Bosch BBS811PCK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS811PCK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Veronike 24-12-2020

Fijne stofzuiger voor tussendoor

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Ik heb deze stofzuiger gekocht voor de kattenbakkorrels en even tussendoor en vind hem heel handig. Hij gaat lang mee, ik gebruik de turbostand weinig want die is niet nodig hij zuigt de korrels ook zonder turbo goed op. Ik heb wel het idee dat het op harde vloeren minder makkelijk gaat. Dan moet ik vaker over het korreltje heen. Voor de randjes haal ik de steel eraf want daar krijg ik de korrels niet weg anders. Maar ik ben tevreden.

lytsbaaske 23-12-2020

mooi product makeelijk te hanteren goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

makkelijk te pakken en mee te stozuigen , door het ophangsysteem makkelijk op te bergen . laden gaat dan automatisch

Carl 21-12-2020

Steelstofzuiger met handige accu vondst!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Deze steelstofzuiger gekocht om snel het één ander op te zuigen. Dat doet deze Bosch. De zuigkracht is prima. De kruimels en stof wordt prima verwijderd. De stofzuiger is niet stil maar maakt zeker in verhouding met andere steekstofzuigers weinig lawaai. Als kruimelzuiger doet dit type het erg goed. De turboknop gebruik ik bijna niet. Wel mag deze Bosch iets lichter zijn. Even wennen. Tenslotte. De accu zit aan de buitenkant van de machine. Super handig. Ik heb nu door een aanbieding van Bosch ook de snellader en nog een accu in mijn bezit. Je komt dan echt niet meer zonder stroom te zitten. Perfect. Aanrader dus.

Pluspunten

• accu
  • redelijk stil
  • goede zuigkracht
  • kruimelzuiger is goed

Minpunten

• gewicht

M. Poppelaars 14-12-2020

Goede zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Meer dan tevreden over dit apparaat.
Uitstekende zuigkracht op verschillende type vloeren. Handzaam en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Zuigkracht

Rv 11-12-2020

Goede zuigkracht voor een snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

De stofzuiger doet zijn werk boven verwachting! En door de wisselbare accu grijp je nooit mis! Zeker een aanrader

Pluspunten

• Snoerloos
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Extra accu moet je los bestellen

Anne 05-12-2020

Fijn, functioneel, modern

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Mooi design, door het vegertje in onderaan de stok veegt hij alles zo in de lucht. Daarna zuigt hij het opgehaalde stof op. Ik gebruik hem elke dag.

Echt een ideaal apparaat als je een normale stofzuiger irritant vindt om te pakken.

Pluspunten

• Mooi
  • Exclusief
  • Zuigkracht

Matje 04-12-2020

Handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Ik heb voor dit product gekozen om zijn handzaamheid, zuigkracht , korte laadtijd en lange zuigtijd.
Tevens ziet de stofzuiger er ook nog mooi uit, het oog wilt ook wat.

Prima stofzuiger, goed hanteerbaar, geen lawaai, prima zuigkracht. Daarbij goeie service van de Bosch dienst. Extra batterij met lader netjes ontvangen.

Sara 03-12-2020

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

De stofzuiger is niet te zwaar, waardoor het stofzuigen gemakkelijk gaat. Verder komt de stofzuiger met meerdere opzetstukken, waardoor je bijv. ook heel gemakkelijk je auto kan schoonmaken (zonder gedoe met snoeren). Verder vind ik de kracht van de stofzuiger meer dan voldoende voor onze vloer (pvc), ik weet niet hoe dat is met bijv. tapijt.

Pluspunten

• Niet te zwaar
  • Beweegt gemakkelijk

Minpunten

• Opladen duurt erg lang

mol 30-11-2020

Fantastisch!!!!!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Zuigkracht, geluid, accuduur, kwaliteit: prima . Goede aankoop.
Ik kan alle kamers stofzuigen zonder problemen. De kruimelzuiger is er makkelijk af te halen. Handig apparaat.

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur
  • kruimelzuiger
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• filter moet uitgeklopt worden, niet wasbaar

Steelstofzuiger 28-11-2020

Goede zuigkracht!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Ik heb de Bosch unlimited serie 8 gekocht. Het heeft een goede zuigkracht. Je kan de stofreservoir makkelijk legen. Kan makkelijk onder mijn meubels. Ligt fijn in de handen. Je hoeft geen knop ingedrukt te houden! Superblij mee!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accu
  • Past onder meubels
  • Stofreservoir makkelijk legen

Remond 25-11-2020

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Een makkelijk hanteerbare stofzuiger voor in, en buitenshuis (auto). Groot pluspunt is het all18V accusysteem zodat ik eveneens de accu`s van mijn Bosch accuboormachine kan gebruiken.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • All18V accu,s uitwisselbaar met meerdere apparaten
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Nog niet ondekt

JJ 25-11-2020

Bosch BBS811PCK Unlimited steelstofzuiger/kruimeldief

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

op zoek naar een robuuste kruimeldief die meer kan kwamen we bij de Bosch Unlimited serie die een krachtige kruimeldief combineert met een steelstofzuiger. ik wilde perse losse accu's en deze accu kun je overigens ook in veel andere apparaten van Bosch gebruiken, heel handig. Je pakt hem snel omdat hij geen snoer heeft. De accu is vervangbaar en daardoor kun je ook doorzuigen als de eerste accu leeg is. Op dit moment is er een actie van Bosch waarbij je bij bepaalde modellen ook nog eens een extra accu en snellader krijgt, super.De elektrisch aangedreven borstel verhoogd de effectiviteit enorm. Het is een zakloos systeem en hij is eenvoudig te legen. De accu wordt aut0matisch geladen wanneer het apparaat in de bijgeleverde muurbeugel wordt geplaatst. heel blij met deze aankoop!

Pluspunten

• accu universeel met meerdere bosch apparaten
  • kruimeldief en stofzuiger ineen
  • krachtig
  • zakloos

Roelof Jorritsma 24-11-2020

Stille stofzuiger, grote zuigkracht accu voldoende.

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Product aangeschaft omdat ik al een bosch snoerloze stofzuiger (gebruikt gekocht) heb en die bevalt prima al word hij nu wat minder.
Deze was in de actie in de bosch-outlet store, dit in combinatie met de actie van extra lader/accu maakte het wel heel aantrekkelijk.
Voldoet tot nu toe prima, 2 weken in gebruik, enige punt wat zwakjes aanvoelt is de connectie tussen motor en zuigbuis, hierin zit ook bedrading/contacten voor de roterende borstel dus ben benieuwd wat eea qua levensduur gaat doen.

Pluspunten

• gewicht
  • stil
  • losse accu maar ook in toestel op te laden
  • goede zuigkracht in combinatie met borstel
  • turbo stand

Minpunten

• kwetsbaar aanvoelende verbinding motor/zuigbuis

mevr. van Hels 19-11-2020

Superhandig apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Ik vind hem superhandig. Ik kan iedere dag even de keuken, hal en woonkamer stofzuigen, waar de kinderen bijv. zand achterlaten. Ook de deurmat pakt hij zelfs zonder turbo dus het zand loopt niet zo in op mijn parketvloer. Hij rolt zo over de mat heen, bij mijn stofzuiger zoog hij de mat altijd vast en hij zuigt minstens zo goed schoon. De stofzuiger past in een hoekje en ik kom overal onder. Ook het gebruik van het handstofzuigertje (dus hetzelfde apparaat maar zonder steel) vind ik erg fijn. Hij maakt heel weinig geluid, dus ik kan hem ook gebruiken als mijn pubers nog slapen.

Pluspunten

• zuigt de deurmat goed zonder vacuüm te zuigen
  • altijd bij de hand (tov grote stofzuiger)
  • weinig geluid
  • komt overal onder (bank, schoenenrek)
  • genoeg hulpstukken

3x huishoudens vd Veen 17-11-2020

Top kwaliteit en service

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Ik ben zo tevreden over dit product dat dit mijn 4de bosch draadloze stofzuiger is.Een unlimited 8 voor beneden een Atletico voor boven en nog 2x unlimited 8 voor mijn kinderen Aldi gedaan.

• Goed te reinigen

Remco A 15-11-2020

Groot gemak tijdens het stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Nog nooit van stofzuigen zo makkelijk. De kop past met gemak onder de bank en ook de accessoires die erbij zitten zijn stuk voor stuk erg handig.

Pluspunten

• wendbaar
  • accessoires

Minpunten

• accuduur in turbostand

Marieke 10-11-2020

Handig en wendbaar

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Fijne lichte stofzuiger die een lange accuduur heeft.
Zeer wendbaar, kan overal goed bij.
Is alleen geschikt voor licht zuigwerk, grotere dingen zuigt ie niet op.
Nadeel: ik heb 2 dochters in huis met lang haar, die haren gaan om de borstel zitten in de zuigmond waardoor hij niet meer roteert en dus slecht zuigt. Dus hun kamers mogen ze er niet meer mee zuigen en dat is wel jammer want hij is erg handig om even mee naar boven te nemen ipv de zware gewone stofzuiger.

Review 20-09-2020:
Mooie steelstofzuiger die op accu werkt.
Met een volle accu kun je net 2 verdiepingen stofzuigen, en dat is net aan.
Er zou een 2de accu bij moeten...
En het nadeel is dat de accu niet onafhankelijk op te laden is, het hele apparaat moet aan de lader. terwijl de accu wel eraf te halen is.
verder fijn handzaam apparaat, licht en wendbaar en een heel groot voordeel is dat er geen snoer aan zit.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • licht en wendbaar

Minpunten

• zuigt niet alles op
  • accu niet onafhankelijk op te laden

Huib 06-11-2020

Fijne steelstofzuiger op accu

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Wat fijn om het hele huis te kunnen stofzuigen zonder gedoe met snoeren of volle stofzakken. Je komt gewoon tot in elke hoek :). De accu is krachtig genoeg om het hele huis te doen. Zuigkracht valt niet tegen. De bijbehorende hulpmiddelen heb ik nog niet geprobeerd, maar lijken me handig voor meubels of bijvoorbeeld de auto. En de uitwisselbare accu past ook mooi op mijn Bosch gereedschap. Dankzij een mooie actie nog een snellader en extra accu op de koop toe gekregen.

Pluspunten

• Geen stofzak
  • Geen snoer
  • Prima zuigkracht
  • Bosch accu is uitwisselbaar met gereedschap

Minpunten

• Ligt iets zwaar in de hand, maar prima te doen.

boone 04-11-2020

deze stofzuiger werkt boven verwachting

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

deze stofzuiger werkt boven verwachting goed en is erg makkelijk te bedienen.De accuduur is ook ruim voldoende.En wat ook wel belangrijk is dat de prijs lager ligt dan die van de concurenten daarom is hij ook een stuk aantreklijker om aan te schaven.

Pluspunten

• ergonomie
  • krachtig
  • prijs qwaliteit

Minpunten

• nog geen

Bosch Unlimited steelstofzuiger 04-11-2020

Goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Goede prijs kwaliteit. Ophangsysteem waar stofzuiger en de accessoires bij opgehangen kunnen worden. Wendbaar en een krachtig zuigsysteem met 2 standen. Door het ophangsysteem altijd een volle accu omdat er meteen bijgeladen wordt.

Pluspunten

• wendbaar
  • door ophangsysteem altijd een volle accu

Minpunten

• mis een klein voetje voor de trap

Zeeuws Meisje 04-11-2020

Stofzuigen word een feestje!

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Hij zuigt als een zonnetje; ik ben snel klaar, de zuigkracht is prima , de accuduur ook en hij maakt amper geluid.
Dat je de zuigknop niet ingedrukt hoef te houden vind ik ook echt een pluspunt!
De onderdelen klikken heel gemakkelijk in- en uit elkaar en de kop is super wendbaar.
Stofzuigen word echt een feestje!

Pluspunten

• geen snoer
  • makkelijk in gebruik
  • weinig geluid

Silvie 15-10-2020

Bosch snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Bij aankomst was ik verrast. De stofzuiger heeft een mooi design laadt snel op en andere Bosch accu's passen erop. In het gebruik bevalt de turbostand me. Snel zuig ik kruimels en vuil op en het resultaat is beter dan met een gewone kruimelzuiger. De kruimelzuiger is wel wat zwaar.
Het schoonmaken van de doorzichtige bak verloopt moeizaam. Stof en haar blijft plakken in het reservoir en moet met vingers losgemaakt worden.
Positief vind ik de wendbaarheid en het gemak van van even snel pakken en weer opbergen.

Pluspunten

• Wenbaar
  • Turbostand

Minpunten

• Zwaar
  • Moeilijk schoonmaken

Marielle38 07-10-2020

Ideaal als 2e stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Mijn eerste ervaring met een steelstofzuiger, wat een uitvinding. Hij is gemakkelijk in gebruik, wat heerlijk zonder snoer !!! heel wendbaar, rijdt soepel, niet te zwaar, heeft diverse hulpstukken en ziet er ook nog best leuk uit. Hij is handig op te bergen, inclusief de hulpstukken en wanneer je hem ophangt, laadt hij meteen ook weer op. Ik vind het een perfecte 2e stofzuiger. Wij gebruiken hem bijvoorbeeld voor de trap en de bovenverdieping. Daarvoor vind ik hem echt ideaal. Ook de hulpstukken zijn fijn. Onze stofzuiger met zak heeft de trap beschadigd. Deze steelstofzuiger werkt met het hulpstuk echt perfect, ook op de trap en zonder deze te beschadigen. Het enige minpunt vind ik dat ik wat zuigkracht mis voor het wat grovere vuil. Ook bijvoorbeeld het stofzuigen van de krabpaal van de kat verloopt niet echt efficiënt met dit apparaat. Ik zou hem eigenlijk continu wel op turbo willen zetten, maar dan is de accu zo leeg. Het legen van het opvangbakje werkt ook heel goed en de instructie is duidelijk weergegeven op het apparaat zelf. Het terug in elkaar zetten is wel iets onduidelijk en had even wat oefening nodig omdat de onderdelen steeds terug uit elkaar vielen.

Pluspunten

• wendbaar
  • snoerloos
  • mooi design
  • handige hulpstukken
  • turbo stand

Minpunten

• mist zuigkracht bij grover vuil
  • niet geschikt als primaire stofzuiger

Karinn 07-10-2020

wendbaar, je pakt hem er snel even bij

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Ik heb deze steelstofzuiger enkele weken mogen uitproberen. Ik heb gemerkt dat je wel echt vaker eventjes de stofzuiger erbij pakt en dat het wel erg handig is dat hij snoerloos is.
Toch vind ik het wel een beperking dat de zuigkracht tegenvalt, waardoor ik mijn reguliere sledestofzuiger niet weg zal doen.
Hij werkt op een accu (niet de Bosch blauw gereedschapsserie helaas) en het is dan ook wel handig om een extra accu en de snellader erbij te nemen, want anders moet de hele stofzuiger aan de oplader en kun je in de tussentijd dus niet verder.
Positief vind ik dat hij erg wendbaar is, waardoor tussen de tafelpoten door werken makkelijk gaat.
De opzetstukken klikken makkelijk op en af. De meubelopzetstuk is wat minder handig, want het borsteltje schuift al gauw weer in, zodra je wat druk zet.
Het leegmaken van het stofreservoir gaat zonder problemen.
Kortom: Handige stofzuiger voor naast mijn reguliere stofzuiger.

Pluspunten

• geen snoer
  • accu is te verwisselen als je een extra hebt
  • erg wendbaar
  • Je pakt hem vaker dan de reguliere stofzuiger

Minpunten

• weinig zuigkracht
  • zonder 2e accu moet het hele apparaat op de lader
  • is geen vervanger van mijn reguliere stofzuiger

Sanne Anouk 06-10-2020

Handig, maar geen vervanger

Geschreven voor: Bosch BBS811PCK

Mooie steelstofzuiger om te zien en voelt degelijk aan. Hij is lekker flexibel en voelt ook na een tijdje stofzuigen niet zwaar aan. Wel vinden wij de steel aan de korte kant en als je de meubelborstel gebruikt, klikt hij steeds in als je een beetje duwt. Niet ideaal. De accuduur is prima en toereikend om het hele huis te kunnen doen (150m2). De zuigkracht is heel behoorlijk voor de meeste klusjes, al is de zuigkracht wel duidelijk minder dan onze 'gewone' stofzuiger. Het grote voordeel is dat je deze Bosch veel makkelijker even pakt. Het legen van de opvangbak vind ik niet ideaal en je zit met je vingers in het stof te peuteren om het filter echt goed schoon te kunnen krijgen (lange haren). Fijne stofzuiger voor tussendoor, maar geen vervanger van de gewone stofzuiger.

Pluspunten

• Accuduur
  • Makkelijk 'even' te pakken

Minpunten

• Zuigkracht