Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

annie85 02-03-2021

nog steeds een goede stofzuiger (deel 2)

Ik heb deze stofzuiger in het najaar van 2020 mogen testen, ik heb en gebruik hem nog steeds. Wat het grootste nadeel is, is dat de stang in de steel moet schuiven maar niet vastgezet wordt met een klik, nu is er bij mij in december al een zwart bolletje afgebroken, waardoor ik de stang in de steel kan schuiven wat ik wil, maar hij schuift er net zo snel weer uit.

Een grote domper want de stofzuiger werkt verder erg goed! Maar hij is nu dus eigenlijk niet meer te gebruiken, tenminste niet als je de vloer wilt stofzuigen, de trap wil nog wel, maar ja, ik had hem voor het geheel niet om een paar dingetjes te stofzuigen.

De zwenkwielen werken nog steeds erg goed, maar misschien toch iets te goed, bij een kleine aantrekking rolt hij erg snel mee waardoor je nogal vaak ergens tegen aan botst.

De zuigkracht blijft wel erg goed, ook al zit de stofzuigerzak aardig vol.

-----------------------------------------------------

Review 12-11-2020 (deel 1):
Ik heb deze stofzuiger een paar week in huis om te mogen testen. Verrassend goed voor deze scherpe prijs, door middel van een draaiknop kun je makkelijk de zuigkracht (en geluid) reguleren, ideaal! De voet schuift makkelijk over het laminaat heem zonder te krassen en door middel van 4 zwenkwieltjes komt de stofzuiger makkelijk met je mee. La met al een fijne stofzuiger voor een goede prijs! Een aanrader.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lang snoer

Minpunten

• afbrekende delen (voor stang in steel te schuiven)
  • geeft geen melding als stofzuigerzak (te)vol

Willeke69 06-12-2020

goede zuigkracht

Stofzuiger is vrij stil en heeft een grote zuigkracht. Heeft veel accessoires die je jammer genoeg niet kunt opbergen in het apparaat.

Pluspunten

• stil
  • grote zuigkracht
  • snoerlengte

Minpunten

• zuigstang is erg dun en onstabiel
  • wieltjes scharnieren te soepel
  • je kunt accessoires niet opbergen in het apparaat

Wil 27-11-2020

Stofzuiger doet echt goed zijn werk, je ziet echt dat het kruimeltjes aantrekt die wat verder van de stofzuigmond vandaan liggen. De stofzuiger maakt ook weinig lawaai, heeft een lang snoer en is goed weg te zetten. Enige nadeel vind ik dat de stang steeds uit het onderste deel met de stofzuigmond zit.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Geluid

Minpunten

• Stang schiet steeds los

Simpele,doeltreffende stofzuiger 15-11-2020

Fijne stofzuiger voor een reeele prijs

Ik vind het een fijne stofzuiger, werkt goed. Maar wel vind ik dat de hulpstukken lastig in en uit elkaar kunnen. Dat vind ik wel een minpunt. Verder werkt het stil en krachtig. Ik vind zelf dat het handvat geen handige steun heeft. En jammer dat je de mondstukken niet kunt opbergen. Ook het kleine mondstuk voor bijvoorbeeld de bank,vind ik te klein.

Pluspunten

• stil
  • lang snoer

Minpunten

• handvat
  • kleine mondstuk

timo2000 13-11-2020

rustige lichtgewicht met grote zuigkracht

Ik gebruik deze stofzuiger nu 2 weken en ben er erg tevreden over. Hij zuigt erg goed en de zuigkracht is makkelijk regelbaar, zowel met de draaiknop op het apparaat als de schuifknop op de slang. De hulpstukken kunnen niet in het apparaat opgeborgen worden maar ze werken erg goed. Het meubelhulpstuk is wel erg smal maar zuigt de kattenharen moeiteloos van de bank. De stofzuiger rolt erg soepel, het is wel jammer dat er geen stootrand aan zit waardoor je wel moet uitkijken dat hij niet overal tegenaan stoot. Hij kan zowel staand als liggend opgeborgen worden, er zit aan 2 kanten een bevestiging voor de steel. Voor deze prijs vind ik het een prima stofzuiger.

Pluspunten

• grote stofzak
  • sterke zuigkracht
  • weinig lawaai
  • geen zwaar apparaat

Minpunten

• geen stootrand
  • geen handvat aan de bovenkant
  • geen kliksysteem voor slang-steel

Bltt 13-11-2020

Een fijne stofzuiger

Het is een goede krachtige stofzuiger.met een lange snoer en zeer wendbaar wij raden deze stofzuiger zeker aan.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Goede zuigkracht
  • Lange snoer

Saskia 12-11-2020

Mooie kleur goede zuigkracht

Zuigt prima ( wel op de hoogste stand),is niet snel verstopt, stang is wel wat kort,niet geschikt voor lange mensen en mondstukjes klein

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Stang kort
  • Mondstukjes klein

Tieneke 12-11-2020

Goede zuigkracht, onhandig in gebruik

Onhandig handvat en drukknoppen. Rolt zo goed dat hij overal tegenaan rijd. Heeft echter geen stootrand. Te kleine hulpstukken die los zijn. Zuig wel goed.

Loes 11-11-2020

Fijne lichte stofzuiger met goede zuigkracht

Ik ben blij verrast met de Rowenta RO3125 Power XXL. Hij is licht van gewicht en rolt heel soepeltjes over de vloer. Hij heeft een goede zuigkracht en de meegeleverde accessoires zijn fijn. Ik gebruik de parketborstel en deze stofzuigt heel prettig. De stofzuiger maakt veel minder geluid dan ik gewend ben, dit valt echt op. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Maakt bijna geen geluid
  • Sterke zuigkracht
  • Fijne parketborstel

AnBle 10-11-2020

Lichtgewicht met mega zuigkracht.

Fijne flexibele lichtgewicht! Dit is een stofzuiger met zak, wat mijn voorkeur heeft. De zak is extra groot, wat betekdn minder vaak verwisselen. De stofzuiger heeft enorme zuigkracht, heel fijn, ook tijdens het gebruik van de hulpstukken heb je het klusje zo geklaard. Helaas zit er tussen de stangen geen klik-systeem waardoor de stang nog weleens los wilt schieten tijdens het zuigen. Al met al een prima apparaat!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lichtgewicht
  • Extreme zuigkracht

Minpunten

• Geen "klik-systeem"