Samsung Jet 70 turbo wit, groen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 199 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet 70 turbo wit, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**n@h**l.com 15-08-2022

Prima prijs / kwaliteit

goede zuigkracht, opgegeven 45 minuten komt redelijk in de buurt. Gebruik van 35 minuten waarna zuigkracht wel afneemt, maar de test goed doorstaan. Feitelijk ga je (bijna) nooit meer dan 30 minuten met een steelstofzuiger zuigen, vandaar goede product samenstelling.
Robuuste behuizing en goede prijs / kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• zuigkracht
  • gewicht
  • accurduur

antoniaberkhof@gmail.com 28-07-2022

Handig in gebruik en reinigen

Ik vind wel dat ik veel moeite moet doen om aan het beloofde extra batterij kan komen

q**n@g**l.com 20-07-2022

goede stofzuiger

goede stofzuiger; handig in gebruik, laad snel op, niet te zwaar, en zuigt goed

Pluspunten

• zuigt goed
  • laad snel op

ano 14-07-2022

Handig voor klein huishouden

Pluspunten:
- Goede zuigkracht
- Opzetborstels
- Makkelijk te manoevreren

Minpunten:
-Korte batterij duur
- Kan grote brokken niet opzuigen

k**r@z**o.nl 14-07-2022

Stofzuigen is nu bijna leuk!

Stofzuigen is nu bijna leuk! Licht van gewicht en met de flexibele zuigmond kom je in alle hoekjes.

Anoniem 14-07-2022

Stofzuigen is nu bijna leuk

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Samsung Jet 70 is een superfijne stofzuiger. Licht in gewicht en de zuigmond die flexibel meebeweegt maakt dat je makkelijk in alle hoekjes komt. Geen vervelend snoer en logge stofzuiger achter je aan te slepen.

waltheraussems@hotmail.com 12-07-2022

Achilleshiel van een verder prima apparaat.

Prima apparaat maar na een paar maanden ging het rubber rolletje van de zuigmond kapot. Opgestuurd ter reparatie naar Bol.com. Kreeg te horen dat het vervangen van het wieltje niet onder de garantie valt. Terwijl dit toch echt gewoon een productiefout is(verkeerd materiaalgebruik of zwakke constructie). Dit rubberen onderdeeltje is nodig om goed te kunnen manoeuvreren met de stofzuiger. Zonder dit rubberen onderdeeltje zwenkt de zuigmond alle kanten op. Oplossing: Nieuwe zuigmond... kost 119,- Doen we dus niet... kunnen we over een paar maanden weer een nieuwe zuigmond kopen.

Pluspunten

• Werkt perfect

Minpunten

• rubber wieltje zuigmond is zwak
  • valt niet onder garantie
  • Dure reparatiekosten voor heel simpel mankement

w**2@g**l.com 12-07-2022

Hij bevalt mij prima.

Mijn zoon had deze gekocht en hij was er zeer tevreden over. Hij werkt goed heel licht en makkelijk overal mee naar toe te nemen zeker wanneer je 3 verdiepingen hebt. Ik ben daar gaan stofzuigen met de Jet 70 turbo op een gladde vloer maar ook een vloer met vloerbedekking dat was goed te doen. Hij zuigt ook alle haren op ik was er erg tevreden over daarom hebben wij er ook een besteld. Ook heel fijn is de gratis extra accu. Maar deze moet nog wel binnen komen.

a**f@g**l.com 11-07-2022

Tevredenheid

Licht van gewicht geweldig( ivm mijn artrosen) hulpstukken bij de hand en handzuiger makkelijk om mee naar boven te nemen voor het matras te zuigen handig met stof verwijderen. Niet meer die stofzakken nodig ideaal

Witte herder 08-07-2022

Fijne stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super stofzuiger om onze hondenharen op te zuigen.
Ook prettig dat je niet gedurende het stofzuigen de knop voortdurend moet in knijpen.

Trudi64 05-07-2022

Super handig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verademing om te stofzuigen met deze Jet 70. Geen geworstel meer met een (te kort) snoer. Je komt overal snel en makkelijk bij en het reservoir is groot genoeg om het niet elke 3 meter leeg te hoeven gooien. Licht in gewicht en super handig dat je de sterkte in kan stellen. Megablij met deze stofzuiger

Elisa1989 04-07-2022

Makkelijk wendbaar, lange accuduur, fijn handteren

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne stofzuiger, makkelijk te reinigen, makkelijk in omgang.
Je hoeft niet continue een knopje vast te houden net als bij andere stofzuigers, aan is aan.
Verschillende standen, ook op vloerkleed prettig in de omgang

M van Ballegooij 04-07-2022

Krachtige stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Krachtige stofzuiger ben er tevreden over, voor zo weinig geld. Raad hem aan. Heb een dyson gehad, maar dit is veel beter

Addo 30-06-2022

Eindelijk een stofzuiger die de hondenharen opzuig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima stofzuiger werk eenvoudig doet het opzuigen van de hondenharen uitstekend.
Een minpuntje is de duur op een accu lading op de hoogste stand.

a**d@c**a.nl 30-06-2022

mooie Samsung Jet

prachtige Steel stofzuiger doet precies wat ie moet doen, alleen is de batterij snel leeg
voor de rest niks op of aan te merken..

Pluspunten

• zuigkracht
  • mooie vormgeving

Minpunten

• batterij

Marissa71 26-06-2022

Super Samsung Stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben super blij met mijn Samsung stofzuiger. Heel makkelijk in gebruik en geen snoer.
Echt een aanrader.

m**w@g**l.com 26-06-2022

Samsung steel stofzuiger

Echt een aanrader, steel stofzuiger is bij ons een toevoeging op de robot stofzuiger, apparaat werkt goed makkelijk om even de bank/trap/auto of kleine dingen in huis op te zuigen. Maakt weinig herrie en zuigkracht is echt top. Verder makkelijk wisselen van onderdelen en heel makkelijk schoon te maken.
Wij zijn zeer tevreden en raden deze stofzuiger zeker aan.

Nitin 24-06-2022

Nice product, does what it meant to do Just better

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Compared to my old bag less vacuum cleaner, much better results. It's on the high price range though.

Jes S 22-06-2022

Topper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super steelstofzuiger. Ligt makkelijk in de hand. Licht van gewicht. Kan 3 verdiepingen zuigen op middelste stand. Deur mat me hoogste stand en al het zand is er uit. Pot makkelijk te legen. Zeer te vreden over al onze samsung producten in huis. Ken alleen de Galaxy Buds+ nog niet wie weet binnen kort

j**7@l**e.nl 21-06-2022

Aanrader

Maakt toch niet opvallend veel geluid! Het is een acceptabel geluid en zuigt het stof aanzienlijk goed