Bosch BBS812AM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 61 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS812AM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Frank 04-07-2021

Goede stofzuiger met wat minpunten

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Stofzuiger zuigt goed en is stil. Het stofreservoir eruit halen is echter onnodig onhandig en geen licht aan de voet is een gemis (met vorige stofzuiger). Status LED gaat van wit (fel!) direct naar knipperend rood.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid

Minpunten

• leeg maken container
  • geen verlichting aan voet

WESLY 28-06-2021

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Heb de bosch bbs812am gekocht mooi design, tevreden met het zuigresultaat, handige for all mogelijkheid dit maak het moglijk je accu op een ander apparaat te gebruiken als een accutol for all , heb er gelijk een accutol bij gedaan ook hier dik tevreden over, voldoende accu vermogen om het hele huis te doen. makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• LIGT GOED IN DE HAND
  • MAKKELIJK TE REINIGEN

Minpunten

• NOG NIET GEVONDEN

N. 14-06-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Op aanraden van mijn zus gekocht. Zij heeft het al en is er blij mee. Ik heb dit zelf bij haar uitgeprobeerd en moest het ook kopen.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Beweegt soepel
  • Zuigt de meest hardnekkinge stof op
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Kleine opslag voor stof
  • Snel legen ivm kleine opslag

Daniel Baak 01-12-2020

Snel tussendoor en goed schoon!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

De Bosch BBS812AM zuigt, en dat is maar goed ook! Het uitwisselen van de batterijen is een zeer toffe innovatie, wij hebben via de cashback de extra lader en batterij aangevraagd, en zo kunnen we daadwerkelijk oneindig door zuigen.
De zuigkracht is goed, ik zet hem nog wel vaak op de 'turbo' modes'. de stofzuiger zelf is redelijk stil, en komt makkelijk bij alle hoeken.
Het enige wat wel beter had gekund is het systeem voor het legen van de afval.
Wellicht ben ik er wel gewoon onhandig in, maar ik laat nog vaak het een en ander naast de bak vallen omdat ik niet uit kan vinden hoe ik goed met het systeem om moet gaan.

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur
  • gebruiksgemak

Minpunten

• het legen

Martemeo 18-11-2020

Lange accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Met de twee afneembare accu's ideaal om op turbostand mijn hele huis (210m2) te stofzuigen. Geen lawaai meer, echt ideaal voor even snel alles stofzuigen (met 3 kinderen en hond in huis). Accu is in 30 minuten opgeladen.

Pluspunten

• accu doet het vrij lang (zeker vgl met Dyson)
  • laag volume
  • twee accu's die in 30 minuten kunnen laden
  • makkelijk te legen
  • knop indrukken en blijft dan aan

Minpunten

• niet geschikt voor losse tapijtjes

Maaike 16-11-2020

Absolute top aankoop!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Geen zin in lezen? In het kort:
- Top aankoop, goede prijs/kwaliteit
- Goede zuigkracht, mede door de turbo functie voor het grotere knoeiwerk
- Erg handig in gebruik, zowel voor de dagelijkse kruimels, als ook voor het stofzuigen van bank en trap (niet te zwaar)
- Prima batterij duur (zonder moeite even door de keuken/kamer én trap)
- Geen zooi aan overbodige accessoires, de handige extra's kun je gewoon in het wandophangsysteem plaatsen

We zijn het niet altijd eens over het wel of niet aankopen van een nieuw (luxe) product, maar sinds onze dochter van 6 maanden zich erg zelfstandig begon te vinden (lees: zelf willen eten en dus knoeien!) waren we het over 1 ding 100% eens... er moet een kruimeldief komen.

Na wat rondvragen bleek een kruimeldief vaak een overschat product en diende deze bij vrienden/familie veelal slechts ter decoratie aan de muur en laten we eerlijk zijn... ter decoratie is een kruimeldief geen must have. De aanschaf van een kruimeldief werd op pauze gezet, totdat we tijdens onze vakantie in aanraking kwamen met een steelstofzuiger van Dyson. Een steelstofzuiger, wat een uitvinding! De Dyson had voor ons echter 1 groot nadeel, stofzuigen kon alleen door de knop continue in te drukken: irritant! Maar wat nu, want beter/handiger dan een Dyson bestaat toch niet? Echter na het lezen van heel veel reviews, het uitpluizen van vergelijkingssites en het aanhoren van ervaringen zijn we persoonlijk tot de conclusie gekomen dat er er absoluut een beter product bestaat. Het lijkt misschien een verkooppraatje, maar voor ons is het echt een YES-ervaring (sinds de komst van onze dochter zit geluk misschien ook wel in kleine dingen). Nog een groot voordeel, de man des huizes vindt het een stoer ding en tovert hem na het eten standaard tevoorschijn. Natte stukjes brood, geknoeide groenten, cracker kruimels... het is allemaal geen probleem. Ideaal in gebruik, eenvoudig te legen en niet eens spuuglelijk aan de muur.

Heb jij geen zin in speurwerk? Profiteer dan van ons "onderzoek" en onze dagelijkse YES-ervaring: bestel de Bosch BBS812AM, wat een top aankoop! Voor ons is er maar 1 minpunt en dat is dat we hier niet 2 maanden eerder van op de hoogte waren (dochter is inmiddels bijna 9 maanden). De steelstofzuiger van BOSCH ziet er zelfs best classy uit (voor een kruimeldief/steelstofzuiger) :-)

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Goede zuigkracht
  • Voor een steelstofzuiger licht in gewicht/handzaam
  • Handige accessoires (geen load aan rotzooi)
  • Eenvoudig in gebruik

Marjoke 28-09-2020

Ideale vervanger voor “ gewone “ stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Ideaal, geen gehannes met snoeren en stopcontacten. De Bosch is duur, maar door het gebruiksgemak zijn prijs waard. Inmiddels gebruik ik de Bosch al een paar maanden en ben meer dan tevreden over de zuigprestaties. Het schoonmaken van het stofreservoir is wel een klus die ik geregeld doe, ongeveer 2x per week, en buiten in de tuin, het is een stoffig klusje nl. Al met al is het een aankoop die ik aan vrienden aanbeveel.

Pluspunten

• Gemak
  • Geen snoer

Minpunten

• Schoonmaken stofreservoir

Jelmer 11-08-2020

Makkelijke stofzuiger met 2 accu's!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

We hebben 3 honden en twee kinderen in huis en stofzuigen dus elke dag en hebben de nodige hoeveelheid haar in huis. Er zijn heel veel type stofzuigers, maar de Bosch sprak ons het meeste aan omdat deze twee accu's heeft, zodat je ook het hele huis (ca. 110m2) makkelijk kunt doen zonder op te laden. De opvangbang vind ik echter iets aan de kleine kant, maar dit komt ook door de hoeveelheid haar. Mocht je alleen stof hebben, dan is het ruimschoots voldoende.

De stofzuiger is makkelijk in gebruik, licht in de hand en met mijn lengte (1.92 m) prima te gebruiken. Mijn vrouw vind de stofzuiger ook goed in de hand en kan er ook makkelijk het hele huis mee doen, zonder lamme armen.

Is het de beste stofzuiger voor 3 honden, dat vind ik niet. Dan kun je beter een stofzuiger met een snoer nemen, aangezien je de opvangbak vaak moet legen. Maar ik ben toch ontzettend blij met deze koop en voor ons vervangt het wel de stofzuiger met een snoer.

Stil....De stofzuiger is ontzettend stil en dat is heel fijn met een baby en honden. Zeker in verhouding met andere merken stofzuigers.

Pluspunten

• 2 accu's !!!
  • Licht in de hand
  • Stil geluid, zeker t.o.v. de concurrenten
  • Veel asseccoires
  • Muurbeugel om de stofzuiger op te hangen

Minpunten

• Kleine opvangbak
  • Minder geschikt voor huishouden met 3 honden

Erwin 29-07-2020

Goede zuigkracht, lekker compact

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Fijne stofzuiger, zuigt verbazingwekkend goed. Kan m makkelijk ophangen terwijl oplaadt en neemt daardoor vrijwel geen ruimte in. Erg handig dat je mobiel bent en oa makkelijk de auto kan zuigen!

Pluspunten

• zuigkracht
  • compact
  • mobiel

Melissa 29-07-2020

Goede accuduur, krachtig en stil voor zijn soort!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Een fijne stofzuiger met veel mogelijkheden. Ligt wel wat zwaar in de hand. (maar alsnog lichter in gewicht in de hand dan andere snoerloze stofzuigers). Dat is dus wel even wennen.
Zuigkracht op de normale stand is al top! Je hebt er zelfs nog een turbo stand op zitten. Op deze manier pak je heel makkelijk even snel de stofzuiger erbij. Qua geluid is hij voor een snoerloze stofzuiger vrij stil!

Pluspunten

• Geluid
  • Zuigkracht
  • Opties/accesoires

Minpunten

• Ligt zwaar in de hand

Cor 27-07-2020

Heerlijke stofzuiger!!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Na lang nadenken, vergelijken en reviews lezen uiteindelijk gekozen voor deze Bosch steelstofzuiger. Wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding kan ik nog moeilijk oordelen, we hebben de stofzuiger pas één dag in huis... Maar het voelt aan als een degelijk apparaat, is niet zwaar, maakt minder geluid als onze "normale" stofzuiger en heeft een prima zuigkracht op de gewone stand. Een voordeel is de twee accu's en de snellader. En het grootste voordeel voor mij is géén snoer en géén slang, waar ik altijd ruzie mee had...hahaha. Ik ben tervreden!!

Pluspunten

• Geen snoer en slang
  • Prima zuigkracht
  • Niet zwaar
  • 2 accu's + snellader
  • Voldoende accecoires

Ronald 27-07-2020

Fijne stofzuiger. minder lawaai dan een gewone

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Fijne stille stofzuiger met voldoende accessoires. In ons geval zie ik dat de kinderen de stopfzuiger wat vaker ter hand nemen.
Waarschijnlijk omdat het iets handzamer is dan een conventionele stofzuiger met een snoer en slang die altijd de verkeerde kant op gaat of in de weg staat en op zijn kop eindigt. Zuigresultaat is denk ik wel minder dan een conventionele stofzuiger maar valt zeker niet tegen. de draaiende borstel in de zuigmond is makkelijk te verwijderen om hem schoon te maken. bij ons zijn er drie met lange haren dus die moet regelmatig schoongemaakt worden.
Het reservoir is redelijk snel vol, wat begrijpelijk is omdat het anders een lomp ding zou worden.
Made in China wat prima is maar had graag made in Germany / Europe gezien

18v accu van blauw (pro) bosch gereedschap is niet compatibel!

Pluspunten

• redelijk stil
  • handzaam
  • batterijduur is ruim voldoende

Minpunten

• Accu past niet op blauw 18v gereedschap

Willem 26-07-2020

Handzame stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Bijzonder handzaam omdat er geen snoer aan zit. Handig is ook dat alle hulpstukken op de muurbevestiging vastgezet kunnen worden. Bovendien is de motor, ten opzicht van een conventionele stofzuiger, heel erg stil. Prima apparaat!!

Pluspunten

• Stillke motor
  • Hulpstukken op muurbevestiging
  • Handzaam zonder snoer
  • 2e accu met aparte oplader

Aimar 26-07-2020

Krachtig & handig

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Presteert boven verwachting, heeft een fijne besturing een makkelijk leeg te maken. De dubbele accu zorgt ervoor dat je kunt blijven continueren.

Pluspunten

• Besturing
  • Krachtig

Minpunten

• Na ieder gebruik legen en schoonmaken.

Antoi 25-07-2020

likt goed te werken

lijkt goed te werken
Heb reeds 4 verschillende stofzuigers op accu gekocht en deze gekochr omdat de batterij te verwisselen is
de eerdere werkten goed totdat de batterij op was

Pluspunten

• snellader met extra batterij
  • ondanks andere berichten toch relatief stil

Minpunten

• prijs

Rachel 21-07-2020

Had eerst een dyson, deze is echt fijner

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Een super stofzuiger. Had eerst een dyson. Deze maakt een minder hard geluid. En met 2 accu’s is hij echt perfect.
Goede opzet stukken. Ik ben echt helemaal blij. :)

Pluspunten

• 2 accu’s
  • Stil
  • Mooi
  • Flexibel

xafax1975 16-07-2020

Handig, snel en flexibel

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Lang getwijfeld omdat er her en der wordt gezegd dat de zuigkracht tegenvalt, toch gekocht. Dat hadden we veel eerder moeten doen. Geen gedoe meer met stekkers, snoeren en stofzuigerzakken, lekker flexibel en snel stofzuigen. De bosch is licht, handig en wendbaar. Maar bovenal valt de zuigkracht niet alleen mee, maar hij is gewoon zeer goed te noemen.
Ik kan deze machine bij iedereen van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Felxibiliteit
  • Gewicht
  • zuigkracht
  • hulpstukken
  • universele bosch accu's

Minpunten

• 1 acuu op volle zuigkracht is na 7 minuten leeg.

valentijn 14-07-2020

goede steel zuiger

goede prijs kwaliteit verhouden
fijn tot je de accu kan omwisselen naar andere apparaten van bosch
komt goed uit

Chantal 11-07-2020

Een echt aanrader voor iedereen

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Ik had dit veel eerder moeten doen. Na veel research uiteindelijk toch voor een dure luxe variant gekozen en geen moment spijt van gehad. 1 accu is voldoende voor het hele huis (en trap met vloerbedekking) en er zit zelfs nog een 2e accu bij. Ik pak nu veel vaker de stofzuiger, m'n huis is nog nooit zo schoon geweest

Pluspunten

• Snelle acculader
  • Meerdere accu's
  • Krachtig
  • Behendig

Minpunten

• Handvat is zwaar goed opletten dat hij niet omvalt

Sjanie van Eijk 07-07-2020

Goede keuze

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Na lang wikken en wegen hebben we een steelstofzuiger gekocht. Onze oude stofzuiger deed het nog prima, maar we zijn blij dat we de knoop hebben doorgehakt. Het stofzuigen gaat ons veel makkelijker af! Geen gehannes meer met het snoer, het apparaat is veel lichter en maakt aanmerkelijk minder lawaai. Doordat de stofzuiger ook als kruimeldief gebruikt kan worden, pakken we hem nog sneller.
Naast de stofzuiger kregen we de nodige hulpstukken en een oplader met 2 accu´s meegeleverd, In verhouding viel de prijs erg mee. Een meevaller was de actie: na 3 dagen kregen we 70 Euro teruggestort op onze rekening!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • licht
  • minder lawaai
  • geen snoer
  • prima prijs - kwaliteit verhouding

Minpunten

• schoonmaken filter moet je even leren

chris 06-07-2020

mooi handzaam apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Handig apparaat die mooi in een hoekje weggestopt kan worden, met goede zuigkracht. erg handig dat er standaard twee accu's bij geleverd worden. Bijgeleverde borstel is iets te log, waardoor je niet goed bij de kleine hoekjes komt.

Pluspunten

• compact
  • stil

Minpunten

• borstel is iets te log

Kuypertje 02-07-2020

Mooi en handig design

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Super handige stofzuiger zonder snoer en zak. Mooi design en handig in gebruik. Compleet set gekocht met 2 accu's, standaard met lader, losse snel lader en borstel / mondstuk accessoires.

• Handig design
  • Handige mondstukken voor bijvoorbeeld auto
  • Hoge zuigkracht

Minpunten

• iets aan de zware kant

Erica 02-07-2020

praktisch en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Deze Bosch steelstofzuiger aangeschaft na maanden twijfelen. Zou deze net zo krachtig zijn als mijn 'normale' stofzuiger? Ja zeker wel!! Ik ben aangenaam verrast over de zuigkracht van dit model. Daarbij is het apparaat ook nog eens zeer veelzijdig door de meegeleverde accessoires. Deze zijn praktisch en kwalitatief zeer goed. De aanwezigheid van een tweede accu zorgt ervoor dat ik het huis volledig kan stofzuigen en tussendoor eenvoudig de 'kruimeldief' pak voor het kleine schoonmaakwerk.

Pluspunten

• krachtig
  • aanwezigheid tweede accu
  • meegeleverde accessoires

Minpunten

• iets aan de zware kant

lazuri 02-07-2020

super degelijk stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Eerst natuurlijk in de winkel met vergelijkbare artikelen vergeleken. De Bosch steelstofzuiger is in mijn ogen zeker de beste in zijn soort. Je voelt direct dat je een degelijk apparaat in handen hebt. stevig, mooie uitstraling en zeker qua prestatie een top product.

Bokma 30-06-2020

Prachtig Design, met verassende krachtige werking.

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Mijn keuze voor deze stofzuiger heb ik gemaakt omdat ik weinig ruimte wil ´verspillen´ aan ruimte voor een stofzuiger. Dit is de perfecte oplossing, de bijgeleverde beugel monteer je gemakkelijk aan de muur waardoor de stofzuiger weinig ruimte inneemt. Verder zijn de prestaties boven verwachting, en heb je zeer goede zuigkracht. En in een handomdraai heb je een compacte kruimeldief. Dit allemaal met de extra geleverde accu zorgt ervoor dat je nooit zonder stroom zit, en maakt dit de perfecte snoerloze steel stofzuiger.

Pluspunten

• Mooi strak wit design
  • Krachtig met extra boost functie
  • Makkelijk opbergsysteem

Minpunten

• Onderdelen wisselen gaat stroef