Samsung Jet 70 turbo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet 70 turbo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

n**r@h**l.com 17-09-2023

Werkt niet goed op laminaat

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Een verschrikking op laminaat.
Ik heb 3 katten, dus 2 kattenbakken, en 2 kinderen die op hockey zitten en dus met zand onder hun schoenen thuis komen. De samsung heeft dus echt moeite met kattenbak korrels en met zand. Je hoort het zand over mijn laminaat heen schrapen. Ik moet er 3 x of meer eroverheen en dan nig heeft hij niet alles opgezogen. Ik raad iedereen met laminaat af om deze te kopen. Allemaal krassen over mijn vloer nu.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Korte batterijduur
  • Zuigt geen zand op
  • Veroorzaakt krassen op de vloer

r************@g******** 21-05-2023

Geen gratis accu via Samsung zoals beloofd

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

De stofzuiger werkt prima. Toch maar een 4. Waarom? Ik kocht de stofzuiger met een gratis accu deal van Samsung. Na registratie van de stofzuiger bij Samsung, is mijn aanvraag voor de gratis accu goedgekeurd. Na 5 weken kreeg ik een mail van Samsung waarin ze zeggen dat mijn aanvraag niet compleet was en dat ze daar 'ooit' een mail over hadden gestuurd. Dat is niet waar. Ik heb nooit een mail gehad en mijn oorspronkelijke aanvraag was tenslotte gewoon goedgekeurd. Dus mocht je de jet70 kopen met gratis accu aanbieding, wees dan op je hoede. Naar die accu kan je fluiten.

Pluspunten

• Zuigt prima op medium stand
  • Portable en handig te sturen
  • Pak hem vaker dan snoer stofzuiger

Minpunten

• Stiekem toch geen gratis accu bij aanbieding
  • Zuigt monder hard dan oude snoerstofzuiger
  • Grotere deeltjes schieten soms weg

j******@l****** 25-03-2023
Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

prima stofzuiger qua prijs qualiteit. zuigt op hoge stand erg goed dieren haren op, nadeel is de accu duur om beetje appartement op hoge stand compleet te stofzuigen heb je twee accu's nodig.

Pluspunten

• zuigkracht
  • gewicht
  • prijs / kwaliteit

Minpunten

• accu duur

a**********@g******** 14-03-2023

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Krachtige stofzuiger! Fijn om geen losse zakken meer te hoeven kopen Het is een mooi klein apparaat
Nadeel: hij zuigt niet zo goed langs de plint, maar misschien ben ik te laks met het verwisselen van de mond stukken

s*************@g******** 29-01-2023

Prima draadloze stofzuiger met veel zuigkracht.

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Zeer goede draadloze stofzuiger. Zuigt zeer goed, te zien aan het stofreservoir, dat in mum van tijd vol zit. Batterijduur had wat langer gemogen

Pluspunten

• Draadloos
  • Zuigkracht
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Accuduur

Laila 25-01-2023

Krachtige motor maar breekbare onderdelen.

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik op de 4e etage woon van een oud pand met een smalle stijle trap. Dat trappenhuis wordt met andere bewoners gedeeld en wordt snel vies. Voorheen stofzuigde ik het met een stofzuiger met snoer en had dan een enorm verlengsnoer nodig. Het was bovendien erg onhandig om die stofzuiger mee te slepen steeds. De steelstofzuiger leek me een uitkomst. Ik heb voor deze gekozen omdat deze volgens de consumentenbont als beste uit een test kwam qua batterijduur en ook qua resultaat voor het zuigen van tapijt.

Het is een mooi apparaat en heeft een goede zuigkracht. zeker op de maximale zuigstand werkt hij prima, en voor een gemiddeld huis is de normale zuigstand wellicht al voldoende.

Wat me tegenviel is dat hij vrijwel direct kapot was. Onder de zuigmond zit een zwart plastic "klepje" dat er werkelijk direct af brak. het gaat om een heel klein, schijnbaar onbeduidend stukje plastic, maar het is echt van belang dat dit erop zit want er zit een wieltje in verwerkt. Zonder dit wieltje heb je veel minder controle over hoe de zuigmond beweegt en voelt het alsof het apparaat stuurloos raakt. Bovendien heb ik in huis een wit geverfde vloer. Deze beschadigd als dit klepje met wieltje er niet op zit, want dan schuurt de zuigmond zelf over de vloer.
Helaas werkte de winkel waar ik hem gekocht heb niet bepaald mee toen ik probeerde om een nieuwe zuigmond te krijgen, maar dit laat ik achterwege bij deze review omdat het hier om het product gaat en niet om de winkel waar ik hem gekocht heb. Ik heb het apparaat gehouden omdat het me teveel gedoe was om hem terug te sturen, en ook omdat ik bang was dat ze hem niet zouden accepteren als retour. ik heb het klepje met montagelijm gelijmd en het leek even alsof het hersteld was maar dit houdt het helaas niet. Ik ga een nieuwe zuigmond proberen te bestellen.

Wat ook tegenvalt is dat de batterij helaas niet voldoende capaciteit heeft om het hele trappenhuis (vier verdiepingen, het gaat om een zeer smalle trap dus de oppervlakte valt nog mee) te zuigen.

Al met al is het een redelijk apparaat maar ik had er meer van verwacht. Ik vind echter wel dat het de moeite waard is om een aparte zuigmond te bestellen. Ik zou mensen willen waarschuwen om er alert op te zijn dat het klepje aan de onderkant van de zuigmond snel breekt.

Pluspunten

• zuigkracht
  • handig dat hij draadloos is

Minpunten

• breekbare onderdelen (zuigmond)

-M 25-01-2023

Absolute aanwinst

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Ik wilde heel graag een steelstofzuiger proberen en kwam deze vrij snel tegen bij de Mediamarkt. Ik vond het meteen een super mooie stofzuiger. Niet dat typische van een Dyson, maar gewoon mooi vormgegeven en chic uitgevoerd. Na wat onderzoek en vergelijken online kwam ik er achter dat deze stofzuiger que prijs/kwaliteit ook heel erg netjes voldoet aan wat ik wilde.
Nu ik de stofzuiger al eventjes in gebruik heb ben ik eigenlijk overwegend postitief. Voor hele grote oppervlakten is de stofzuiger misschien nog wat zwaar in het handvat, maar het is echt een heel fijn ding!
Geen snoeren die in de knoop raken, geen rijdende basis die overal tegen aanbotst en je pakt hem toch snel voor de kleine dingen ook even.
Ik ben fan.

Pluspunten

• Handzaam en flexibel
  • zak-loos
  • zuigkracht

Minpunten

• kan wat zwaar zijn voor grotere oppervlakten

h************@h****** 13-01-2023

Top product

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Top product, veel eerder moeten kopen!
Zuigt goed en de batterij gaat bij ons lang genoeg mee.

Pluspunten

• zuigkracht
  • batterij

Minpunten

• geen

b*********@h********** 12-01-2023

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Goede testresultaten online en ook erg gebruiksvriendelijk in het huis. We zijn erg blij met deze aankoop

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • mooi design

Minpunten

• accu snel leeg

r***********@g******** 09-01-2023

praktisch

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Zeer eenvoudig en praktisch in gebruik. Snelle levering Coolblue. Eenvoudig optie hangen en te legen.

Pluspunten

• licht
  • zuigt goed
  • snel te legen
  • hulpstukken

Minpunten

• actie tweede accu ingewikkeld

P***********@g******** 21-12-2022

Prima zuigkracht .
Redelijk stil en super praktisch
Fijn product
Kan het iedereen aanraden

m*********@b**************** 13-12-2022

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

De stofzuiger voelt heel degelijk aan en zuigt minstens zo goed als een gewone stofzuiger.

r****@a*********** 08-12-2022

Topzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Prachtige, machine die ook nog eens fantastisch zuigt. Met de extra batterij een goede vervanger.

• prestaties

Minpunten

• batterij

JJK 05-12-2022

Goede stofzuiger voor erbij.

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Stofzuiger werkt goed op harde ondergrond wij gebruiken deze voornamelijk om boven verdieping schoon te maken en de trap. Accu gaat lang genoeg mee voor drie slaapkamers badkamer hal en trap op normale zuigkracht op max lukt dat niet. verder is deze niet echt geschikt voor tappijt dan loopt de borstel vast enkel in de laagste zuigstand gaat het een beetje. verder algemeen erg tevreden over de stofzuiger.

Pluspunten

• accu capaciteit
  • zuigkracht op hare ondergrond
  • laadstation
  • lichtgewicht

Minpunten

• performace op tappijt

a**********@h********** 05-12-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Ik had er genoeg van om stof te zuigen met een stofzuiger met snoer. Hoe onhandig is dat zeg.
Nu heb ik deze draadloze aangeschaft en kan het hele huis zuigen zonder elke keer de stekker in een ander stopcontact te hoeven steken.
Bovendien heb ik alleen lovenede recenties gelezen over deze stofzuiger

Pluspunten

• Snoerloos
  • Zonder stofzak

Tessa 04-12-2022

Super alternatief voor bedrade stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Ik gebruik de steelstofzuiger nu paar weken, gekocht omdat ik het heel vervelend vind om tussendoor te moeten switchen van stopcontact omdat je anders net niet bij dat ene hoekje komt. En ik ben blij met mijn keuze! Ja, een steelstofzuiger gaat nou eenmaal niet heel lang mee, een sessie gaat zo’n 20-30 min. mee. Scheelt dat dit genoeg is voor mijn woning. Ook handig dat je hem als een soort kruimeldief kan gebruiken, wanneer je de steel eraf haalt. Best handig voor wat grotere stukken, die niet door de standaard kop komen. Moet ik wel zeggen dat ik de andere mondstukken nog niet heb gebruikt. De stofzuiger heeft ook een enorme zuigkracht! Op de minimale- of mediumstand krijg ik alles prima weg. Al met al een geweldige aankoop, super blij mee. Misschien handig om te weten: ik ben troste eigenaresse van twee binnenkatten. Alle rotzooi die zij achterlaten (haar, kattenbakvulling etc) is verleden tijd met deze steelstofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Mobiel

Minpunten

• Niet alles past soms door standaard kop

i***********@l****** 04-12-2022

Prima, doet wat je verwacht

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

makkelijk te bedienen, goede zuigwerking en niet zwaar. Handige houder voor het opladen en de hulpstukken

Bart 04-12-2022

Top stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Voelt degelijk aan, zuigt goed, laadstation werkt super.
Met twee huisdieren wil je wat vaker stofzuigen en met dit apparaat is dat een fluitje van een cent

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Relatief stil
  • Kwaliteit goed

e*********@z******* 03-12-2022

Samsung Jet 70 Turbo

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Top apparaat, zuigt goed, licht in gewicht en makkelijk in gebruik.
Goede prijs kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Nog niet gevonden

m************@l****** 03-12-2022

Mooie stofzuiger en werkt goed

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Tot nu toe bevalt de stofzuiger goed. Net aangeschaft maar werkt goed en ziet er ook nog eens mooi uit.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Batterij moet via de standaard worden opgeladen

n***********@o********** 03-12-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Ik heb de stofzuiger nog niet zo lang, maar tot nu toe echt super tevreden! Batterij houdt het lang vol als je op normale stand stofzuigt en is ook echt ideaal om de auto stof te zuigen! Erg licht en fijn om mee te werken. Ik ben echt ontzettend tevreden. Zelf een hond en ook daar met de power stand zuigt die goed alle haren op. Goede prijs kwaliteit!

Pluspunten

• Huisdier haren worden ook opgezogen
  • Maakt stofzuigen echt leuk!
  • Geen snoer meer die in de weg zit
  • Ook ideaal voor snelle schoonmaak

Minpunten

• Enige wat ik kan bedenken, geluid iets meer

l*******@m****** 02-12-2022

aanrader

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

mijn vorige stofzuiger was een dyson ... maar wat een verademing is deze samsung...
stofzuigt veel beter (onze voordeur mat als test en er kwam een halve hoeveelheid uit en hij was schoon)
het dweilen moet ik nog testen maar zo wie zo ben ik fan van onze jetty

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid
  • licht

j***************@g******** 01-12-2022

Jet 70 Samsung

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Een fijn handig apparaat. Zuigt goed en is handzaam . Ook de kruimeldief is handig met de hulpstukken

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Goede zuigkracht

r**************@g******** 30-11-2022

Dit gebruik je gewoon vaker door het gemak

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Zuigt erg goed! Makkelijk te bedienen, voldoende hulpstukken. Voelt stevig aan. Ik heb gladde vloeren. mondstuk met draaiende borstel is makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaar

Ns 29-11-2022

Jet 70 turbo

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo

Super zuigkracht en makkelijk in gebruik en onderhoud prijs kwaliteit verhouding is goed