Bosch Serie 8 BBS81PETM rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BBS81PETM rood op Kieskeurig.nl.

Mike 25-01-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net een puppy aangeschaft maar dan komt deze stofzuiger wel super uit de verf. Nooit meer een ander.

Natalie 22-01-2021

Geweldige stofzuiger als je huisdieren hebt

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Geweldige stofzuiger! Pakt alle haren van de kat op zowel laminaat als vloerbedekking! Makkelijk doordat het snoerloos is! Je kan makkelijk je hele huis stofzuigen ermee voordat je moet opladen

piet 21-01-2021

zeer goede kwaliteit 100%

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] boven mijn verwachting daarom hebben wij er nu 2 de 6 serie voor boven en de 8 serie pet voor onder voor de hond

Karin 20-01-2021

Veel zuigkracht zonder lawaai

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik wist niet dat veel zuigkracht hand in hand kan gaan met weinig geluid. Met deze stofzuiger heb ik het toch weten te vinden. Handzaam, compleet en haakt niet halverwege af tijdens het schoonmaken van mijn huis door voldoende accu capaciteit. Ik kan weer tevreden zijn. Maar dat verwacht ik ook wel van een Bosch.

Theo 19-01-2021

Top product!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Hoorde steeds meer mensen om ons heen, die een steelstofzuiger hadden en daar wij al accu apparatuur bezitten was de keuze snel gemaakt. Na dat we eerst wat sceptisch waren nu reuze enthousiast.

Maaike 19-01-2021

In een handomdraai

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze krachtige stofzuiger heb ik zo het huis weer netjes. Met drie kleine kinderen is dit een zeer handig hulpmiddel om het huis leefbaar en netjes te houden. Je pakt hem zo even om wat op te ruimen en kunt er ook met gemak het hele huis mee stofzuigen. Erg blij met deze aankoop!

Anne 18-01-2021

Handige draadloze stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede draadloze stofzuiger. Erg handig in het gebruik. Goede zuigkracht, zeker op turbostand en prettig wendbaar. Accuduur zou beter kunnen, zeker bij de turbostand. Vervangt niet de 'echte' stofzuiger, maar zorgt wel dat die minder vaak gebruikt hoeft te worden. Duur in aanschaf, verwacht dat de Bosch kwaliteit deze met een lange levensduur goed maakt.

Riks 18-01-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt erg goed, hele huis met 1 acculading. 85m2.
Laad snel genoeg op, gewicht valt reuze mee. Makkelijk te legen, en borstels te demonteren om schoon te maken.
Genoeg hulpstukken erbij voor de lastige plekjes en de banken.
Erg tevreden tot nu toe.

Theo 13-01-2021

Helemaal super!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wilde er eerst niet aan, maar als allebei je dochters er een hebben en laaiend enthousiast zijn , ben ik er dan toch voor gegaan.En ze hadden gelijk en wij willen nu ook niet anders meer!

Mich 12-01-2021

Zeer te vreden.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij voldoet aan alles wat er word gemeld.
Met een handomdraai heb je met de bosch gestofzogen. Je hebt niet eens de turbo stand nodig. Een ideale stofzuiger met een huis vol dieren.

Michelle 10-01-2021

Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super tevreden over deze stofzuiger. Ik wil nooit meer anders heb 100000 x liever deze dan de dyson wat ik hiervoor had. Hij komt overeen met wat ze beloven.

Maarten 09-01-2021

Fijn in gebruik voelt vrij zonder snoer

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn ook met accu schroeftol werkt de stofzuiger perfect zowel in huis als in de auto voor de matten een uitkomst

Maarten 09-01-2021

Fijn in gebruik voelt vrij zonder snoer

Anoniem 06-01-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat!
Wij zijn in het bezit van, 2 pubers en 3 katten
Hoopvol begonnen met stofzuigen en ik ben zeer blij over de resultaten
Je pakt hem snel omdat hij kant en klaar aan de muur hangt en je bent snel klaar zeer wendbaar eb zeker niet zwaar in de hand
Puber kruimels en kattenharen geen probleem!! Voor deze stofzuiger
Ik had hem eerder moeten kopen!!

Olaf 04-01-2021

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg goed helaas een defect maar hij wordt omgeruild zodra ze weer leverbaar zij

Olaf 03-01-2021

Een mooi en fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Pracht van een steel stofzuiger, maakt erg weinig herrie. Helaas moet hij terug vanwege een defect

Yvo B 29-12-2020

Aanrader!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na vele steelstofzuigers te hebben versleten, ben ik wel erg blij met de nieuwe van Bosch. Grote voordeel is het omwisselen van accu's en het zeer snel laden ervan. Wij hebben de versie voor huisdieren en de borstels die zijn meegeleverd werken uitstekend voor de hondenharen. Voor mij geen stofzuiger meer met interne accu's, dit is namelijk het zwakke punt. Bij de Bosch kan je deze makkelijk wisselen en zelfs gebruiken in de accuboor en schuurmachine.

Sylvia 28-12-2020

Super tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een hele handige handzame stofzuiger. Zuigt heel goed en het geluid valt reuze mee. Ik zet m zelfs op de turbo stand omdat ik het idee heb als ik dat niet doe dat hij niet zuigt omdat hij bijna geen geluid maakt (is een tussen de oren dingetje ben ik bang) Als je elke keer na gebruik de bak leegmaakt is het super goed te doen en de hondenharen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Echt een aanrader.

HMannes 26-12-2020

fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een handige en gebruiks vriendelijke machine.
Door de vele opzet stukken voor elke klus inzetbaar.

Ik zou hem zeker aan iedereen aanbevelen.

Frank 22-12-2020

Bosch BBS81PET

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk een stofzuiger waar snoer en slang met niet in de weg zitten. Werkt prima op harde vloer, vloerkleed en meubels. Een aanrader !