De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB8PET1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

r*******@g******** 08-01-2023

Bosch animal niet voor dieren

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Dit apparaat is de term pro-animal niet waardig. Na ong. 1 jaar gebruik na elke stofzuigbeurt de hulpstukken uit elkaar halen en ontdoen van haren, anders werken ze de volgende beurt niet. Commentaar Bosch: Vaker schoonmaken. Slechste stofzuiger voor mensen met langharige dieren die ik ooit heb gehad

Pluspunten

• Licht

Minpunten

• Hulpstukken reinigen na elke beurt
  • Weinig zuigkracht
  • Oprolmechanisme gevoelig

w*********@h********** 13-10-2022

stofzuiger die doet wat ie zegt

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Geweldige stofzuiger. Handig handvat en een geweldig lang snoer. De zuigkracht in combinatie met de borstels zijn top. Het is zeker een aanrader.

Pluspunten

• licht handvat
  • lang snoer
  • geweldige zuigkracht
  • en nog cashback ook

Minpunten

• geen minpunt

Wes 16-04-2022

Prima stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Prima stofzuiger met meer dan genoeg zuigkracht!
Zelf een langharige kat rondlopen en zelfs zonder borstel stukken worden deze haren makkelijk meegenomen.
Eindelijk een stofzuiger die dit probleem makkelijk aanpakt!

Pluspunten

• Genoeg zuigkracht
  • Veel opzet stukken
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Stofzuiger zak

RoRe 14-04-2022

Bosch BGB8PET1 perfect bij huisdieren

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Een lichte stofzuiger die we gekoscht hebben omdat we huisdieren hebben (honden die af en toe flink verharen)
De stofzuiger doet prima zijn werk. Zeker met de extra turbo zuigmond. Ook de kleine uitvoering van de turbozuigmond is perfect om de meubels schoon te houden. We zijn blij dat we deze stofzuiger hebben gekozen !

Pluspunten

• Turbozuiger
  • Mini turbozuiger voor meubels
  • Licht

Minpunten

• Niet in andere kleuren :-)

g****@x******** 01-04-2022

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Deze Bosch stofzuiger hebben we al tijdje in gebruik en bevalt zo goed dat we nog een exemplaar hebben gekocht zodat we hem niet via de trap naar boven en n beneden hoeven te sjouwen. Ideale stofzuiger voor twee katten die nu in de rui zijn.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Borstel voor kattenharen

Minpunten

• Erg veel accessoires die je niet gebruikt

Lukky 31-03-2022

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Super stofzuiger. Licht van gewicht. Super zuigkracht.
En diverse opzet stukken om alles makkelijk schoon te krijgen.

Pluspunten

• Super zuigkracht
  • Licht van gewicht
  • Diverse opzet stukken

Peter 21-03-2022

bevalt mij zeer goed, zeker geen miskoop

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

ik heb deze stofzuiger gekocht omdat ik een goede stofzuiger zocht die hard deed zuigen, mijn vriendin had hem een jaar geleden ook al gekocht, en ik was echt onder de indruk hoe goed ie zijn werk deed, en met de mond met roterende borstel alle haren uit het tapijt kreeg (heeft 4 katten), dus toen mijn stofzuiger het begaf, twijfelde ik geen moment en heb deze besteld. en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Pluspunten

• zuigd hard
  • veel hulpstukken
  • geen hard lawaai
  • lang snoer, dus grote reikwijdte

Minpunten

• geen

c**********@t********* 08-03-2022

Eens een Bosch, altijd een Bosch!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Ik heb t product gekozen aangezien ik een hond en twee katten heb. Al jaren Bosch stofzuigers gehad. En ook bij huidige research kwam ik uit op Bosch: goede prijs/kwaliteitverhouding, licht (!!), stiller dan de vorige. Functioneert goed op tapijt. Bosch maakt t nu ook weer waar! Veel nuttige accessoires.

Pluspunten

• Licht
  • Acceptabel geluid niveau
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Veel nuttige accessoires

Minpunten

• Losse accessoires zonder opbergsysteem

J 18-04-2021

Bosch BGB8PET1

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Heb al eerder een BGB Bosch gehad en was er heel blij mee 15 meter snoer, je hoeft daardoor niet te wisselen van stopcontact. Goede zuigkracht, die niet verminderd met de jaren. Zou er de juiste stofzakken in doen, voor het langer behoud van de stofzuiger en schone lucht wat het dan uit blaast. Ik heb nu de Bosch variant voor huisdieren haren, waarbij ik bij de vorige af en toe de haren uit de haren moest haken, hoeft dat nu niet meer. Maakt iets meer geluid met de huisdieren kop erop, maar het moet dan ook krachtig de haren opzuigen. Er zit ook een normale kop bij en dan heb je geen hard geluid. Super! En mooi rood is niet lelijk.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Schone lucht

Bianca 06-04-2021

Mooie stofzuiger!!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Ideale stofzuiger voor mensen met huisdieren of allergieën zoals stofmijt en zoals ik hooikoorts, raar maar waar... heb er nu veel minder last van!
Ook ideaal is de lengte van de stang, lange mensen hoeven niet meer krom te staan en mensen met rugklachten staan mooi rechtop.
De mini turboborstel werkt uitstekend op de bekleding van bank en stoelen maar ook de beklede traptreden is geen probleem.
Stofzuiger rolt soepel achter je aan en de lengte van het snoer is een walhalla, kan de hele beneden verdieping doen zonder stopcontact te wisselen. Kan zelfs een deel van de bovenverdieping doen als ik wil.
Als ik dan 1 heel klein minpuntje kan noemen is dat het gewicht... maar gelukkig rolt hij super soepel achter je aan en blijft bijna nergens achter hangen.
Kortom zeer wijs met deze stofzuiger die van mij de naam Moos heeft gekregen :-)

Pluspunten

• Lang snoer
  • Super wendbaar
  • Goede zuigkracht
  • Ideaal voor huishouden met huisdieren
  • Ideaal voor mensen met allergieën

Minpunten

• Gewicht

Anglique 05-04-2021

Hond en kat stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Omdat we hond en katten hebben zitten er veel haren op en onder de bank.
Als je over gaat op vloerbedekking/kleed druk je op de knop en ideaal.

Henk 22-12-2020

stil en goed

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Inmiddels een paar maanden in gebruik, deze Bosch stofzuiger. wat opvalt is dat hij stil is, zeker in vergelijking met onze 15 jaar oude Philips. De voornaamste reden om deze stofzuiger te kopen was zijn lange bereik, er zit echt een mega-lang snoer aan, waardoor we zonder om te stekkeren met gemak de hele woonkamer in 1 x kunnen doen. Wendbaar is ie ook, op zijn 4 zwenkwielen is iedere verplaatsing een fluitje van een cent. de stofzak is voldoende groot, gaat maanden mee. Zuigkracht: dik in orde, in ons huis met 2 katten verdwijenn de haren ook van meubels en tapijt snel en goed. Wat ik al schreef: hij is stil, zelfs de katten schrikken er niet meer van. Zeer tevreden dus, ook over de meegeleverde accessoires. Nadeeltje: de meest gebruikte hulpmiddelen, zoals de zachte borstel en plintenzuigmond zitten op de steel geklikt, en niet in de machine zelf. ze hebben de neiging er nogal eens van af te vallen, en als je ze stevig aandrukt, dan moet je de stofzuiger eerst uit zetten om met twee handen de hulpmiddelen los te maken.

Pluspunten

• stil
  • lang snoet, echt lang
  • veel hulpmiddelen
  • wendbaar

Minpunten

• hulpmiddelen aan de

Hans 13-10-2020

Degelijk en krachtig

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Deze stofzuiger voldoet volledig aan mijn verwachting, krachtig en degelijk. Niet de kleinste, maar prima van formaat. Geluid valt reuze mee en een fantastisch lang snoer. Stang en hulpstukken klikken moeiteloos vast en niet onbelangrijk blijven ook vast zitten. Prima apparaat.

Pluspunten

• degelijk
  • krachtig
  • langsnoer

Minpunten

• niet de kleinste

H 12-10-2020

Fijne stofzuiger!!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Fijne stofzuiger. Veel snoer. Machine is aangenaam in gewicht en geluid. De borsterls voor de huisdierharen werkt naar behoren.

P kuipers 21-09-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Goed stofzuiger van degelijke kwaliteit. Met veel hulpstukken. Zekers met honden of katten is dit een echte aanrader.
Wat ook erg prettig is dat je nooit snoer te kort komt. Top apparaat van een kwaliteitsmerk.

Pluspunten

• Krachtig vermogen
  • veel hulpstukken
  • mooie kleur
  • lang snoer

Minpunten

• prijs

Johan 16-09-2020

Pet stofuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Goede stofzuiger voor huisdier liefhebbers. Hou banken en kleden schoon en vrij van haren door de turbo zuig mond. turbo zuig mond maak wel wat geluid maar is niet storend. ruime keuze uit zuigmonden voor verschillende vloeren.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer

Frank 10-09-2020

Stofzuiger geschikt voor dierenharen

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

De stofzuiger heeft een zeer goed vermogen en doormiddel van de vele hulpstukken kan je elk oppervlak goed stofzuigen. De twee hulpstukken met borstel werken perfect op tapijt om katten en honden haren te verwijderen.

Pluspunten

• Zuigvermogen, diverse stonden
  • zeker de zuigmonden met borstel werken goed

Paula 10-09-2020

Perfecte stofzuiger met veel borstel opties

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Stevige stofzuiger met body, erg tevreden met de zuigkracht en de opzet borstels. In de jaren vele stofzuigers gehad maar als ik die vergelijk met deze stofzuiger is dit wel het neusje van de zalm! kortom een echte aanrader!!

Pluspunten

• stevige stofzuiger
  • veel borstel opties
  • goed instelbare zuigkracht

W 08-09-2020

Krachtig, veel accesoires

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Wij hebben zwarte hoogpolige vloerbedekking, waar je alles op ziet. We hebben 3 personen met lang haar thuis en dat is geen goede combinatie met de zwarte vloerbedekking. Met onze oude stofzuiger was dit een drama. Ik was echt letterlijk 20 minuten bezig om alle haren van onze kleine overloop af te zuigen. Dus over op deze Bosch speciaal voor (dieren)haar. 1 keer er overheen en alle haren zijn verdwenen als sneeuw voor de zon. Wat een genot! Het mondstuk voor de haren is wel lawaaierig, maar dat mag de pret en het gemak niet drukken!

Pluspunten

• krachtig
  • goed wendbaar

Minpunten

• lawaaierig bij mondstuk voor dierenhaar

Henk 03-09-2020

Ferrari op zwenkwielen

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

We zochten een stofzuiger, met zak, ter vervaging van onze 20 jaar oude Philips. Voorwaarden: snoerlengte van minimaal 10 meter en goede zuigkracht. Uiteindelijk voor deze Bosch gekozen, die ook nog eens met enorm veel accessoires komt en er geweldig uitziet. Persoonlijk vind ik een Ferrari-rode stofzuiger toch wat aantrekkelijker dan een zwarte of een bruine.

Pluspunten

• snoerlengte
  • accessoiers
  • lange zuigbuis met pistoolgreep
  • zuig kattenharen goed van de kleden en de bank

Minpunten

• je moet wel een plekje zoeken voor de accessoires
  • de turoboborstel is wel zwaar en vrij lomp

Ans 31-08-2020

Stofzuiger Pro animal ingenius

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Met deze stofzuiger is het 'feest om te stofzuigen , fantastische zuigkracht en licht in gebruik. Met goede lange snoer heel fijn . Veel diverse accessoires .

Pluspunten

• Mini Air Turbo

Jock 30-08-2020

Bosch In'genius ProAnimal BGB8PET1 Serie 8

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Stogzuiger heeft zuigkracht die als zeer sterk wordt omschreven voor elk oppervlak (tapijt, harde vloer etc.). Bonus is dat de stofzuiger ook speciaal bestemd is voor een omgeving met huisdieren. Apparaat doet wat het belooft te doen. Ik ben zeer tevreden.

Tabitha 27-08-2020

Met zoveel accessoires wordt stofzuigen een feest

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Tevreden over de stofzuiger, ik gebruik voornamelijk de parketborstel. Bij de parkietenkooi is de langere accessoire heel handig, Voor de trap met tapijt zit er ook een handige kleine accessoire bij. Grote stofzuigerzak waar je ook lang mee kan doen. Alleen als ik een kleur had mogen kiezen, was het niet rood geweest, maar wit of zwart

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Veel accessoires
  • Lange snoer
  • Grote stofzuigerzak
  • Handige handvat op de slang

Minpunten

• Alleen verkrijgbaar in de kleur rood

Pien Kramer 25-08-2020

Langsnoer!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Fijne stofzuiger! Wendbaar zonder om te vallen, alle accessoires zitten erbij inclusief een speciale hondenharen borstel voor het kleed. Ook een hondenharenborstel voor de bank en nog meer. Zuigt krachtig en is met een hepa-13 filter i.v.m. allergie. Kortom alles wat wij nodig hebben.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigt heel goed
  • Veel accessoires

Minpunten

• Borstels moet je los opbergen

Jolanda 14-08-2020

Animal stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Mijn oude Animal stofzuiger heeft haast 20 jaar goed gewerkt nu was deze metaal moe en haast de zelfde kunnen scoren
Wat ben ik blij en wat is mijn tapatijt schoon een aanrader de Pro Animal Bosch BGB8PET1 Rood mooie Machine blij mee
En een hele goede aanrader.