Rowenta RO7690 Silence Force Cyclonic RO7690 Stofzuiger zonder zak

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Erik 20-12-2023
  • Product gekregen

fantastische stofzuiger, ik wilde geen zak meer ivm de hondenharen. nu kan ik hem steeds schoonmaken. heel wendbaar, wel wat zwaar maar ik zie dar ala kwaliteit! en allerbelangrijkste een heeel lang snoer! topding!

Pluspunten

• wendbaar
  • lang snoer

Minpunten

• geen

Robert-Jan 29-07-2023

Stille stofzuiger mét zuigkracht

Een super stille stofzuiger mét zuigkracht! Fijne borstels in de kop doen de hondenmat moeiteloos als nieuw lijken. Lang snoer heeft als voordeel dat we de hele benedenetage kunnen doen zonder te hoeven wisselen van stopcontact.

Het legen van de bak had iets makkelijker gekunt. Dit doe je het beste boven de kliko en niet wachten totdat de (wel grote) bak helemaal vol zit.

Een aanrader voor iedereen met huisdieren! !

Pluspunten

• Stil maar wel krachtif
  • Veel accessoires
  • Diverse koppen /borstels
  • Lang snoer =groot bereik
  • Grote opvangbak

Minpunten

• Bak legen is wat rommelig

Jack En Map Van Der Sommen 03-12-2020

Fijne stoere stofzuiger met heel veel accessoires.

Nog maar net 1 dag in huis maar heb de indruk een prima koop te hebben gedaan.
Prijs kwaliteit is zeer goed.
De speciale turbo zuigmond is prima om honden en kattenharen te verwijderen.
Veel accessoires met verschillende zuigmogelijkheden.

Jeroen 12-05-2020

Goede, krachtige en stille stofzuiger met veel hulpstukken

De stofzuiger doet z’n werk uitstekend.
Tijdens het stofzuigen merk je de goede zuigkracht en het weinige geluid dat hij maakt.
Dat de stofbak gemakkelijk te legen is vind ik een echte pre. Geen gedoe meer met zakken.
De stofzuiger is wel wat zwaar en daardoor niet heel wendbaar. De geïntegreerde borstel is superhandig en heb ik veel gebruikt, maar zou wel iets steviger mogen worden geleverd.
Het snoer is lekker lang, dit komt het stofzuigen in een grotere ruimte ten goede.
Al met al een fijne stofzuiger, maar de prijs is daar ook wel naar.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Geen gedoe met stofzakken
  • Borsteltje op steel
  • Verschillende soorten hulpstukken

Minpunten

• Zwaar
  • Prijs

gjnijenhuis 12-05-2020

Supersnel en goed in de meubels ontdoen van huisdierharen

Het is onze eerste stofzakloze stofzuiger en wat een verademing. We komen van een 10 jaar oude Bosch stofzuiger.
Deze Rowenta is wel iets minder luxe afgewerkt dan onze oude stofzuiger maar de kwaliteit en mogelijkheden van deze stofzuiger zijn echt geweldig.

Het meest onder de indruk zijn we van de kleine turbomond. Deze is perfect geschikt om onze (stoffen) bank te ontdoen van kattenharen. Nog nooit hebben we een oplossing gehad die zo eenvoudig de kattenharen van onze bank verwijdert. Met deze stofzuiger wordt het haast een plezier om de bank schoon te maken :)

Helaas maakt de turbomond wel vrij veel lawaai. Met het gewone opzetstuk voor de vloer is de stofzuiger echter heel erg stil.

Pluspunten

• Superstil
  • Kleine turbomond perfect voor meubels
  • Goede zuigkracht
  • Veel accessoires

Minpunten

• Turboborstel maakt veel lawaai
  • Zuigmond/stang in opbergmodus voelt niet stabiel

Willie91 09-05-2020

Stofzuiger die doet wat die moet doen

Een stofzuiger die goed zuigt en handige accessoires heeft. Dat is 1 van de voorwaarden van een stofzuiger.

Deze viel in deze categorie. Hij zuigt prettig en is erg handzaam. Alleen de slang is wat kort.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stilte
  • Lengte snoer

Minpunten

• Kan niet onder lage meubels
  • Geen opbergplaats voor accessoires
  • Te korte slang

Debbie van den Broek 08-05-2020

Krachtige stofzuiger met veel mogelijkheden.

Omdat onze oude Philips stofzuiger het aan het begeven was besloot ik mee te doen met het testen van deze stofzuiger. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Hij is krachtig, het snoer is lang, ergonomisch goed af te stellen op mijn lengte, maakt weinig herrie en is solide.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stevige stang
  • Handvat
  • Borsteltje aan de slang

Minpunten

• Stang en handvat iets zwaar

Thamar 02-05-2020

Mooie, compacte en krachtige stofzuiger zonder zak!

De Rowenta Silence Force Cyclonic is een mooie en compacte stofzuiger. Door de compactheid is de stofzuiger goed op te ruimen (zonder de buis er aan). Ook heeft de stofzuiger een lang snoer van +8 meter waardoor ik nu in één keer de hele woonkamer kan stofzuigen. Ook super handig is de uitschuifbare zuigmond. Geen gedoe met andere zuigmonden opzetten als je de bank of de trap wilt gaan stofzuigen. Even wennen was het handvat aan de telescopische buis maar dat vind ik nu ik er aan gewend ben erg prettig! De zuigkracht is zeer goed en voor een stofzuiger relatief laag in geluid.

Pluspunten

• Snoerlengte
  • Veel opzetstukken
  • Ingebouwde borstel op de buis
  • Makkelijk te legen
  • Zuigkracht

Minpunten

• De buis is wat zwaar in de hand
  • De stofzuiger is in zijn geheel wat zwaarder

Esther76 30-04-2020

Fijne stofzuiger

Zuigkracht en geluid
Deze stofzuiger heeft super goede zuigkracht zowel op tapijt, tegels en laminaat. Er zit een schuifje op de stang voor extra kracht (als deze dicht zit maakt de stofzuiger ook erg weinig geluid)

Hulpstukken
Heel fijn is ook het uitschuifbare borsteltje op de korte stang die je kan gebruiken om af te stoffen.
De extra borstels voor dierenhaar werkt goed om alle meubels haar vrij te krijgen. De wisselknop op de veger voor pakket/tegel gaat wat stroef.
De stangen, slang en hulpstukken klikken makkelijk erin en eruit.
Wel vind ik persoonlijk dat er teveel hulpstukken zijn bijgeleverd, die je waarschijnlijk niet allemaal gaat gebruiken. Ook is het jammer dat deze niet in het apparaat zelf zijn op te bergen.

Zwaar
De stofzuiger is wel redelijk zwaar en het kost wat kracht om de zuigmond te bewegen als je de stofzuiger op de sterkste zuigkracht hebt staan.

Stofzak vrij
Geen stofzuigerzakken meer kopen ideaal. Wel geeft het wat rommel als je de bak moet legen en het terugplaatsen kost enige oefening/handigheid.

De stozuiger is goed wendbaar en loopt mooi mee achter je aan en het snoer is voor ons lang genoeg.

Pluspunten

• Geweldige zuigkracht
  • Stil
  • Geen stofzakken nodig
  • Veel hulpstukken die makkelijk erop klikken

Minpunten

• Redelijk zwaar
  • Hulpstukken niet in apparaat op te bergen

Hogenboom4 29-04-2020

Rowenta haalt hiermee echt hindernissen weg.

De RO7690 heb ik nu een paar weken in gebruik ter vervanging van mijn Philips stofzuiger. Ik kan niet anders zeggen dat ik het een toppertje vind. De stofzuiger is opvallend licht in gewicht en zeker stil te noemen. Zelfs de katten blijven in de kamer als de stofzuiger aan gaat. En laten we eerlijk zijn, het irritante aan stofzuigen is de herrie en het gesjouw als je bijvoorbeeld de trap moet doen. Al helemaal vervelend wordt het wanneer het snoer net te kort lijkt te zijn. Laat deze machine nu net 11 meter snoer op de rol hebben zitten. Nee met deze stofzuiger worden echt een paar vervelende punten weggenomen en hij ziet er, voor als je dat belangrijk vindt, nog strak uit ook.
Ik heb voor dit type gekozen omdat deze is uitgerust met extra hulpstukken voor honden- en kattenharen. Deze hulpstukken zijn echt een uitkomst voor het vloerkleed de bank en de deurmat. Even de juiste borstel er op en de haren zijn zo verdwenen. De juiste hulpstukken en de uitstekende zuigkracht (regelbaar) maken dat het stofzuigen makkelijk gaat en daardoor niet eens vervelend is.

Tot dusver ben ik dus uitermate tevreden met het gebruik.

De stofzuiger zou naar mijn mening pas echt perfect zijn als het kleine borsteltje op de steel wat meer stevige haren zou hebben en de prijs wat aan de minder stevige kant zou zitten.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • Zeer stil
  • Lang snoer
  • Veel hulpstukken
  • Onderdelen voelen degelijk aan

Minpunten

• Te zachte borstel op de steel
  • Vrij prijzig

MariekevH 29-04-2020

Zuigt goed, is erg stil en heel fijn een lang snoer

Boven verwachting tevreden met de stofzuiger! Ik ben erg tevreden over het geluidsniveau, de kinderen kunnen gewoon tv blijven kijken tijdens het stofzuigen! Alleen met de ronddraaiende borstels wat meer lawaai, maar deze borstels zorgen wel dat haren erg goed van het tapijt gezogen worden.
De snoer is lang en de steel is ook voor lange mensen nog ruim lang genoeg verstelbaar! de flexibele slang is wat aan de korte kant, waardoor de stofzuiger wel heel dicht achter je aan komt.
Een fijn handvat met een klein borsteltje. Het borsteltje valt mij tegen, de haartjes daarvan doen niet veel, die zijn te kort of te zacht.

Pluspunten

• lange snoer
  • laag geluidsniveau
  • zuigt goed

Minpunten

• slang is wat aan de korte kant
  • buitenkant stofzuiger erg statisch

Wlexis 29-04-2020

Mooie extreem stille zakloze stofzuiger.

Ik heb deze stofzuiger nu 2 weken in mijn bezit. En ik ben zeer tevreden over de zuigkracht en dat die extreem stil is. De stofzuiger zelf hoor je nauwelijks. Er zitten veel accessoires bij deze stofzuiger het is niet mogelijk om deze accessoires in de stofzuiger op te bergen. Dus heb ik ze in een aparte doos gestopt. De accessoires zijn ook erg makkelijk te wisselen door het aanwezige kliksysteem. De aanwezige accessoires zijn geschikt voor verschillende oppervlaktes. Parket,tegels tot vloerbedekking. Er zitten ook 2 accessoires bij voor dierenharen makkelijk op te zuigen. Deze maken wel aanzienlijk meer geluid dan de andere accessoires. Maar ze werken perfect de haren van mijn katten worden met gemak uit de vloerkleden gezogen. De stofzuiger en stofzuigerstang zijn verrassend behoorlijk aan de zware kant. Dus het trappen huis is moeilijker te stofzuigen omdat het erg onhandig wordt doordat de stofzuiger zo zwaar is. Wel is het fijn dat er een lange stroomkabel in zit zodat je een groot oppervlakte kunt stofzuigen. Met het uiterlijk van de stofzuiger zit het ook goed. Mooie afwerking en kwalitatief ook goed in elkaar gezet. De enigste opmerking daarop zijn de wielen van de stofzuiger zijn een beetje gammel en zijn 2 plastieken schijven. Dat had wel wat beter kunnen zijn voor het bedrag dat deze stofzuiger moet kosten. De opvangbak is ook makkelijk te verwijderen. De zuigkracht is aan te passen via de handvat wat fijn in de hand ligt als je normaal stofzuigt. Maar bijna onmogelijk is te gebruiken als je bijvoorbeeld het plafond moet stofzuigen of andere hogere plekjen. Dat komt door het gewicht van de stofzuigerstang.

Conclusie dit is een uistekende stofzuiger als je dieren hebt raad ik deze uitvoering zeker aan. Indien je geen dieren hebt koop de goedkopere uitvoering is in principe hetzelfde.

Pluspunten

• Extreem stil
  • Veel accessoires
  • Handig kliksysteem wisselen van de accessoires

Minpunten

• Zware stofzuiger en stang
  • Plastieken wielen
  • Rustigplaats stang er wankel

FM 29-04-2020

Erg fijne stofzuiger

Dit is een erg fijne stofzuiger. Grote zuigkracht, lang snoer, en daarbij ook nog behoorlijk stil. De speciale dierenharen borstel is een aanrader, aangezien deze snel draaiende borsteltjes heeft die de haartjes bv. van je bank optillen. Het stofzuigen is hierdoor veel minder inspannend. De stofzuiger heeft wel veel onderdelen, waardoor er een grotere kans is dat er ooit iets stukgaatmogeljk

Pluspunten

• Erg lang snoer
  • Sterke zuigkracht
  • Weinig geluid
  • Werkt heel goed tegen haren door draaiende borstel

Minpunten

• Veel onderdelen die stuk kunnen gaan

Anita 28-04-2020

Mw S

Prima stofzuiger, zuigkracht prima. Fijn borstel in steel.
Niet echt heel stil, afhankelijk van zuigkracht en voet.
Snoer lekker lang 11m, maar zou voor mij ook 13 mogen.(vorig stofzuiger had snoer van 13m)
Steel mag langer indien je lang bent net als ik.
Soms zit het snoer wat in de weg tijdens het zuigen.
Erg wendbaar, te? Door drie wielen? Ik ben er nog niet aan uit.
Gebruik niet alle bijgevoegde voeten..
Fijn zonder zak!

Sojaboontje 28-04-2020

Beestachtig goede stofzuiger!!!

Na een aantal weken in huis te hebben en uitvoerig deze nieuwe stofzuiger te hebben getest, kan ik zeggen; wat een kanjer!! De prestaties zijn indrukwekkend en de zuigkracht is zo groot dat de stofzuiger zich soms letter vastzuigt aan meubels en kleden: geen (honden- of katten)haartje wordt nog overgeslagen en met de vele opzetstukken kun je elke stofzuiguitdaging aan.
Mijn leven is er een stukje mooier op geworden en om die reden deel ik graag met je wat ik van deze stofzuiger vind:

Vormgeving en techniek:
Rowenta heeft zn best gedaan de grote opvangbak en de krachtige cycloonmotor zo compact mogelijk in de behuizing te verwerken en ik vind ze hierin goed geslaagd. Dit is dan misschien niet de meest compacte en lichtste stofzuiger op de markt, maar het design is fraai, doordacht en efficiënt en de prestaties maken de grootte van deze Kanjer helemaal goed!
De steel en het snoer zijn lekker lang, dus je kunt goed rechtop staan en een prima afstand afleggen voor je van stopcontact moet wisselen.
De vele opzetstukken maken het makkelijk om diverse oppervlaktes vrij van haar en stof te maken. vooral de Turbobrush is wat mij betreft nog het roemen waard: met roterende borstels in de zuigmond smult deze alle haren, pluizen en stofjes van kleden, kussens en meubilair in een mum van tijd op! (Wel even goed opletten met kwastjes, knopen etc: deze ‘eet’ de Turbobrush namelijk net zo makkelijk op!
De opzetstukken zijn allemaal makkelijk te wisselen en de easy brush aan het uiteinde van de steel is ook weer een zo’n doordacht extraatje waar je in het dagelijkse gebruik veel profijt van zult hebben. Houd er wel even rekening mee dat alle opzetstukken apart van de stofzuiger bewaard moeten worden...
De opvangbak is lekker groot dus je kunt er goed mee vooruit en omdat deze transparant is, kun je goed zien wanneer deze geleegd moet worden (even los van het feit dat het ook een fijne voldoening geeft om te zien wat je allemaal aan haar en stof uit je interieur hebt verwijderd!).
Filters en opvangbak zijn ook makkelijk in en uit de stofzuiger te klikken en kunnen afgewassen worden, wat gebruiksgemak en hygiene enorm ten goede komt.

Prestaties:
Je zult het merken als je ermee aan de slag gaat: de zuigkracht is fenomenaal! Ik was enorm onder de indruk van de prestaties en het scheelt letterlijk tijd om met deze kanjer m’n huis weer haar- en stofvrij te maken. Stofzuigen wordt gewoon weer leuk!
Het geluidsniveau van deze stofzuiger is zeer acceptabel: zelfs beter dan van mijn oude compacte stofzuigertje en hoewel ik altijd met headphones met m’n lievelingsmuziek op stofzuig, is duidelijk te merken dat ook dit een pluspunt van deze stofzuiger is.

Overall:
Ik zou deze stofzuiger niet aanbevelen als je een kleine, compacte stofzuiger zoekt. Als je echter een druk huishouden hebt met kids en/of huisdieren, zoek dan niet verder; je hebt in deze Rowenta je nieuwe beste vriend in de huishouding gevonden!

Pluspunten

• Zuigkracht is beestachtig goed!
  • Vele opzetstukken, vooral de Turbobrush
  • Groot en transparant reservoir
  • Opzetstukken, bak en filters goed vervangbaar
  • Snoer en steel lekker lang

Minpunten

• Minder compact/wendbaar
  • Opzetstukken apart bewaren

JenCdR 28-04-2020

Mooie, stille en krachtige stofzuiger

Ik heb de Rowenta Silent Force Cyclonic (RO7690) nu enkele weken getest en de stofzuiger bevalt erg goed: hij zuigt prima en is redelijk stil. Het is fijn dat je met de slang in de hand meteen de zuigkracht wat kunt bijstellen met het schuifje op het handvat. De stofzuiger is bij gebruik van de standaard zuigmond stil, en bij gebruik van de turbo borstels redelijk stil. Er is ruim voldoende lengte snoer. Er zijn veel hulpstukken waarvan ik de mini turbo brush pro erg handig vind voor stoffen stoelen en banken (met name voor kattenharen), schoonmaken opvangbak en uitwassen filter bovenop gaat simpel en is zo gebeurd.
Ook enkele kanttekeningen: de hulpstukken kun je niet in de stofzuiger opbergen, daarvoor moet je dus een plaatsje elders zoeken. De slang met steel is redelijk kort zodat ik ervaar dat je de stofzuiger veel meer meetrekt. Het binnenfilter is moeilijker toegankelijk, maar dat hoef je niet zo vaak te doen. Het apparaat met steel in de houder neemt nogal wat lengte in beslag, niet heel compact op te bergen (stofzuiger kan niet vertikaal opgeborgen worden).

Pluspunten

• stil
  • goede zuigkracht
  • veel hulpstukken
  • prima voor kattenharen
  • schoonmaken is easy

Minpunten

• opbergen hulpstukken kan niet in stofzuiger
  • opbergen stofzuiger vergt iets wat ruimte

EstherB 25-04-2020

Een pareltje onder de stofzuigers

Mijn eerste indruk van de stofzuiger is positief.

Hij ziet er mooi uit, en hij is niet te groot.

Hij is goed zwenk baar, en de snoer is ook lekker lang.

Ik kan bijna heel mijn benedenverdieping doen met een stopcontact.

Ik moet wel wennen aan de zware steel.

Maar na een goede week hem dagelijks te gebruiken, ben ik hier inmiddels aan gewend.

Aan de stofzuigerslang, zit de knop om de zuigkracht te regelen.

Hier merk je gelijk dat hij erg stil in het gebruik is.

De opzetstukken, zijn erg uitgebreid.

Ik vind deze heel handig, want we hebben verschillende soorten ondergronden.

Door de goede zuigkracht wordt alles goed schoon.

Het stof wordt opgenomen door een doorzichtige bak, die makkelijk afneembaar is.

Geen gedoe meer met zakken, echt een uitvinding.

Na elk gebruik sta je versteld, van wat je opgezogen hebt,

Zeker met onze poezen, is dit een pareltje onder de stofzuigers!

Pluspunten

• snoer lengte
  • stil
  • opzetstukken

Minpunten

• prijs
  • zwaar toestel

Kathleen 24-04-2020

Flinke stofzuiger om op te bergen met veel losse accesoires

Op zich een fijne stofzuiger, maar waar laat Ik al die losse spullen? Ook bij het opbergen vindt ik de steel te lang, ja ik kan hem uit elkaar halen maar dan heb ik nog meer los spul. Het handvat heeft me verrast dat is erg fijn, je bent de steel niet zo snel kwijt. Ook erg fijn is het geluid van de stofzuiger, ik hoor de radio gewoon nog en kan zelfs een gesprek voeren. De voet vecht ik nog wat mee, ik ben de driehoek van Philips gewend.

Pluspunten

• Handig handvat
  • Borstel op handvat
  • Zonder zak
  • Stil

Minpunten

• Teveel losse accessoires
  • Steel is vrij lang op te bergen
  • Smalle vierkante voet
  • Er moet veel af om hem leeg te maken

pokey 22-04-2020

mooi design, erg stil, goede zuigkracht

wat een fijne stofzuiger. Hij is stil, wendbaar en heeft een goede zuigkracht. Het ingebouwde borsteltje bij het handvat is echt geniaal. Alles voelt heel stevig en de aansluitingen zitten echt goed vast. Doordat het snoer lekker lang is, kan ik mijn volledige woonkamer in 1 keer stofzuigen zonder te wisselen van stopcontact. De stofzuiger is een tikje zwaar, zeker in combinatie met het gewone mondstuk. De losse hulpstukken zijn heel fijn en net zo degelijk als de stofzuiger zelf. Wel veel zuigmonden om opt ruimen in de kast, maar stuk voor stuk perfect voor hun specifieke taak. Wat mij betreft is deze stofzuiger een echte aanrader.

Pluspunten

• lang snoer
  • lange telescoopbuis
  • groot reservoir
  • stil
  • functionele mondstukken

Minpunten

• prijzig
  • zwaar

Ivette 21-04-2020

Toffe alleskunner!

Wat een mooi apparaat, ik was op zoek naar een stofzuiger die goed zuigt, doet wat het beloofd. Maar vooral ook hondenharen, stof en zand van de dieren en kinderen gaat opzuigen.
Hij heeft een mooi lang snoer, veel accecoires, speciaal is de turboborstel waarmee je heel mooi je stoffen bank of stoelen kunt afzuigen. Haren verdwijnen waar je zoooo blij van wordt!

Pluspunten

• Zuigt mega
  • Harde vloer en tapijt goed
  • Lang snoer

Minpunten

• Zwaar

cava 18-04-2020

krachtige stille stofzuiger

Een krachtige stille stofzuiger die goed wendbaar is.
Goede zuigkracht voor kleed en plavuizen,
Ideaal dat het borsteltje op de slang zit waardoor je borsteltje makkelijk kan gebruiken.
Veel opzetstukken waar je wel een plekje voor moet zoeken en vinden en dan is het de vraag of je dan al die opzetstukken nog gaat gebruiken.
Trapstofzuigen is lastig.

Pluspunten

• borstel op de slang
  • veel verschillende opzetstukken
  • maakt weinig geluid
  • prima zuigkracht

Minpunten

• veel ruimte bij opbergen
  • korte slang

Amjaca 18-04-2020

Stille stofzuiger

Ik test nu deze stofzuiger en hij is verrassend stil. Onze kat blijft gewoon liggen als ik ga stofzuigen terwijl hij normaal hard wegrent. Er zitten veel hulpstukken bij, aan de ene kant handig maar ook weer veel om op te bergen. De parket/ carpetborstel had er niet bij gehoeven. De turboborstel is perfect voor carpetten en de parket borstel voor gladde vloeren. Ook is de parket/carpet borstel hoog en past niet onder de meubels.
De turbo borstel is een geweldig ding, je meubels zijn nagenoeg haarvrij. Ook de lange meidenharen neemt hij moeiteloos mee. Wel maakt het geheel dan wel meer lawaai, dit vind poes niet leuk. ;-)
De stofzuiger voelt robuust aan en de bak is makkelijk te legen en reinigen. Geen vervelende hoekjes en randjes. Wel is het even een manier om hem weer goed terug te krijgen in de stofzuiger. Dit gaat niet heel gemakkelijk.
De stang is ver uitschuifbaar, zelfs mijn partner van bijna 2 meter kan rechtop stofzuigen. Ook handig is het ingebouwde plintenborsteltje aan het handstuk.
Wel had ik het snoer graag wat langer gehad, dit verhoogt het gemak.
Maar mijn algehele mening is goed, het is een fijne stofzuiger met een hoog gebruikersgemak.

Pluspunten

• Stil
  • Wendbaar
  • Perfect voor het verwijderen van haren
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Kort snoer
  • Veel losse hulpstukken
  • Veel lawaai met de turboborstel

Eddyol 18-04-2020

Heerlijke gebruiksvriendelijke stofzuiger

Heerlijk gebruiksvriendelijke wentbare stofzuiger die ook nog eens stil is, je hoort de luchtverplaatsing boven het motorgeluid.

Pluspunten

• Wentbaar
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Geen staande parkeerstand

Victoria 18-04-2020

Wendbare stofzuiger met grote zuigkracht

Geweldige zuigkracht! Met alle bijgeleverde mondstukken ga je echt supersnel door je huis. Hij is echter niet zo stil als je zou denken, ik vind hem behoorlijk luidruchtig.

Het snoer is lekker lang en rolt goed op. (Niet de stekker loslaten terwijl je hem terug rolt!) De slang is echter aan de korte kant, waardoor de stofzuiger makkelijk omvalt.
Het handvat houdt heerlijk vast, dit is anders dan bij een normale stofzuiger. Hier ben ik echt héél blij mee! (Als je last van je hand/pols gewrichten hebt, is het ideaal)

Deze stofzuiger is echt heel fijn, ben blij dat ik hem heb!

Pluspunten

• Heel veel zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Korte slang
  • Geluid is meer dan verwacht

marjootje83 17-04-2020

Blijvende zuigkracht en veel bewegingsvrijheid

Ik heb deze stofzuiger om te testen. De aankoopprijs is momenteel iets hoog, maar dit is hij echt waard! Stofzakloos en zuinig in energieverbruik, maar de zuigkracht is geweldig! Ook als het reservoir iets vol is. 11 meter actieradius en stofzuiger rolt fijn mee alle kanten uit. Dan ook nog de hulpstukjes erbij die ik heel handig vind. aanrader!

Pluspunten

• actieradius
  • Zuigkracht
  • bewegingsvrijheid

Minpunten

• prijzig