Rowenta Compact Power XXL RO4881 Stofzuiger zonder zak blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power XXL RO4881 Stofzuiger zonder zak blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

M D83 01-04-2021

Gebruiksvriendelijk stofzuiger

Ik mag deze stofzuiger testen.
Mijn eerste stofzuiger zonder zak, ik heb even getwijfeld maar toch blij dat ik deze heb gekozen.

De haren die de poes achterlaat als ze op de stoelen slaapt zijn vlug opgekuist ( niets zo lastig als je bezoek na een gezellige avond zien rechtstaan met een halve kattenvacht aan hun broek).

De handvat boven op de stofzuiger is ook handig als je hem de trap op moet dragen.

Hij blaast zijn lucht ook niet naar boven zoals mijn vorige stofzuigers. Als je dan op een knop moest duwen kreeg je altijd wat vuile lucht in je gezicht geblazen. Heel onaangenaam!

Over het algemeen ben ik tevreden over de stofzuiger, ik zou hem zeker aanraden'

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Veel accessoires

Minpunten

• Geen opbergvak voor alle accessoires

Frouke 11-05-2020

Goede zuigkracht, mooi design

Handzame en wendbare stofzuiger die zeker doet wat ie beloofd.
Het geluid is in verhouding tot de zuigkracht meer dan acceptabel; De zuigkracht is sterk en maakt zonder problemen tapijt en carpet schoon. Er zit een "switch" op de standaardzuigvoet die makkelijk te bedienen is en ervoor zorgt dat je in no-time de stand hebt die bedoeld is voor jouw ondergrond.
De opzetstukken zijn zeer handig, wat ik echter mis is een opbergvak aan/in de stofzuiger. Het zijn er nogal wat en daar moet je dan ook weer een plekje voor vinden. Wat ik vooral een handig opzetstuk vind is het kleine wat vastzit aan het handvat. Het klikt goed omhoog en goed omlaag.
Super handig voor plinten, drempels en gevoelige ondergronden. Nadeel is echter dat de borstelhaartjes vrij zacht zijn waardoor je voorzichtig moet zijn om niet te hard te drukken om beschadigingen te voorkomen.
De opvangbak is zelfs wat aan de ruime kant, echter is deze hierdoor extra makkelijk te reinigen.
Terugklikken op de juiste manier van de opvangbak kan echter een uitdaging zijn.
Er zitten een tweetal filters aan de opvangbak, beiden zijn ze goed uit te nemen en te reinigen. Bij een van de filters wordt geadviseerd het na iedere stofzuigbeurt te reinigen, dit dient met water te gebeuren. Het duurde echter 3 dagen voor ik de filter kurkdroog had en de stofzuiger weer kon gebruiken. Dit vind ik een groot nadeel en daarom krijgt de Rowenta van mij maar een 7. In zijn algemeenheid ben ik tevreden over de stofzuiger.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Sterke zuigkracht
  • Lange kabel

Minpunten

• reiniging duurt lang
  • Geen ruimte om opzetstukken op te bergen

Bianca 05-05-2020

Fijne stofzuiger met veel accessoires

Deze mooie lavendelkleurige stofzuiger is heel licht, wat erg prettig werkt. Ik til hem makkelijk op om te verplaatsen. Hoewel ik eerst wat opzag tegen het legen van de opvangbak, gaat dat heel makkelijk. Het filter kan zelfs gewoon onder de kraan schoongespoeld worden, wat ik ideaal vind. Verder worden er behoorlijk veel accessoires meegeleverd, zodat elke vloer te stofzuigen is en met de flexibele hulpstukken ook minder makkelijk bereikbare plekjes (bijvoorbeeld in de auto). De machine zuigt krachtig. Het snoer is prettig lang. Het geluid vind ik prima. Als ik dan toch een nadeel moet noemen, is het de wat korte zuigstang, maar omdat de machine heel licht is, til je hem makkelijk hoger. Kortom een fijne stofzuiger.

Pluspunten

• veel hulpstukken
  • lichtgewicht

Annelies 29-04-2020

Rowenta Compact Power XXL RO4881

Een hippe stofzuiger met een eigentijds design. De stofzuiger is gemakkelijk mee te nemen, lekker licht en een handgreep om het mee te nemen. .
De zuigkracht is erg goed op alle ondergronden. De parketborstel is ideaal voor gladde vloeren als parket en vloer zeil.
De bijgeleverde accessoires bieden veel gemak. Het is teveel om in de stofzuiger te bewaren. De borstel in de steel is erg handig tijdens het stofzuigen. Snel over de tafel is zo gedaan. De bijgeleverde borstel had iets groter mogen zijn, maar is groot genoeg om de hoeken mee te nemen.
De turbo borstel is een geweldige uitvinding. In een mum van tijd is de bank stofvrij en de hondenharen zijn gemakkelijk van de bank te krijgen.
De stofzuiger wordt snel opgeladen dus het huis is snel schoon!
Een prima stofzuiger voor weinig geld !! #Insiderstories

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Turbo borstel

Mathilde 24-04-2020

Krachtige stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger, licht en super krachtig. Met 3 katten en zelf lang blond haar zit er altijd wel ergens haar en deze krijgt alles weg. Enige minpuntje is het geluidsniveau, hij is niet de stilste en al helemaal niet als de turbo zuigkop erop zit, maar die haalt echt overal het stof uit dus dat streelt dat kleine nadeel wel weg.

Pluspunten

• Krachtig
  • Licht
  • Hulpstukken

Minpunten

• Geluidsniveau