Bosch BBS81PET

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS81PET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M.Maarse 29-06-2021

Goede accu

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Erg blij met dit apparaat, met een grote hond eneen kat met kittens in huis is dit een oplossing!
Iedere morgen door het huis, gemakkelijk en snel!

MeAmsterdam 24-05-2021

Prima stofzuiger in zijn genre!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Prima product! Ik had me vooraf goed laten informeren over de voor- en de nadelen van een snoerloze stofzuiger zonder stofzuigerzak. Binnen dat genre is dit product goed vind ik: mooie prijs, zuigt goed (zeker op stand turbo), haalt dierenharen uit een vloerkleed met stand turbo, accuduur is lang genoeg voor mijn kleine woning, de stofzuiger is behendig met voldoende accessoires. Het formaat vind ik prettig, laat zich makkelijk opbergen. De stofzuiger is ook niet zwaar in de hand vind ik en is erg makkelijk te gebruiken als handstofzuiger. Het reservoir laat zich ook makkelijk legen.
Bij aanschaf is het goed om te beseffen dat je iets koopt wat zo zijn voor- en nadelen heeft. De accuduur is beperkter en de zuigkracht is niet te vergelijken met een stofzuiger met snoer. Dat heeft niks met de kwaliteit te maken maar is een eigenschap van dit product in het algemeen. Ik heb ook gebeld met Bosch helpdesk/verkoopafdeling en die gaven me ook zeer goede informatie.
Kortom: ik ben tevreden en ik zou het aanbevelen, zeker voor mensen met kleinere woning en dieren.

Pluspunten

• Zuigt dierenharen goed op op turbo stand
  • Behendig
  • Veel accessoires
  • Is vrij licht in de hand

Verhagen 05-04-2021

Eerste defect al na 10 weken

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

In december gekocht vanwege combi van gebruiksgemak, stilte en effectiviteit van een accucycloonsttofzuiger. Waarom deze? Doorslag gaf het universele en verwisselbare accusysteen. En goede reviews. Nu ruim 3 maanden verder kunnen we stellen dat het apparaat alke verwachtingen ruimschoots waar maakt met echter één grote maar: de wendbare stofzuigervoet is tgv zijn constructie nogal zwaar maar opgehangen op een erg zwak geconstrueerd kniegewricht. Dat kniegewricht is aan het buisgedeelte bevestigd op 2 heel smalle kunststof randen van maar 3x15mm. Dat is vragen om problemen en vraagt om opnieuw ontworpen te worden of van ander materiaal. Bij ons brak hij bij normaal gebruik na 10 weken af. Garantie was gelukkig geen probleem. Na een week hadden we een nieuwe. De constructie is hetzelfde dus wij zijn benieuwd.

Review 26-12-2020
Zochten een snoerloze, krachtige maar stille en wendbare steelstofzuiger. Zeker nu we een hond hebben. Waren van plan om voor een Dyson te gaan maar na enig lees- en speurwerk bij deze Bosch uitgekomen. Dat hadden we al veel eerder moeten doen. Ondanks dat we zowel boven als beneden een traditioneel Miele hebben staan, waren we het gesleep met die loodzware lawaaimachines en de stank ervan wel beu. Deze stofzuiger is aanzienlijk stiller (let op: dB zegt niet alles, het gaat ook om de aard van het geluid!), pakt dankzij de draaiende borstel veel meer op, stinkt uiteraard niet en is licht en wendbaar. Met het draaibare kniestuk die de beweging van je pols volgt kun je heel makkelijk bochten rond objecten maken. Echt top! Steel eraf voor de trappen ipv met 8 kg herrie in je ene hand op de trap balanceren om met de andere hand de treden te zuigen. En oja: niet elke 8m weer de stekker in een ander stopcontact hoeven pluggen is ook fijn. De accuduur van max 35 min lijkt niet zo lang, maar de constatering is dat stofzuigen met zo'n machine ook domweg een stuk minder tijd kost. In 35 min kom je heel ver. Daarbij kregen wij er een 2e accu met snellader bij. Waarvan ik het een prettig idee vind dat je de accu los kan vervangen, net als met accugereedschap. De accu is een universele van Bosch. Aanrader dus

Pluspunten

• Stil
  • Wendbaar
  • Effectief

Minpunten

• Zwakke materialen in voet

BOSCH BBS81PET Unlimited 8 ProAnimal 24-01-2021

BOSCH BBS81PET Unlimited 8 ProAnimal

De hand cq steel stofzuiger
Zeer handig en fijn in gebruik.
Heel handig de accu’s
Een zeer handige oplaadsysteem aan de muur te monteren.
Accu duur is top.

Robbie 22-01-2021

Prima keuze voor een accu steelstofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Na bestudering van diverse reviews op verschillende sites tot deze keuze gekomen.
Prima apparaat en met de actie voor een extra batterij en snellader was de keus snel gemaakt.
Zuigkracht voor het type apparaat is goed, geluidsniveau acceptabel en gebruiksgemak is ook zeker goed.
Nog niet zo lang in mijn bezit maar mijn eerste indruk geeft mij vertrouwen. Het zuigen op een plavuizen vloer alsmede op een laagpolig tapijt gaat prima met de gemotoriseerde zuigmond. Zuigmond volgt goed de bewegingen en zwenkt lekker mee.
Voor het gebruik als kruimeldief vind ik hem een beetje aan de zware kant.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur door extra acuu
  • Snel even te pakken

Minpunten

• Zo gauw nog geen een ontdekt
  • Als kruimeldief wat zwaar

George F 20-01-2021

Good quality package and easy to use

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

This is a very good vacuum, the powered brush floor cleaner works very well on hard flooring both wood and tiled. It is easy to control the vacuum by twisting the body to turn the floor cleaner. On hard floors the suction in normal mode is powerful enough to suck up most crumbs, dust, and hair, and the battery life is good enough to clean a whole apartment. The floor cleaner does struggle to pick up larger objects such as coffee beans, so you will likely need to sweep any large debris before using, unless you change attachments.

There is a good selection of attachments included, as well as spare brushes for both the floor cleaner and mini power cleaner. Changing attachments is very easy. The vacuum does not stand on it's own, so you will need to install the included wall mount, which includes a slot for plugging in the charger. The wall mount has extra slots on it for storing three attachments, which is very useful but it is annoying that this does not hold all of the included parts. The included charger is compact but is quite slow to fully charge the included 3Ah battery.

The vacuum is a little bit heavy when used in handheld mode, but in return it does feel sturdy. The bin is small and can be very messy to empty indoors, I would recommend opening the vacuum and emptying it outside if possible, or at least over a large bin. Despite it's size it is more than adequate for cleaning multiple rooms without needing to empty it too frequently.

Pluspunten

• Good cleaning performance on hard floors
  • Good battery life
  • Many attachments and spare brushes

Minpunten

• Included charger is slow
  • Does not stand unsupported
  • Wall mount does not hold all extras

HarryBW 18-01-2021

leuk en compact apparaat.

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Heel handig in gebruik en lawaai valt erg mee. Vooral het even stofzuigen van een ruimte of ruimtes maakt dit apparaat tot een goede aankoop.

Chris 17-01-2021

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Zeer tevreden met dit apparaat dat speciaal is ontwikkeld voor huisdieren/haren. De bijgeleverde hulpstukken maken het makkelijk ook meubels te stofzuigen. Ze zijn makkelijk te verwisselen en kunnen opgeborgen worden in het ophangsysteem. De stofzuiger maakt weinig geluid en je pakt hem toch sneller doordat hij snoerloos is.

Pluspunten

• snoerloos
  • weinig geluid
  • extra hulpstukken
  • speciaal voor huisdierharen

Minpunten

• zwaar

Hennie Scheltema 15-01-2021

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Deze bosch steelstofzuiger heb ik gekocht voor mijn vrouw die niet zo zwaar meer mag tillen en ze vind hem fantastisch goed zuigen en met de div. hulpstukken ook makkelijk in gebruik. Een goede keuze gemaakt.

Pluspunten

• Zeer goede zuigkracht.
  • Batterij gaat lang mee met zuiden een plus punt

Danielle 14-01-2021

lange accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Het product is naar wens. Na lang op zoek te zijn geweest naar een steelstofzuiger zonder snoer bij dit apparaat uitgekomen.
Ik kan het gehele huis stofzuigen met een accu. De opvang bak is groot genoeg en hoeft niet elke keer tussentijds geleegd te worden.

Pluspunten

• extra losse hulpstukken.
  • kruimeldief en stofzuiger in een

Patrick 14-01-2021

Top product de BBS81PET

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Wat een ongelofelijk handige en goede steel stofstuiger.
Super krachtig op de turbo stand maar de normale stand is eigenlijk al prima.
We gebruiken ook voor honde haren en ook dat zuigt hij goed op.
Verder zitten ee genoeg accessoires bij waardoor ie ook handigs voor de auto uitzuigen.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Erg krachtig
  • Draadloos

Minpunten

• Wel aan de dure kant

BOSCH BBS81PET Unlimited 8 ProAnimal 13-01-2021

BOSCH BBS81PET Unlimited 8 ProAnimal

De hand cq steel stofzuiger
Zeer handig en fijn in gebruik.
Heel handig de accu’s
Een zeer handige oplaadsysteem aan de muur te monteren.
Accu duur is top.

Anne 12-01-2021

Handige draadloze stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Met een kat in huis moet ik vaker stofzuigen. Deze stofzuiger pak je even gemakkelijk voor de snelle stofzuigbeurt. Hij heeft een goede zuigkracht en is zeer wendbaar. Het gewicht is wat zwaar, maar niet overkomelijk. Een tweede accu is wel een 'must'.

Pluspunten

• wendbaar
  • goede zuigkracht
  • gemakelijk in gebruik

Minpunten

• accutijd
  • geen snellader bijgeleverd
  • duur
  • tweede accu nodig

Kuipers 06-01-2021

Mooi rood is niet lelijk

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Omdat ik twee katten heb, zocht ik een steelstofzuiger en kruimeldief ineen, die effectief is tegen dierenharen en ook nog eens niet lelijk is. Ben heel blij mee deze Bosch en alle opzetstukken.

• Opzetstukken
  • Makkelijk in gebruik

fam. de Keijzer 06-01-2021

Sterk en gemakkelijk

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Wij hebben onlangs de Bosch accustofzuiger aangeschaft en ik moet zeggen dat we er zo tevreden over zijn. We hebben een kat en een pup in huis dus er moet iedere dag flink gezogen worden.
Deze wendbare stofzuiger is heerlijk krachtig zowel op het vloerkleed als op het laminaat en als klap op de vuurpijl is er de handige afneembare kruimeldief voor de kleine ongelukjes. Er zijn ook veel accessoires bijgeleverd, top.
Prima prijs voor een kwalitatief goede stofzuiger !

Pluspunten

• krachtig
  • accu gaat lang mee
  • zuigt prima
  • veel accessoires
  • prima prijs

Michelle 06-01-2021

Bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Ik was eerst sceptisch omdat ik hiervoor de dyson heb gehad.

Maar op vertrouwen de bosch gekocht.
Nou ik ben er helemaal weg van en stofzuigen is nog nooit zo’n feestje geweest. Ik raad hem echt iedereen aan

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Haalt alle haren weg
  • En kan in een handomdraai de hele verdieping doen

PWHL 04-01-2021

waanzinnig fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Na lang zoeken deze stofzuiger gekocht en geen seconde spijt van gehad. Weinig geluid en doet precies wat je van zo'n steelstofzuiger op accu mag verwachten. Is goed handelbaar en de mogelijkheden zijn divers zowel voor in huis al voor de auto. Erg tevreden mee.

Pluspunten

• geluid
  • handelbaarheid
  • zuigkracht
  • oplaadtijd

Minpunten

• nog niet gevonden

Shorty 03-01-2021

Ook top voor ukkies!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Mensen die vinden dat deze stofzuiger herrie maakt kunnen beter niet in de omgeving van Schiphol gaan wonen. Absoluut niet teveel geluid. Blijft een stofzuiger he mensen, geen Tesla! Niet te zwaar, lekker handzaam zelfs als je maar 1 meter 50 bent! En je verwacht het niet maar hij zuigt ook nog eens al het stof op! Mocht je twijfelen, niet doen en voor deze gaan. De doorslag voor mij was die dubbele accu die ook nog eens multifunctioneel is. In Tudorpark geen stof meer!!

Pluspunten

• Accu
  • Geluid
  • Gewicht
  • Grootte
  • Afneembare kruimelstand

Minpunten

• Nu moet ik steeds stofzuigen🤣

Ellis ten zende 02-01-2021

Super apparaat!!!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Ik was sceptisch, maar ik wou graag een stofzuigermaatje eentje die je zo pakt en ff snel rond de kattenbakken haalt en de niet weg te denken haren van mijn lieftallige poezenbeestjes (3 stuks) die de heledag heerlijk op de bank gelegen hebben terwijl hun "huuman" het geld in het laadje moet brengen.
Nou....... Met 1 woord....... GEWELDIG!!
Alle clichés passeren de revue! Je kent ze
wel, maar nummer 1 is toch wel:had ik het maar eerder gekocht!
Wat een geweldig apparaat.

Pluspunten

• Uitstekende zuigkracht
  • Wendbaar
  • Niet al tezwaar in de hand
  • Mooi ontwerp
  • Mooi rood

Minpunten

• Geen gevonden

Marcel Jacobsma 02-01-2021

Het wauw effect

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

We hadden ouder type bosch, wilde deze vervangen. We hebben een hond dus logische keuze voor deze stofzuiger. Waren wat ongerust over een review over het harde geluid. Verbazing alom, geluid is zeer laag ( tov onze andere Dyson). Zelfs in de turbostand. Zuigt erg goed. Bij hoge tapijt moet je de stofzuiger naar je toehalen want naar voren bewegen dan loopt hij vast op de borstel (de brede zuigmand voor alle oppervlakken). Ook de actie van Bosch zelf super snel in huis gekregen. Wij zijn er dus erg blij mee.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Geluid

Minpunten

• Kleur

Hans Mostert 28-12-2020

Stille kracht

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Al jaren getwijfeld over een cycloonstofzuiger. Na enkele reviews te hebben gelezen en vergelijkende testen tussen Dyson en Bosch de keuze gemaakt voor een Bosch. Dit met name vanwege het geluid in een vergelijkende test. En juist dat is het positieve aan deze stofzuiger. Het geluid is zeer beperkt, zeker ten opzichte van onze oude snoerstofzuiger, en zuigt alles op wat je wilt. Over het algemeen zonder de turbostand. Ook in de turbostand valt het geluidsniveau mee. Verder blij met de accesoires. Met name de kleine borstelmond voor de haren van de hond en kat worden moeiteloos opgezogen zonder dat ik zelf daar veel moeite voor moet doen. Prima apparaat!

Pluspunten

• Geluid
  • Zuigkracht
  • Accesoires

Minpunten

• NIet alle accesoires passen op de ophangbeugel.

Stofzuiger 25-12-2020

Handige en veelzijdige stofzuiger

Krachtige steelstofzuiger
Eenvoudig wisselbare accu
Zeer goede zuigkracht in combinatie met actief roterende rollers is goed voor opzuigen van haren in tapijt
Goed reinigbare onderdelen, ook de borstels
Laag geluidsvolume, zeker in vergelijk met standaard stofzuiger.
Veel en handige accesoires
Kortom een goede aankoop.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Laag geluidsvolume
  • Eenvoudig te reinigen
  • Verwisselbare accu
  • Accesoires

Minpunten

• Gewicht is acceptabel
  • Accuduur kan beter

Iris 23-12-2020

Praktisch

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Een super fijn product, geen stofzuiger meer met snoer en stofzuigerzak. Gewoon van de muur oppakken, zuigen en terugzetten en hij laad weer op. Dus wij hebben er inmiddels 2 voor elke etage eentje. Hij hangt op een vast plek en bij het vasthouden druk je bijna automatisch op de startknop. Hij heeft ook nog een turboknop maar die is niet echt nodig, want hij zuigt de haren van onze grote honden perfect op, ook van een vloerkleed.

Pluspunten

• laad snel op
  • laad op
  • draadloos
  • geen stofzuigerzak
  • turboknop

Frank 21-12-2020
  • Product gekregen

Bosch Steel Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Ik had een steelstofzuiger willen kopen, echter ik kreeg deze. Het is een aanrader, en voorkomt dat je of 3 stofzuigers moet hebben (elke verdieping 1) of deze. Licht gemakkelijk en een mooi product

Christian 20-12-2020

Handig en degelijk

Geschreven voor: Bosch BBS81PET

Degelijke machine! Zuigt goed, ook haren en vuil in een mat. Veel accessoires erbij, ook flexibele slang voor de auto

Pluspunten

• Stevig
  • Rijdt licht