Philips SpeedPro Max XC7043/01 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SpeedPro Max XC7043/01 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Jannie 28-05-2023

Heel matig.

Matige zuigkracht, accu snel leeg. Accu na 3 jaar al stuk. Heb nu een ander merk en merk duidelijk verschil in zuigkracht en accuduur. Geen aanrader.

Review: 07-02-23
Zoals ook in andere review te lezen is ook mijn accu na 3 jaar stuk. Inderdaad heel slechte/geen service van Philips. Terwijl een stofzuiger toch langer dan 3 jaar mee dient te gaan. Voor mij dus nooit Philips meer. Zuigkracht van deze stofzuiger is matig. Alles van formaat kattegrit "duwt" hij vooruit. Moet je echt de zuigmond bovenop zetten om dat op te kunnen zuigen. Wel redelijk licht in gebruik. Alleen ervaring met parketvloer dus ik denk dat op vloerbedekking de zuigkracht helemaal tegen valt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.

Minpunten

• Heel matige zuigkracht
  • Accuduur.
  • Accu snel stuk.
  • Heel slechte service van Philips

Eddy wiersema 26-04-2022

Accu niet vervangbaar

Deze steelstofzuiger beviel prima maar na drie jaar begaf de accu het met foutcode SE. Hoewel op de motor langer garantie wordt gegeven is de accu blijkbaar niet te vervangen en volgt een omruilvoorstel van Philips. Zeer teleurstellend dat feitelijk een dergelijk apparaat dus maar drie jaar meegaat. Het omruilvoorstel houdt overigens in dat je tegen winkelprijs een nieuwe kunt kopen maar dan geen vernietigingskosten en onderzoekskosten hoeft te betalen. Al met al zeer teleurstellend deze service.

Pluspunten

• Zuigt prima
  • Verlichting op zuigmond

Minpunten

• Geluid
  • Accu gaat circa 3 jaar mee en is niet vervangbaar

De harige toller 03-04-2022

Ongeschikt voor huisdieren

Het lager van de roterende borstel zit muurvast door hondenharen. Dit is met huisdieren niet te voorkomen en ook niet schoon te maken. Dus dat wordt weer een vervangende borstel kopen of gewoon einde oefening en dit topmodel steelstofzuiger afgeven bij de milieustraat

Pluspunten

• Gemak

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Paul 30-09-2021

Niet voor hondenharen

Heb je een hond, koop Philips Steelstofzuiger (XC7043/01) niet, de borstel draait al na 3 mnd niet meer door vastzittende haren. Geen beweging in te krijgen. Slecht, dus nieuwe kopen. Slecht voor steelstofzuiger uit “top”-segment. Hondenharen kun je niet uit aandrijving houden……

Minpunten

• De borstel loopt vast na enkele maanden gebruik

doglovers73 17-01-2020

een must in het huishouden met huisdieren

ik heb wel al een review geschreven over deze stofzuiger maar ik wil nog eens benadrukken hoe content we er over zijn . met onze honen ligt er veel haar op de vloer wanneer je stofzuigt wordt dit nog eens benadrukt hoe veel haar er ligt door de led verlichting je zou denken het is allemaal weg maar niets is minder waar als wordt perfect opgezogen.
Zelf de aarde dat mijn honden mee brengen naar binnen wordt perfect opgezogen ook al is het dan al fijn stof

Mijn poets vrouw is er ook van overtuigd deze voormiddag vroeg ik haar mening en ze zei dat het een hele verbetering is dan met mijn slede stofzuiger om het tapijt het stofzuigen moet mijn poets vrouw eerst het honden haar met een trekker van het tapijt kunnen krijgen mijn slede stofzuiger neemt niet alles mee Met deze steel stofzuiger moet ze dit niet meer doen ze kan direct het tapijt stofzuigen en alles is weg zonder probleem . Het is nog zoveel leuker om te stofzuigen op deze manier dat wil ik met deze review nog eens benadrukken

Pluspunten

• krachtige en stille motor
  • goede led verlichting
  • minuten display goed afleesbaar
  • gebruik na opladen perfect
  • perfect voor huisdieren zoals honden , katten

Snoekie72 12-11-2019

Krachtig, wendbaar

Voldoet aan alle specificaties. Makkelijk in gebruik. Heel wendbaar. Krachtige motor en goede zuigkracht. Zelfs in de laagste stand zuigt hij bijna alles op. In de hoogste stand kan ik de beneden en bovenverdieping zuigen voordat hij leeg is. Alleen een beetje zwaar als je hem omhoog moet houden voor spinnenwebben te verwijderen in de hoeken van plafond.

Pluspunten

• Krachtig
  • je ziet alles door licht in zuigmond
  • geen geklungel met kabels

Minpunten

• zwaar bij optillen