Bosch BBS81PET

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS81PET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kuipers 06-01-2021

Mooi rood is niet lelijk

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Omdat ik twee katten heb, zocht ik een steelstofzuiger en kruimeldief ineen, die effectief is tegen dierenharen en ook nog eens niet lelijk is. Ben heel blij mee deze Bosch en alle opzetstukken.

• Opzetstukken
  • Makkelijk in gebruik

fam. de Keijzer 06-01-2021

Sterk en gemakkelijk

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Wij hebben onlangs de Bosch accustofzuiger aangeschaft en ik moet zeggen dat we er zo tevreden over zijn. We hebben een kat en een pup in huis dus er moet iedere dag flink gezogen worden.
Deze wendbare stofzuiger is heerlijk krachtig zowel op het vloerkleed als op het laminaat en als klap op de vuurpijl is er de handige afneembare kruimeldief voor de kleine ongelukjes. Er zijn ook veel accessoires bijgeleverd, top.
Prima prijs voor een kwalitatief goede stofzuiger !

Pluspunten

• krachtig
  • accu gaat lang mee
  • zuigt prima
  • veel accessoires
  • prima prijs

Michelle 06-01-2021

Bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Ik was eerst sceptisch omdat ik hiervoor de dyson heb gehad.

Maar op vertrouwen de bosch gekocht.
Nou ik ben er helemaal weg van en stofzuigen is nog nooit zo’n feestje geweest. Ik raad hem echt iedereen aan

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Haalt alle haren weg
  • En kan in een handomdraai de hele verdieping doen

PWHL 04-01-2021

waanzinnig fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Na lang zoeken deze stofzuiger gekocht en geen seconde spijt van gehad. Weinig geluid en doet precies wat je van zo'n steelstofzuiger op accu mag verwachten. Is goed handelbaar en de mogelijkheden zijn divers zowel voor in huis al voor de auto. Erg tevreden mee.

Pluspunten

• geluid
  • handelbaarheid
  • zuigkracht
  • oplaadtijd

Minpunten

• nog niet gevonden

Shorty 03-01-2021

Ook top voor ukkies!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Mensen die vinden dat deze stofzuiger herrie maakt kunnen beter niet in de omgeving van Schiphol gaan wonen. Absoluut niet teveel geluid. Blijft een stofzuiger he mensen, geen Tesla! Niet te zwaar, lekker handzaam zelfs als je maar 1 meter 50 bent! En je verwacht het niet maar hij zuigt ook nog eens al het stof op! Mocht je twijfelen, niet doen en voor deze gaan. De doorslag voor mij was die dubbele accu die ook nog eens multifunctioneel is. In Tudorpark geen stof meer!!

Pluspunten

• Accu
  • Geluid
  • Gewicht
  • Grootte
  • Afneembare kruimelstand

Minpunten

• Nu moet ik steeds stofzuigen🤣

Ellis ten zende 02-01-2021

Super apparaat!!!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Ik was sceptisch, maar ik wou graag een stofzuigermaatje eentje die je zo pakt en ff snel rond de kattenbakken haalt en de niet weg te denken haren van mijn lieftallige poezenbeestjes (3 stuks) die de heledag heerlijk op de bank gelegen hebben terwijl hun "huuman" het geld in het laadje moet brengen.
Nou....... Met 1 woord....... GEWELDIG!!
Alle clichés passeren de revue! Je kent ze
wel, maar nummer 1 is toch wel:had ik het maar eerder gekocht!
Wat een geweldig apparaat.

Pluspunten

• Uitstekende zuigkracht
  • Wendbaar
  • Niet al tezwaar in de hand
  • Mooi ontwerp
  • Mooi rood

Minpunten

• Geen gevonden

Marcel Jacobsma 02-01-2021

Het wauw effect

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

We hadden ouder type bosch, wilde deze vervangen. We hebben een hond dus logische keuze voor deze stofzuiger. Waren wat ongerust over een review over het harde geluid. Verbazing alom, geluid is zeer laag ( tov onze andere Dyson). Zelfs in de turbostand. Zuigt erg goed. Bij hoge tapijt moet je de stofzuiger naar je toehalen want naar voren bewegen dan loopt hij vast op de borstel (de brede zuigmand voor alle oppervlakken). Ook de actie van Bosch zelf super snel in huis gekregen. Wij zijn er dus erg blij mee.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Geluid

Minpunten

• Kleur

Hans Mostert 28-12-2020

Stille kracht

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Al jaren getwijfeld over een cycloonstofzuiger. Na enkele reviews te hebben gelezen en vergelijkende testen tussen Dyson en Bosch de keuze gemaakt voor een Bosch. Dit met name vanwege het geluid in een vergelijkende test. En juist dat is het positieve aan deze stofzuiger. Het geluid is zeer beperkt, zeker ten opzichte van onze oude snoerstofzuiger, en zuigt alles op wat je wilt. Over het algemeen zonder de turbostand. Ook in de turbostand valt het geluidsniveau mee. Verder blij met de accesoires. Met name de kleine borstelmond voor de haren van de hond en kat worden moeiteloos opgezogen zonder dat ik zelf daar veel moeite voor moet doen. Prima apparaat!

Pluspunten

• Geluid
  • Zuigkracht
  • Accesoires

Minpunten

• NIet alle accesoires passen op de ophangbeugel.

Stofzuiger 25-12-2020

Handige en veelzijdige stofzuiger

Krachtige steelstofzuiger
Eenvoudig wisselbare accu
Zeer goede zuigkracht in combinatie met actief roterende rollers is goed voor opzuigen van haren in tapijt
Goed reinigbare onderdelen, ook de borstels
Laag geluidsvolume, zeker in vergelijk met standaard stofzuiger.
Veel en handige accesoires
Kortom een goede aankoop.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Laag geluidsvolume
  • Eenvoudig te reinigen
  • Verwisselbare accu
  • Accesoires

Minpunten

• Gewicht is acceptabel
  • Accuduur kan beter

Iris 23-12-2020

Praktisch

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Een super fijn product, geen stofzuiger meer met snoer en stofzuigerzak. Gewoon van de muur oppakken, zuigen en terugzetten en hij laad weer op. Dus wij hebben er inmiddels 2 voor elke etage eentje. Hij hangt op een vast plek en bij het vasthouden druk je bijna automatisch op de startknop. Hij heeft ook nog een turboknop maar die is niet echt nodig, want hij zuigt de haren van onze grote honden perfect op, ook van een vloerkleed.

Pluspunten

• laad snel op
  • laad op
  • draadloos
  • geen stofzuigerzak
  • turboknop

Frank 21-12-2020
  • Product gekregen

Bosch Steel Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Ik had een steelstofzuiger willen kopen, echter ik kreeg deze. Het is een aanrader, en voorkomt dat je of 3 stofzuigers moet hebben (elke verdieping 1) of deze. Licht gemakkelijk en een mooi product

Christian 20-12-2020

Handig en degelijk

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Degelijke machine! Zuigt goed, ook haren en vuil in een mat. Veel accessoires erbij, ook flexibele slang voor de auto

Pluspunten

• Stevig
  • Rijdt licht

H Mannes 19-12-2020

Fijne handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Ik was op zoek naar een draadloze handzame stofzuiger/kruimeldief en kwam door div. Review op de bosch uit.heb gekozen voor de lichtere versie en heb er geen spijt van de bosch doet wat ie moet doen.een fijne en handige machine,zeker een aanrader

Pluspunten

• Handzaam
  • Zuigt goed
  • Zakloos
  • Snel inwisselbare onderdelen voor div werk

Minpunten

• Snellader, 2e accu niet standaard in pakket

Lyonne 15-12-2020

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Fantastisch. En met 2de accu erbij helemaal blij er mee. De speciale zuigmond kunnen verwijderen alle haren van mijn katten en ook handig voor het stofzuigen van je auto Of bij het klussen.

Pluspunten

• Actie met extra accu
  • Handzaam
  • Speciaal voor dierenharen

Minpunten

• Prijs
  • 2de accu wel raadzaam

H 15-12-2020

Pro Animal steelzuiger, super accuduur en zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Het zuigt alle hondenhaar op en er blijft niets tussen de borstel zitten maak het bakje leeg en verder zuigen maar

Pluspunten

• geen stinkende stofzak
  • accu gaat superlang mee
  • niet te zwaar rugpatient kan er mee werken
  • mooie lengte om te gebruiken ik ben 1,83

Minpunten

• nog niet meegemaakt

Wouter 11-12-2020

Goede accuduur, stofzuiger met veel accessoires, stil

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Licht in gebruik, veel accessoires, maakt weinig geluid, zelfs op de turbo stand. Op de gewone stand zuigt de stofzuiger, met name op een glad oppervlak zoals houten vloer en tegelvloer erg goed.
Wij hebben een hond die momenteel in de rui is, het reservoir is klein, daardoor snel vol met haar, ook al stofzuigen we elke dag. Reservoir is wel weer makkelijk te legen.

Pluspunten

• Stil in geluid
  • Licht in gewicht
  • Goede accuduur
  • Snoerloos
  • Veel accessoires

Minpunten

• Klein reservoir voor vuil

Felix 07-12-2020

Wat een handige en goede stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Het apparaat zuigt net zo goed als onze andere stofzuiger van 2.200 Wat. De zuigmond draait alle kanten op waardoor je in elk hoekje kunt komen en is bovendien heel plat, waardoor we eindelijk goed onder alle kasten kunnen zuigen zonder eerst de zuigmond van de slang te halen. Dankzij de speciale borstel in de zuigmond gaat het veel sneller om de hondenharen van de bank en uit de hondenmand te zuigen. Bovendien is hij vergeleken met een andere stofzuiger lekker stil. Kortom, we zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• zuigt prima
  • heel wendbaar
  • vrij stil
  • genoeg accucapaciteit

Minpunten

• geen.

Albert 07-12-2020

Absoluut de beste steel stofzuiger voor dierenhaar (katten)

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Verschillende merken stofzuigers gehad met zak en zonder. Ook diverse steelstozuigers uitgeprobeerd waabij het verwisselbare accu een pré was.Deze bosch steelstofzuiger heeft een verwisselbare accu
Kan je met een extra nog langer werken.Ook het opzuigen van dieren hareb gaat uitstekend zelfs op lage zuigkracht maak van alle steelstofzuigers het minste geluid! Ook het zuigen op hoogpolig tapijt kan prima zolang je maar de borstel uit de zuigmond haalt! Een veelvoorkomend minpunt maar prima op te lossen..Veel hulpstukken meegeleverd. Bij de actie zelfs 2 extra accu,s en een oplader kado,geweldig wie doet dit na? Kan ik nu meer dan een uur stofzuigen als dat zou moeten haha! Kortom voor mij een dikke 10/voor deze bosch.

Pluspunten

• Uitsteken voor dieren haar e.d
  • Stil
  • Verwisselbare extra accu mogelijk
  • Veel hulpstukken
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Kan niet helemaal onder het bed komen

Annelie 18-11-2020

fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Je pakt hem snel en is makkelijk in gebruik. Zeer wendbaar en ideaal dat hij snoerloos is! De zuigkracht is wel minder tov een 'gewone' stofzuiger, maar op een gladde ondergrond perfect. Ook op tapijt doet hij zijn werk. De stofopvang is wat klein dus eigenlijk naar ieder gebruik even legen. Al met al ben ik erg tevreden over de stofzuiger. Ik maak dagelijks een vlotte ronde door het huis, en wekelijks grondig. Doordat hij snoerloos is is het prettig werken.

Pluspunten

• makkelijk
  • wendbaar

adzer 11-11-2020

zuigkracht en losse accu

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

zelfs met hondenharen zuigt deze stofzuiger prima bijna geruisloos stofzuigercontainer makelijk te legen

Josephine 09-10-2020

altijd handig

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Heb deze stofzuiger uit mogen proberen.
De stofzuiger ziet er strak uit. Mooie rode kleur en heel veel extra zuighulpstukken. Alles past op de houder/oplader. Stofzuiger makkelijk op lader te schuiven. Doordat de stofzuiger snoerloos is, is hij makkelijk in gebruik. Accu is groot genoeg om een verdieping mee te zuigen.
Helaas is doordat je ook de motor en reservoir mee tilt aan de zware kant. Ook is de zuigkracht ten opzichte van een slede stofzuiger beslist minder.
Voor een gezin in coronatijd waarin 5 volwassenen thuis zijn + 3 honden + 2 kaketoes is de stofzuiger niet geschikt als hoofdstofzuiger maar zeker een aanvulling door zijn makkelijke gebruik

Pluspunten

• Makkelijk doordat hij snoerloos is
  • vele hulpstukken

Minpunten

• zuigkracht valt tegen
  • zwaar

Prinsjes2013 24-09-2020

Boven verwachting

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Deze stofzuiger overtreft mijn verwachtingen! Allereerst ben ik echt overtuigd van een steelstofzuiger, wat is dat fijn zonder snoer! Je pakt hem veel sneller en makkelijker. Het huis blijft veel schoner omdat we nu veel vaker de stofzuiger pakken. Hij zuigt echt super goed (zie foto van alleen het vloerkleed dat de Dag ervoor gezogen was) en het is heel fijn om te zien wat je hebt opgezogen met een kleine Lego fan in huis. De opvangbak is makkelijk te legen. Het voetstuk had van mij wel iets kleiner/dunner gemogen want je komt er niet mee onder de bank ed. Maar met de vele opzetstukken die je makkelijk opbergt op het oplaadstation heb je voor ieder klusje het juiste opzetstuk. Voor het stofzuigen van de auto vinden wij hem iets minder geschikt omdat hij dan toch wat zuigkracht mist maar zonder snoer is de auto stofzuigen toch wel heel makkelijk! Hij is makkelijk in gebruik en heel fijn dat je de aan knop 1 maal in drukt en niet vast hoeft te houden zoals bij veel vergelijkbare stofzuigers. Hij is makkelijk op te bergen en tegelijk op te laden. De accu duur valt mij alles mee. Heel blij mee!

Pluspunten

• Makkelijk zonder snoer
  • Makkelijk op te hangen & op te laden
  • Handig dat je ziet wat je opzuigt
  • Voldoende accuduur
  • Fijn dat je de aan knop niet vast hoeft te houden

Minpunten

• Voetstuk had iets minder groot/dik gemogen
  • Niet zo geschikt op de auto te stofzuigen
  • Iets wat zwaar

Lijaantje 21-09-2020

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

heb hem nu 3 weken in gebruik, vind hem wel fijn maar ook weer niet. Je pakt hem heel makkelijk, matten en vloerbedekking gaan super goed. Maar de gladde vloer ben ik nog niet zo happy mee. En ik vind hem heel zwaar in de hand.

Pluspunten

• zuigt goed op matten en vloerbedekking
  • roterende zuigmond

Minpunten

• ik vind hem zwaar
  • prijs
  • de rode kleur

Ilja80 21-09-2020

Krachtige draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Ik heb deze Bosch stofzuiger nu een aantal weken en ik vind hem echt heel goed. In mijn woning heb ik diverse type vloeren, van parket tot vloerbedekking en tapijt. Op alle ondervloeren voldoet deze stofzuiger perfect. Soms op het tapijt stopt de draaiborstel maar als je hem even van het tapijt tilt dan begint de borstel meteen weer te draaien en kun je gewoon verder met het zuigen van je tapijt. De accu is ook sterk en kent een lange duur alvorens de accu leeg is.

Mia Kugel 20-09-2020

Zeker de zijn geld waard

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Ik ben zeer tevreden met deze stofzuiger. Geen snoer meer en een grote stofzuiger die je achter je aan trekt .Deze pak je even snel erbij en hoewel dit op accu werkt is de zuigkracht enorm dat had ik niet verwacht .EN met de verschillende opzetstukken kom er echt overal bij en de aparte dierenborstel zorgt ervoor dat je geen last meer hebt van dierenharen. De prijs is wel aan de hoge kant maar je merkt direct dat je daarvoor ook kwaliteit in handen hebt .

Pluspunten

• accu verwisselbaar
  • Zuigkracht