Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nico Barten 10-03-2021

aankoop Samsung stofzuiger

Goed handelbare stofzuiger met extra accessoires, en een fijn oplaadstation.
Overal voor te gebruiken. Zuigt prima

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • lichtgewicht
  • goed op te bergen

Rossi 02-03-2021

Fijne stofzuiger.

Een licht en handzaam apparaat met veel zuigkracht (instelbaar) De batterij werkt ong. 60 minuten, lang genoeg voor dagelijkse schoonmaak. De kruimelzuiger is ook zeer handig met kleine kinderen als ze brood hebben gegeten.

B. Edelenbos 27-02-2021

Knoepert hoor!

Een stofzuiger die je snel ff pakt, snel door de woonkamer heen, makkelijk de trap over en op. Ramvol met toeters en bellen daar hou ik van. De hondenharen vliegen erin. Minountje is dat het stofbakje iets fragiel aan voelt maar hij doet het geweldig. Zeker een aanwinst in het huishouden.

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Erg compleet
  • Mooi uiterlijk
  • Draagbaar
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Stofbakje iets fragiel vast.
  • Niet heel goedkoop

Astrid 25-02-2021

Licht in gewicht, soepel wendbaar, goede zuigkracht

Deze stofzuiger overtreft mijn verwachting, stofzuiger is licht in gewicht en super wendbaar,
Ik raad het iedereen aan die op zoek is naar een goede steelstofzuiger.

Jong 24-02-2021

Beate draadloze stofzuiger!

Eindelijk een goede draadloze stofzuiger! Zuigkracht is top en batterij capaciteit optimaal. Geweldige koop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Batterij

MaCo 15-02-2021

Volwaardige stofzuiger

Prijs is wat aan de hoge kant maar het is het zeker waard. Heeft hele goed zuigkracht en veel fijne onderdelen. Ook erg fijn in gebruik. Niet al te zwaar en laadt relatief snel op.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • passende onderdelen
  • goed schoon te maken

M 12-02-2021

Goede accu duur, stil en goed hanteerbaar.

Makkelijk in gebruik, geen snoeren, lekker stil en de accu gaat lang mee. Ziet er mooi uit, je kan met een volle accu het hele huis stofzuigen

Pluspunten

• Stil
  • Werkt prettig

Minpunten

• Aan de prijs

Naomi 07-02-2021

Powerstick jet VS9000

Wij hebben deze gekocht op aanrader van mijn ouders. Geen spijt van ! Hij heeft een sterke zuigkracht en is ideaal omdat hij zonder snoer is. Een extra accu is wel aan te raden .

Pluspunten

• Geen snoer
  • Licht
  • Makkelijk te bedienen

NanaBT 01-02-2021

Simple solid and powerful vacumn stick

Just had the stick for 2 days, but I am very happy so far, here are the plus points:
- cleaning the house of 3 floors in no time, still within 1 battery run.
- the weight and the noise are not a problem at all
- the multi-floors cleaning in 1 brush is a big plus,
- the suction is powerful enough, even using mid power to do the short/long hair carpets.
- the stick has simple design and with the stand, you can move anywhere you want, don't have to mount onto the wall

Minor points
- The power cable is quite short and the attachment to the machine is very loose, easy to come off when you straighten the cable. I understand you want to hide the cable as much as possible but it would be great if the design has a stopper where the power cable plug is.
- The plastic connector part between the dust bin and the machine don't have the solid touch compare to the rest of the machine.

Stefan 23-01-2021

Mooie handzame steelstofzuiger met een goede zuigkracht!

Mooie handzame steelstofzuiger met een sterke zuigkracht.
Je kan 2 accu’s tegelijk opladen. Met 2 accu’s kan je het hele huis in 1x stofzuigen.
Ik kan deze stofzuiger iedereen aanraden!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verwisselbare accu

Jo 08-01-2021

Is gewoon een geweldige stofzuiger als extra voor de kruimels van de kinderen. En lekker compact om op te bergen, en je hoeft geen gaten de boren om de stofzuiger op te hangen. Geweldig!

Pluspunten

• Compact
  • Doet wat het moet

Nellie 05-12-2020

Super apparaat

Super blij met mijn nieuwe powerstick jet vs 9000.
Dit apart gaat het stofzuigen een stuk aangenamer maken

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Snoer loos
  • Accu doet het 60 min achter elkaar
  • Licht in het stofzuigen
  • Veel optie mogelijkheden

Minpunten

• opberg standaard mocht iets hoger
  • Meer hulpstukken op standaard kunnen plaatsen

Tim 28-11-2020

Zeer prettig

Zeer prettig en flexibele stofzuiger. Doet wat het moet doen en heeft zeer goede kracht en produceert weinig geluid. Ideaal met een extra accu die we van Samsung erbij kregen na registratie

Gert 26-11-2020

Stofzuiger met uitstraling

Fijne stofzuiger met een goede zuigkracht, erg handig met alle hulpstukken. op onze gladde vloeren is de laagste stand al voldoende en een kleed is geen probleem. het gaat in één moeite door, gewoon de zuigkracht op de medium stand met één duimdruk! Het ziet er nog mooi uit ook.

Pluspunten

• zuigkracht
  • handig manoeuvreren

Minpunten

• geen

V tuyl 24-11-2020

Goede aankoop!!!

We hebben de stofzuiger aangeschaft omdat we er veel goede dingen over hadden gehoord goede zuigkracht makkelijk in gebruik geen snoer lange batterij duur van een uur met extra batterij erbij we zijn er echt heel tevreden over en blij mee

Lars 28-10-2020

Ideaal ontwerp

Topproduct, is niet zwaar, genoeg power en lange levensduur op maximaal.
Prijs is echter wel erg hoog..

JT 26-10-2020

Super stofzuiger!

Omdat we een huis hebben met 5 verdiepingen zijn we overgegaan tot de aanschaf van deze steelstofzuiger. 1 van de voordelen is de verschuifbare steel.

De vele accessoires bij de Jet 90 maken het stofzuigen tot een feest. Het is niet bevatten hoeveel stof er opgetuigd werd nadat we nog met onze oude stofzuiger over het tapijt waren gegaan!

De grip en de handling zijn prima. Je kunt losjes zuigen en om de hoeken gaan.

Door de verstelbare steel is het ook makkelijk om onder kasten of bedden te komen.

Vermoedelijk de beste aankoop van het jaar!

Pluspunten

• Verstelbare steel
  • Veel accessoires

Lies Smit 11-10-2020

Heel erg blij mee

Doet precies wat het beloofd. Onder de indruk van wat hij allemaal opzuigt. Heb het gevoel dat er veel meer stof wordt opgezogen wordt dan een “gewone” stofzuiger.

kivalo 30-04-2020

Mooi strak design, werkt prima.

Had eerst een Samsung VS8000. Dat was een grote teleurstelling. Mooi design, stevige onderdelen, etc. maar door constructiefout raakte hij heel snel verstopt en sloeg hij voortdurend af. Onhandig schoonmaken. Miskoop. Na fotoreportage over geconstateerde mankementen de VS8000 kunnen omruilen tegen een VS9000. Wat een verschil! Zuigt beter, accu gaat veel langer mee, verstopt niet, is veel gemakkelijker te legen, doet wat hij moet doen. Tapijt eerst gezogen met mijn 2000 Watt Miele stofzuiger op turbostand. Meteen daarna met de Samsung. Toen toch nog extra stof etc. opgezogen. Merkbaar schoner. Blij verrast. De powerstick is iets minder veelzijdig dan een gewone stofzuiger (geen glas en scherpe voorwerpen opzuigen is het advies) maar je pakt hem sneller, geen gedoe met snoeren, en het voelt echt schoner daarna.

Pluspunten

• mooi design, prima zuigkracht
  • accuduur ruim voldoende voor normale klussen
  • makkelijk schoon te maken
  • stil in vergelijking met Dyson

Minpunten

• verflaag op kunstof-steel beschadigt snel
  • verstelbare hoogte steel van laadstation gewenst
  • Duur, dus letten op aanbiedingen

Review85 11-12-2019

Wendbare steelstofzuiger

Met de Samsung powerstick jet haal je een stevige en wendbare stofzuiger in huis. De stofzuiger heeft een mooi design en neemt weinig plek in beslag als hij op de bijgeleverde standaard staat. Op deze standaard kun je een aantal van de bijgeleverde mondstukken plaatsen, zodat je deze gemakkelijk op kunt bergen en gemakkelijk kunt pakken als je ze nodig hebt voor gebruik.

Je plaatst de stofzuiger met de accu op de standaard. De stofzuiger is hierdoor direct klaar voor gebruik.
Onder op de standaard is er plek voor het opladen van een tweede accu.

Doordat de accu aan het handvat bevestigt is ligt hij wat zwaarder in de hand. Vooral bij de eerste keer dat ik de stofzuiger gebruikte moest ik hieraan wennen. Bij frequenter gebruik voelt het normaal en nier meer als belemmering.

De stofzuiger beschikt over drie verschillende standen. Zacht, medium, hard. Je kunt dit gemakkelijk instellen tijdens het gebruik door op de – of + te drukken bij het handvat. Voor normaal gebruik volstaat de medium stand. Hiermee kan ik +/- 50 minuten stofzuigen op één accu.

Ik vind de stofzuiger makkelijk in gebruik qua wendbaarheid maar voor mij persoonlijk is deze stofzuiger geen volwaardige vervanger van mijn vorige stofzuiger. Voor een volledige schoonmaak schiet de powerstick jet voor mij tekort in prestatie.

De stofzuiger mond (voor laminaat) is voorzien van zachte haartjes zodat hij zacht over de vloer zou moeten glijden. Ik vind echter dat hij nog vrij hard over de grond beweegt. Ook merk ik dat ik soms iets opzuig bijv. een stukje brood en dat ik ditzelfde stukje broodje een meter verderop weer op de grond zie liggen. Hij zuigt het vuil dus niet volledig op.

Ik gebruik de stofzuiger vooral om na het eten de kruimels onder de tafel op te zuigen, mijn trap schoon te maken (met de korte stok zodat hij het formaat van een kruimeldief heeft) of om spinnenwebben aan het plafond op te zuiger. Maar helaas voor mij dus toch nog een extra stofzuiger in huis die voor mij volwaardiger schoonmaakt dan de Samsung powerstick jet.

• Wendbaar
  • Geen gedoe met snoer die in de weg zit

Minpunten

• Zuigprestatie kan beter
  • Afwerking voor bescherming vloer

Doornrosa 08-12-2019

Handig, zonder snoer

De steelstofzuiger ziet er strak en vrij neutraal uit. Hij past met gemak in de kast, compleet met oplaadstation. Neemt minder ruimte in dan mijn oude normale stofzuiger. Omdat hij constant opgeladen wordt, is hij altijdnklaar voor gebruik. Je pakt hem heel makkelijk uit de houder, steel uitschuiven en klaar. Vooral verschillende verdiepingen doen is veel makkelijker zonder snoer. En hij is lichter dan een stofzuiger met wieltjes. Wel vind ik hem nog steeds vrij zwaar aan de pols voelen als ik 3 verdiepingen moet doen. En van mij had de steel ook wat langer gemogen, maar ik ben vrij lang (1,82).
Hij is wendbaar en past makkelijk onder de bank enzo. Wat handig is, is dat de zuigmond zo hard zuigt dat hij ook pluisjes en stof enzo meezuigt als de zuigmond alleen al in de buurt komt. Als je wat grotere dingen op wil zuigen zoals papiersnippers, dan heeft hij daar wel wat moeite mee, door de ronddraaiende borstelkop. Maar dingen als zand, kruimels, naalden van de kerstboom ed gaan zonder problemen.
Mijn kinderen vinden hem ook erg fijn en het is nu makkelijker om ze hun eigen troep te laten opruimen, omdat ze hem gewoon zelf kunnen pakken en op hun lengte kunnen afstemmen. Ze vinden het zelfs leuk! Mijn schoonmaakster heeft al veel stofzuigers gebruikt, maar zij vindt hem ook heel fijn.
Ik heb nog niet gehad dat de accu leeg was tijdens het zuigen, maar ik gebruik de midi-stand. Bij vol vermogen is hij sneller leeg. De extra accu die je altijd opgeladen als reserve in het oplaadstation kunt laten, is wel handig denk ik. Ik vind hem wel duur en de extra accu ook.
En er zitten me iets teveel hulpstukken bij. Die gebruik ik niet allemaal, maar ik moet ze wel ergens laten.

Pluspunten

• Snel gepakt
  • Zuigt goed
  • Wendbaar
  • Handig op te bergen
  • Geen snoer is ideaal

Minpunten

• Duur
  • Iets te zwaar