Rowenta RO3171 Power XXL RO3171 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO3171 Power XXL RO3171 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

TinaVerbeek 30-06-2020

Rowenta stofzuiger

Grote maar toch redelijk stille stofzuiger met naar menig iets teveel zuigkracht op vloerbedekking. De bijgeleverde zuigmond voor huisdierharen is wel superhandig, alleen is niet behoorlijk luidruchtig, maar doet wat hij doen moet en dat is hondeharen van het tapijt zuigen. Lekker lang snoer zorgt ervoor dat je heel het huis door kunt zonder te wisselen van stopcontact.

Marlito 19-06-2020

Stille stofzuiger met goede zuigkracht

Ik heb dit product gekregen om te testen, maar na deze ervaring zou ik hem ook aanschaffen! Hele fijne stofzuiger met katten in huis. De stofzuiger ziet er mooi uit (niet het belangrijkste, maar wel fijn) en heeft een lang snoer (ruim 8 meter). Er zitten 4 wieltjes onder, waardoor hij goed wendbaar is. De stofzuiger is een stuk stiller dan mijn vorige stofzuiger en dat vind ik zelf erg prettig (de katten ook). Verbazingwekkend hoeveel kracht hij heeft voor het geluid dat hij maakt. De stofzuiger heeft zoveel kracht, dat ik mijn vloerkleed er met moeite mee kan stofzuigen, omdat hij deze vast houdt met de zuigkracht. Op een lagere stand lukt het beter. Er zitten meerdere opzetstukken bij, zoals een aparte parketborstel. Deze werkt goed en is wat mij betreft ook fijner op parket dan de combi borstel. Wat ik vooral fijn vindt aan deze stofzuiger, is de turbo borstel. Deze haalt kattenharen goed weg (bank, krabpaal, tapijt, gordijnen). Enige minpunt is dat als mijn eigen haar opgezogen wordt, deze zich om de roterende turboborstel heen wikkelen, in plaats van opgezogen worden. Gelukkig is dit wel makkelijk schoon te maken door de turbo borstel open te maken. Wat mij betreft een hele fijne en krachtige stofzuiger!

José 11-06-2020

Top stofzuiger voor alles!

Erg fijne stofzuiger! Hij is qua formaat wat groot, maar licht in gewicht en makkelijk mee te nemen over de vloer. Licht trekken en hij rolt al mee. Het snoer is mooi lang 8.4 meter waardoor ik door mijn hele woonkamer kan vanaf 1 stopcontact. Als je de slang los maakt zit er een extra accessoire op met haren waarmee je makkelijk over je trap kan zonder krassen te maken of bv je tafel of meubels. Geen gedoe met erop en af klikken. Wij hebben 3 kids, 2 honden en een kat dus dagelijks stofzuigen is een must en dat is met deze echt goed te doen. Zuigkracht is erg goed met alle dierenharen, zelfs over de kussens van de dieren en onze trapmatten. En of ik nu over ons parket, laminaat of tapijt ga dat maakt niet uit. Enige minpunt voor mij is dat de slang wat stijf is met de trap stofzuigen, maar verder is die mooi wendbaar en gaat zelfs erg goed en makkelijk onder onze bank.

Pluspunten

• snoerlengete 8.4 mtr
  • geluidsniveau is niet te hard
  • ideaal met dierenharen
  • zuigkracht is goed
  • rolt makkelijk over de vloer

Minpunten

• slang is wat stijf

CloedB 11-06-2020

Fijne stofzuiger

Een stofzuiger met veel hulpstukken ook om bv de trap goed mee te kunnen zuigen . Voor het zuigen van je hoogpolig vloerkleed moet je om erdoor te komen hem op lagere zuigkracht zetten Vormgeving en lengte van het snoer 8 meter super! Krachtige stofzuiger om de hondenharen goed te verwijderen. Wendbaar en goede wieltjes waardoor hij makkelijk achter je aan rijd. En licht in gewicht, dus makkelijk naar boven te tillen

Pluspunten

• Lang snoer 8 m
  • Licht en wendbaar

Minpunten

• Hulpstukken zien er wat fragiel uit