Rowenta RO7481 Silence Force RO7481 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO7481 Silence Force RO7481 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patrick 29-11-2020

Goede stille stofzuiger

Het is een erg fijne en stille stofzuiger in gebruik. Er zitten veel hulpstukken bij waardoor je voor elk soort een passende oplossing hebt.

Pluspunten

• Ergonomisch handvat
  • Stil
  • Zuigkracht
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Kort snoer
  • Geen opberg mogelijkheid voor de hulpstukken

stokkoe 25-11-2020

Stofzuigen is haast leuk. De lange steel en snoer maken dat ik overal kom, met rechte rug. Dankzij de vele accessoires kom ik nu eenvoudig op plekjes die al jaren niet schoongemaakt zijn. Super praktisch dus.

Pluspunten

• stil!
  • veel accessoires
  • lange steel
  • lang snoer

Minpunten

• iets zwaarder zuigmond dan ik zou willen

WJ 23-11-2020

Prima stofzuiger

Sinds 3 weken zijn wij in het bezit van deze Rowenta stofzuiger. Een apparaat wat geleverd wordt met vele accessoires. Het mondstuk voor harde en zachte vloeren is erg groot en zuigt heel erg vast aan de vloerbedekking. Hierdoor vindt mijn vrouw hem erg zwaar en lastig in gebruikt. Voor mij is het vervelend maar niet echt een beperking. Zelf vind ik de slang vrij kort. Ik heb steeds het idee dat de stofzuiger erg dicht achter mij aan komt en mij tegen de hakken aan rijdt. Op het gebied van zuigkracht is het een zeer stille krachtige machine waardoor hij goed zijn werk doet.

Pluspunten

• Hoge zuigkracht
  • Veel accessoires
  • Vormgeving

Minpunten

• Korte slang
  • Lomp mondstuk

Simone 16-11-2020

Degelijke zware stofzuiger met een goede zuigkracht.

De Rowenta Stofzuiger ziet er mooi uit. Hij is wel erg zwaar qua gewicht en hierdoor niet altijd even goed wendbaar. Hij heeft ontzettend veel knopjes. Om de zuigkracht te reguleren en om verschillende hulpstukken aan de slang te koppelen. Dit had voor mij niet gehoeven. Ik zuig alleen maar vol power.

Er zitten ontzettend veel opzetstukken bij de stofzuiger. De roterende borstel voor de haren en het lange flexibele opzetstuk zijn erg handig. Ik gebruik ze voor ons vloerkleed en voor achter de verwarming. Maar het grootste pluspunt is het geïntegreerde opzet borsteltje in de steel. Deze kun je naar beneden schuiven, en is meteen klaar voor gebruik.

De Stofzuiger is erg stil en heeft een mooi lang snoer. Ik kan vanaf 1 punt de gehele benedenverdieping stofzuigen. Al met al een hele goede stofzuiger. Het snoer heeft bij het oprollen soms wel wat begeleiding nodig.

Pluspunten

• Vele opzetstukken
  • Goede zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• wendbaarheid
  • Prijs
  • Gewicht

Fatma 13-11-2020

tevreden over de stofzuiger

Goede stofzuiger met de juiste zuigkracht en weinig geluid veel hulpstukken jammer dat deze niet in de stofzuiger bewaard kunnen worden.
vind hem erg fijn voor het gebruik van mijn vloer op welke laminaat ligt.

Pluspunten

• zuigracht

Minpunten

• zwaar

Danielle 12-11-2020

Stille stofzuiger

De stofzuiger is in stofzuigerbegrippen érg stil, maar ik vind 'm ook érg zwaar en iets té krachtig zuigen, waardoor ik continu de zuigkracht aan moet passen, voor laminaat, tapijt en vinyl. ook kon ik niet wennen aan de grote stofzuigermond. Wél heel prettig vond ik de veelzijdigheid aan bijgeleverde accessoires. ook een pluspunt vond ik de geïntegreerde borstel op de slang...dat vind ik écht een geniale uitvinding!

Pluspunten

• stil
  • veel bijgeleverde accessoires

Minpunten

• zwaar
  • té krachtig
  • grote/logge zuigmond

Annette 10-11-2020

Veelzijdige stofzuiger

Door de vele accessoires is dit een veelzijdige stofzuiger. De lange platte accessoire gebruik ik tussen de kussens van de bank. Ook erg handig om hoekjes bij het plafond te bereiken. De mini turbo brush verwijdert prima de haren van hond en kat van de kussens en het kleedje. Werkt ook prima op de trap met zeil, al is hij daar eigenlijk niet voor bedoeld. Met de standaard borstel werkt het goed op een vlakke ondergrond, hij zuigt zich niet vast zoals mijn huidige stofzuiger terwijl de zuigkracht wel groot is, wat te zien is doordat het stof erheen vliegt.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Behoorlijk stil

Max 09-11-2020

Veel extra's en handigheidjes

De RO7481 heeft, naast voldoende zuigkracht, ook veel extra's. Niet alleen handige hulpstukken die echt nuttig zijn maar ook een vaste borstel die uitschuifbaar is zodra je de steel eraf haalt. Je kunt alleen met de mond zuigen, maar ook de borstel omlaag schuiven, zodat je direct een krasvrij stuk hebt (zo handig voor de trap!) En wat dacht je van een echt lang verwarmingstuk? Of een buigzaam stuk zodat je ook echt in hoekjes de bocht om kan! Ik ben er blij mee! Eén klein minpuntje: de borstel van de steel schiet af en toe terug in de vloerbedekkingstand, zodat je geen borstel meer aan de onderkant hebt.

Pluspunten

• Uitschuifbare borstel
  • zuigkracht
  • verwarmingstuk die echt lang is

Minpunten

• borstel schiet van de tegelvloerstand