Minpunten

• Geluidsniveau

R.H. 26-02-2021

Compacte fijne stofzuiger

Goede stofzuiger met goede zuigkracht en lichtgewicht. De stofzuiger heeft een handige lange kabel waarmee je gemakkelijk wendbaar kunt bewegen.
Zuigkracht is verstelbaar afhankelijk voor welke ondergrond wat erg fijn is.
De stang is lang genoeg en is verstelbaar, er zit een handig hulpstuk op die prima werkt om bijvoorbeeld hondenharen in de kleine hoekjes te verwijderen.
Een nadeel is dat op de hoogste stand de stofzuiger relatief veel lawaai maakt. Tijdens het verplaatsen van de stofzuiger kan de kabel vast komen te zitten tussen het wiel.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Compact
  • Licht gewicht

Natalya2019 26-02-2021

Compacte + krachtige stofzuiger

Leuke en kleine stofzuiger. Het model is compact en zeer gemakkelijk op te bergen. Deze stofzuiger is niet zwaar, slechts 4,6 kg. Door het lange snoer kun je een hele kamer schoonmaken zonder op zoek te gaan naar een nieuw stopcontact. De motor is krachtig en stil genoeg. Mijn kat is niet bang voor hem. Een kleine geïntegreerde borstel helpt bij het stofzuigen van de boekenkast. Ik ben meer dan tevreden met deze stofzuiger.

Pluspunten

• krachtig
  • lange snoer
  • geïntegreerde borstel
  • licht
  • compact

Minpunten

• geen

JHBREE 26-02-2021

Klein maar fijn

Compact en wendbare stofzuiger, met ruim voldoende zuigkracht. Geïntegreerde borstel erg handig. De "turboborstel" is uitermate geschikt voor hondenharen op het tapijt. Eenvoudig instellen bij wisselende ondergronden.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Turboborstel

Product tester 26-02-2021

Handzame en goede stofzuiger

Een heerlijk compacte stofzuiger, die je makkelijk meeneemt om b.v. een trap te zuigen. Heeft een prettig mondstuk, dat heel veel vuil in 1x opneemt. Heeft een betrekkelijk laag geluidsniveau, maar is daarmee zeker niet de stilste op de markt. Zuigbuis zit wat speling op en maakt geen heel solide indruk. Het snoer is aan de korte kant.

Pluspunten

• Compact
  • Wendbaar
  • Prima zuigkracht
  • Relatief stil

Minpunten

• Vrij kort (9 mtr) snoer
  • Rolt makkelijk om
  • Voet is te hoge voor lage kasten
  • Minder stil dan sommige concurrenten

Lisa C. 25-02-2021

Al in al een hele goede stofzuiger

De stofzuiger is over het algemeen goed. De zuigkracht presteert bij elk accessoire erg goed, vooral omdat je het vermogensniveau kunt kiezen (keuze op basis van of je de stofzuiger op een vloer, op een tapijt of op een meubelstuk zoals een bank gebruikt). Al het stof wordt effectief verwijderd zonder dat u het accessoire vaak opnieuw hoeft te passeren. Het geluid van de stofzuiger is in vergelijking met het gemiddelde niet zo storend. Ik moet zeggen dat ik het specifieke accessoire voor ontharing van tapijten of banken niet erg efficiënt vond. Ik vond ook dat de stofzuiger behoorlijk zwaar voor me was (maar ik ben een klein persoon :)). Uiteindelijk is het een effectieve stofzuiger waarmee je dankzij de vele accessoires en de keuze van zuigkracht snel elk oppervlak kunt reinigen.

Pluspunten

• krachtige zuigkracht
  • laag geluidsniveau
  • effectief afstoffen

Minpunten

• een beetje zwaar
  • borstel voor ontharing niet zo effectief

Bobt25 25-02-2021

Degelijke stofzuiger

Ik ben heel erg tevreden over de stofzuiger.
Ik twijfelde of de zuigkracht goed genoeg was en dat is het zeker!
Zonder moeite zuigt hij alle kattenharen uit ons tapijt en ook onze hardere vloeren zijn goed schoon na het stofzuigen.
De stofzuiger is niet zwaar waardoor ik gemakkelijk de trap haarvrij kan maken.
De stang is gemakkelijk te verstellen en los te klikken. Het borsteltje aan de stang is ook heel erg fijn! Hierdoor kan ik met gemak de bank stofzuigen en alle haren en zand uit de matten zuigen.
Stofzuiger zak gaat lang mee en is makkelijk te verwisselen.
Ondanks dat de stofzuiger er niet heel modern of chic uitziet doet hij zeker wat hij moet doen. Hij is vrij stil en heeft een schone uitstoot dankzij het allergie filter. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Wendbaar en conpact

Minpunten

• Ziet er niet heel chic uit

51948 25-02-2021
  • Product gekregen

Mooie stofzuiger met goede zuigkracht

Ik heb deze stofzuiger nu een aantal weken in huis en deze bevalt prima. De stofzuiger maakt weinig geluid en heeft een handig opzetstuk. De stofzuiger heeft een mooi rode kleur en een lang snoer wat erg handig is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerlengte

WouterBe 25-02-2021
  • Product gekregen

Fijne compacte stofzuiger

Fijne kleine stofzuiger die makkelijk in gebruik is en simpel op te bergen. Hij is wendbaar door zijn lange snoer. Wat mij betreft perfect apparaat voor erbij. Hij heeft voldoende zuigkracht en handige hulpstukken waarvan de belangrijkste aan de slang vast zit. Dit scheelt wisselen en zoeken waar je hem hebt achtergelaten. Hij werkt goed op alle ondergronden en kleur technisch een mooi design.
De prijs kwaliteit verhouding is goed en raad dit apparaat zeker aan. Enige minpunt is door zijn omvang dat hij redelijk snel omvalt.

• Zuigkracht

Minpunten

• Valt relatief snel om

Wenkenbach 24-02-2021

Super handige stofzuiger

Een handige, eenvoudige, lang snoer en super zuigkracht stofzuiger. Ik kan niet anders zeggen een fijne stofzuiger. Niet groot dus handig als je het eens moet optillen. De stang kan er eenvoudig af en in een handomdraai heb je een mini opzetstuk. Wat helpt met alle hoekjes, vensterbanken en zelfs spinnenwebben. Het andere opzetstuk voor meubels is ook heel fijn.

Pluspunten

• Klein en licht
  • Lang snoer

Minpunten

• Soms met de hand ipv voet de knop omzetten

A.Hint. 24-02-2021

Compacte krachtige stofzuiger

Fijne compacte stofzuiger die erg prettig in gebruik is. Hij heeft een lang snoer en is fijn wendbaar.
Desondanks zijn "kleine" design heeft de zuiger voldoende zuigkracht en weegt hij niet veel.
Er zit een handig hulpstuk aan de stang waardoor je niet iedere keer voor kwetsbare hoekjes van hulpstuk hoeft te wisselen.
Je kunt de zuiger voor alle ondergronden gebruiken, zelfs het vloerkleed gaat er goed mee schoon!
Ik vind dit een fijne stofzuiger met een goede prijs kwaliteit verhouding en zou deze zeker aanraden!
Het enige minpunt vind ik zelf dat het handvat is geribbeld, hierdoor ligt hij met langer vasthouden niet heel lekker in de hand.

Pluspunten

• Compact design
  • Goede zuigkracht
  • Handig hulpstuk

Minpunten

• Handvat is geribbeld, ligt wat minder in de hand

Loof 24-02-2021

Super handige stofzuiger

Krachtige stofzuiger, heel wendbaar makkelijk in gebruik. Perfect voor het al zuigen van katten en honden haren. Top stofzuiger voor als je allergisch bent. Mondstuk makkelijk wisselbaar

Pluspunten

• Wendbaar licht super zuigkracht
  • Ideaal voor honden en katten haren
  • Perfect voor als je allergisch bent