Bosch BBS811PCK zwart - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS811PCK zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

henny 11-10-2022

suoer stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] gewelgige stofzuiger, die zijn geld dubbel waard is in een woord geweldig

henny 07-10-2022

een geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] geweldige eenvoudig te bedienende stofzuiger, met een extra turbo zuigkracht, en accescoires

Alfie 24-05-2021

SUPER

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu enige maanden in ons bezit. Hadden deze al veel eerder moeten kopen. Bevalt super. Geen gesleep meer met die oude/zware stofzuiger.

Cuppie 04-02-2021

Stofzuiger test

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de Bosch BBS811PCK getest en in het begin was ik een beetje sceptisch want "een gewone stofzuiger zuigt toch veel beter". Na enkele weken veranderde mijn mening echter. Ik ben erg enthausiast en gebruik de stofzuiger bijna dagelijks, dat doe je met een normale stoffzuiger minder snel ivm pakken, snoer uitrollen, gebruiken, snoer weer inrollen en weer wegzetten. De Bosch pak ik even uit de kast, sne;l stofzuigen en weer wegzetten. Nu heb ik een tweede accu en een laadstation erbij en nu is het helemaal geweldig. Echt ideaal. Ik ben helemaal om, zelfs op tapijten en matjes gaat het perfect. Kortom, een echte aanrader.

De Vries 22-01-2021

Had ik eerder moeten hebben

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze steelstofzuiger is ideaal. Hij zuigt krachtig en maakt weinig lawaai. Zeer wendbaar, waardoor je weinig kracht nodig hebt. Zuigt goed op gladde vloeren maar ook op vloerkleden. Wat ook makkelijk is is, dat de verschillende accrsoires makkelijk uitwisselbaar zijn. Ik kan met een volle accu gemakkelijk het hele huis zuigen.
Echt een aanrader!

Stofzuiger 21-01-2021

Super handig

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super handige stofzuiger en met losse accu's kun je dor blijven gaan

Anneke 18-01-2021

Prima aankoop

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in gebruik. Grote zuigkracht, lange accuduur, makkelijk te legen en accessoires fijn in laadstation op te bergen.

Tijmen 17-01-2021

Geen gedoe

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze stofzuiger ruim je snel even op. Niet meer gedoe met snoeren enzo. Maar meteen even zooi opzuigen.

L.H. van Tongeren 14-01-2021

heerlijk

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verademing. Nooit meer struikelen over een snoer, nooit meer botsende machine tegen meubels, nooit meer de trap op sjouwen. Wij hadden deze snoerloze stofzuiger veel eerder moeten aanschaffen. Had een hoop ergernis gescheeld. Dit maakt het huishouden een stuk makkelijker.

Anneke 14-01-2021

Geweldige aankoop.

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima zuigkracht, lange accuduur, handig laadstation/opbergsysteem voor accessoires.

Frank 13-01-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk te gebruiken. Simpel in onderhoud. Wij zijn er heel blij mee.

JanS 24-12-2020

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb heel veel plezier van onze bosch serie 8. We hadden hem vrij 'kaal' besteld (1 accu etc). Daarna mijn vrouw overgehaald om er 18v accuboormachine bij te kopen met dubbele accu ;). Wij hebben een erg verharende hond en moeten dus elke dag stofzuigen.

Het allerfijnste vind ik het gemak waarmee je hem pakt. Uit de houder en gelijk gaan. In de tijd waar ik vroeger alleen de huiskamer deed... pak ik nu het gehele huis. De steel pak je er met veel gemak vanaf. Dus in de hal pak ik de steel eraf en zuig ik met de 'kruimeldief' setup gelijk de trap naar boven. Boven klik ik de steel er weer op en ga ik zo verder. Ik zet het apparaat niet eens uit tijdens deze handelingen.
Hij komt goed in alle hoeken en is erg wendbaar. Met haren en stof/zand heeft deze machine geen moeite. Met de wat zwaardere dingen heeft hij wat meer moeite.
Na elke zuigbeurt leeg ik de stofcontainer. Ook dit gaat erg makkelijk zonder al teveel handelingen. De 'filterratel' vind ik echt een top uitvinding. Met deze ratel zie je het stof er gewoon uitvallen en hou je filter extra schoon (1x per week blaas ik mijn filter ook af met een compressor en mijn filter lijkt nog als nieuw).
Ik zuig altijd op de turbo. Met 3 accus heb ik ook altijd genoeg power om zo het hele huis te doen.

Kimp 11-12-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben er zeer tervreden over is super handig en makkelijk in gebruik

Marco 02-12-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snoerloos stofzuigen is een uitkomst. Gemakkelijk op te bergen en mooie aanvulling op onze grote Bosch stofzuiger.

R. van der Hulst 25-11-2020

Stil, wendbaar en krachtig

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden met deze stofzuiger. Na de afweging van verschillende merken voor Bosch gekozen vanwege zijn goede prijs/kwaliteit verhouding. Dit maakt stofzuigen nog serieus leuk!

Sjaan 24-11-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke stofzuiger. Kleed stofzuigen geen probleem. Geen spijt. Handig in opbergen, je pakt hem even snel. Kruimelzuiger is ook super. Niet twijfelen gewoon kopen.

Hsweeris 13-11-2020

Flexibele zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger, je pakt hem snel even en zuigt met gemak het huis even. Zuigkracht is prima. Ideaal dat de accu's uitwisselbaar zijn met gereedschap!

Joop 12-11-2020

Handige Harrie

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk geen gesleep meer met snoer achter me en van stopcontact naar stopcontact en geen stofzuiger die achter meubels blijf hangen of omvalt. Niet meer lastig opruimen en nu de stofzuiger met volle accu en nog een andere volledig opgeladen accu achter de hand uit de wandhouder halen en zuigen maar, het hele huis door zonder vervelende bijwerkingen van een gewone stofzuiger. Een grote wens is uitgekomen. Een snoerloze stofzuiger die ook nog als kruimel stofzuiger gebruikt kan worden.

Zeeuws meisje 12-11-2020

Fan!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik hem nog niet zo lang, maar ben nu al (of nog?) fan! Hij zuigt als een zonnetje; ik ben snel klaar, de zuigkracht is prima , de accuduur ook en hij maakt amper geluid. Dat je de zuigknop niet ingedrukt hoef te houden vind ik ook echt een pluspunt! Stofzuigen word gewoon leuk, ik pak hem vaker dan mijn vorige stofzuiger.

Duinberk 16-10-2020

Beest van machine

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is 'm. Doet exact wat hij moet doen en dan goed. Stevig maar toch heel soepel loopt hij over de vloer en zuigt die perfect. Veel beter dan de lichtere variant en veeeeel beter dan het bekende merk.