Bosch BCS81EXC wit - Reviews

Soort
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS81EXC wit op Kieskeurig.nl.

K. Meuwissen. 14-01-2021

Snoer en zak loze stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

Mooi design, zuigt goed, maakt weinig lawaai. Ik twijfelde voor de aankoop nog over de kwaliteit, echter het apparaat is en voelt ook stabiel aan. Ligt lekker in de hand tijdens het zuigen.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Zuigt goed

Minpunten

• Korte zuigtijd in turbostand
  • Het goed reinigen vergt enige tijd.

Dinie Pijpe-van Veen 02-02-2021

Bosch steelstofzuiger BCS 81EXC fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

Wat een gemak zo’n snoerloze stofzuiger en daarnaast ook vrij stil en niet zwaar. Ook nu moeiteloos onder kasten en tv meubel te zuigen. Groot voordeel is dat hij ook als kruimeldief te gebruiken is en tevens probleemloos plaatsing van hulpstukken. Ik ben enorm tevreden en heb hem al geprezen bij familie en vrienden.

Veld 01-02-2021

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

Het maakt nog wel redelijk wat geluid maar is stiller dan mijn vorige stofzuiger met snoer en zak.
De stofzuiger is makkelijk te pakken en je maakt hem ook makkelijk schoon/leeg. Naar mijn idee zou het nog geluid zachter kunnen maar overall is het een prima aankoop geweest.

Pluspunten

• Zuigt uitstekend
  • hulpstukken zijn erg handig
  • Accu werkt prima en lang genoeg

Meuwke 31-01-2021

Accuzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design met goede zuigkracht, ligt goed in de hand.

Kees 31-01-2021

Geweldige accuzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig zuiger ook om de auto te zuigen, is erg rustig en zuigt goed.

Meuwke 31-01-2021

Design draadloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design met voldoende zuigkracht. Het is even wennen als je een normale zuiger gewend bent, anderzijds geen kabenls en geen zuiger die je overal achte je heen zit te slepen.

Umit 27-01-2021

Nog een keer!!!

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben sinds 2 weken deze stofzuiger,We hebben besloten 2e aparaat kopen voor onze vakantiehuis. Zeer handig en krachtig. Leuke kado voormijn echtpaar

Meuwke 26-01-2021

Mooi dessign

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

Mooie vormgeving, rustig, zuigt goed, in turbo stand gaat de accu niet lang mee. Nu met een speciale actie een extra accu of 50 euro .

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • rustig
  • mooie vormgeving
  • zuigt goed

Jvds 24-01-2021

Goede steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat hij moet doen, zuigt goed, accu gaat langer mee

Juan 17-01-2021

Mooie en degelijke draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

Een echte mooie EN oerdegelijke stofzuiger. Wij hebben ook een Dyson maar die is toch een stuk minder wat betreft robuustheid (materiaal gebruik) en vermogen. De Dyson is meer plastic en de Bosch heeft zelfs ijzeren buizen. Is ook gelijk een complete set met alle hulpstukken die ik nodig heb.
Gebruik hem veel voor het stofzuigen van hondenharen uit onze vloerbedekking. Wij hebben een chow-chow en die geeft nog veel haren :).
Nog een groot voordeel is het kunnen gebruiken van een losse accu waardoor je als je er 2 hebt dat je dan niet zonder stroom komt te staan als je natuurlijk de 2de accu opgeladen hebt liggen.

Pluspunten

• robuust door stevige materialen
  • accu vermogen
  • compleet met alle hulpstukken
  • losse accu dus met 2 accu's nooit zonder stroom
  • hij ziet er mooi uit en netjes afgewerkt

Dennis 13-01-2021

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne stofzuiger, erg stil in gebruik en de accu duur valt me niet tegen. Kan het hele huis stofzuigen op 1 accu, Zelfs voor hondenharen is deze goed te gebruiken.

Martin 13-01-2021

Waanzinnig

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige stofzuiger.
Wil nooit een andere meer....
Vloerbedekking , laminaat of pvc het maakt de stofzuiger niks uit want hij zuigt alles perfect schoon. Nu met extra accu en snellaadstation actie helemaal top.

Ivo 13-01-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

Je herkent het vast, het draad van je stofzuiger wil niet goed oprollen, de veer is zwak geworden. Steeds een ander stopcontact zoeken en als je naar de bovenverdieping 'moet', moet je dat zware ding met je meezeulen. Ook wij hadden deze 'problemen'.
Maar nu we een aantal weken de steelstofzuiger van Bosch gebruiken willen we eigenlijk niet anders, dit hadden we eerder moeten doen. Geen gezeur meer met snoer, je pakt m sneller om even de iets op te zuigen en hij maakt relatief weinig geluid. Daarnaast hangt de stofzuiger in de kast en neemt voor ons minder ruimte in beslag. De accuduur is voor ons huis prima, zeker op de normale stand. Ook de auto is makkelijk schoon te zuigen, want je transformeert m zo tot een kruimeldief. Daarnaast kan ik de accu uitwisselen met de schroefboormachine van Bosch, ideaal! Al met al is dit een Topapparaat, kan het alleen maar aanraden.

Pluspunten

• draadloos
  • accuduur
  • licht van gewicht
  • zuigt goed

Wilfred 11-01-2021

Goed apparaat met een maar

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger wordt door ons als een goed en krachtig genoeg apparaat beoordeeld waarbij ook de duur van de batterij voldoet.
Wat echt achterblijft is de koppeling van het apparaat in de houder met de stroom adapter. Dit lijkt ons een te fragiele koppeling en zal waarschijnlijk de achilleshiel van het apparaat zijn. Noot die ik wel wil maken is dat we het apparaat nu ongeveer 2/3 weken gebruiken . Alles functioneert netjes

KOOS 06-01-2021

Handige snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de stofzuiger een week en willen hem niet meer missen je kunt er overal mee bijkomen en hij maar niet zoveel lawaai als onze oude stofzuiger dus wat ons betreft een aanrader

Anoniem 04-01-2021

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

Fantastische machine. Gebruiksgemak excellent, ook de zuigkracht en accuduur voldoet ruimschoots aan de gestelde verwachting!
Het stofopvang reservoir had groter gemogen maar isniet onoverkomelijk. Resumerend, aanrader!

Stefan 03-01-2021

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

Na een tijdje te hebben georiënteerd hebben we deze Bosch gekocht.
Het is de eerste steelstofzuiger die we hebben.
Gewicht, geluid en zuigkracht zijn zeer goed.
Bevalt boven verwachting!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Veel mondstukken
  • Vrij weinig geluid

Minpunten

• Opladen duurt lang
  • Geen goede indicatie van accupercentage

K.J. 20-12-2020

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

Deze stofzuiger heeft een prima zuigkracht en is heerlijk stil t.o.v. concurrenten. Uitvoering voelt heel degelijk aan en is toch niet te zwaar.

Pluspunten

• Gewicht
  • Accuduur
  • Zuigkracht

M 15-12-2020

Bose unlimited 8 serie

Top apparaat!
Geen gedoe meer met een stekker
Zuigkracht is top en super flexibel in de hand.
Mooi design en licht in de hand

Marjon 11-12-2020

Erg makkelijk zonder snoer.

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds 2 weken in bezit, ben er blij mee, makkelijk overal bij zonder snoer. Wel jammer dat hij niet blijft staan als je hem even neer wilt zetten. En voor mensen met zere handen (artrose ed) lastig om te wisselen van onderdeel. Indrukken gaat erg zwaar