Rowenta X-Pert 3.60 RH6921 Steelstofzuiger blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Pert 3.60 RH6921 Steelstofzuiger blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

SimoneArts88 19-11-2020

Goede Stofzuiger Rowenta

Ons gezin bestaat uit twee volwassen, een kleine van 1 jaar en twee huisdieren. Door onze kleine ligt het huis snel bol met kruimels en door onze huisdieren ligt er altijd wel haar op de vloer en meubels. Normaal moet ik met de "gewone" stofzuiger meerdere keren per dag dor het huis gaan. Dit bestekend dat ik dan iedere keer dat ik dit doe wel 3 a 4 x de stekker moet verwisselen. En dan heb ik alleen de beneden verdienen gehad. Met deze stofzuiger heb ik snel en makkelijk het huis schoon. Met deze stofzuiger kan ik makkelijk de trap op en af zonder een zwaar gewicht te moeten mee zeulen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht in gewicht

Minpunten

• geen extra kopstukken

RobertTest 16-11-2020

Super fijne bij stofzuiger

Ik vind it een super bij-stofzuiger het formaat de vorm en het gewicht zijn precies goed. We gebruiken de stofzuiger vaak na het eten, met drie jonge kinderen gebeurd er genoeg. De flexibiliteit en de draai die deze stofzuiger kan maken is heel fijn. Zuigkracht en de turbo functie werken prima en doen gewoon goed hun werk. Als ik een min punt mag opnoemen is dat het nog steeds een bij stofzuiger is het zou nog fijner zijn de snoer stofzuiger weg te doen en alleen een steel te hoeven gebruiken. Alleen snap ik dat de accu dan het probleem wordt dus voor nu is het prima om deze combi te hebben.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • zuigkracht
  • turbo

Minpunten

• blijft een bijstofzuiger

Ciska 12-11-2020

Lichtgewicht, wendbaar en goede zuigkracht

Deze Rowenta steelstofzuiger mogen testen en aangenaam verrast. De steelstofzuiger is zeer licht in gewicht en heeft een heel goede zuigkracht. Wanneer je het aanzet op het laminaat voel je de zuigkracht op de vloer. Ook de deurmatten neemt hij zonder problemen mee. De mond van de steelstofzuiger is heel wendbaar, je hoeft er geen enkele moeite voor te doen om de hoek om te gaan.
Ik heb wel wat moeite met het plaatsen van de steelstofzuiger in de wandbevestiging. Het stekkertje van de oplaadkabel zit wat los in de wandbevestiging waardoor hij niet soepel 'vastklikt'. Je moet wat heen en weer wiebelen om de stekker in de steelstofzuiger te krijgen.
Verder blaast de ventilator van de motor op je hand bij het stofzuigen, dit zou ook best anders kunnen.
Verder zou ik wel aanraden om de versie met accessoires te nemen, ik heb bij het testen niet de accessoires zoals een borsteltje en een 'kieren mondje' gekregen. Dat is wel echt een aanvulling.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Wendbaar
  • Zuigkracht
  • Ledverlichting voor onder de donkere bank

Minpunten

• De ventilator van de motor blaast op je hand.
  • Oplaadstekkertje koppelt lastig

Cybermiep70 11-11-2020

Snel lichtgewicht

Inmiddels heb ik deze een tijdje in huis. Snel, licht en wendbaar en geen wisselen van zuigmond ivm diverse soorten vloerbedekking in huis (parket, tapijt en plavuizen) alles gaat in een moeite door. Gekruimeld op het tapijt onder de eettafel even met deze en de kruimels zijn weg. Goed wendbaar in kleine ruimtes zoals bv het toilet. Met het lampje kan je goed zien of er nog stof onder een kast of onder het bed licht. Volledig opgeladen kan ik precies de beneden en bovenverdieping stofzuigen. Helaas zijn er geen opzetborstels inbegrepen bij deze, hierdoor is deze minder geschikt om de auto schoon te maken. Voor de regulire stofzuigklusjes in huis is dit een prima zuiger.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Wendbaar
  • Lampje

Minpunten

• Geen accesoires

Jerchey 09-11-2020

Fijne stofzuiger zonder snoer.

Nu een paar weken in gebruik. Het is een aanrader. Hij is snoerloos en werkt op een accu die ongeveer 45 min mee gaat. Binnen no time heb ik nu een schoon huis. De stofzuiger heeft een led verlichting waardoor je vuil sneller ziet liggen. En het heeft een handige opvang bak. Die gemakkelijk schoon te maken is. Verder heeft de stofzuiger een opklopborstel die gemakkelijk het vuil uit de bank klopt

Pluspunten

• Led verlichting
  • Zuigkracht
  • Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Geen accessoires