Rowenta X-Pert 3.60 blauw, grijs - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Pert 3.60 blauw, grijs op Kieskeurig.nl.

8,1

Jolanda 19-11-2020

Handig en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

De Rowenta bevalt ons erg goed. Erg handig dat er extra opzet stukjes bij zitten voor de kruimeldief, voor bijv. de bank, trap en auto te stofzuigen.
De steelstofzuiger zuigt goed en hij is makkelijk en snel in gebruik.

Pluspunten

• Extra opzet stukjes
  • Lamp in voetstuk

Minpunten

• Filter moet wel op tijd schoongemaakt worden

SimoneArts88 19-11-2020

Goede Stofzuiger Rowenta

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 blauw, grijs

Ons gezin bestaat uit twee volwassen, een kleine van 1 jaar en twee huisdieren. Door onze kleine ligt het huis snel bol met kruimels en door onze huisdieren ligt er altijd wel haar op de vloer en meubels. Normaal moet ik met de "gewone" stofzuiger meerdere keren per dag dor het huis gaan. Dit bestekend dat ik dan iedere keer dat ik dit doe wel 3 a 4 x de stekker moet verwisselen. En dan heb ik alleen de beneden verdienen gehad. Met deze stofzuiger heb ik snel en makkelijk het huis schoon. Met deze stofzuiger kan ik makkelijk de trap op en af zonder een zwaar gewicht te moeten mee zeulen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht in gewicht

Minpunten

• geen extra kopstukken

Robin 18-11-2020

stofzuiger voor tussendoor / plaatselijk vuil

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Ik heb hem voornamelijk als steelstofzuiger gebruikt. Redelijk wat zuigkracht maar recht tegen een keukenkastje aan merk je dat een sledestofzuiger meer kracht heeft en het vuil echt naar de zuigmond toe zuigt. Voor wat stof / kruimels onder de bank/bed of eettafel een handig/wendbaar apparaat, maar wel echt erbij, niet als vervanger van een traditioneel stofzuiger

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Accuduur
  • Zuigkracht
  • snoerloos

Minpunten

• snel stof in filter na stofcontainer

Desiree Houten 16-11-2020

Zeer goede optie voor een stofzuiger die je "effe snel pakt"

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Prima stofzuiger! Ik zou er wel nog een sledemodel naast hebben maar dit is wel ideaal om te hebben. Voordelen is het snoerloze, groot genoeg reservoir, prima zuigkracht en opzetstukjes. Nadeel zou ik zeggen dat het op gebied van gebruiksvriendelijkheid steeds net tekort komt. Het verwisselen van kopjes, het ophangen in de houder. het kan allemaal Net wat beter. Maar dan zit je ook in een compleet andere prijsklasse. Ik ben absoluut tevreden en maak er veel gebruik van.

Pluspunten

• LEDstrip
  • Accu
  • Verwisselbare kopjes

Minpunten

• Plastic

Maarten 16-11-2020

ideaal voor kleine klusjes

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Met twee kleine kinderen in ons huishouden liggen er na iedere maaltijd wel wat kruimels, etc. op de grond. Drie keer per dag de gewone stofzuiger (met snoer) pakken werd ons wat te veel, dus vandaar dat we gekozen hebben voor een draadloze steelstofzuiger. En precies hiervoor is deze steelstofzuiger ideaal. Deze stofzuiger is snel gepakt en weer opgeruimd en is erg wendbaar, wat vooral rondom tafel- en stoelpoten erg handig is. Doordat de stofzuiger ook niet heel zwaar is, helpt onze dochter van 3 jaar graag mee en stofzuigt vaak zelf het stukje rondom haar stoel. Het blijft voor mij wel echt een stofzuiger voor erbij. Voor het stofzuigen van het hele huis, pak ik toch liever de gewone stofzuiger. Deze is toch krachtiger

Pluspunten

• snoerloos
  • wendbaar

RobertTest 16-11-2020

Super fijne bij stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 blauw, grijs

Ik vind it een super bij-stofzuiger het formaat de vorm en het gewicht zijn precies goed. We gebruiken de stofzuiger vaak na het eten, met drie jonge kinderen gebeurd er genoeg. De flexibiliteit en de draai die deze stofzuiger kan maken is heel fijn. Zuigkracht en de turbo functie werken prima en doen gewoon goed hun werk. Als ik een min punt mag opnoemen is dat het nog steeds een bij stofzuiger is het zou nog fijner zijn de snoer stofzuiger weg te doen en alleen een steel te hoeven gebruiken. Alleen snap ik dat de accu dan het probleem wordt dus voor nu is het prima om deze combi te hebben.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • zuigkracht
  • turbo

Minpunten

• blijft een bijstofzuiger

jpnieuws 15-11-2020

Lekker makkelijk

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 grijs, rood

Mijn vrouw kan er neit tegen als er wat kleine dingen liggen. De robotstofzuiger gebruiken we wel regelmatig maar het is meer tussendoor. De kruimelstofzuiger is dan te zwak. Dus een iets groter apparaat wat je wel snel kunt pakken en goed zuigt.
Voor Rowenta gekozen en zeer tevreden. Even hier en daar wat pluizen of kruimels weg, de trap of onder de tafel gaat er geweldig mee. Veel lichter dan de normale stofzuiger en de robot is echt wel even bezig en toch wel gehorig voor een uur.
Deroterende borstel in de zuigmond werkt prima, het licht er op is ook erg prettig als je wilt zien wat je opzuigt in de hoekjes en andere plekjes die minder goed verlicht zijn.
De hulpstikken die bij de normale stofzuiger altijd krijt zijn hangen aan het laadstation wat veel irritatie bespaard.
Heel fijn is de zuigmond die je om een hoe kan sturen zodat je bij plekjes komt waar je anders neit zo eenvoudig bij komt.
Haal de steel er af en je hebt een handzame kruimelzuiger.

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • licht
  • draaiende borstel
  • zuigmond die om de hoek kan zuigen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Thijs38 14-11-2020

Goede stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Het is een prima stofzuiger voor erbij voor huishouders met harde vloeren en huisdieren. Accuduur is ruimschoots voldoende. Apparaat is licht van gewicht en makkelijk hanteerbaar.

Nadelen, onvoldoende zuigkracht voor tapijt of bijvoorbeeld de auto. Je kan geen opzetstukken op de stang monteren.

Pluspunten

• Accuduur
  • Gebruiksgemakr

Minpunten

• Zuigkracht
  • Bouw

Ixim 14-11-2020

Handig snoerloos te gebruiken

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Ik gebruik mijn Roventa sinds een maand. Het bevalt me prima, vooral als je kleine ruimte moet zuigen is het heel handig. Je pakt het sneller dan gewone stofzuiger. Roterende borstel heeft een lampje die handig is met dronkere plekken. Ik heb het vooral gekocht voor de trap, het is snoerloos daarom heel handig. Ik pak de grote stofzuiger alleen als ik hele huis moet schoonmaken. Daarvoor is hij wel klein. Lange haren blijven in de roterende borstel.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Handig voor kleine klusjes
  • Lampje mondstuk

Minpunten

• Lawaai aan de hoge kant

Arno 13-11-2020

Fijne steel stofzuiger

67 decibel volvermogen
56 decibel halfvermogen
Een uurtje ermee gewerkt. Accu nog maar voor de helft leeg. Dus ik zou mijn huis helemaal rustig kunnen stofzuigen. Makelijk in het legen van de stofkoker. Knopje boven aan maakt het makelijker om op halfvermogen de badkleden te stofzuigen. Er blijft aan de grote mondstuk stof deeltjes zitten. Die zijn er af wanneer je als laatste de vloerkleeden mee pakt. 1 klein dinggetje is dat het na een verloop van tijd je handpalm gaat voellen. De stofzuiger is ongeveer 2.5 kilo.
De ledlampjes op de voetstuk is heel erg makelijk om elk detail te kunnen zien

Pluspunten

• Lange levensduur van de accu,
  • Handige verlichting op voetstuk,
  • gemakelijk schoon te maken van het opvang bakje

Minpunten

• duim en wijsvinger gevoellig

Romy 13-11-2020

Goede steelstofzuiger die geld waard is!

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Prima steelstofzuiger die doet wat hij zegt.
In een gezin is hij een ideale toevoeging om tussendoor makkelijk te gebruiken.
Laadt snel op en accu gaat prima mee. Je pakt hem snel even om kruimels weg te halen in huis. Prima zuigkracht, op zowel houten vloer, karpet of tegelvloer.
Gewicht niet te zwaar, je neemt hem makkelijk mee naar andere verdieping. Voor echt goede stofzuigbeurt pak ik de gewone wel, maar nog maar een keer in de week. De steelstofzuiger houdt alles echt goed bij.
Opzetstukken handig voor plinten, trap of bank. Makkelijk om te draaien in kruimeldief. Makkelijk hanteerbaar product!

Pluspunten

• Accuduur
  • Zuigkracht

Minpunten

• Ligt net wat zwaarder in de hand dan gewone
  • Onder de bank lukt niet goed

Hans 12-11-2020

Handig formaat, voor iedere snelle stofzuigklus

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Degelijk apparaat. Handzaam en wendbaar. Snel te pakken voor iedere kleinere stofzuigklus. Ook handig zonder steel te gebruiken voor b.v. de trap. Zuigkracht is goed. Je pakt een steelstofzuiger net wat sneller dan de grote stofzuiger. Op vol vermogen is de accu wel na een kwartiertje leeg, het is dus niet de bedoeling het hele huis ermee te stofzuigen. De aan/uit knop zit onder je wijsvinger. Zo zet je hem ook wel eens onbedoeld uit.

Pluspunten

• Handzaam
  • Snoerloos
  • Handige ophangbeugel

Minpunten

• De aan/uit knop onder je wijsvinger.

Tammy75 12-11-2020

Wat een uitvinding! Hele huis in een wip schoon!

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 grijs, rood

Dit is mijn eerste steelstofzuiger. Voorheen had ik een gewone kruimelzuiger. En wat is dit een uitvinding. De stofzuiger staat in een hoekje van mijn kamer en is meteen klaar voor gebruik. Ik pak hem er veel sneller bij dan mijn gewone stofzuiger om even de grootste rotzooi op te zuigen. Als de kinderen uit de zandbak komen bijvoorbeeld. De accuduur is voldoende om mijn hele huis te stofzuigen. Zodat het er gelijk weer piccobello uitziet. De voet is enorm flexibel en je komt dus overal makkelijk bij. Dat hij draadloos is, is ook ideaal voor de trap en de auto. De hulpstukken zijn hierbij ideaal. De opvangbak is makkelijk te legen in de prullenbak. Voor mij nooit een gewone kruimelzuiger meer. Deze zuigkracht is gelijk aan die van mijn gewone stofzuiger en deze is 100x fijner in het gebruik! Voor de dagelijkse stofzuig beurt geen gesjouw meer met een logge stofzuiger en gedoe met de snoer! Daarnaast heeft deze stofzuiger een prachtig design ook door de led verlichting! Die de rotzooi goed zichtbaar maakt. Aanrader dus!

Pluspunten

• Flexibele slang en stofzuiger voet
  • Ledverlichting op de voet
  • Goede accuduur
  • Compact en mooi, kan op klein plekje
  • Draadloos met fijne hulpstukken

Minpunten

• Wat klein opvangbakje

Sandy 12-11-2020

Fijn als aanvulling

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Fijn licht apparaat met goede zuigkracht zowel met als zonder steel. Ik gebruik hem als aanvulling op mijn stofzuiger robot. De kleine rolborstel is ideaal voor de kattenharen van mijn stoffen bank te verwijderen. De grote rolborstel heeft wat moeite met grote kattenbak korrels omdat hij deze vooruit schuift, maar als ik hem oplicht en over de korrels heen zet zuigt hij ze wel op. Reservoir is makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk te reinigen
  • Licht apparaat

Minpunten

• Lage rolborstel

A. Ellens 12-11-2020

Fijne draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Fijne draadloze stofzuiger, zeker in combinatie met 2 katten thuis. Met de mini borstel maak je snel en makkelijk de bank schoon. Dankzij de led verlichting kun je overal het stof goed zien.

Pluspunten

• Accuduur
  • Led verlichting
  • Accessoires
  • Zuigkracht

Mark 12-11-2020

Krachtige bijstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 grijs, rood

Heb deze stofzuiger getest als bijstofzuiger naast onze trouwe stofzuigrobot Steve. Omdat Steve soms wat moeite heeft met hoekjes of gordijnen is een tweede stofzuiger voor erbij altijd makkelijk. Voorheen hadden we een slede stofzuiger, echter merkte we dat we deze niet zo snel pakte omdat hij log en nogal bewerkelijk was voor een paar vuiltjes. Met Dave (zo hebben we de Rowenta gedoopt) is dat een ander verhaal. We pakken hem gemakkelijk om even wat kleine zaken op te zuigen en 2x per week om de hoekjes te doen waar Steve niet zo goed bij kan. Al met al een aanwinst voor onze schoonmaak routine

Pluspunten

• Licht
  • wendbaar
  • krachtig

Minpunten

• zuigmond wat klein voor het wat grotere vuil
  • beperkte accuduur

Ciska 12-11-2020

Lichtgewicht, wendbaar en goede zuigkracht

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 blauw, grijs

Deze Rowenta steelstofzuiger mogen testen en aangenaam verrast. De steelstofzuiger is zeer licht in gewicht en heeft een heel goede zuigkracht. Wanneer je het aanzet op het laminaat voel je de zuigkracht op de vloer. Ook de deurmatten neemt hij zonder problemen mee. De mond van de steelstofzuiger is heel wendbaar, je hoeft er geen enkele moeite voor te doen om de hoek om te gaan.
Ik heb wel wat moeite met het plaatsen van de steelstofzuiger in de wandbevestiging. Het stekkertje van de oplaadkabel zit wat los in de wandbevestiging waardoor hij niet soepel 'vastklikt'. Je moet wat heen en weer wiebelen om de stekker in de steelstofzuiger te krijgen.
Verder blaast de ventilator van de motor op je hand bij het stofzuigen, dit zou ook best anders kunnen.
Verder zou ik wel aanraden om de versie met accessoires te nemen, ik heb bij het testen niet de accessoires zoals een borsteltje en een 'kieren mondje' gekregen. Dat is wel echt een aanvulling.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Wendbaar
  • Zuigkracht
  • Ledverlichting voor onder de donkere bank

Minpunten

• De ventilator van de motor blaast op je hand.
  • Oplaadstekkertje koppelt lastig

Sjmoo 12-11-2020

Verrassend

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Ik test dit product nu een paar weken. Ben vooral verrast door de zuigkracht die hij heeft op een kleed, hij zuigt moeiteloos de kruimels op. Voor het echte stofzuigwerk pak ik nog steeds mijn ouderwetse stofzuiger, maar mijn kruimeldief is niet meer uit de kast gekomen. Even snel zuigen rondom de tafel is met deze steelstofzuiger zo gepiept. Hij ligt op zich goed in de hand, als kruimeldief wel wat zwaar. De extra opzetstukjes heb ik voornamelijk gebruikt voor de bank: gaat hartstikke goed! Al met al een super fijne aanvulling op een gewone stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht op een kleed
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Als kruimeldief wat zwaar

brenda 11-11-2020

Ideaal voor de snelle klus

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Hier in huis zijn wij fan. Het is ideaal als je even snel een hoekje wilt stofzuigen. De kruimeldief functie maakt is ook zeer handig.

Pluspunten

• Handzaam
  • 2 in 1

Minpunten

• geluid

Digger2003 11-11-2020

Lichte steelstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Pert 3.60 zwart, wit, rood

Steelstofzuiger voor de snelle klusjes.
Lekker lichte steelstofzuiger. Ideaal om even snel te stofzuigen of als kruimelzuiger.
Ideaal voor de bank of trap met het korte mondstuk.
Zuigkracht is redelijk, maar voor het grove werk niet genoeg. Handig om erbij te hebben, maar persoonlijk vindt ik hem niet krachtig genoeg om alles mee te stofzuigen.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar

Minpunten

• Zuigkracht