Bosch BBS812AM

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Ronald 27-07-2020

Fijne stofzuiger. minder lawaai dan een gewone

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Fijne stille stofzuiger met voldoende accessoires. In ons geval zie ik dat de kinderen de stopfzuiger wat vaker ter hand nemen.
Waarschijnlijk omdat het iets handzamer is dan een conventionele stofzuiger met een snoer en slang die altijd de verkeerde kant op gaat of in de weg staat en op zijn kop eindigt. Zuigresultaat is denk ik wel minder dan een conventionele stofzuiger maar valt zeker niet tegen. de draaiende borstel in de zuigmond is makkelijk te verwijderen om hem schoon te maken. bij ons zijn er drie met lange haren dus die moet regelmatig schoongemaakt worden.
Het reservoir is redelijk snel vol, wat begrijpelijk is omdat het anders een lomp ding zou worden.
Made in China wat prima is maar had graag made in Germany / Europe gezien

18v accu van blauw (pro) bosch gereedschap is niet compatibel!

Pluspunten

• redelijk stil
  • handzaam
  • batterijduur is ruim voldoende

Minpunten

• Accu past niet op blauw 18v gereedschap

Willem 26-07-2020

Handzame stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Bijzonder handzaam omdat er geen snoer aan zit. Handig is ook dat alle hulpstukken op de muurbevestiging vastgezet kunnen worden. Bovendien is de motor, ten opzicht van een conventionele stofzuiger, heel erg stil. Prima apparaat!!

Pluspunten

• Stillke motor
  • Hulpstukken op muurbevestiging
  • Handzaam zonder snoer
  • 2e accu met aparte oplader

Aimar 26-07-2020

Krachtig & handig

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Presteert boven verwachting, heeft een fijne besturing een makkelijk leeg te maken. De dubbele accu zorgt ervoor dat je kunt blijven continueren.

Pluspunten

• Besturing
  • Krachtig

Minpunten

• Na ieder gebruik legen en schoonmaken.

Antoi 25-07-2020

likt goed te werken

lijkt goed te werken
Heb reeds 4 verschillende stofzuigers op accu gekocht en deze gekochr omdat de batterij te verwisselen is
de eerdere werkten goed totdat de batterij op was

Pluspunten

• snellader met extra batterij
  • ondanks andere berichten toch relatief stil

Minpunten

• prijs

Rachel 21-07-2020

Had eerst een dyson, deze is echt fijner

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Een super stofzuiger. Had eerst een dyson. Deze maakt een minder hard geluid. En met 2 accu’s is hij echt perfect.
Goede opzet stukken. Ik ben echt helemaal blij. :)

Pluspunten

• 2 accu’s
  • Stil
  • Mooi
  • Flexibel

xafax1975 16-07-2020

Handig, snel en flexibel

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Lang getwijfeld omdat er her en der wordt gezegd dat de zuigkracht tegenvalt, toch gekocht. Dat hadden we veel eerder moeten doen. Geen gedoe meer met stekkers, snoeren en stofzuigerzakken, lekker flexibel en snel stofzuigen. De bosch is licht, handig en wendbaar. Maar bovenal valt de zuigkracht niet alleen mee, maar hij is gewoon zeer goed te noemen.
Ik kan deze machine bij iedereen van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Felxibiliteit
  • Gewicht
  • zuigkracht
  • hulpstukken
  • universele bosch accu's

Minpunten

• 1 acuu op volle zuigkracht is na 7 minuten leeg.

valentijn 14-07-2020

goede steel zuiger

goede prijs kwaliteit verhouden
fijn tot je de accu kan omwisselen naar andere apparaten van bosch
komt goed uit

Chantal 11-07-2020

Een echt aanrader voor iedereen

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Ik had dit veel eerder moeten doen. Na veel research uiteindelijk toch voor een dure luxe variant gekozen en geen moment spijt van gehad. 1 accu is voldoende voor het hele huis (en trap met vloerbedekking) en er zit zelfs nog een 2e accu bij. Ik pak nu veel vaker de stofzuiger, m'n huis is nog nooit zo schoon geweest

Pluspunten

• Snelle acculader
  • Meerdere accu's
  • Krachtig
  • Behendig

Minpunten

• Handvat is zwaar goed opletten dat hij niet omvalt

Sjanie van Eijk 07-07-2020

Goede keuze

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Na lang wikken en wegen hebben we een steelstofzuiger gekocht. Onze oude stofzuiger deed het nog prima, maar we zijn blij dat we de knoop hebben doorgehakt. Het stofzuigen gaat ons veel makkelijker af! Geen gehannes meer met het snoer, het apparaat is veel lichter en maakt aanmerkelijk minder lawaai. Doordat de stofzuiger ook als kruimeldief gebruikt kan worden, pakken we hem nog sneller.
Naast de stofzuiger kregen we de nodige hulpstukken en een oplader met 2 accu´s meegeleverd, In verhouding viel de prijs erg mee. Een meevaller was de actie: na 3 dagen kregen we 70 Euro teruggestort op onze rekening!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • licht
  • minder lawaai
  • geen snoer
  • prima prijs - kwaliteit verhouding

Minpunten

• schoonmaken filter moet je even leren

chris 06-07-2020

mooi handzaam apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Handig apparaat die mooi in een hoekje weggestopt kan worden, met goede zuigkracht. erg handig dat er standaard twee accu's bij geleverd worden. Bijgeleverde borstel is iets te log, waardoor je niet goed bij de kleine hoekjes komt.

Pluspunten

• compact
  • stil

Minpunten

• borstel is iets te log

Kuypertje 02-07-2020

Mooi en handig design

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Super handige stofzuiger zonder snoer en zak. Mooi design en handig in gebruik. Compleet set gekocht met 2 accu's, standaard met lader, losse snel lader en borstel / mondstuk accessoires.

• Handig design
  • Handige mondstukken voor bijvoorbeeld auto
  • Hoge zuigkracht

Minpunten

• iets aan de zware kant

Erica 02-07-2020

praktisch en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Deze Bosch steelstofzuiger aangeschaft na maanden twijfelen. Zou deze net zo krachtig zijn als mijn 'normale' stofzuiger? Ja zeker wel!! Ik ben aangenaam verrast over de zuigkracht van dit model. Daarbij is het apparaat ook nog eens zeer veelzijdig door de meegeleverde accessoires. Deze zijn praktisch en kwalitatief zeer goed. De aanwezigheid van een tweede accu zorgt ervoor dat ik het huis volledig kan stofzuigen en tussendoor eenvoudig de 'kruimeldief' pak voor het kleine schoonmaakwerk.

Pluspunten

• krachtig
  • aanwezigheid tweede accu
  • meegeleverde accessoires

Minpunten

• iets aan de zware kant

lazuri 02-07-2020

super degelijk stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Eerst natuurlijk in de winkel met vergelijkbare artikelen vergeleken. De Bosch steelstofzuiger is in mijn ogen zeker de beste in zijn soort. Je voelt direct dat je een degelijk apparaat in handen hebt. stevig, mooie uitstraling en zeker qua prestatie een top product.

Bokma 30-06-2020

Prachtig Design, met verassende krachtige werking.

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Mijn keuze voor deze stofzuiger heb ik gemaakt omdat ik weinig ruimte wil ´verspillen´ aan ruimte voor een stofzuiger. Dit is de perfecte oplossing, de bijgeleverde beugel monteer je gemakkelijk aan de muur waardoor de stofzuiger weinig ruimte inneemt. Verder zijn de prestaties boven verwachting, en heb je zeer goede zuigkracht. En in een handomdraai heb je een compacte kruimeldief. Dit allemaal met de extra geleverde accu zorgt ervoor dat je nooit zonder stroom zit, en maakt dit de perfecte snoerloze steel stofzuiger.

Pluspunten

• Mooi strak wit design
  • Krachtig met extra boost functie
  • Makkelijk opbergsysteem

Minpunten

• Onderdelen wisselen gaat stroef

Ronald 29-06-2020

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Recent aangeschaft. Zeer compleet apparaat. Standaard oplader maar ook een snellader met tweede batterij erbij.
Voldoende hulpstukken meegeleverd.
Apparaat rolt en zuigt zeer goed over gladde oppervlakken (laminaat, parket, steen). Ik heb geen vloerbedekking dus dat heb ik niet kunnen checken.
Ik kan vluchtig heel mijn huis stofzuigen met 1 batterij. Ook deels op de turbo stand. Filter loopt goed vol met vuil en is makkelijk te legen.
Het is even wennen aan het gewicht en het soepel rijden van de steel zuigmond (die een electrisch aangedreven borstel heeft) maar het gebrek aan een snoer vergoed heel veel.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Veel onderdelen
  • Makkelijke standaard oplaad station.

Minpunten

• Snellaadstation kan niet wandgemonteerd worden

René 29-06-2020

Krachtige stofzuiger, zuigt prima, lange accu duur

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

De stofzuiger is goed hanteerbaar, licht in gebruik en flexibel. Tijdens het stof zuigen heb je geen last van een (te kort) snoer en Je kunt de moeilijk bereikbare plekken prima bereiken. De stofzuiger houdt het gemakkelijk 49 minuten vol op 1 accu, 2e accu kan apart worden opgeladen met de meegeleverde snellader, ideaal als je meer tijd nodig hebt of andere Bosch apparatuur met eenzelfde accu.

Pluspunten

• Stil, ook in turbo modus
  • Prima zuigkracht
  • Lange accu duur
  • Flexibel in gebruik
  • Niet te zwaar

Laurent 27-06-2020

Handig en +1 voor de verwisselbare batterijen

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Fantastisch systeem dit. Heel blij met de veelzijdigheid van het accusysteem. Bouwkwaliteit is degelijk en grote hoeveelheid van nuttige accessoires bij deze variant. Nu een goede deal met prijsdaling en cashback actie.

Pluspunten

• Verwisselbare accu
  • Veel opzetstukken
  • Snellaadstation inbegrepen
  • Universeel accusysteem
  • Redelijk stil

Minpunten

• Redelijk zwaar

RvW 27-06-2020

Draadloze handstozuiger BBS812AM

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Geweldige stofzuiger. Kan overal komen omdat er geen snoer meer nodig is. Ideaal met 2 accu's zodat je gewoon door kan gaan. Kortom een top product.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Verwisselb. accu, ook geschikt voor tuingereedsch.

Michaela Iakova 23-06-2020

Bosch Unlimited Serie 8

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

The product works very good, it is easy to use, especially with the two batteries that are included with the purchase. Compared to other models on the market, the Bosch is better because 1. it has two batteries which makes cleaning easier and you do not have to worry that you would not finish your cleaning of the house ; 2. the button has to be pushed to work - compared to other brands on the market where you have to continuously hold the button in order for the vacuum cleaner to work; 3. it is very easy to clean with a special adjustment included in the filter that help you remove all the dust - so there is no need to wash it and wait for it to dry.
I will highly recommend this product compared to the other brands on the market because of its quality and affordable price .

Pluspunten

• easy to clean filter
  • 2 batteries
  • button that has to be pushed to start
  • light weight
  • clear design

Gos 17-06-2020

Dit is een superhandige steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Ik heb deze Bosch steelstofzuiger net een dag en vraag me af waarom ik er niet één al veel eerder kocht. Een draadloze stofzuiger + kruimeldief in één en ook nog eens voorzien van veel superhandige hulpstukken. Alles klikt en sluit mooi aan . Alleen al de wandhouder waar de hulpstukken aanklikken en de stofzuiger in opgeladen wordt is slim en goed overdacht. Bovendien allemaal mooi design. En echt enorm ruimte besparend vergeleken bij mijn oude stofzuiger + aparte kruimeldief . Ik heb dit type gekozen omdat er veel hulpstukken bij zitten. Dan heb je automatisch ook een extra accu en snellader erbij. Weet niet of ik die echt nodig ga hebben maar kan zeker een rol spelen bij aanschaf andere apparaten waar dit type accu's oppassen en dan kan de snellader zeker van pas komen

Pluspunten

• Draadloos
  • Stofzuiger en kruimeldief in één
  • Handige hulpstukken
  • Zeer compact op te bergen
  • Mooi design en goed overdacht apparaat

Minpunten

• Nog niets tegen gekomen

jan 09-06-2020

Degelijk apparaat wat gelijk goed en vertrouwd werkte

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Apparaat uit de doos gehaald en voelde gelijk goed, Lekker degelijk wat ik van Bosch gewend ben. na het opladen van de accu's gaan testen en het valt me op hoe zacht het lawaai is wat de stofzuiger maakt op de normale stand. Je kan rustig een gesprek voeren mocht je dat willen. door de meedraaiende borstel zuigt hij al het vuil goed op. ik ben erg tevreden over het apparaat en kan hem iedereen aan bevelen.

Pluspunten

• licht
  • stil
  • degelijk
  • makkelijk om accessoires te wisselen

Minpunten

• had ik eerder moeten kopen

Cornelis 09-06-2020

Prettig in het gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Zeer complete en compacte alles kunner op het gebied van stofzuigen. accu makkelijk te plaatsen , fijn dat er twee bij de set aanwezig zijn. goede zuigkracht en multifunctioneel

Selk 29-05-2020

Maakt weinig geluid zuigd alle kleine deeltjes

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Ik heb het mooi steelstofzuiger gevonden omdat mooi bij keuken pas doe gewoon ze werk wat het moet doen.

Pluspunten

• Goed zuigkracht

Minpunten

• Steel mag wat langer

Lorenz 25-05-2020

Mooie accessoires, snellader maakt zijn naam waar

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Deze snoerloze stofzuiger heeft een slimme opbergmanier voor de accessoires, heeft ook een zeer wendbare zuigbuis. Snellader is ook echt snel maar de ven hierin maakt idd geluid, maar vind ik absoluut niet storend. De lange smalle zuigmond (accessoire) is ideaal voor tussen de bankkussens of tussen de stoelen in de auto. Dit is een topapparaat!

Pluspunten

• 2 accu's van 3ampere per stuk
  • Wendbare zuigbuis
  • Accessoires klikken slim op de motorunit

Hoekipa 23-05-2020

In handomdraai van steelstofzuiger naar kruimeldief

Geschreven voor: Bosch BBS812AM

Deze snoerloze steelstofzuiger kan je in een handomdraai als kruimeldief gebruiken. Deze stofzuiger kan je hierdoor ook ideaal gebruiken om je auto van binnen te zuigen. Er zijn veel extra hulpstukken.

Pluspunten

• handzaam
  • lichtgewicht
  • veel hulpstukken
  • extra accu
  • geluid

Minpunten

• zuigkracht had iets krachtiger gekund