De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-50IB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Mieneke 26-12-2021

Aanrader

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Geweldig apparaat je pakt deze sneller dan de normale stofzuiger.
Zuigkracht is goed. Ik beveel dit apparaat zeer zeker aan.

AnnV 28-11-2020

goede stille stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Heel wendbare en stille stofzuiger.
Veel zijdig, gemakkelijk te onderhouden.
Goed voor dieren haren.

Pluspunten

• stil
  • heel wendbaar
  • makkelijk in onderhoud
  • goede laadstation

Minpunten

• handstofzuiger ligt zwaar in de hand
  • te weinigwisselstukken

Sannie 09-11-2020

Stil en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Deze stofzuiger is heel fijn in het gebruik, met weinig geluid en een goede zuigkracht ook. De kruimeldief met opzetstuk ook erg fijn om in de hoekjes tr komen zonder opzet stuk is hij echt vreemd vormgegeven en zuigt daardoor niet gemakkelijk de kleinste kruimels op

Pluspunten

• Stil
  • Handzaam

Minpunten

• Kruimeldief
  • Reservoir

WWKK 03-11-2020

WWKK

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Fijne stofzuiger, die je snel pakt vanwege de draadloze bediening. Er zit een lamp bij de voet, wat ideaal is om goed op de vloer te kunnen kijken tijdens het stofzuigen. Er zitten veel koppelstukken bij, die maken dat je bij vele plekken kunt. Een nadeel is alleen dat je niet gemakkelijk onder de bank kunt stofzuigen vanwege de middenvorm. Dat gedeelte bestaat uit een kruimeldief, wat dan op zichzelf wel weer ideaal is en knap is vorm gegeven: de kruimeldief is namelijk tevens het stoffilter. Je neemt 'm eenvoudig uit het apparaat en kunt gemakkelijk even langs de tafel zuigen. Ook heb je dus geen stofzuigerzakken nodig. De stofzuiger voldoende kracht en zuigt echt goed schoon. Hij heeft twee standen in zuigkracht. Wel is de accu gauw leeg. Daar staat dan weer tegenover dat het opladen erg snel gaat. Het stofzuigt een stuk makkelijker zonder snoer en je pakt deze stofzuiger veel gemakkelijker om even wat weg te zuigen. Al met al erg tevreden over deze stofzuiger: mooi design en levert goede prestaties!

Pluspunten

• Voldoende kracht, zuigt goed
  • Gebruiksgemak (geen snoer, kruimeldief)

Minpunten

• Minder makkelijk wendbaar
  • Accu gauw leeg

Boyke 30-10-2020

Een goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Ik heb de stofzuiger nu zo'n 4 weken gebruikt en is overall een goede stofzuiger en ik kan 'm zeker aanraden. De stofzuiger is eenvoudig in gebruik, je rijd 'm als het ware over de vloer en zo rij 'm door de ruimte heen. In 3 verschillende standen kun je de zuigkracht zelf bepalen. Wij hebben 'm telkens op de middelste gehad en dan werkt deze fantastisch.Alles wordt goed opgezogen, er blijft niks achter.De stofzuiger is wel wat zwaar en heeft een brede mond, waardoor op hoogte lastig zuigen is. Daarvoor gebruik je dan de kruimeldief die in de stofzuiger zit gestoken. Het is een praktische oplossing, maar echt goed werkt het niet, als je bijvoorbeeld eens stofnest op hoogte moet wegzuigen. De accu gaat lang genoeg mee om even snel een verdieping te stofzuigen, langer is lastig voor de stofzuiger. Met de bijgeleverde oplaadstation, is deze zo weer opgeladen. Dus eindconclusie, een goede stofzuiger!

Pluspunten

• Beweegt soepel
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zwaar
  • Zuigen op hoogte werkt niet goed

Kayleighcz 29-10-2020

mooi en makkelijk

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Wat een mooi apparaat is dit!
Hij is lekker compact en heeft een mooi blauw kleurtje. Als je hem gaat gebruiken kan je goed zien wat je aan het doen bent door de lichtjes in de zuigmond. Hierdoor mis je niet meer dat ene plukje haar in het hoekje. Je kan vervolgens het hele huis stofzuigen als je wil. Als je alleen maar een heel klein stukje wil doen gaat dit ook makkelijk. Je pakt deze stofzuiger zo makkelijk op om even wat te stofzuigen. De kruimelzuiger is ook zeer makkelijk te verwijderen als je iets heel kleins wilt opzuigen.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk te gebruiken

Minpunten

• klein reservoir

Ismail 25-10-2020
  • Product gekregen

Zoveel zuigkracht had ik niet verwacht!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Hele fijne steelstofzuiger met heel veel zuigkracht dat had ik niet verwacht. Ik kan het hele huis goed stofzuigen ermee en de accu gaat 70 m2 goed mee! Als je op zoek bent naar een steelstofzuiger is dit een hele fijne. Heb er meerdere geprobeerd en dit is nu echt mijn favoriet! Zuigt goed. Lekker in de hand. En je hoeft geen knopjes ingedrukt houden als je zuigt dat is ook erg fijn. Enige minpuntje is hij krast snel

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Krast snel
  • Kan niet overal bij

Soraya o 25-10-2020

Geweldige stofzuiger.

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Wat een fijne steelstofzuiger hij is erg licht in de hand. Goede zuigkracht en natuurlijk wat ook heel belangrijk is wat een mooi design. Nadat ik de steelstofzuiger had gekocht hebben nog 2 andere hem gekocht. Met een kleine meid in huis kan ik zo snel achter haar aan om haar spoor aan kruimels op te zuigen. Batterijduur gaat goed mee. 1 min puntje hij krast weg snel.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Krast snel

Gina 23-10-2020

Super stofzuiger!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Ik heb de AEG steelstofzuiger nu 4 weken gebruikt, en ik ben er heel erg tevreden over. Hij zuigt heel goed, wat een zuigkracht, en je pakt hem super snel om even te stofzuigen. Hier wordt hij meerder keren per dag gebruikt, want met 2 kleine kinderen in huis kan ik na iedere maaltijd stofzuigen. En dat vind ik nu helemaal niet erg, want het is zo gebeurd!
Wat ik ook super vind is dat je er de trap en de bank er heel makkelijk mee zuigt, omdat je dan de kruimelstofzuiger kan gebruiken. De accu gaat lang genoeg mee om de gehele beneden verdieping in 1 keer te zuigen. En dankzij zijn handige standaard kan je hem over kwijt, zonder te moeten boren. Wij zijn super blij de de steelstofzuiger in huis, en ik zou niet meer zonder willen. Hij ziet er ook nog eens mooi uit, en als je gaat stofzuigen branden er lichtjes zodat je ook 's avonds goed kan zien wat je opzuigt.

Pluspunten

• 2 in 1 stofzuiger en kruimeldief
  • super zuigkracht
  • handige standaard

Laura0411 23-10-2020

Fijne hulp in huis

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Sinds een paar weken maak ik gebruik van de AEG QX9-1-50IB steelstofzuiger. Ik wilde een steelstofzuiger om snel kruimels en zand op te kunnen zuigen, zonder dat ik gelijk de normale stofzuiger hoefde te pakken. Het is een fijn apparaat, vooral wanneer je de zuigkracht harder zet. Het geluid is beperkt, dat een mooie bijkomstigheid is. Mijn ervaring is dat ik deze er sneller bij pak om de boel aan kant te maken. De hulpstukken die er bij zitten, zijn handig om zo op moeilijke plekken te komen. Ook het design vind ik mooi, hij misstaat niet in de kamer.
Een ander voordeel vind ik dat hij een lampje heeft, waardoor je goed kunt zien waar je moet zijn met zuigen.
Nadelig vind ik dat hij vrij zwaar is, wat bijvoorbeeld te merken is als je hem op de oplader zet. Hij rolt echter wel fijn over de vloer, waardoor je er tijdens het gebruik geen last van hebt. Ook op het kleed kan ik goed zuigen met deze steelstofzuiger.
Ik zou deze steelstofzuiger aanraden, alleen niet ter vervanging van een ‘normale’ stofzuiger.

Pluspunten

• Handzaam
  • design

Minpunten

• gewicht

Sorayab 20-10-2020

Meer dan tevreden!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Dit is niet te geloven! Wat een kracht heeft deze steelstofzuiger en dan ook nog met haast geen lawaai! Hiervoor had ik een steelstofzuiger die ik heel snel heb weggegooid, omdat ik vuil verplaatste ipv opzoog. Daar is nu geen sprake meer van. Het design is prachtig en hij doet het geweldig. Er was 1 puntje waar ik bang voor was en dat was de accu.. maar daar is zelfs over nagedacht ik kan het hele huis stofzuigen aan 1 stuk door ( 85m2). Zoek je een steelstofzuiger? Kijk dan niet verder! Je leest het aan mijn review.. ik vind hem echt top!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accu

Leonie88 20-10-2020

Heerlijk vrij!!

Geschreven voor: AEG QX9-1-50IB

Ik heb dit product mogen testen. Ik vind hem zelf erg veel geld! Maar....
Dat is hij wel waard! Wat is het nu leuk om stof te zuigen! Ik heb er eigenlijk een hekel aan, elke keer dat ding uit de kast en aan dat nét te korte snoer....
Met deze draadloze steelstofzuiger heb je daar geen problemen meer mee.
Door het lichtje in de voet zie je alle stofdeeltjes goed liggen.
Ook de kruimelzuiger doet zijn werk.

Zelf vind ik het apparaat wel vrij zwaar in de hand en zit het reservoir snel vol. Ook is het aan/uit knopje net op de plek waar je hand ligt dus je drukt hem snel uit tijdens het stofzuigen.

Pluspunten

• Lichtje in voet
  • zuigkracht

Minpunten

• Prijs
  • Gewicht