Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs - Reviews

Stofopvang
stofzak
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs op Kieskeurig.nl.

Simpele,doeltreffende stofzuiger 15-11-2020

Fijne stofzuiger voor een reeele prijs

Geschreven voor: Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs

Ik vind het een fijne stofzuiger, werkt goed. Maar wel vind ik dat de hulpstukken lastig in en uit elkaar kunnen. Dat vind ik wel een minpunt. Verder werkt het stil en krachtig. Ik vind zelf dat het handvat geen handige steun heeft. En jammer dat je de mondstukken niet kunt opbergen. Ook het kleine mondstuk voor bijvoorbeeld de bank,vind ik te klein.

Pluspunten

• stil
  • lang snoer

Minpunten

• handvat
  • kleine mondstuk

timo2000 13-11-2020

rustige lichtgewicht met grote zuigkracht

Geschreven voor: Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs

Ik gebruik deze stofzuiger nu 2 weken en ben er erg tevreden over. Hij zuigt erg goed en de zuigkracht is makkelijk regelbaar, zowel met de draaiknop op het apparaat als de schuifknop op de slang. De hulpstukken kunnen niet in het apparaat opgeborgen worden maar ze werken erg goed. Het meubelhulpstuk is wel erg smal maar zuigt de kattenharen moeiteloos van de bank. De stofzuiger rolt erg soepel, het is wel jammer dat er geen stootrand aan zit waardoor je wel moet uitkijken dat hij niet overal tegenaan stoot. Hij kan zowel staand als liggend opgeborgen worden, er zit aan 2 kanten een bevestiging voor de steel. Voor deze prijs vind ik het een prima stofzuiger.

Pluspunten

• grote stofzak
  • sterke zuigkracht
  • weinig lawaai
  • geen zwaar apparaat

Minpunten

• geen stootrand
  • geen handvat aan de bovenkant
  • geen kliksysteem voor slang-steel

Bltt 13-11-2020

Een fijne stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs

Het is een goede krachtige stofzuiger.met een lange snoer en zeer wendbaar wij raden deze stofzuiger zeker aan.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Goede zuigkracht
  • Lange snoer

Saskia 12-11-2020

Mooie kleur goede zuigkracht

Geschreven voor: Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs

Zuigt prima ( wel op de hoogste stand),is niet snel verstopt, stang is wel wat kort,niet geschikt voor lange mensen en mondstukjes klein

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Stang kort
  • Mondstukjes klein

Tieneke 12-11-2020

Goede zuigkracht, onhandig in gebruik

Geschreven voor: Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs

Onhandig handvat en drukknoppen. Rolt zo goed dat hij overal tegenaan rijd. Heeft echter geen stootrand. Te kleine hulpstukken die los zijn. Zuig wel goed.

annie85 12-11-2020

goede stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs

Ik heb deze stofzuiger een paar week in huis om te mogen testen. Verrassend goed voor deze scherpe prijs, door middel van een draaiknop kun je makkelijk de zuigkracht (en geluid) reguleren, ideaal! De voet schuift makkelijk over het laminaat heem zonder te krassen en door middel van 4 zwenkwieltjes komt de stofzuiger makkelijk met je mee. La met al een fijne stofzuiger voor een goede prijs! Een aanrader.

Pluspunten

• zwenkwielen
  • reguleerbare zuigkracht
  • Licht in gewicht

Loes 11-11-2020

Fijne lichte stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs

Ik ben blij verrast met de Rowenta RO3125 Power XXL. Hij is licht van gewicht en rolt heel soepeltjes over de vloer. Hij heeft een goede zuigkracht en de meegeleverde accessoires zijn fijn. Ik gebruik de parketborstel en deze stofzuigt heel prettig. De stofzuiger maakt veel minder geluid dan ik gewend ben, dit valt echt op. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Maakt bijna geen geluid
  • Sterke zuigkracht
  • Fijne parketborstel

AnBle 10-11-2020

Lichtgewicht met mega zuigkracht.

Geschreven voor: Rowenta Power XXL RO3125 Stofzuiger met zak blauw, grijs

Fijne flexibele lichtgewicht! Dit is een stofzuiger met zak, wat mijn voorkeur heeft. De zak is extra groot, wat betekdn minder vaak verwisselen. De stofzuiger heeft enorme zuigkracht, heel fijn, ook tijdens het gebruik van de hulpstukken heb je het klusje zo geklaard. Helaas zit er tussen de stangen geen klik-systeem waardoor de stang nog weleens los wilt schieten tijdens het zuigen. Al met al een prima apparaat!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lichtgewicht
  • Extreme zuigkracht

Minpunten

• Geen "klik-systeem"