AEG QX9-1-40GG - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-40GG op Kieskeurig.nl.

BirMarF 27-08-2021

Waarom altijd gemaakt voor mannenhanden?

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

De stofzuiger zuigt enorm goed en is verbazend wendbaar. Minpunt is dat ik het stofreservoir er bijna niet uitkrijg. Als mijn handen groter waren, dan was het vast makkelijker. Verder is het apparaat een aanrader

Jonvis 17-08-2021

Nooit meer zonder!

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Voor de prijs van een onhandige kwalitatief goede stofzuiger met slang en snoer heb je ik nu op twee etages deze AEG! Wat een gemak!

Naomi 23-05-2021

Slechte zuigkracht

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Stof pakt ie prima, maar dat is dan ook alles.
Als je m optilt bij een drempel oid valt alle vuil er weer uit.
Echt spijt van helaas

Chris 14-05-2021

Een steel die je snel pakt

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

We hebben een relatief klein appartement. Deze kunnen wij zonder problemen helemaal stofzuigen op de krachtigste stand voordat de accu op is. Doordat deze bij ons altijd voor het grijpen staat, is ons huis nooit zo opgeruimd geweest. Zeker met een parkiet erg handig.

Één knop voor het veranderen van de snelheid/kracht vind ik zelf onhandig. Een indicatie van welke stand is ook gewenst.

Verder een fijne stofzuiger met een zeer beweegbare kop.

Lo 10-04-2021

Blij schoonmaken

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Net binnen, maar voor ons voldoende om in 1 keer het huis door te gaan. Ideaal om er even bij te pakken met kruimels of een hond!

Anoniem 29-01-2021

Huishoudwonder

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

De steelstofzuiger van. AEG is echt een huishoudwonder, altijd bij de hand als er iets gemorst is, snel dan even de stofzuiger erover en klaar is kees.
Ik ben er zeer tevreden over!!

Ronald 23-12-2020

Werkt prima

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Mooi apparaat, zuigt goed. Zuigt ook hondenharen goed uitstekend op. De brush clean functie werkt hierbij redelijk: de hele lange haren worden helaas niet stuk gesneden. Accu capaciteit is ook voldoende. Stuk prettiger en stiller in gebruik dan de Dyson die we hiervoor hadden. Parkeerstand ook superhandig

Francesca 22-12-2020

Zuig goed en is makkelijk in Gebruik

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Ik ben blij met mijn nieuwe steelstofzuiger van AEG. De stofzuiger doet goed zijn werk en is vrij licht en makkelijk in gebruik. Enige min punt is dat de batterij raak snel op, na ongeveer 15 -20 minuten.

Wim 27-11-2020

Stijlvolle kwaliteit

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Deze steelstofzuiger heeft een zeer stijlvol design en zoals van aeg verwacht mag worden is de kwaliteit uitstekend en de gebruiksvriendelijkheid uitmuntend.

Andrew 08-10-2020

Boven verwachting

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Ik heb best wel even getwijfeld of een steelstofzuiger in deze prijsklasse wel een goed investering zou zijn. Maar ik ben om. Als nieuwe bezems schoonvegen, dan geldt dat zeker voor de AEG QX9-1-40GG. Uit de doos meteen in gebruik genomen. En ik was aangenaam verrast. Hij laat niks liggen. Zelfs om lastige hoekjes, zoals tafelpoten, doet dit apparaat driftig zijn werk. Alle accessoires die erbij zitten spreken voor zich en laten zich moeiteloos plaatsen. Ook het legen van het stofreservoir kost nauwelijks moeite. De accuduur is voor mij voldoende om in één keer de hele benedenverdieping te doen op de middelste stand. Je moet dus misschien je huishoudelijke klusjes iets anders plannen. De kruimeldief ligt lekker in de hand en met het opzet borsteltje heb je een uitstekend stuk gereedschap voor de plinten en de bovenkant van schilderijen. Door zijn mooie design is het geen sta-in-de-weg. Dat hij rechtop blijft staan als je even iets anders moet doen zie ik als een groot voordeel. De behuizing oogt en voelt zeer degelijk. Ik heb niet het idee dat er dingen kunnen afbreken vanwege beperkte kwaliteit. Kort en goed: ik heb me laten overtuigen door dit doordachte en prettig werkende apparaat.

Stefan 03-07-2020

De handige hulp in huis

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Na een tijdje de stofzuiger te hebben gebuikt moet ik zeggen dat hij mij heel goed bevalt. Lichtgewicht en met voldoende zuigkracht om de dagelijkse stof en vuil op te zuigen. Kan je ergens niet bij dan haal je gemakkelijk de kruimeldief er van af. Deze heeft trouwens verlengstukje en een borsteltje. Het bijgeleverde vloerstandaard is echt perfect. Makkelijk overal neerzetten en de stofzuiger staat er erg stabiel in.

Echt een aanrader voor het dagelijkse stofzuigwerk!!!

degraafjes 25-06-2020

fijne wendbare steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Na jaren een "gewone" stofzuiger gebruikt te hebben nu over gestapt naar een steelstofzuiger. Dat is een goede keuze geweest. dit is een mooie en zeer wendbare steelstofzuiger. De zuigkracht is variabel waardoor je hem op verschillende ondergronden goed te gebruiken is. Zelfs de katten haren gaan makkelijk uit het kleed. De uitneembare kruimelzuiger is erg handig voor oa de trap .
Wel jammer dat de opvangbak snel vol zit.
Het opladen via de vloerlaadstation werkt erg handig en neemt weinig ruimte in.

Anoniem 24-06-2020

Je huis kattenhaarvrij in een handomdraai

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Fijne stofzuiger met een perfecte zuigkracht en een fijne optie om de lange haren te vermalen. Het is fijn dat je oren geen pijn doen van het geluid. Ik kan zelfs blijven praten met mijn huisgenoten. Doordat je hem snel en makkelijk erbij pakt, wordt de drempel om even bij te zuigen heel laag. Met een kat is daar heel fijn. Hij zuigt erg goed. En hij misstaat ook nog eens niet! Heerlijk!