Rowenta Silence Force RO7769 Stofzuiger met zak blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Silence Force RO7769 Stofzuiger met zak blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

m*****@g******** 05-08-2021

Matige zuigkracht matige bouwkwaliteit

De zuigkracht van deze stofzuiger viel me vanaf het begin al wat tegen. Na 2 jaar werd de zuigkracht snel minder, wat bleek, de zuigkop heeft een flexibele buis die op 3punten was gescheurd.
Wel erg matig voor een stofzuiger waarvan je verwacht dat hij langer dan 5-10 jaar meegaat.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig

Minpunten

• Matige bouwkwaliteit
  • Matige zuigkracht

Esther 30-12-2020

Stille stofzuiger

Fijne stille stofzuiger en ideaal met 2 katten en 2 honden.! Lang snoer en zuigt prima, allemaal hulpstukken, alleen jammer dat deze stofzuiger geen opbergmogelijkheden heeft. Vind de kleur ook fantastisch. De stang is afboen toe lastig in en uit te schuiven en er is al een wieltje af.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil
  • Zuigkracht

Minpunten

• Opbergmogelijkheden
  • Stang moeilijk uitschuifbaar

Gizmoontjuhh 30-12-2020

Stofzuigen is een feestje geworden

Een mooie stofzuiger die het zuigen tot een feestje maakt. Hij heeft ook nog eens mijn favoriete kleur dus wat wilt een mens nog meer, de hondenharen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Pluspunten

• Extra lang snoer
  • Mooie kleur

Minpunten

• Attributen moet je los opbergen

Barbara 30-12-2020

Fijne stofzuiger

Wat een fijne en krachtige stofzuiger. Hij is wendbaar, lang snoer en stil
De verschillende attributen die erbij zitten zijn top. De parketzuiger gebruik ik voor de laminaatvloer omdat de grotere wat zwaarder stofzuigt.
Het enige nadeel vind ik het gebogen handvat. Krijg daardoir last van mijn schouder maar inmiddels na wat proberen de stang lager gezet

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Lang snoer

Minpunten

• Best zwaar
  • Krom handvat

marlous 30-12-2020

Superstille stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger mogen testen en was blij verrast. Hij maakt goed schoon, is wendbaar, heeft verschillende hulpstukken en is superstil! Tijdens ‘t zuigen is een gesprek voeren geen probleem.
Het handvat houdt fijn vast en met het lange snoer kom ik met gemak de hele benedenverdieping rond vanaf 1 punt. Enige minpunt dat ik tot nog toe heb kunnen ontdekken is het gewicht, hij is best zwaar.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil

Minpunten

• Zwaar

GThS 27-12-2020

Lichte stofzuiger

Er wordt veelbelovend over deze stofzuiger verteld waarbij er twee dikke plusten zijn en dan zijn het gewicht van de stofzuiger en het stille geluid van de zuiger. Ook vinden de wij de lengte van het snoer ideaal. Over het algemeen zuigt de Rowenta prima, maar we moeten natuurlijk ook kritisch zijn. Wij hebben de kleur groen en vinden deze echt afschuwelijk. Vloekt met alle andere kleuren, maar goed voor ieder wat wils en de kleur heeft uiteraard niets te maken met het functioneren van de zuiger. Er zijn twee mindere dingen aan deze zuiger voor ons. Ten eerste piepen de wieltjes onder de borstel enorm, is de stofzuiger juist heerlijk stil piepen de wieltjes, dit kan de nieuwigheid zijn natuurlijk. Met het verstellen van de steel moeten wij ongelofelijk veel kracht zetten en is het elke keer weer erg irritant dat dit zoveel moeite kost bij deze zuiger, we hopen ook hierbij dat dit de nieuwigheid is. Al met al is het een prima stofzuiger die zijn werk goed doet en stil zuigt, maar een echte aanrader vinden wij het (nog) niet. Wel moet ik er nog bij vermelden dat er veel hulpstukken bij de zuiger horen en je er vrijwel alle kanten mee op kan.

NagOs 25-12-2020

Top!

Wij hadden een Dyson maar wilden toch ook wel weer graag een stofzuiger met zak, die kans kwam en heb ik aangenomen!

Meteen toen we de stofzuiger uitpakten waren we enthousiast over de vele hulpstukken die er bij zitten, voor elke klus is er wel een geschikt hulpstuk, wat wij een groot pluspunt vinden. Voor de vloer, de mat, trap of bank, er is altijd een passend hulpstuk. Ook het lange snoer vonden wij fijn, hij rolt soepel door het huis, heeft goede zuigkracht en maakt weinig geluid.

Tijdens uitpakken vonden we de stang wel wat zwaar, maar tijdens stofzuigen heb je daar geen hinder van. Wij pakken nu liever deze stofzuiger dan onze Dyson!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Vele hulpstukken
  • Verschillende standen

Minpunten

• Stang zwaar
  • Groot

Oscar 24-12-2020

Heerlijk stil

Wat een stille stofzuiger! Ik moet bekennen dat ik eerst twijfelde over de zuigkracht aangezien hij zo stil is. Maar hij zuigt goed, ook de haren van de hond.
Fijn is ook dat de stang (met borstel er aan) ook goed onder onze (lage) bank kan en dat aan de stang een borsteltje zit voor bij de plinten (geen apart opzetborsteltje nodig). De stofzuiger is wel groter dan verwacht, maar wordt gecompenseerd door de pluspunten.
Kortom, zeer tevreden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geluid (erg stil)
  • Kan onder lage meubels

Minpunten

• Grootte van de stofzuiger

Sanpeet 24-12-2020

Stil en krachtig

Deze stofzuiger wordt aanbevolen voor huishoudens met dieren. Aangezien wij 2 hondem hebben, heb ik voor deze stofzuiger gekozen. Hij komt met verschillende hulpstukken en zuigmonden. Hij zuigt met gemak alle hondenharen op. De stofzuiger is erg stil. We hebben af en toe gekeken of hij wel op max. vermogen stond. De stang heeft een speciaal handvat, maar is wel erg zwaar. Hij is zeer wendbaar en valt niet om. Het snoer is lekker lang en je komt eigenlijk overal bij vanuit 1 stopcontact. Al met al een mooie, stille stofzuiger die zijn werk perfect doet.

Pluspunten

• Stil
  • Wendbaar
  • Lang snoer

Minpunten

• Zware stang

anjak 24-12-2020

Goede en stille stofzuiger

Al een tijdje was ik op zoek naar een nieuwe stofzuiger, omdat de vorige stofzuiger ons niet beviel. Wel qua geluid, maar niet qua zuigkracht. Met een labrador en voetballers in huis, is het toch echt wel nodig om een krachtige stofzuiger te hebben. Toen ik de doos opende viel me vooral de hoeveelheid hulpstukken op en de extra stofzuigerzak. Extra veel om te proberen dus! Direct hebben we hem getest en hij is echt zoveel krachtiger dan onze vorige stofzuiger. We waren er direct blij mee. Het hulpstuk voor de bank is een echte aanrader. Niet elke keer alle kussens van de bank af, want je komt overal goed tussen en onder. Ook een fijne "gewone" zuiger, die mooi smal is, zodat je elke keer precies een stukje onder de kast komt. Extra borstel voor de hondenharen in de mand vind ik persoonlijk geen meerwaarde. Wel het hulpstuk dat vastzit aan de stofzuiger. Zonder op zoek te moeten snel hoekjes en de trap kunnen stofzuigen.
De stang eraf halen en erop zetten gaat soms wel wat lastig en ik vind de stofzuiger ook niet zo wendbaar. Maar al met al, hij doet waar hij voor is: Goed stofzuigen!

Pluspunten

• zuigkracht
  • veel hulpstukken
  • Het "vaste" hulpstuk voor hoekjes

Minpunten

• wendbaarheid
  • op en afhalen van de stang

Monique 23-12-2020

Mooie stille krachtige stofzuiger

Ik mocht deze testen. Ik vind de kleur mooi. Het snoer is lekker lang en de stofzuiger ligt lekker in de hand. De brede zuigmond vind ik fijn. Hij is stil en toch krachtig en er zitten diverse hulpstukken bij. Handig voor de haren van onze katten en onze hond.

Pluspunten

• stil
  • handvat ligt in de hand
  • werkt goed om de haren van huisdieren op te zuigen

Minpunten

• niets om de hulpstukken in op te bergen

Endie 22-12-2020

Krachtige stofzuiger

Krachtige stofzuiger , veel hulpstukken , zitten er los bijgeleverd . Het lange snoer is prettig . Ik vind de stofzuigermond te breed . De zuigkracht is instelbaar op het handvat van de stofzuiger steel , vind ik prettig .

Pluspunten

• Lang snoer
  • Fijne handgreep

Minpunten

• Grote zuigmond
  • Niet wentbaar

Belinda69 22-12-2020

Stiller dan krachtig

Wat me meteen opvalt is het gewicht. In verhouding tot mijn huidige, dakloze stofzuiger echt een verademing. Er zitten veel hulpstukken bij, maar die moet je in een kratje ofzo bewaren, kunnen niet in de stofzuiger, gezien formaat. De kleur is prachtig, maar het belangrijkste: hij is echt stil....je kunt gewoon een gesprek voeren. Nu was mijn huidige stofzuiger misschien ook wel heeeeel erg lawaaierig, maar ik heb nog nooit zo'n stille stofzuiger gehad. Hij is ook wendbaar, en samen met het gewicht maakt het dat ik minder opzie tegen stofzuigen. Ik pak em echt vaker. De combi zuigmond vind ik minder prettig dan de parketzuigmond. De laatste kan ook prima in de hoekjes van de trap, het geheel kantelt makkelijk genoeg, je komt er ook goed mee onder de kast. Het zuigmondje met borsteltje zit vast aan het handvat, ook prettig, want dat raakte ik altijd kwijt ;-) Nadeel is dat je het dan niet schoon kunt stofzuigen. Het extra mini zuigmondje is ideaal voor het zuigen van de bank wanneer je bijv huisdieren hebt. Kun je overal goed bij!
Het handvat zelf is wat fragiel en om de een of andere reden knijp ik er erg in, heb ik ook de neiging om het geheel wat tegen de vloer aan te duwen. Ik denk dat dat komt omdat de zuigkracht wel iets minder is. De vloer is zeker schoon, maar wat zwaardere vuiltjes moet je echt even extra meepikken. Desondanks is dit de 1e stofzuiger waarmee ik lachend door het huis ga!

Pluspunten

• geluid
  • kleur
  • gewicht
  • hulpstukken

Minpunten

• geen opbergmogelijkheid voor hulpstukken
  • iets minder zuigkracht
  • fragiel handvat

Wendy 22-12-2020

Mooi apparaat

Ik mocht de rowenta R07769 testen. Bij het uitpakken viel het op dat er aardig wat hulpstukken bij zitten. Doordat ik met mijn vorige stofzuiger niet overweg kon doordat deze heel weinig zuigkracht had, ondanks de behoorlijk hoge wattage, was ik sceptisch. Maar wat een heerlijk ding. Stofzuigen is zo echt een feestje. Hij zuigt zich echt aan de (laminaat) vloer vast. Ook met ons hoogpolig karpet heeft deze machine helemaal geen moeite. En met de verschillende hulpstukken kan je heel makkelijk vensterbank, stoelen, banken, trap ed stofzuigen. Wij hebben een hond, kat en konijn dus aardig wat haar in huis. Deze stofzuiger heeft daar geen enkele moeite mee. En het geluid wat deze machine produceert is behoorlijk minder dan onze vorige apparaten. Dit merk je ook in het gedrag van onze huisdieren. Ze reageren niet zo apathisch als voorheen. Onze hond reageert zelfs helemaal niet op deze. Dus al met al een perfect apparaat.

Pluspunten

• Hoge zuigkracht
  • Veel hulpstukken

Kok92 15-12-2020

Prachtige stofzuiger

Prachtige stofzuiger om te zien, de kleur is echt mijn ding. Hij ziet er solide uit en van alle gemakken voorzien. Er zitten erg veel accessoires bij wat het stofzuigen van verschillende oppervlakken en materialen mogelijk maakt . Het geluid valt voor een silence force stofzuiger toch tegen, is misschien maar een fractie stiller dan mijn huidige stofzuiger, maar zeker wel krachtiger, hij hoeft zeker niet in de hoogste stand om goed alles op te zuigen. De snoerlengte is prima, met een centraal stopcontact op elke verdieping kan ik overal bij. Knop om snoer terug in het apparaat te krijgen gaat moeilijk, werkt maar op 1 specifiek punt ipv op de hele knop dat is wel vervelend. Hij zuigt verder erg goed en is goed wendbaar. De wieltjes van de reguliere zuigmond maken wat geluid. Aangezien ik voornamelijk laminaat en PVC heb gebruik is liever de parket zuigmond. De turbo zuigmond is erg effectief, behalve als het oppervlak te veel haren bevat dan loopt deze continu vast. De ergonomische grip is in het begin fijn, maar na het stofzuigen van mijn hele huis heb ik toch wat kramp in mijn hand. Overall een erg krachtige solide stofzuiger, met wel enkele minpunten, desondanks ben ik toch tevreden.

Pluspunten

• Snoerlengte
  • Zuigkracht
  • Veel accessoires

Minpunten

• Knop snoer werkt niet goed
  • Minder stil dan verwacht

Daan64 15-12-2020

Super!

Super stofzuiger en doet wat hij beloofd.
Mijn huisdieren verliezen veel haar en is nu in notime weggezogen.
Lekker licht vd trappen, rolt goed achter je aan , verschillende standen ao voor parket/laminaat en vloerkleed.
En ook belangrijk..de kleur is ook erg leuk!
Kortom....aanrader!

wdenexter 15-12-2020

Doet zijn naam eer aan!

Blij verrast met de mooie kleur van de stofzuiger en de hoeveelheid hulpstukken. Het in elkaar zetten is een eitje. Veel in en uitschuifklepjes dus even uitproberen. Wat is de zuiger stil! En wat rollen de wieltjes goed en soepel over onze pvc vloer. Het gaat wat minder goed over de snoer zelf als die op de grond ligt. De handige handgreep aan de slang is fijn voor je lichaamshouding want je staat veel rechter op. Het hulpstuk met de roterende borstel is erg handig voor huisdierharen op het tapijt. Tevens is de borstel die vastzit aan de slang erg handig. Met 2 grote honden is deze goede stofzuiger een luxe. Ben er erg tevreden over

Pluspunten

• Stil
  • Veel hulpstukken
  • Wendbaar
  • Handvat aan slang zorgt voor betere houding

Minpunten

• Geen lichtgewicht

Sabrina 11-12-2020

Blij verrast

Inmiddels deze stofzuiger 14 dagen in huis om het te mogen testen. Ik ben blij verrast, hij is vrij compact, heel wendbaar, lang snoer, super stil en een goede zuigkracht. De verschillende accessoires maken dat hij voor veel verschillende doeleinden gebruikt kan worden. Kiertjes tussen de bank, het afzuigen van de kussens met het handige schuifje ook ideaal om even een snelle afstofbeurt van de woonkamer te doen. Ik ben positief! Goede prijs/kwaliteitverhouding

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • veel accessoires

Minpunten

• niet zakloos

Google 16 10-12-2020

Super stille en goede stofzuiger

Stofzuigen is niemands hobby maar met deze stille stofzuiger begint het leuker te worden.
Samen met de verschillende hulpstukken worden het je heel makkelijk gemaakt. Deze stofzuiger maakt korte mette met haren van je huisdieren door het speciale hulpstuk te gebruiken zonodig de zuigkracht aanpassen en weg zijn de haren ook het geluid stoord de huisdieren niet zo stil is dit apparaat. Door het makkelijke handvat op de slang kun je met 1 hand stofzuigen,het snoer is extra lang zodat je de trap naar de eerste verdieping tot aan de laatste trede kunt stofzuigen met de mini brush die hier perfect voor is en de steel is lang genoeg ongewoon rechtop te staan ipv een gebogen rug (ben zelf 1.85 meter). Laminaat/ vloerbedekking geen probleem voor deze Rowenta met de speciale voet en weer kun je je zuigkracht weer aanpassen en kun je weer door. Een echte aanrader al was ik zelf in het begin ook sceptisch maar ik ben om dit is echt een stil super makkelijk hanteerbaar top produkt.

Pluspunten

• de verschillende hulpstukken
  • Lange steel en snoer
  • geluids arm
  • makkelijk hanteerbaar
  • goed wendbaar

Minpunten

• de grote