Miele S 2111 grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S 2111 grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

consumcriticus 16-02-2014
Geschreven voor: Miele S 2111 grijs, rood

Heb bovenop de 2 jaar garantie, 5 jaar garantie genomen via aankoop van de "sorglos box"met reserve zakken. Maar wat blijkt, de zuigmond en slangen zijn uitgesloten van garantie, en juist bij de zuigmond is na anderhalf jaar de rubber strip aan de onderkant afgebroken, waardoor nu het hardplastic over de grond sleept. Motor start wel mooi rustig op waardoor er geen stoppen overbelast worden. Opzet stuk met extra zuigmonden had ik liever ingebouwd gehad, en ook is niet de zuigbuis inschuifbaar waardoor die nogal onhandig uit elkaar getrokken moet worden en op een soort van tussenstukje moet worden geprikt.

Officiele reactie van Miele 18-02-2014

Vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met uw Miele sledestofzuiger, type S 2111. Als u nog geen contact heeft gehad met Miele Nederland, wilt u dan zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens in een e-mail te sturen naar webcare@miele.nl dan kunnen wij samen met u, kijken of wij tot een oplossing kunnen komen.

Miele Nederland Webcare

ellyd 03-06-2012
Geschreven voor: Miele S 2111 wit

Heb deze miele een paar dagen in bezit, heeft een hoge stang zodat je rechtop kunt blijven zuigen, maakt minder herrie dan mijn vorige zuiger, mooi kleur rood (eigenlijk van geen belang)
Heb deze gekocht na veel goeds over Miele te hebben gelezen op Kieskeurig via Bol.com met een extra aanbieding voor €126.95 met verzenden incluis
Tot nu toe zeer tevreden.