Bosch BCS81EXC - Reviews

Accu/Batterij oplaadtijd
5,0 uur
Hoogte
127,70 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS81EXC op Kieskeurig.nl.

Jan van den Broeke 30-11-2019

Snoerloze accu stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC

Omdat wij het gedoe met een snoer vervelend vinden gekozen voor de snoerloze steelstofzuiger van bosch BCS81EXC.
Het is een echte stofzuiger met een fikse zuigkracht die ook nog als kruimeldief te gebruiken is In combinatie met de mee geleverde hulpstukken het gewicht valt reuze mee zo ook het geluid.
De accuduur is ruim voldoende voor het hele huis stofvrij te maken.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Weinig geluid
  • Goede accuduur
  • Accu is toepasbaar in mijn boormachine

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Mandy 28-11-2019

Fijn apparaat, heel handig in gebruik!

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC

Veel accessoires en licht in gebruik maken dit apparaat echt een aanvulling in huis. Even snel wat kruimels opzuigen of de traptreden alles is zo gedaan!
Geluid valt mee en feit dat er geen snoer in t stopcontact hoeft scheelt een gedoe. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

C en N 27-11-2019

Superstofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC

Geweldig apparaat, ziet er prachtig uit en is heel fijn in het gebruik. Geen gezeul met een logge stofzuiger, maar -hup- even pakken, ook voor kleine klusjes. De trap stofzuigen is niet langer een hel, maar een makkie.
De zuigkracht is niet heel sterk, maar goed genoeg, en de roterende borstel maakt alles goed.
Weinig lawaai, vergeleken bij een gewone stofzuiger.
Minder geschikt voor een groot huis, ideaal voor een appartement (of als extra stofzuiger), ook doordat hij weinig ruimte inneemt en handig op te bergen/hangen is.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Weinig lawaai
  • Mooi
  • Makkelijk op te bergen

GG 24-11-2019

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS81EXC

Mooi en handige draadloze stofzuiger van Bosch. Zuigt krachtig, is heel wendbaar en licht in gewicht. De handige hulpstukken zijn makkelijk op te bergen. Je hangt ze gewoon aan de houder van de stofzuiger. Al met al een fijne stofzuiger die zijn geld waard is.

Pluspunten

• Zuigt krachtig
  • Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken