Numatic HENRY Petcare zwart, groen

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Numatic HENRY Petcare zwart, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r*************@g******** 07-01-2023

Waardeloos

Geschreven voor: Numatic Henry Petcare

Echt een waardeloos ding. We kochten hem vanwege de “speciale filters” die de hondenluchtjes zouden doen verdwijnen. Al snel bleek dit niet het geval. Opgestuurd en hij werd schoongemaakt, meer niet. Zou over moeten zijn.. uiteraard niet. Een week later stonk hij alweer.
Echt een afrader.

Sietske 26-02-2022

Verschikkelijk!

Geschreven voor: Numatic Henry Petcare

Ik heb deze stofzuiger gekocht op aanraden van de winkel (EP) nou, ik kan je vast verklappen, je moet niet alles maar klakkeloos aannemen!
Wat een ongelooflijk slechte stofzuiger!! Ik heb 3 katten, als er 10 cm verderop een pluis ligt, denkt ie doe het zelf maar. Je moet er echt overheen, iets zwaarder dan een pluis is al lastig.
De dierenborstel is alleen in het begin handig maar is vrij snel vastgelopen. Verwisselen van zuigmond is bijna niet te doen, zit muurvast.
Over zijn eigen snoer heenrollen kan hij ook niet.
Het kleed stofzuigen is een ware workout en kost je bloed, zweet en tranen! Ja echt van pure frustratie!
Ik heb in 2011 een hersenbloeding gehad en moet mijn energie verdelen.
Na stofzuigen met dit ding kan ik verder weinig meer die dag.
Je kan een gebruikte stofzuiger niet terug brengen maar wat heb ik een spijt. Hij is nagekeken en schijnt in orde te zijn.
Degene die mij een GOEDE stofzuiger weet aan te raden zal ik eeuwig dankbaar zijn!

Pluspunten

• Lang snoer

Minpunten

• Doet niet wat ie moet doen...stofzuigen!!!.

v*************@g******** 08-11-2021

Waardeloos

Geschreven voor: Numatic Henry Petcare

Ik heb de henry pet hhr 200 a2, waarschijnlijk de voorloper van de types nu. Die hebben 2 standen high en low. Deze heeft 1 stand nl LOW. Heb nog nooit een stofzuiger gehad die echt over de pluizen heen moet want anders zuigt ie ze niet op. Wat een ongelooflijk slechte irritante stofzuiger is dit!! Harenborstel is al vastgedraaid en is een hele toer om die weer goed te krijgen.
Zuigen over een kleed??? Vergeet het maar, een complete work-out maar de pluizen liggen er nog. Log ding kan nog niet over zijn eigen snoer rollen.
Het meest irritante is nog wel dat ik me dit ding aan heb laten smeren door mevrouw want hij was zo fantastisch....voel me echt bekocht.
Stofzuigen was al niet leuk maar wordt zo een hele beproeving!

Pluspunten

• Lange snoer

Minpunten

• Geen zuigkracht. Slechte borstels
  • Log en zwaar

Joost 16-12-2020

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Numatic Henry Petcare

Kieskeurig heeft mij gevraagd om opnieuw deze stofzuiger te beoordelen. Is mijn mening veranderd of nog dezelfde gebleven? Mijn vorige review klopt nog steeds. Ik gebruik deze stofzuiger met veel plezier. Wat fijn is dat er veel hulpstukken verkrijgbaar zijn en dat je er twee achterop de stofzuiger kunt meenemen. Met name de borstel voor stoffen zitmeubels gebruik ik veel. De borstel om honden- en kattenharen te verwijderen werkt heel goed. De stofzuiger is vrij zwaar, als mijn huis minder groot zou zijn zou ik voor de kleine variant kiezen, maar nu is de grote stofzuigerzak voor mij echt een pluspunt. Het snoer is lang en rolt niet automatisch op. Die moet je dus echt een handje helpen en dat is het enige minpunt dat ik kan vinden.

Pluspunten

• Extra hulpstukken zijn voordelig in aanschaf
  • Goede zuigkracht
  • grote stofzuigerzak
  • lang snoer

Minpunten

• snoer niet automatisch oprolbaar

Joost 28-08-2020

Aanrader

Geschreven voor: Numatic Henry Petcare

Na lang twijfelen een aantal weken geleden deze stofzuiger besteld bij Expert. Wij wonen in een landelijke omgeving in een groot huis met huisdieren, op de vloeren liggen tegels, vinyl en ook hoogpolig tapijt. Na een goed advies door een medewerker van Expert gekozen voor de Numatic PetCare in het grote model. Ik heb er meteen een parketborstel bijbesteld. Tot nu toe geen moment spijt gehad want deze stofzuiger heeft veel handigheidjes en voordelen. Het is wel een flinke stofzuiger. Woon je in een klein huis, dan kun je misschien beter voor de HPC-160 kiezen.

Pluspunten

• 1. Goede zuigkracht
  • 2. Verstelbare stofzuigerstang
  • 3. Grote stofzuigerzak
  • 4. Lang snoer (10 meter)
  • 5. Parkeerstand

Minpunten

• Snoer niet automatisch oprolbaar