Samsung Jet 70 turbo wit, groen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet 70 turbo wit, groen op Kieskeurig.nl.

VV_AB 06-06-2021

Super happy

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Een mooie uitvoering, werkt perfect en de prijs was is ook goed. Ik ben super blij met mijn aankoop.

Nkootkar 06-06-2021

Compacte maar krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Wij hebben dese stofzuiger nu een tijd in gebruik en hij bevalt echt uitstekend! Voor de relatief kleine oppervlakte van ons appartement is deze stofzuiger erg geschikt. Het feit dat hij makkelijk op te bergen valt en dat je je niet meer in allerlei bochten hoeft te wringen om overal bij te kunnen, zijn voor ons zwaarwegende pluspunten. Ook word er een ophangbaar laadstation meegeleverd wat het opbergen nóg wat makkelijker maakt. Opladen gaat lekker vlot en de accuduur is prima voor onze woning. Voor grotere woningen kan het zijn dat hij wat minder geschikt is, tenzij u 2 accu's heeft natuurlijk.

Een klein nadeel vind ik de bijgeleverde borstel, het lijkt alsof de zuigkracht niet helemaal tot zijn recht komt bij het gebruik ervan.

Kortom: Wij zijn erg tevreden over vooral de zuigkracht en de omvang van de stofzuiger. Wij raden hem zeker aan!

Sabine 01-06-2021

Fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Naar aanleiding van de recensies heb ik deze stofzuiger aangeschaft. Het is een hele fijne stofzuiger, flexibel en ligt lekker in de hand. Heeft een enorme zuigkracht en trekt zo het stof overal uit. Je pakt hem er snel bij. Enige nadeel is dat hij op de hoogste stand, vrij kort mee gaat.

D.remijnse 27-05-2021

Lichte en superhandige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Wat een fantastisch apparaat! Super licht en makkelijke in het gebruik. Het reservoir is makkelijk schoon te maken. Het is mijn nieuwe beste vriend in het huishouden geworden .

Pluspunten

• Iicht
  • Handige draai kop
  • Kan overal onder

steelstofzuiger Harry 26-05-2021

Prima product, doet wat er over wordt verteld

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Prima stofzuiger. Krachtige zuigfunctie. Mooi uiterlijk. Goed in de hand. Mooie prijs voor dit goede product.

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • prijs

Topper die Samsung Jet 70 Turbo 19-05-2021

Ideaal goede zuigkracht en uitgebreide opties

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Niet alleen is hij licht in gebruik maar ook zeer wendbaar en de zuigkracht is goed. Er zijn voldoende optiemogelijkheden en met name de uitwisselbare accu maakt het ook mogelijk om even door te gaan bij een grote klus.

Pluspunten

• styling
  • Accu
  • prijs/kwaliteit verhouding

Max95 19-05-2021

Erg mooi, werkt super, makkelijk en fijn in gebruik.

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

De Jet Turbo ziet er super mooi uit en werkt ook prima ! Hij is heel makkelijk te gebruiken en is niet zwaar. De bediening van de Jet Turbo is duidelijk weergegeven en ook weer makkelijk te bedienen. Ik raad de Jet Turbo zeker aan !

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Opvangtrommel
  • Display

leonvdv 17-05-2021

geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

sinds eigenaar van de steelstofzuiger samsung jet 70 turbo.de stofzuiger is lekker licht en handzaam.de lader/accessoire houder is top en makkelijk in gebruik.dit apparaat is echt een annrader.

Noortjje 17-05-2021

Flexibiliteit met goede zuigkracht!

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

De eerste indruk is super! Op de middenstand is kattenhaar, kattengrid en stof al geen probleem! Ik had perongeluk verkeerd gekeken, en dacht dat er ook een kleine turboborstel bij zat. Maar om over het beddengoed te gaan om de kattenharen weg te halen, fungeert de grote borstel ook prima! Het handvat ligt lekker in de hand, en je kan er de stofzuiger heerlijk soepel mee sturen. Tot nu toe nog geen nadelen tegen gekomen, en zeker geen spijt van de aanschaf!

wiroep 17-05-2021

Fijne mooie stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Een fijne stofzuiger, is ook niet te zwaar in de handen.
Zuigt goed en krachtig en ziet er fraai uit. Mooi design wat erg bijtijds is.
Verschillende meegeleverde hulpstukken voor bij het stofzuigen, wat erg handig is.
De stofzuiger is lekker wendbaar.

Anoniem 15-05-2021

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Heel blij met mijn aankoop. Ik pak het veel sneller dan mijn gewone oude stofzuiger. Makkelijk in gebruik en mooi design. Fijn dat je het mondstuk helemaal kan reinigen.

Ronnietherunner 14-05-2021

Lekker licht

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Goede zuigkracht, voldoende accu cappaciteit, goede prijs kwaliteit verhouding.
En het merk Samsung had goede revieuws

Pluspunten

• Accu
  • Mooi ontwerp

mijnoordeel 14-05-2021

super en maat precies goed voor mij

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

super met de 3 soorten zuigkracht steel precies goed voor mij (1.70 m) kan ontspannen ermee werken
meeste apparaten zijn voor langere mensen gemaakt
ziet er ook mooi uit hiervoor een dyson maar deze is beter

Geertjeb 10-05-2021

Samsung Jet 70 Turbo

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Verpakking is al een kado !
Simpel aan de wand te monteren.
Hele goede zuigkracht en zeer wendbaar.
Licht in gebruik

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zuigkracht
  • Wendbaar
  • Makkelijk in onderhoud

Anoniem 07-05-2021

Niet mijn ding, misschien wel voor een ander

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Ik vind het eigenlijk net kruimeldief, maar dan net wat meer zuigkracht. Je pakt hem er makkelijk bij en dat is fijn, maar je kan het zeker niet vergelijken met een normale stofzuiger met snoer welke veel sterkere zuigkracht heeft. Ik vind het een te duur apparaat om als kruimeldief te gebruiken.
De accu is binnen 20 minuten leeg en dan moet je minimaal een uur wachten voor deze opgeladen is, dus pak ik m’n oude stofzuiger weer omdat ik toch het werk af wil hebben. Jammer, want ik vind het snoerloze en het formaat echt heel fijn.

Hector15 06-05-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

We hebben sinds een week de steelstofzuiger en we zijn er heel erg blij mee.
Dit hadden we eerder moeten doen. Je pakt hem super snel even, zuigt super goed ook op de lage en midden stand, door de draaiende borstel gaan de haren van de hond super makkelijk van het kussen, kleed en de mat af, zo heb je het huis is in no time weer stofvrij. Bijzonder om te zien hoe snel zich stof in de opvang bak verzameld. Deze is groot genoeg en makkelijk te legen. Met een accu kan je lang doen en deze is zo opgeladen. Merk nu al dat ik de gewone stofzuiger laat staan.

Lisa123 30-04-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

We hebben de steelstofzuiger Jet 70 nu een paar dagen in ons bezit en hij zuigt vooral enorm krachtig. Je kunt hem in verschillende standen zetten zodat hij bijvoorbeeld tapijt/trap ook goed zuigt. Verder is hij erg wendbaar, klein minpuntje is de accuduur, je moet hem regelmatig opladen. Meerdere beurten stofzuigen lukt sowieso niet.

Gaitrie 30-04-2021

licht en makkelijk

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Ik heb deze stofzuiger gekocht aan de hand van de consumenten bond test. Het werkt echt prima, lekker licht en makkelijk. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• licht
  • stoft haren prima

Lisa 28-04-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Een krachtige stofzuiger van samsung! Zuigt echt heel goed, accuduur is iets matig, ziet er verder mooi uit en is erg wendbaar.

Pluspunten

• Krachtigheid
  • Wendbaarheid
  • Filter

Minpunten

• Accu

Ruuuudje 11-04-2021

Super goede stofzuiger,

Geschreven voor: Samsung Jet 70 turbo wit, groen

Is lekker stil, en zeer handig.
Super stofzuiger voor een prima prijs.
Echt een aanrader.
.............