Bosch BGBS4PET1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGBS4PET1 op Kieskeurig.nl.

7,3

Willemien 23-09-2020

Kan belofte niet waarmaken

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1

Het gebruik de eerste twee keer was zeer goed bevallen. Vervolgens blijkt de zuigmond averechts te werken, deze raakt continue verstopt door haren. Ik heb erg spijt van de aankoop.

Sacy 17-09-2020

Toch wat lawaai

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1

De stofzuiger zuigt goed, maar maakt echt veel lawaai. Mijn kat is als te dood voor dat ding hierdoor

Bailys76 15-09-2020

Goede kwaliteit stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne stofzuiger. Het totale gewicht met traditionele zuigmond is licht. De turbozuigmond maakt hem wel zwaarder. Echter deze zuigmond rolt heel makkelijk waardoor het stofzuigen heel vloeiend gaat. De turbo zuigmond maakt wel veel lawaai. Maar hij neemt wel heel goed vuil e.d. op. De turbo zuigmond is vrij hoog waardoor hij bij mij niet zo goed onder stoelen en banken komt. Maar de traditionele zuigmond is lager en die komt er wel onder. De zuigmonden zijn makkelijk te verwisselen. De opzetstukken zitten los aan de stang. Dit vind ik iets minder praktisch omdat ze er ook makkelijk afvallen. Er zit wel een heel fijn lang opzetstuk bij die goed tussen mijn verwarmingsbuizen komt. Verder heeft de stofzuiger een lang snoer. Wij hebben zowel tapijt als gladde vloeren in huis en deze stozuiger kan beide goed schoonmaken.

Anoniem 15-09-2020

mooi klein en wendbaar

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie kleine stofzuiger. goed wendbaar, Lekker licht en zuigt goed en snel alle haren weg. Ik merk geen verschil bij het indrukken van de carpet of self clean knop. Wel maakt hij veel lawaai.

J. Wouters 08-09-2020

ProAnimal borstel doet wat hij belooft

Geschreven voor: Bosch BGBS4PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuiger heeft een enorme zuigkracht. Het ProAnimal voetstuk doet wat hij belooft, nadeel is dat je er niet mee onder je verwarming kunt stofzuigen vanwege de hoogte. Persoonlijk zou ik de parketborstel aanschaffen voor tegelvloeren én zeker de turbo handborstel voor textiel. Het meegeleverde combistuk heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Is te scherp/hoekig om bijvoorbeeld je bank mee te doen en er blijven haren achter hangen. Snoerlengte is ideaal