Rowenta Power XXL RO3186 Stofzuiger met zak grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Power XXL RO3186 Stofzuiger met zak grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

bkesteren 09-08-2020

Hele fijne stofzuiger

Echt een fantastische stofzuiger! Wij mochten deze testen voor the insiders. Draait goed mee, valt niet om, heel lang snoer waardoor we het hele huis in 1x kunnen stofzuigen en de turboborstel is echt super fijn voor de deurmatten en trap! De flexibele lang smalle kop is erg handig voor smalle kiertjes, een spinnetje op het plafond en de auto! Daarnaast is hij ook nog een erg stil, dit is wel fijn met kleine kindjes!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Veel verschillende opzetstukken
  • Stil
  • 4 wielen, draait makkelijk mee

Minpunten

• Wiebelige stang

Houthakken3 05-08-2020

De Dacia onder de stofzuigers

Wij hebben de stofzuiger nu bijna een maand in gebruik en de eerste indruk was redelijk. De stofzuiger voelt iets goedkoper aan qua materialen dan onze vorige stofzuiger van Miele. De prestaties zijn echter subliem. Het apparaat is redelijk stil en heeft een hele goede zuigkracht. De zuiger aan de steel past precies onder keukenkastjes en kasten, wat echt een genot is. Het belangrijkste en meest geweldige aan deze stofzuiger is de dierenharenzuiger. Er zit een speciaal opzetstuk bij dat actief meubels onthaart. Met twee katten in huis is dit echt een verademing.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Dierenonthaaraccessoire
  • Zuigkracht

Minpunten

• Look en feel

marleen 03-08-2020

Beauty

Wat mij als eerdte opvalt is de mooie kleur antraciet. Al moet ik zeggen dat dat niet heel belamgrijk is voor mij maar toch mooi meegenomen. Ja en dan unbixen, stekker erin en gaan. Zo makkelijk ging het ook echt. De zuigkracht is top. En wathangt er voor raar ding aan de stang. Al snel duidelijk dat dat was voor het zuigen van plinten. Wat superhandig dat je hem zo uitschuift en weg schuift.
Verder pakte de zuigmondstuk alles op. Dat is wel eens anders. Hijvwerkt gewoon goed. Het geluid is niet te hard.. gewoon zoals mag in mijn beleving. Dat je weet dat ie druk aan het werk is. De lamge snier is Top!

Watik altijdzo jammer vind is de haren die zo aan de borstelmond plakken. ook dexstofzuiger wordt een soort van statisch waardoor hij haren aantrekt. Daar zou nog wat eer te behalen zijn voor mij maar verder prima stofzuiger!

Pluspunten

• Extra borsteltje op stang dat je zo uitschuift
  • handig hulp stuk
  • Langd snoer

Minpunten

• statisch waardoor hij haren aantrekt
  • steel/ stang mag van mij wat robuuster/ steviger

Soedish 31-07-2020

Super stofzuiger!!

Ik heb via The Insiders de Rowenta Power XXL R03186 mogen testen. Ik heb specifiek gekozen voor dit model omdat deze een extra lange snoer heeft en een XXL stofbak van 4,5 liter. Mijn partner is een schoonmaakfreak en stofzuigt meerdere malen per dag. Wij hebben 3 verdiepingen dus een extra lange snoer is ideaal om het hele huis te stofzuigen. De stofzuiger is stil en krachtig genoeg voor alle stof en zelfs kleine hoekjes zijn geen probleem met de bijgeleverde accessoires zoals de kierenzuigmond. Ook is deze stofzuiger ideaal om de auto mee te stofzuigen. En het design mag er ook wel wezen. Al met al ben ik (en vooral mijn partner) super blij met deze stofzuiger!

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Lang snoer
  • Veel accessoires
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Opbergen accessoires

Godsgifttomen 30-07-2020

Super stofzuiger voor haren van dieren

Ik heb de stofzuiger getest met name omdat ik 3 katten heb en veel last heb van kattenharen op mijn bank. Ik ben erg blij met het opzetstuk waarmee je de haren goed stofzuigt, jammer dat ik geen filmpje kan plaatsen want dan kan ik het verschil goed laten zien. Ook heeft hij een goede zuigkracht! Gr, Bianca

Pluspunten

• kattenharen verdwijnen door opzetstuk
  • goede zuigkracht
  • mooi design

Henriet Scheper 27-07-2020

Top stofzuiger

Voor the Insiders deze stofzuiger mogen testen.
En ik ben verkocht! (En de stofzuiger ook)
Zeer gebruiksvriendelijk. Makkelijk wendbaar. Zeer goede zuigkracht. De kattenharen zuigt hij met gemak op. Handige hulpstukken ( misschien zelfs teveel) Zuigt zowel de gladde vloer als het vloerkleed mooi schoon.
Lang snoer waarmee ik de de hele kamer in 1x kan zuigen
Deze stofzuiger heeft een extra grote zak.
Oké 1 klein minpuntje dan. De handgreep pakt wat ongemakkelijk vast.

Pluspunten

• Zeer goede zuigkracht
  • Makkelijk wendbaar
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Handgreep pakt wat ongemakkelijk vast

rbnvdven 27-07-2020

Prima stofzuiger met weinig lawaai

stofzuiger met prima prijs kwaliteit verhouding. Heeft een goede zuigkracht, wat je niet zou verwachten als je hem op de maximale zuigstand zet. Het geluid valt enorm mee, wat thuis erg fijn is. De voet waarmee je de vloer stofzuigt, heeft een flexibele slang. Hierdoor kun je makkelijk manoeuvreren in verschillende hoekjes. Ook heeft de stofzuiger 4 wieltjes, waardoor hij goed achter je aan rolt en niet snel tegen objecten zal aanstoten. Worden ook veel accessoires meegeleverd, eigenlijk teveel, waardoor je in alle hoekjes en spleetjes terecht kan. De ene accessoire werkt fijner dan de andere, maar dit is een persoonlijke voorkeur.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid
  • manoeuvreren

Minpunten

• stofzak

Suusz87 27-07-2020

Swingende stofzuiger

Ik mag deze stofzuiger testen via the Insiders.

Het is altijd een verrassing als je een doos mag openen, van iets wat je nog niet daadwerkelijk gezien hebt. De mooie kleuren springen gelijk in het oog. Met het uitpakken vind ik het materiaal goedkoop ogen, dat is toch wel een minpunt.

Blij verrast was ik met de accesoires, hierdoor word de stofzuiger heel veelzijdig.

Met een huis waarin naast mij en 2 kinderen, ook nog een hond, 3 katten en 2 konijnen leven, word de stofzuiger goed getest. Ik ben zeer tevreden met de zuigkracht, elk rommeltje wordt moeiteloos opzogen. een handig foefje is dat als je de zuigstang verwijderd je gelijk een mondstuk met borstel tot je beschikking hebt. Handig voor de vensterbank, lampenkappen en hoekjes op de kast en ook op de trap.

De stofzuiger mocht ook mee naar buiten, om aan de slag te gaan in de auto. De mini turboborstel is ideaal voor de automaten, het lange flexibele stuk geeft helaas een dusdanige zuigkracht vermindering, dat ik deze niet meer zal gebruiken. De kofferbak waar de hond in verblijft tijdens onze ritjes was wel een uitdaging. De haren de in de ruwe bekleding zitten, hadden verlatingsangst, maar uiteindelijk kwam het meeste eruit met de gewone zuigmond aan de slag, zonder de borstel.

Het lange snoer is trouwens heel fijn. Kan elk hoekje van me kamer schoonmaken, zonder wisselen van stopcontact

Over het algemeen ben ik tevreden

Pluspunten

• Lang snoer
  • Hoge zuigkracht
  • Veel accesoires

Minpunten

• Voelt goedkoop
  • Geen opbergvak voor accesoires

Lauran 25-07-2020

Review Rowenta RO3186

Vandaag ben ik gestart met het testen van de stofzuiger #Rowenta RO3186 via #InsiderStories. De eerste indruk is prima. Een goede zuigkracht, makkelijk wendbaar, fijn dat er een borstel op het bovenstuk aan de slang zit. Tevens is de lange kabel erg prettig. Wat ik als minder ervaar, is doordat hij heel flexibel is met de roterende wieltjes, het lastig is om met je voet de knop van het inhalen van de kabel in te drukken. Ook is het koppelstuk tussen het stalen gedeelte en plastic stuk in de slang wat fragiel waardoor het snel loslaat. Ook mis ik een stoot rubber om de stofzuiger aangezien hij zo flexibel is met de roterende wieltjes hij snel tegen de meubels aan botst. Prijs/kwaliteit is prima!

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Zuigkracht
  • Lengte stroomkabel

Minpunten

• Stootrand ontbreekt
  • Koppeling zuigslang laat makkelijk los
  • Kabel knop lastig in te drukken door wendbaarheid

Zon24 26-06-2020

Superkracht!

Deze mooie rode stofzuiger van Rowenta mag ik testen via Theinsiders. Nieuwsgierig als ik was meteen gaan stofzuigen. Nooit gedacht dat ik dat leuk zou vinden. De borstelkop bedoeld voor meubels getest op mijn inloopmat. (Omdat ik lederen meubels heb kan ik hemdaar niet op testen.) Vandaag de vloer en de convectorput onder handen genomen. Ik ben onder indruk van de zuigkracht! De motor maakt minder herrie dan ik gewend ben, erg prettig. Ook mijn auto is brandschoon met alle verschillende mondstukken kan ik elk hoekje onder handen nemen. Het lange snoer is erg praktisch: ik had geen verlengsnoer nodig om bij mijn auto te komen.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Lang snoer

Janny 19-06-2020

Fijne stofzuiger

Ik ben nu ruim een week deze stofzuiger aan het testen en hij voldoet uitstekend. Standaard zijn er al verschillende gemakkelijke hulpstukken bij geleverd. Zo ook een turbo borstel wat fijn is om bijvoorbeeld autostoelen mee te stofzuigen. Wat ook heel fijn is, is de lengte van de stofzuigersnoer, je steekt de stekker in het stopcontact en je kunt er heel de benedenverdieping mee stofzuigen. Het oprollen van de snoer gaat ook heel soepel. Ik heb vloertegels liggen en daar werkt de parketborstel ook heel goed op. Voor het vloerkleed gebruik ik de standaard stofzuigerborstel en die is weer heel handig om ook onder de bank te stofzuigen, stofzuigerborstel beweegt mooi mee door het flexibel gedeelte wat aan de stofzuigerborstel zit. Deze stofzuiger is het eerste product van Rowenta waar ik kennis mee maak en het is een fijne degelijke stofzuiger. Er zit geen opbergruimte in voor de hulpstukken, maar die staan in een mandje naast de stofzuiger. Het design van de stofzuiger is ook heel mooi maar belangrijker zijn de prestaties. De stofzuigerzak is heel gemakkelijk te vervangen, door een klepje wordt de stofzuigerzak gelijk afgesloten. De zuigkracht van deze stofzuiger is goed. Een voordeel van deze stofzuiger is dat hij niet zo veel lawaai maakt als de meeste stofzuigers. Ik beveel hem zeker aan.

Pluspunten

• lange snoer
  • niet zo veel lawaai

Vaya_1 14-06-2020

Goede stofzuiger, prima aankoop

Altijd spannend een nieuw product uit te pakken en in gebruik te maken.t kabel is perfect lang
Eerste indruik is prima. Mooie uiterlijk, modern. Zuigkracht is goed, geluid - heel erg stil. Perfect. Het hele lange electriciteit kabel is heerlijk lang. MEn kan in een keer een grote ruimte schoonmaken. Vele hulpstukken zijn niet allemaal even handig. Turboborstelje is grappig, maar maakt veel lawai en verminderd het zuigkracht. Voor wat kleine maatjes en meubels gebruikt. Het stang is wat wiebelig en voelt breekbaar, Het was een kleine teleurstelling. Verder handig voor hoeken en trappen met wendbare kop.

Marielle 10-06-2020

Uiterlijk; mooi vormgegeven, met bordeaux rood en zwart. Glijdt erg fijn over de tegels en het laminaat. Alleen bij het optillen op de trap mis ik een fijne handgreep. De handgreep is iets te ondiep, waardoor hij niet lekker draagt. Klein minpuntje dus. Er zit veel accessoires bij. Een turboborstel voor de bank of matten, een parketborstel en een tapijtborstel, een flexibele stang met smalle zuigmond voor tussen banken/stoelen en kieren. Het werkt allemaal perfect. Maar je kunt de spullen niet opbergen in de stofzuiger. Ook moet je steeds wisselen tussen de accessoires door alle verschillende opzetborstels. Dit gaat redelijk stroef, maar het moet natuurlijk ook goed vast zitten. De snoer is erg lang. Ik kan er mijn hele kamer mee door. Als ik de snoer op de bovenverdieping in het stopcontact heb, kan ik zelfs de hele zolder stofzuigen, zonder het snoer in een andere stopcontact te doen. De auto stofzuigen gaat erg gemakkelijk. Met de turboborstel zijn de automatten zo schoon. Van de flexibele slang had ik meer verwacht, om zo echt in de kleinste hoekjes de kruimels weg te zuigen. Maar met dit accessoire verliest de stofzuiger veel zuigkracht. Dus voegt niet veel toe. Met het kleine opzetstukje werkt het prima. De zuigkracht van de stofzuiger is erg goed. Je kunt dit zelf regelen met de knop op de stofzuiger. Over het algemeen vindt ik het een stille stofzuiger. Alleen bij het gebruik van de turboborstel maakt hij wel erg veel herrie. Maar deze borstel werkt wel uitstekend. Mijn deurmat en vloerkleed zijn in een handomdraai helemaal schoon. Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Goede zuigkracht
  • Veel losse accessoires

Minpunten

• Ondiepe handgreep
  • Geen opberg mogelijkheid voor accessoires

Irma 10-06-2020

Lichte stofzuiger

Zuigkracht is goed. Mondstuk is laag zodat hij ook onder mijn bank past. Heel fijn dat er een lang snoer aan zit zodat ik niet steeds een ander stopcontact hoef te zoeken. Stang in hoogte verstelbaar wat ook handig is. Een grote stofzak is ook een pre en is makkelijk te vervangen. De stofzuiger maakt weinig geluid. Wat onhandige greep om de stofzuiger op te tillen. De accesoire aan de stang is erg handig. Jammer dat de extra hulpstukken niet opgeborgen kunnen worden in de stofzuiger zelf. Gebruik de extra hulpstukken eigenlijk nooit en heb ook geen auto. Is voor mij overbodig. Stofzuiger is wel licht

Pluspunten

• Lang snoer
  • Grote stofzak
  • Uitschuifbare stang
  • Licht

Minpunten

• Opbergen accessoires

Diane 10-06-2020

Fijne stofzuiger

Deze stofzuiger heeft zoveel power helemaal geweldig. Honden en katten haren uit het tapijt zuigen is geen probleem voor de krachtpatser. Met de handige hulpstukken zelfs onder de auto stoelen kunnen zuigen. De zuigmond past onder de bank en onder het bed. Ik ben overtuigd! De snoerlengte is lekker lang dus kun je met gemak hele ruimtes zuigen zonder van stopcontact te wisselen. Het geluidsniveau is prima niet enorm hard ook niet op de max stand. Kortom een super fijne stofzuiger voor een hele mooie prijs.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snoer rolt super fijn in
  • Goede zuigkracht
  • Hele handige hulpstukken

javaneyk 26-05-2020

De Rowenta XXL Voelt goedkoop aan

Het unboxxen is altijd spannend, daar staat de stofzuiger de Rowenta POWER XXL RO3186. De verwachtingen zijn hoog, wat we hebben het hier over zowel POWER als XXL. De stofzuiger is mooi vormgegeven maar voelt goedkoop aan, het handvat om het op te pakken is klein en de stofzuiger glijd gemakkelijk uit je hand (niet echt handig vormgegeven). De stofzuiger slang is goed van lengt, de stofzuiger stang is erg klein qua diameter waardoor hij niet lekker in de hand ligt. De hulpstukken en borstel verwisselen moeizaam, er is geen klik maar klemverbinding, dus als je bv de borstel na een stofzuig beurt hebt gebruikt en een andere borstel wilt monteren kost dat moeite om de oude borstel van de stang te krijgen. Het stofzuigen gaat wel lekker, de zuigkracht is traploos Regelbaar en vaak gebruik ik alleen de maximale stand. de hulpstukken voor de auto zijn gemakkelijk, je komt echt in alle hoekjes, ook de turbo borstel is te gek, met de roterend beweging is de auto vloer bekleding in een handomdraai brand schoon. Het geluidsniveau is heel acceptabel om maximum zuigkracht stand, en wordt minder naarmate je de zuigkracht terugschroeft. Met de de snoerlengte is helemaal niks mis mee ik kom in alle hoekjes van de huiskamer. De verschillende accessoires, zijn ondertussen gebruikt en worden als handig ervaren, vooral de kleine turbo borstel voor de auto en trap zijn handig. De parket borstel heb ik gebruikt maar de toegevoegde waarde daarvan t.o.v. de borstel met tapijt/paket keuze zie ik niet. De stofzuiger wordt geleverd met 1 zak (welke al in de stofzuiger zit) ik vindt het jammer dat er geen extra zak bij wordt geleverd. De stofzuiger hebben we nu 1 week in gebruik, ben benieuwd wat ik komend weken ga ervaren, wordt vervolgt.

Pluspunten

• goedkoop
  • weinig geluid

Minpunten

• taapijt/paketborstel werkt niet fijn
  • hulpstuk wissel gaat soms lastig