Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BBS81PETM rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f********@h********** 19-11-2021

Dat wat ik al lang zocht.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Prima en voldoet aan mijn eisen m.n. kracht, geluid en duur accu en prijs.
is aan te raden.

p*********@g******** 18-08-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Fijne stofzuiger. Werkt fantastisch. Zuigkracht prima, turbostand is niet vaak nodig. Hebben de uitvoering die speciaal geschikt is bij huisdieren. Hondenharen worden probleemloos verwijderd van de schoonloopmat. Extra hulpstuk voor gebruik op meubelen werkt ook fijn.

Pluspunten

• hanteerbaarheid
  • goede zuigkracht

Minpunten

• geen plaats op de wandhouder voor meubelhulpstuk

Eveline 10-07-2021

Zoals een stofzuiger moet zijn! Zuigkracht is goed.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Een fijne steelstofzuiger! Doet zijn werk zoals een stofzuiger moet doen! Met 2 katten moet ik gewoon een goede hebben. Na veel onderzoeken kwam ik steeds bij deze uit. Ook in de winkel werd deze aangeraden. Zelfs zonder turbo is de zuigkracht goed en zuigt de haren op. Met deze steelstofzuiger ben je niet zo aan het vegen, zoals de meeste die ik van andere merken heb gehad. Dus ja ik raad deze aan!! Ik heb een klein huisje dus de accu is voor mij prima, ik ben tevreden!

Pluspunten

• zuigt dierenharen zo op
  • zelfs de kleinste kruimels word mee gezogen
  • goede borstels

Minpunten

• opladen duurt wat lang
  • geen lichtgewicht.

Huishoudster 06-02-2021

Krachtige handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Stil, zuiverend luchtsysteem, pakt echt alle haren op en voldoende attributen om overal bij te kunnen. Stofzuigen wordt leuk!

Pluspunten

• Luchtzuivering
  • Handzaam
  • Geen stofzuigerzak nodig
  • Krachtig met turbo stand

piet 26-01-2021

prima stofzuiger serie 8 en sirie 6

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

wij hebben er voor besloten om voor Bosch te gaan superlicht we hadden eerst de Bosch 6 gekocht beviel zeer goed is lekker licht in gebruik en hadden besloten om voor de hond de pet 8 er bij gekocht en de 6 naar boven gedaan voor boven om gemakkelijk over bij te kunnen en ze bevallen bij de tot nu zeer goed 100% tevreden

Pluspunten

• goed hanteerbaar
  • licht in gebruik
  • gemakkelijk uit mekaar klikken en in mekaar

Minpunten

• geen
  • geen tot nu toe

W.B. 19-01-2021

Geweldige machine, hadden we eerder moeten hebben.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Omdat we veel last hebben van katten haren en het gewoonlijke stofzuigen ook door gaat leek dit de oplossing. En dat is het ook, een geweldige veelzijdige steelstofzuiger / kruimeldief wat alles opzuigt wat voor z'n nozzle komt. oh ja, en nog een turbo stand.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • goeie hulpstukken
  • kleine nozzle met roterende borstel

Minpunten

• Je hebt toch de hele machine in de hand
  • maar zwaartepunt ligt wel goed.

Jeroen 16-01-2021

Handige Harry

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Super gemakkelijk pakken om even wat hondenharen of zand op te zuigen, eenvoudig aan te sluiten, en zeer gemakkelijk in gebruik. ook schoonmaken en borstels wisselen gaat gemakkelijk en snel

Pluspunten

• snel
  • schoon
  • licht

Minpunten

• zuigkracht

Willemsen 13-01-2021

top steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Gisteren binnen gekregen. Vandaag voor het eerst gebruikt. Zuigt super. Heel fijn dat er geen kabel aan zit. En gemakkelijk te veranderen naar een kleine handstofzuiger. Werkt perfect.

Pluspunten

• snoerloos
  • extra accu
  • gemakkelijk in gebruik

Vervanging voor snoerstofzuiger 10-01-2021

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Sinds enkele dagen dit product in huis. Gekocht als aanvulling op de snoerstofzuiger met autootje. Het apparaat werkt uitstekend en zuigt ons parket, kleed, trap en andere zuigbare oppervlakken mooi schoon op de gewone stand. Even de auto uitgeprobeerd en top! Dan is 1 acculading voldoende. Het opladen aan het apparaat duurt te lang om "unlimited" te kunnen stofzuigen. Een snellader en extra accu is aan te bevelen. Gelukkig voor mij gaat Bosch die opsturen als onderdeel van de lopende actie (tot 17-1-21 aankoop). De stofzuiger is speciaal voor huisdieren, met werkt ook fijn voor een vriendin met lang haar :-) Je moet wel even het borsteltje eruit halen en de haren verwijderen. In het stofreservoir zat na 1 ronde zuigen enorm veel stof. Makkelijk te legen, maar zette wel aan tot nadenken over de zuigkracht van onze oude snoerzuiger. Wat ons betreft vervanger voor de gewone stofzuiger ipv een extra.

Pluspunten

• zuigt top
  • veel praktische hulpstukken
  • Handzaam, niet te zwaar
  • luxaflex oplossing!
  • verwisselbare accu

Minpunten

• opladen aan apparaat duurt lang

VvanHeun 09-01-2021

Lichtgewicht, handig & krachtig

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

We hebben dit product gekocht, specifiek voor de hond en de lange haren die overal in het huis en op de tapijten te vinden waren. Weliswaar een wat duurdere stofzuiger, maar met veel kracht, een accu die lang genoeg meegaat om in één keer het huis te zuigen én super makkelijk op te bergen is. In het verleden een 'normale' gehad, maar gaan nu nooit meer terug naar iets anders dan de steelstofzuigers!

Pluspunten

• licht
  • handig op te bergen
  • krachtig
  • genoeg opzetstukken

Minpunten

• nog geen gevonden

Peter 06-01-2021

Maakt mijn verwachtingen waar

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Nu 2 dagen in huis en merk het gebruiksgemak. Geen snoeren meer en met een extra accu het hele huis door. Zuigt fantastisch. Heb een langharige hond die altijd in de rui is dus een goede stofzuiger is van belang.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • geluid valt reuze mee

Minpunten

• even aan de kant zetten. Gewicht zit bovenin

Franklin Blog 22-12-2020

Heerlijk handig

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Wij zochten een sterke stofzuiger voor “erbij” Met een open keuken maak je toch snel wat rommel en dan is een stofzuiger binnen handbereik erg handig
Deze Bosch functioneert prima en is makkelijk te legen Aangezien wij een huisdier hebben viel onze keus op de accustofzuiger Bosch BBS81Petm deze is ook geschikt is voor een huishouden met dieren
De prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend
Wij zijn dik tevreden

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Stevig uitgevoerd

Minpunten

• Bij lang gebruik voelt de stofzuiger zwaar aan
  • Ophang systeem is wat zwak uitgevoerd

Poetsmiep 12-12-2020

goede accuduur fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Fantastisch om snoerloos mijn hele appartement stofvrij te zuigen. En ook de trap is geen enkel probleem.

Jeroen Verschoor 07-10-2020

Fijne handzame, stille, snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Handzame stofzuiger. Prettig formaat, accu is prima. Makkelijk verschillende koppen aan te passen. In elkaar zetten spreekt voor zich. Het is heel praktisch dat je deze stofzuiger in een handomdraai tot een kruimeldief kan omtoveren. Het geluid is een stuk zachter dan 'het bekende grote merk' waardoor onze honden dit minder spannend vinden. Naast de stille modus, welke genoeg zuigkracht geeft, is er ook een 'Turbo'-functie. Het geeft net even wat meer zuigkracht, maar is eigenlijk niet nodig. Voor een regulier huishouden met dieren en kinderen is dit een prima stofzuiger, het missen van het snoer is een genot! Ik pak deze stofzuiger veel sneller voor kleine dingetjes en kan er in een keer het hele huis mee door. Enige nadeel: de opvangbak is iets aan de kleine kant, grotere materialen worden minder goed opgezogen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Opvallend stil
  • In een handomdraai als kruimeldief te gebruiken

Jeroen Verschoor 07-10-2020

Fijne handzame, stille, snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Pluspunten

• Snoerloos
  • Opvallend stil
  • In een handomdraai als kruimeldief te gebruiken

Sandra 06-10-2020

Fijne mooie stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Super fijne stofzuiger, heb nog nooit met zoveel plezier stofgezogen.
Ligt fijn in de hand, is wendbaar.
Zitten ook veel hulpstukken bij.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Weinig geluid

Minpunten

• Accu snel leeg

Anke 24-09-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Deze stofzuiger bevalt echt supergoed! Heel handig in gebruik, geen snoer wat in de weg zit of stofzuiger die je achter je aan moet trekken. Net zo makkelijk maak je er een kruimelzuiger van. Zuigkracht is helemaal prima en we hoeven hem pas na 2 keer zuigen op te laden (appartement)

tatchiana 22-09-2020

Fijne draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Ik heb dit product nu een paar weken in huis en een verademing met mijnoude draad,onze stofzuiger (ander merk).
De stofzuiger is vrij stil in de gewone modus. Bij de turbo stand maakt hij duidelijk meer geluid. Zonder turbo kun je ruim 40 minuten stofzuigen, dit is voldoende bij ons om boven en beneden te doen.
De hulpstukken zijn makkelijk te verwisselen en kunnen ook op de kruimeldief. Super fijn is dat je ook de borstel uit de voet kunt halen, haren etc zijn zo super makkelijk te verwijderen en als je je oortjes per ongeluk opzuigt kun je zo de snoer makkelijk verwijderen.

Wij hebben een kat in huis en deze haren worden ook makkelijk opgezogen zonder turbo stand. De paal en het mandje maken we wel op turbostand schoon.

De matrasvoet is ook echt een aanwinst en we hebben onze boxspring hier dan ook grondig schoon mee gemaakt.
Voordeel, heb je meerdere producten van bosch dan kun je de accu's switchen en hierdoor nog langer gebruik maken van je stofzuiger. Wij waren draadloos al gewend, maar onze eigen stofzuiger is te zwaar, deze stofzuiger scheelt al veel in gewicht.
Nadat je klaar bent met zuigen is de filter makkelijk te verwijderen, doe dit wel boven een afvalbak ivm het stof wat vrij komt maar ook dit werkt weer super easy. Wij willen niet meer zonder :) en ons zoontje kan twinnen met mama terwijl we het huis stofzuigen dat is een leuke bijkomstigheid

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Mogelijkheid tot extra accu
  • Veel hulpstukken
  • Borstel makkelijk te verwijderen

Minpunten

• Beetje zwaar als je langere tijd moet stofzuigen
  • Mis een platte voet voor onder de bank

PascaMDC 21-09-2020

Een krachtige AllRounder! (Cijfer: 8,5)

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Deze stofzuiger voldoet aan de verwachtingen; zuigkracht, accuduur en gebruikersgemak zijn perfect. Met een volle accu kunnen wij ons huis van 80m2 in één keer zuigen. Ook het verwisselen van opzetstukken is zeer gemakkelijk. De stofzuiger produceert minimaal geluid en zuigt alle kattenharen goed op. Ons huis is binnen no-time gestofzuigd! Daarentegen kan de stofzuiger moeilijk onder ons bed en onze bank vanwege de hoogte van de voet, de grootte van het handvat en de lengte van de steel. Met veel moeite is het wel mogelijk, maar dit maakt het stofzuigen soms lastig. Ook loopt de borstel soms vast wanneer wij over het tapijt proberen te zuigen. Met extra kracht doorduwen helpt de borstel weer op gang, maar prettig stofzuigen op tapijt is het helaas niet. Echter kan zeker gesteld worden dat de stofzuiger licht van gewicht is en daardoor makkelijk te bedienen en manoeuvreren. Deze stofzuiger is een Allrounder; wij gebruiken de stofzuiger voor laminaat, tegel, tapijt, meubels en ons matras. Met ieder zijn eigen voordelen zijn alle mondstukken prettig in het gebruik. Ten slotte is het legen van het opvangbakje ook erg gemakkelijk. Het systeem om het filter schoon te maken is ook erg handig en scheelt een hoop stof. Zoals bij iedere zakloze stofzuiger is het wel aan te raden het opvangbakje buiten te legen. Er komt namelijk veel stof vrij wanneer wij het bakje proberen te legen. Al met al geven wij de stofzuiger een 8,5!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Wendbaarheid
  • Borstel loopt soms vast op het tapijt

Irish23 21-09-2020

Super fijne en goed steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

De steelstofzuiger doet wat die moet doen. Hij zuigt goed erg krachtig, Is niet zwaar en is heel handig en flexibel. Accu gaat lang mee ondanks dat ik vaak de turbo stand aanzet. Wij hebben 2 grote honden 1 met lang haar en een met kort haar. De steelstofzuiger heeft nergens moeite mee. Vloerkleden, vloerbedekking alles wat erop ligt zuigt die op. Alle accessoires die erbij zitten zijn handig en eenvoudig te verwisselen. Ik ben super blij dat ik deze steelstofzuiger heb mogen testen. En die gaat ook echt niet meer terug. Je pakt hem ook heel snel omdat er geen snoer meer aanzit. Mijn stofzakloze stofzuiger gebruik ik nagenoeg niet meer.

Pluspunten

• zuigt goed
  • erg flexibel
  • je pakt de steelstofzuiger snel

Minpunten

• klein minpuntje het stofreservoir is snel vol

CpKvO 20-09-2020

Super fijne stofzuiger, Stil en krachtig!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Ik heb de stofzuiger nu een weekje in gebruik. Wat een fijne stofzuiger! Ik vind hem stil, er zitten veel toebehoren bij (4 verschillende zuigmonden én zelfs 2 reserveborstels!) en de zuigkracht is heel goed. Wij hangen de stofzuiger na gebruik gelijk aan de lader. Ik heb hem verder nog niet gebruikt tot de batterij leeg was. Enige minpuntje dat ik tot nu toe vind is dat ik hem wat zwaar vind. Maar dat vind ik verder niet heel erg. Wij zijn blij met onze nieuwe stofzuiger!

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • veel accessoires

Minpunten

• vrij zwaar
  • geen tweede accu

ivootje 20-09-2020

Een minpuntje

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Mooi stylisch apparaat met veel hulpstukken.
Goed wendbaar.
Niet te zwaar.
Vooral in turbostand veel zuigkracht.
Accu gaat niet lange mee en laad langzaam op

zeer mooi apparaat met vele hulpstukken voor alles wat je voor mogelijk acht. De stofzuiger is goed wendbaar en heeft een prettig gewicht, zeker voor zijn soort. De zuigkracht, met name in de turbo stand, is fantastisch.
Het enige nadeel is de accu duur (kort) en laadtijd (lang), andersom was beter geweest.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • wendbaarheid

Minpunten

• laadtijd en gebruiksduur accu

SeroD 20-09-2020

Krachtig en handig

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Mooie steelstofzuiger die ook nog eens krachtig is.
Het fijne van de stofzuiger is dat de kop zeer beweeglijk is en je snoeverij kan werken. Ook hoef je geen apparaat achter je aan te sleuren zoals bij een gewone stofzuiger. Op tapijt vind ik hem wel lastig te manoeuvreren. De verschillende opzetstukken zijn fijn, maar wat lastig te wisselen. De stofzuiger is ook een kruimeldief, wat ontzettend fijn is. Grootste minpunt vind ik dat je de oplader eigenlijk wel aan de muur moet monteren. Voordeel daarvan is dan wel dat hij uit de weg hangt en altijd opgeladen is.

SeroD 20-09-2020

Krachtig en handig

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Mooie steelstofzuiger die ook nog eens krachtig is.

Lindsay 19-09-2020
  • Product gekregen

Veel gemak

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Wat een enorm gemak zo’n draadloos en krachtige stofzuiger.
Je pakt hem er even snel bij en de hij is heel erg beweeg aan. Door middel van de verschillende opzetstukken kun je ook op minder bereikbare plekken komen.
De zuigkracht vind ik ook zeer sterk, vooral op turbo stand is hij krachtiger dan mijn andere sledestofzuiger

Het is een groot pluspunt dat je hem er snel bij kan pakken en ook snel kan wisselen naar kruimelzuiger.
Nadeel van hem als kruimelzuiger gebruiken is dat die zwaar aanvoelt als je hem lang gebruikt.
Maar voor de snelle klus geen probleem.

Duurzaamheid kan ik weinig over zeggen want daar heb ik hem te kort voor in gebruik.

Pluspunten

• Gemak
  • Krachtige zuigkracht
  • Hulpmiddelen
  • Wendbaar

Minpunten

• Zwaar als kruimelzuiger