Samsung Jet 70 Turbo - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet 70 Turbo op Kieskeurig.nl.

Ajinthan 27-11-2020
  • Product gekregen

Mooie en handige stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung Jet 70 Turbo

Superhandige stofzuiger. Ik ben erg blij met deze stofzuiger. Zelf heb ik bij mijn ouder de Dyson V11 stofzuiger gebruikt. Alhoewel de Dyson wat krachtiger is, is deze veel lichter en iets makkelijker in gebruik. Waar je bij de Dyson een trigger ingedrukt moet houden om te stofzuigen heeft de Samsung Jet70 een knop waarmee je hem aan- of uitzet! Superhandig! Ook lekker licht en heel makkelijk mee te manouvreren, waarmee je gemakkelijk overal bij kan. Het legen en schoonmaken van het bakje gaat ook veel makkelijk dan bij de Dyson.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kracht iets minder
  • Ik mis de mini motorized tool

Yuri74 14-11-2020

Handige steel stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 Turbo

Prachtig design, ziet en voelt erg solide. Geluid wat de stofzuiger maakt is zeer acceptabel. Het ophangen aan de muur is ook zo gepiept in de meegeleverde steun. Om grotere ruimte te zuigen met de Turbojet70 zou ik adviseren om een extra batterij toe te voegen. De batterij duur is niet abnormaal lang. Na zo'n 15 minuten is hij wel leeg.

Rita 20-10-2020

Steelstofzuiger Jet 70 Turbo

Geschreven voor: Samsung Jet 70 Turbo

Ik heb dit produkt gekocht omdat stofzuigen fysiek te zwaar werk is voor mij. Nu gaat het veel makkelijker. Ik heb bij mijn keuze speciaal gelet op lichtgewicht en dat ik makkelijk onder meubels kan komen. Ook de prijs was niet zo abnormaal hoog. Ik ben zeer tevreden met deze stofzuiger. Ervaringen met trappen heb ik niet, maar de kruimelzuiger is ideaal voor het schoonmaken van de hondemand. Heel blij dat ik deze dingen nu zelf weer beter kan doen.

Pluspunten

• Makkelijk onder meubels
  • Niet zwaar om de hanteren

Minpunten

• geen tot nu toe

Lidiadepidia 23-06-2020

Mooie krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 70 Turbo

Ik mocht deze steelstofzuiger testen voor de reviewclub, perfect want ik was al lange tijd op zoek naar het perfecte exemplaar. De Samsung jet 70 Turbo het een futuristisch design en ligt lekker in de hand. Flexibel en draait makkelijk, ook onder een bank of stoel gaat het prima. We pakken hem er makkelijk even bij na elke maaltijd, wat geen overbodige luxe is met een zelf etende peuter. Ook op de medium stand doet hij het prima, voor het vloerkleed zet ik hem gemakkelijk met 1 druk op de knop op high. De batterij duur is met medium ook prima, er zou een waarschuwings lampje moeten branden als de batterij bijna op is maar in plaats daarvan valt hij ineens uit. Een ander min punt is het opzuigen van harde dingetjes zoals muisjes of katten brokjes. Deze schieten weg voor de borstel in plaats van opgezogen te worden. Dat is met katten en een pasgeboren baby wat onhandig. Het geluidsniveau is prima.
Al met al ben ik zeker tevreden het kan alleen de gewone stofzuiger niet helemaal vervangen, maar deze komt beduidend minder uit de kast, heel fijn!

Norvin 21-06-2020

Mooi Apparaat

Geschreven voor: Samsung Jet 70 Turbo

De draadloze stofzuiger van Samsung is echt heel makkelijk in gebruik en heeft een super zuigkracht . Behendig onder bedden en kasten door de super beweegbaar kopstuk. De bediening van de digitale display is heel overzichtelijk en vanzelfsprekend. Het heeft een heel mooi design .
Ik heb een huis van drie verdiepingen en ben wel een beetje terleurgesteld dat het op max power de batterij het niet volhoud voor mijn volledige vloeroppervlakte.
De oplaad stadion werkt prima en de batterij laadt redelijk snel op.De opvangbak is makkelijk te verschonen... afhalen en terugplaatsen gaat heel makkelijk. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de stofzuiger en vind het een toevoeging en verrijking van mijn schoonmaak ervaring .

Jumentis 17-06-2020

Absolute aanrader!

Geschreven voor: Samsung Jet 70 Turbo

Sinds twee weken ben ik in het bezit van de Samsung jet 70 turbo en tot nu toe bevalt hij prima. De zuigkracht is erg goed en het is niet eens nodig de hoogste stand te gebruiken. Ik gebruik vrijwel altijd de middelste stand. Ook voor tapijt.
Het model ligt prettig in de hand en van links naar rechts zwenken gaat met het grootste gemak. Het oogt robuust en niet goedkoop. Alles sluit stevig op elkaar aan.
De accu gaat lang genoeg mee om een normaal woonhuis van 3 verdiepingen te reinigen. Ideaal is dat hij snoerloos is dus je loopt van de ene ruimte door naar de ander en ook naar de volgende verdieping.
Het HEPA filtersysteem zorgt ervoor dat stofdeeltjes en allergenen in de stofzuiger gevangen blijven wat de gezondheid ten goede komt. En ondanks dat de opvangbak gevuld raakt doet dit geen afbreuk aan de zuigkracht. Deze blijft maximaal door middel van het Cyclone systeem. Alle onderdelen zijn afneembaar en daardoor ideaal te onderhouden en schoon te houden. Ook de 2 aparte koppelstukken zijn zeer handig om langs plinten of kastranden te reinigen. Ook de traptreden kunnen hiermee prima gereinigd worden wat met de grote voet lastig is.
De turbo action brush is geschikt voor alle ondergronden, zoals tapijt laminaat of plavuizen en levert niets in qua zuigkracht. Op dik tapijt zou ik adviseren de hoogste stand te kiezen. Dit is simpelweg met een druk op de knop van het zeer overzichtelijke display. Hier kan je kiezen uit low, med en high en zelfs een “wet” optie. Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Kortom: een aanrader!