De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de stofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

IHF 09-03-2020

Fijne stofzuiger!!

Geschreven voor: stofzuiger

Ik heb de stofzuiger nu twee weken in huis. Hij wordt intensief gebruikt. Wij hebben een hond en moeten dus dagelijks aan de slag met onze nieuwe vriend. Hij heeft er al aardig wat kilometers op zitten en in het gebruik is hij erg prettig. Makkelijk hanteerbaar en wendbaar. Ligt lekker in de hand en wat vooral heel prettig is, is dat hij geen snoer heeft en een onhandige slede die je achter je aan moet trekken. Hierdoor voelt het zuigen een stuk lichter aan. In een handomdraai heb je de stofzuiger "verbouwd" tot een kruimeldief en zuig je de bank, de plinten en ook erg makkelijk, de trap! Hij is krachtig en levert een goede zuigprestatie. Daarentegen maakt hij niet heel veel lawaai. Minder zelfs dan onze andere stofzuiger.
Hij staat altijd startklaar, dus is er geknoei, in een paar tellen is alles weer netjes.
Standaard geleverd met 2 accu's. Dat is wel prettig want de accu's gaan niet al te lang mee. Maar als je hem na het zuigen weer in de lader hangt, dan is dat geen enkel probleem.
De stofzuiger heeft 3 standen. In de middelste stand kan de accu een paar dagen toe.

Pluspunten

• snoerloos
  • geen slede achter je aan
  • makkelijk wendbaar en ligt lekker in de hand
  • makkelijk te verbouwen tot kruimeldief
  • zuigprestaties zijn goed

Minpunten

• prijs

Lovin’ dad of 2 07-03-2020

Wendbaar en handzaam!

Geschreven voor: stofzuiger

Wij hebben dit product nu ongeveer een week in huis en goed benut en gebruikt. De ontvangst is allereerst al erg fijn, geordende verpakking, met een beetje inzicht plug & play. Door de verschillende opbouwmogelijkheden kun je het naar wens gebruiken en inzetten. We merken dat het apparaat eigenlijk altijd startklaar is. In een gezin met 2 kinderen erg welkom! Door de hulpstukken kun je ook relatief snel de trap stofzuigen. Al moet je dan wel even het apparaat licht ombouwen.

Goede zuigkracht, al is het even zoeken wanneer je welke stand inzet. Maar we zijn dan ook pas een week onderweg. Tot nu toe bevalt het apparaat goed, zowel op een harde als een zachte ondergrond. Het kwaliteitslabel dat je van Miele mag verwachten wordt waar gemaakt. Ook de mooie looks helpen mee in die beoordeling. Bij intensief gebruik moet je wel 2 accu’s hebben, bij deze versie inclusief, dus geen probleem. Door het eenvoudige gebruik krijgt onze normale sledestofzuiger onverwachts meer rust dan hem lief is.

Pluspunten

• Handzaam
  • Wendbaar
  • Combinatie harde/zachte ondergrond
  • Zuigkracht
  • Looks

Minpunten

• Niet goedkoop, is een keuze

Truusvdelft 02-03-2020

Wauw!! Wat een geweldig apparaat

Geschreven voor: stofzuiger

Ik heb dit product nu een week in mijn bezit en het is nu al niet meer weg te denken in huis! Zo ontzettend fijn, het is voor een gezin met kleine kinderen die veel knoeien het ideale apparaat! Het is erg makkelijk in gebruik, goed wendbaar waardoor je in alle hoeken en gaten kunt komen. Het staat echt voor de Miele kwaliteit en heeft een erg goede zuigkracht! Mijn oude stofzuiger is de kast niet meer uit geweest!! Ook heel fijn zijn alle hulpstukken voor de kruimeldief daardoor wordt de trap stofzuigen stukken makkelijker. Kortom ik ben er ontzettend blij mee en heb nog geen enkel minpunt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Enorme zuigkracht
  • Goed wenbaar