AEG VX82-1-2CR chili red - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX82-1-2CR chili red op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Samantha 08-08-2022

Inderdaad de stilste stofzuiger van NL

Geschreven voor: AEG VX82-1-2CR chili red

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg blij met deze super stille stofzuiger. Dat het de stilste is komt zeker zijn belofte na! Ook is het snoer enorm lang en kan mijn hele benedenverdieping zuigen zonder 1x van stopcontact te wisselen. (Nee mijn huis is niet klein;-) )
Hij rolt soepeltjes achter mij aan en het smart system is ideaal; mijn karpet gaat hij automatisch zachter zuigen, en terug op mijn laminaat word hij vanzelf weer krachtiger!
Als ik dan wel een nadeel mag noemen is dat de zuigmond. Deze is van licht "goedkoop" plastic en rammelt en krast snel.. ook is hij aan de dikke kant dus kan daardoot niet onder lage dingen komen.
En leg je de steel heel plat op de grond om ver onder je bank te komen bijvoorbeeld dan gaat de zuigvoet ook omhoog van de vloer af, wat vervelend is soms.

Los van die details raad ik deze super stille maar krachtige stofzuiger zeker aan!

Piet 05-08-2022

Ontbreken gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: AEG VX82-1-2CR chili red

Door het ontbreken van een duidelijke gebruiksaanwijzing geeft het in het begin weinig stofzuigresultaat omdat je alles eerst moet uitproberen. Ook de zuigmond is zwaar en moeilijk wendbaar.

Iwan 10-07-2022

Zeer stille stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-2CR chili red

De stofzuiger is echt super stil. Je kan als het moet gewoon s’avonds stofzuigen zonder dat de kinderen/buren iets er van horen. Hij is ook krachtig voor een 800w motor

Dennie 01-06-2022

De stilte stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-2CR chili red

Ik heb last van oorsuizingen en daarom heb ik deze stilste stofzuiger aangeschaft.
Ik was ook verrast dat deze stofzuiger ook nog eens super krachtig zuigt ondanks deze maar 800 watt gebruikt

Anne 24-02-2022

Super stofzuiger!

Geschreven voor: AEG VX82-1-2CR chili red

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne stofzuiger. Bijna geluidloos en hij zuigt super.

WM 19-12-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-2CR chili red

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stofzuiger cadeau gekregen. Fijn in het gebruik en stil.

Blondje 30-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: AEG VX82-1-2CR chili red

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige stofzuiger die super stil is. De zuigkracht is prima. Eindelijk een stofzuiger met een lang snoer. Voldoet aan al mijn verwachtingen en is een echte aanrader.

Gerda 12-11-2020

Superstille stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-2CR chili red

De stofzuiger is heel erg stil en toch zuigt de stofzuiger geweldig. Hij ziet er mooi uit en handig in het oppakken door de uitsparing aan de boven kant vd stofzuiger.

Eddy 19-06-2020

Verrassende stille stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-2CR chili red

Echt een stille stofzuiger met goede zuigkracht, de smart functie moet je misschien even aan wennen maar kan heel handig zijn.
De stofzuiger is wendbaar en heeft een snoer met een goede lengte, de stang is in lengte verstelbaar en ook goed van lengte voor ons, de slang had wat ons betreft water langer gemogen.
Ook had ik een andere oplossing gezocht voor het extra mondstuk, dit is op 3 manieren te gebruiken en moet je aan de stang klemmen, niet ideaal in gebruik, ik had liever 2 of 3 aparte mondstukken gehad die je in de stofzuiger kunt opbergen.