AEG QX9-1-50IB indigo blue - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-50IB indigo blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Franstipp 31-07-2022

Leuke kruimeldief

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

Goede reviews. Niet de goedkoopste maar wel een miskoop. Moet eerst langs plinten en poten vegen want dat kan deze stofzuiger niet aan. Ook stofweb en spinnenweb is te veel gevraagd. Zelfs bij volle accu kan je niet 1 verdieping zuigen. En dan 4!!! uur opladen. !?

Stofsteel 24-06-2022

Geweldige steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

Had ik die maar eerder gekocht. Erg stil, goed wendbaar, lange zuig tijd. Heb het gevoel dat ik een Rolls Royce heb gekocht, zo fijn is het.

Sil 03-01-2022

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn en wendbare steelstofzuiger die een goede zuigkracht heeft! Ook zijn de lampjes erg fijn zodat je stof op donkere plekjes niet vergeet mee te nemen! We zouden deze steelstofzuiger aanprijzen

J.P. 03-12-2021

Jaren eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

Na vele jaren onze oude vertrouwde Nilfisk stofzuiger met veel plezier te hebben gebruikt uiteindelijk toch maar besloten om in het vervolg snoerloos te gaan stofzuigen, Daar wij nogal twijfelde over de zuigkracht van snoerloze apparaten hebben we vele reviews gelezen en uiteindelijk besloten om voor AEG te kiezen. Mooi design, makkelijk in gebruik door apparaat in het bijgeleverde laadstation te plaatsen en af te halen. De kruimeldief is gemakkelijk uit te nemen voor even snel iets weg te zuigen, maar bovenal wát een genot om te gaan stofzuigen. De zuigkracht is uitstekend en pakt het vuil vanuit hoeken en zijkanten gemakkelijk op. Het zwaartepunt zit laag waardoor het op geen moment zwaar gaat aanvoelen. Rolt lekker ligt over de vloer en het kleed, geen gehannes meer met snoer en slang, pakken, stofzuigen, terug op de lader en klaar. Hadden we jaren eerder moeten doen. Topapparaat !!

Freek83 10-11-2021

Super QX9

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi handzaam, snel en vlugge stofzuiger. De lampjes zorgen ervoor dat je het stof goed ziet en direct kan opzuigen. Wat ook een fijne bijkomstigheid is dat er een parkeerstand aanwezig is. Enigste nadeel is dat de stofzuiger niet onder lage meubels kan (bij ons sowieso te laag voor iedere stofzuiger)

Milano 28-10-2021

Goede stofzuiger en makkelijk in omgang

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel handige stofzuiger maar qua zuigkracht kan het iets beter maar functionaliteit is heel goed

Sandra 25-10-2021

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

Ik ben erg tevreden met de stofzuiger. Zuigt krachtig en is heel flexibel.Je pakt een steelstofzuiger net iets sneller als een gewone stofzuiger. De houder waar hij in staat is ook erg stabiel en laad dan ook gelijk. Het is ook een mooi design.

Heekie 23-10-2021

Functionaliteit in design!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tevreden over deze steel stofzuiger, stil en toch krachtig genoeg met handige hulpstukken voor bijvoorbeeld plinten. Minpuntje je kan er niet mee onder een bed en meubels komen. Maar voor de rest zijn wij er zeer content mee.

Gertjan 23-10-2021

Handig ding

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

Impulsieve aankoop, maar enorm handig en handzaam ding. Bevestiging v kleine mondstuk van losse apparaat had steviger gekund. Klein mondstuk voor trap had handig geweest

Kajzz01 20-10-2021

Top stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

Stofzuiger doet wat het moet doen. Zuigkracht is goed en is super licht. Minpunt is de toch wat korte accu duur bij de hoogste zuigstand. In mijn kleine appartementen red ik het. Bij een groot huis zou dit een probleem kunnen zijn

G78 11-10-2021

In één woord: wauw

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

Dus ik zet de stofzuiger aan en denk "waarom zou een fabrikant een stofzuiger op de laagste stand laten starten?" en druk op de instelknop alleen om te beseffen dat dit was wel de hoogste snelheid...
In de afgelopen jaren, nadat ik de overstap had gemaakt van de grote en bedrade stofzuigers naar de lichte, draagbare stofzuigers, merkte ik dat ik veel te veel producten moest vaak vervangen. Ze zijn ofwel zo slecht gebouwd en vallen na een paar maanden uit elkaar (twee keer gebeurd), ze werken helemaal niet meer na een tijdje (een keer), of ze zijn zo zwak dat het gewoon frustrerend is om ze te gebruiken (drie keer!). Natuurlijk, als ze toch genoeg vermogen hebben om redelijk werk te doen, maken ze meestal lawaai als een 747-motor.
Niet de QX9. Toen ik het geluidsniveau dat het produceert op de hoogste stand hoorde, was de volgende gedachte "ugh, nog een die nauwelijks stof kan opnemen". Maar toen ik langs de kattenbak kwam, een gebied dat bekend is een puinhoop te zijn, omdat de kat de kleine pallets uit de bak schopt en ik er meerdere keren heen en weer moet gaan totdat het allemaal wordt opgezogen (of helemaal niet. één stofzuiger zou ze opzuigen en op het moment dat ik het uitzette, kwamen ze allemaal terug op dezelfde manier als ze omhoog gingen), ik was verbaasd dat het elk laatste stukje eruit plukte - ook in de kleine opening tussen de vloer en de muur, waar ooit een plink stond!
Ik kan doorgaan, maar waarom tijd verspillen: het is de krachtigste en tegelijkertijd stilste stofzuiger die ik ooit heb geprobeerd. Voeg daar nog aan toe een prachtig design, uitzonderlijk licht van gewicht, en alsof dat nog niet genoeg is de premium reparatieservice die AEG biedt - en je zult begrijpen waarom ik dit product niet genoeg kan aanbevelen.
Ik zal echter één ding toevoegen: ik zou graag willen dat het product bovendien met een zachte rolborstel werd geleverd, misschien gewoon omdat ik gewend was aan die op harde vloeren te gebruiken - maar voor die prijs is het echt moeilijk om te klagen, en zo'n deel kan wel apart worden gekocht, net als andere interessante attachments (ik was eigenlijk net op weg om het zachte stofopzetstuk te bestellen!).

klwinkel 07-10-2021

Handig en degelijk apparaat

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

Apparaat ziet er mooi uit en is makkelijk in elkaar te zetten zonder handleding. De stofzuiger is ook heel makkelijk op de lader te plaatsen vanwege de magnetische contacten. zuigkracht is prima, apparaat is ook niet te zwaar om te hanteren, omdat het zwaartepunt laag ligt.

theo 27-08-2021

gebruiksgemak

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

deze steelstofzuiger gekocht om zijn makkelijk in de hand liggend gevoel en gewichtsverdeling, omdat de gebruiker licht reumatisch pijnlijke handen heeft.

Svenfan 21-06-2021

Fijne steel stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goede stofzuiger,
makkelijk in gebruik en sterke zuigkracht.

Marrit 09-06-2021

Super fijn ding

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

Een paar jaar geleden zijn wij begonnen met een simpel model.
Deze is zoveel fijner!
Erg fijn met een klein kind!
Ook op mijn tapijt doet deze machine waar hij voor is.
Kortom een top ding!

Rudolf 05-04-2021

Draadloos en zuigloos

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

We hebben deze stofzuiger ruim een jaar voor ons tweede huis. Ziet er mooi uit, sta-functie is handig en de lampjes doen het nog steeds. Daarmee houdt het dan ook wel op. Want stof zuigen doet-ie helaas niet. Af en toe wil er nog wel eens een onoplettend stofje verdwijnen, maar gaat de vlag ook uit. Hij schuift vooral stof heen en weer. En dat betreft dan de krachtige stand waarbij de batterij het niet lang volhoudt. De kruimeldief is zo mogelijk nog erger; die heb ik er nog niet op kunnen betrappen dat-ie ooit iets heeft opgezogen. Kostte een aardige duit, en daar hebben we spijt van!

HenryA 01-12-2020

Quick, Easy, Quality and Efficient

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

After a disappointing similar product from a different brand, I was hesitant to buy a similar product. So glad with this one, much better designed and functional for which is has been designed. So far so good, hope the rechargeable battery has a longer life then the one I had from the other brand.

Joop 26-11-2020

Echt fijn

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt goed en is gemakkelijk mee te nemen; geen gesjouw meer op de trap met een zware stofzuiger1

MargaV 13-11-2020

Mooie goed hanteerbare steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger die je heel makkelijk even pakt. Zuigt goed! Lichtjes heel handig je ziet alle kruimels etc heel goed liggen. Mooi handzaam design. Moet wel vaak worden geleegd.

Biebow 23-10-2020

Top apparaat

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB indigo blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Afgezien van het feit dat hij er heel mooi uitziet, zuigt ie geweldig goed en vergeleken met andere stofzuigers is ie fluisterstil. De stofzuiger heeft 3 zuigstanden, normaal, minder en meer kracht. Het voordeel van dit model is natuurlijk dat je in no time een handige kruimeldief te pakken hebt, (met overigens maar 1 stand om te zuigen) en doordat je hem in het midden pakt ligt ie goed in balans in je hand. Nog een voordeel van dit model is, dat waar je ook bent aan het zuigen je hem altijd even kunt parkeren, om iets anders te doen... terwijl andere modellen je eerst netjes terug moet hangen in de houder. Opladen gaat via een standaard op de vloer, je zet 'm erin, en als ie contact heeft gaat er een signaal en klaar... Ik woon niet zo erg groot en heb nog geen enkele keer de accu leeggemaakt terwijl ik toch alle ruimtes achter elkaar doe, dus accuduur is prima!! 2 minpuntjes heb ik wel, je moet aan het geluid horen in welke stand hij zuigt, dat wordt niet aangegeven, omdat hij zo stil is, moet de omgeving ook stil zijn anders hoor je het niet... en ik vind het zuigbakje legen niet zo makkelijk gaan, de handgreepjes om het filter van het bakje af te halen bieden net te weinig grip.. dat zou beter kunnen. Maar verder niets dan lof en ik zou hem iedereen aan kunnen raden.