Dyson DC45 Animalpro blauw, grijs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC45 Animalpro blauw, grijs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Inge 02-03-2019

Slechte accuduur, slechte zuigkracht

Ik beveel dit product niemand aan. De zuigkracht is bedroevend. Zand wordt niet goed opgenomen, de borstel zit vrij snel verstopt en ik kan niet eens mijn gehele woonkamer, keuken en gang stofzuigen. Ook omdat ik regelmatig op dezelfde plek nogmaals moet stofzuigen, omdat het vuil niet is op gezogen. Na 10 minuten is de tijd echt op en moet deze weer op de lader.

Pluspunten

• makkelijk te pakken

Minpunten

• slecht zuigkracht
  • snelle verstopping van de borstelmond
  • veel te korte accuduur
  • dure aanschaf

joepvanderlaan 05-06-2013

Strak design. Handig in gebruik. Nooit meer snoeren en je kunt overal bij. Zelf even de auto stofzuigen is geen probleem.
Na 20 minuten moet je wel klaar zijn gezier de batterijduur.
Top ding en ben er blij mee.

teleurgestelde Dyson gebruiker 24-05-2013

zeer ontevreden over de zuigkracht. haalt het niet bij sledestofzuiger modellen. de kattebakkorrels die nu eenmaal wel eens uit de bak schieten, zuigt ie met de grootste moeite op.
dit ook aan Dyson meedegedeeld, echter men vindt hun reclamecampagne correct. hen ook gevraagd dit apparaat in te ruilen tegen een DC36 (tegen bijbetaling). afgewezen.
slechte dienst van Dyson.

Ppower 04-04-2013

Vanwege jonge kinderen gekocht. Design is natuurlijk erg mooi, evenals het handige ophangsysteem. Zo staat een stofzuiger nooit meer in de weg!

Qua gebruiksgemak zijn er wel een paar mitsen en maren. Het trekkertje dat je moet blijven inhouden, kan in bepaalde houdingen soms licht pijnlijk zijn. Daarnaast zuigt hij vooral stof erg goed op. Bij grotere stukken broodkorst is de meegeleverde borstelkop minder bruikbaar, en zuigt hij deze gewoonweg niet op. Dat is (gezien ons doel) dus wel een tegenvaller. Het tapijt zuigt hij wel brandschoon.

Ik heb als backup een Philips FC8767 gekocht. Ook stofzakloos, maar wel conventioneel model. Op zuiggebied is deze de Dyson absoluut de baas, maar minder handzaam.

Caochangi 28-01-2013

Na een tijdje getwijfeld te hebben vanwege de toch wel hoge prijs, zijn we uiteindelijk overstag gegaan en ik moet zeggen; zeker geen spijt van! Ik vind het een veelzijdig product met altijd goede zuigkracht. Niet alleen geschikt voor de vloer maar de lichte constructie is ook gemakkelijk te tillen om bijvoorbeeld de spinneraggen aan het plafond weg te zuigen. De gebruikstijd van 20 minuten is in de praktijk best lang. Zowel de hoofdborstel als de mini borstel zijn zeer krachtig en halen de haren en kruimels zo van de bank en de autostoelen, geweldig!

Legen gaat eenvoudig en om op te laden klik je de stofzuiger in de houder. De buis is sterk maar je ziet wel snel plekken op de blauwe kleur. Verder lijkt het me een sterk en degelijk ding waar ik heel veel plezier van heb en ga hebben in de toekomst! Aanrader, zeker.