AEG QX9-1-40GG granite grey - Reviews

• Test panel 8,4 jun 2020
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-40GG granite grey op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chaima 26-10-2022

Geen goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Ben zeer teleurgesteld in de kwaliteit en zuigkracht van de stofzuiger. Zuigt alleen stof op kruimels blijven achter! Ik heb zo’n ontzettende spijt dat ik deze stofzuiger heb gekocht!

Ingrid 01-02-2022

Zuigmonster

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een kwalitatief zeer goede draadoze stofzuiger, makkelijk in gebruik, iedere dag even de kamer en keuken door. Perfect

BirMarF 27-08-2021

Waarom altijd gemaakt voor mannenhanden?

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

De stofzuiger zuigt enorm goed en is verbazend wendbaar. Minpunt is dat ik het stofreservoir er bijna niet uitkrijg. Als mijn handen groter waren, dan was het vast makkelijker. Verder is het apparaat een aanrader

Jonvis 17-08-2021

Nooit meer zonder!

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor de prijs van een onhandige kwalitatief goede stofzuiger met slang en snoer heb je ik nu op twee etages deze AEG! Wat een gemak!

Naomi 23-05-2021

Slechte zuigkracht

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Stof pakt ie prima, maar dat is dan ook alles.
Als je m optilt bij een drempel oid valt alle vuil er weer uit.
Echt spijt van helaas

Chris 14-05-2021

Een steel die je snel pakt

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

We hebben een relatief klein appartement. Deze kunnen wij zonder problemen helemaal stofzuigen op de krachtigste stand voordat de accu op is. Doordat deze bij ons altijd voor het grijpen staat, is ons huis nooit zo opgeruimd geweest. Zeker met een parkiet erg handig.

Één knop voor het veranderen van de snelheid/kracht vind ik zelf onhandig. Een indicatie van welke stand is ook gewenst.

Verder een fijne stofzuiger met een zeer beweegbare kop.

Lo 10-04-2021

Blij schoonmaken

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Net binnen, maar voor ons voldoende om in 1 keer het huis door te gaan. Ideaal om er even bij te pakken met kruimels of een hond!

Anoniem 29-01-2021

Huishoudwonder

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De steelstofzuiger van. AEG is echt een huishoudwonder, altijd bij de hand als er iets gemorst is, snel dan even de stofzuiger erover en klaar is kees.
Ik ben er zeer tevreden over!!

Ronald 23-12-2020

Werkt prima

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Mooi apparaat, zuigt goed. Zuigt ook hondenharen goed uitstekend op. De brush clean functie werkt hierbij redelijk: de hele lange haren worden helaas niet stuk gesneden. Accu capaciteit is ook voldoende. Stuk prettiger en stiller in gebruik dan de Dyson die we hiervoor hadden. Parkeerstand ook superhandig

Francesca 22-12-2020

Zuig goed en is makkelijk in Gebruik

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Ik ben blij met mijn nieuwe steelstofzuiger van AEG. De stofzuiger doet goed zijn werk en is vrij licht en makkelijk in gebruik. Enige min punt is dat de batterij raak snel op, na ongeveer 15 -20 minuten.

Wim 27-11-2020

Stijlvolle kwaliteit

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Deze steelstofzuiger heeft een zeer stijlvol design en zoals van aeg verwacht mag worden is de kwaliteit uitstekend en de gebruiksvriendelijkheid uitmuntend.

Aleyna 12-11-2020

2 in 1 steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Ik vind deze product super handig omdat ik gewoon snel over heel het huis ga met de steelstofzuiger en mijn huis er direct al stukken beter uitziet. Ik heb een peutertje en als hij koekjes eet op de bank dan kruimelt het tussen de banken en dan neem ik de steelstofzuiger zijn kruimeldief en zuig ik snel de kruimeltjes uit de bank. De steelstofzuiger is handig van greep alleen de aan knop is te dicht bij de handgreep en daardoor klik je snel Per ongeluk op de Aan en uit knop maar voor de rest is het super handig. Je kan hem in 3 zuigkrachten zetten. Bij de steelstofzuiger heb je van onder een knop waar je op klikt en dan snijd de steelstofzuiger de haartjes dIe vastzitten in de borstel eruit en zuigt ze direct op. Zeker een aanrader als je van een snel gekuist huis houd.

Pluspunten

• Licht
  • Handig
  • Snel
  • Gemakkelijk
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Steel

Els 09-11-2020

Testproduct

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Het is een gemakkelijk stofzuiger en licht in gebruik. De kruimeldief is een krachtig toestel. Wanneer je s’avonds de stofzuiger wilt gebruiken, dan branden er lichtjes op het zuigstuk en zie je de kruimels goed liggen. Laat snel op.

Pluspunten

• Krachtig kruimeldief

Michelien 24-10-2020

Voorzichtig tevreden

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Ik was heel tevreden toen ik hoorde dat ik dit product mocht testen. Ik was al even op zoek naar een snoerloze stofzuiger.
Positief:
- het 2 - 1 model komt heel handig van pas. Je bent aan het stofzuigen en kan de handstofzuiger er gewoon uithalen en bijv. iets op hoogte stofzuigen. Hij blijft uiteraard aan want de motor vd stofzuiger zit in de handstofzuiger
- het reservoir is relatief gemakkelijk te legen
- opladen gaat redelijk snel en handig op te volgen a.d.v.h. lichtindicatie
- lichtje aan de zuigmond komt van pas in donkere hoekjes
- reinigen van borstels is handig
- stofzuiger kan zonder hulp rechtstaan
- gebruiksduur is goed (kan volledige benedenverdieping v +/- 100m2 doen op hoogste stand)

Negatief:
- ik kan onder geen enkel meubel stofzuigen want de stofzuiger is te dik vanwege de locatie vd handstofzuiger
- de locatie van de aan- en uit-knop (hierdoor kan je hem soms afzetten tijdens het stofzuigen)
- is niet in hoogte verstelbaar
- reservoir is klein + Soms moet je wel wat extra kracht gebruiken om de filter eruit te halen. Dit kan soms wat stof verspreiden.
- hoogpolige kleine tapijten zijn moeilijk te stofzuigen

Kimmeke 23-10-2020

Top product voor jong en oud

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Bij het openen van dit product viel het mij meteen op dat deze zeer licht is. Dit vroeg van mijn kant wat aanpassingen. Doordat deze zo licht is kunnen ook mijn kinderen (10 en 8) er vlot mee overweg. Bij het stofzuigen glijdt dit toestel heel gemakkelijk over de tegelvloer. De aan-uit knop is wel gevoelig waardoor ik hem soms per ongeluk tijdens het stofzuigen uit doe. De uitneembare handstofzuiger is heel gemakkelijk in en uit de machine te halen. Voor één van de onderdelen is er een handig opbergvakje. Jammer genoeg niet voor beide hulpstukken die zijn meegeleverd. Hij is gemakkelijk leeg te maken. De handleiding die werd meegeleverd is wel erg minimaal en enkel in pictogrammen waardoor niet alles even snel duidelijk is. Maar al bij al ben ik best tevreden over dit product.

Pluspunten

• glijdt gemakkelijk over de vloer
  • licht toestel

Minpunten

• aan/uit knop gevoelig
  • minimale handleiding

Martine 24-10-2020

U zou de stofzuiger aanraden maar geeft ‘m een 4, dat is vrij laag. Klopt die 4 wel?

tsjoepke 23-10-2020

Getest !

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Een zeer goed en gebruiksvriendelijk toestel. De dubbele functie (stofzuiger- kruimeldief) is een troef en maakt dat je het toestel vaker gebruikt. Handig om het reservoir te legen . Het toestel is zeer wendbaar en kan gemakkelijk onder kasten, bed, ...gebruikt worden.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • gebruiksgemak

Minpunten

• positie aan/uitknop
  • klein reservoir

Merel 17-10-2020

Eindelijk

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Eindelijk van die zware klus af. Stofzuigen doe ik nu zonder morren en ik zweet er niet eens bij! Geen snoer waar ik over struikel, geen slang die tegen de witte muur schuurt, geen gevecht om stofzuigerzak te wisselen, geen gesjouw de trap op. Kortom een voordeel van deze moderne tijd waarin techniek ons mooi kan helpen het onontkoombare huishouden te doen!

Joke 09-10-2020

Heel oke!

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe stofzuiger. Wat ik er zo aangenaam aan vind is dat hij zo super wendbaar is, ik geraak ermee op plekken waar de andere stofzuigers totaal niet geraken. Dit geeft dat ons huis veel properder is dan het voordien was! Een ander fijn pluspunt is dat hij ook heel
Licht is in vergelijking met de sledestofzuiger die we vroeger hadden. Dit maakt dat ik er met een zere rug veel minder tegenop kijk om te stofzuigen, dus ook weer een properder huis en blije huisgenoten 😀 wat de kids er tof aan vinden zijn de leuke lichtjes. Dit is inderdaad ‘spacy’, maar ook toch wel heel praktisch, want zo kan je die donkere plekjes onder de zetels ook wel extra goed stofzuigen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Wendbaar

Andrew 08-10-2020

Boven verwachting

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Ik heb best wel even getwijfeld of een steelstofzuiger in deze prijsklasse wel een goed investering zou zijn. Maar ik ben om. Als nieuwe bezems schoonvegen, dan geldt dat zeker voor de AEG QX9-1-40GG. Uit de doos meteen in gebruik genomen. En ik was aangenaam verrast. Hij laat niks liggen. Zelfs om lastige hoekjes, zoals tafelpoten, doet dit apparaat driftig zijn werk. Alle accessoires die erbij zitten spreken voor zich en laten zich moeiteloos plaatsen. Ook het legen van het stofreservoir kost nauwelijks moeite. De accuduur is voor mij voldoende om in één keer de hele benedenverdieping te doen op de middelste stand. Je moet dus misschien je huishoudelijke klusjes iets anders plannen. De kruimeldief ligt lekker in de hand en met het opzet borsteltje heb je een uitstekend stuk gereedschap voor de plinten en de bovenkant van schilderijen. Door zijn mooie design is het geen sta-in-de-weg. Dat hij rechtop blijft staan als je even iets anders moet doen zie ik als een groot voordeel. De behuizing oogt en voelt zeer degelijk. Ik heb niet het idee dat er dingen kunnen afbreken vanwege beperkte kwaliteit. Kort en goed: ik heb me laten overtuigen door dit doordachte en prettig werkende apparaat.

Stefan 03-07-2020

De handige hulp in huis

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG granite grey

Na een tijdje de stofzuiger te hebben gebuikt moet ik zeggen dat hij mij heel goed bevalt. Lichtgewicht en met voldoende zuigkracht om de dagelijkse stof en vuil op te zuigen. Kan je ergens niet bij dan haal je gemakkelijk de kruimeldief er van af. Deze heeft trouwens verlengstukje en een borsteltje. Het bijgeleverde vloerstandaard is echt perfect. Makkelijk overal neerzetten en de stofzuiger staat er erg stabiel in.

Echt een aanrader voor het dagelijkse stofzuigwerk!!!