Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger op Kieskeurig.nl.

Review85 11-12-2019

Wendbare steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Met de Samsung powerstick jet haal je een stevige en wendbare stofzuiger in huis. De stofzuiger heeft een mooi design en neemt weinig plek in beslag als hij op de bijgeleverde standaard staat. Op deze standaard kun je een aantal van de bijgeleverde mondstukken plaatsen, zodat je deze gemakkelijk op kunt bergen en gemakkelijk kunt pakken als je ze nodig hebt voor gebruik.

Je plaatst de stofzuiger met de accu op de standaard. De stofzuiger is hierdoor direct klaar voor gebruik.
Onder op de standaard is er plek voor het opladen van een tweede accu.

Doordat de accu aan het handvat bevestigt is ligt hij wat zwaarder in de hand. Vooral bij de eerste keer dat ik de stofzuiger gebruikte moest ik hieraan wennen. Bij frequenter gebruik voelt het normaal en nier meer als belemmering.

De stofzuiger beschikt over drie verschillende standen. Zacht, medium, hard. Je kunt dit gemakkelijk instellen tijdens het gebruik door op de – of + te drukken bij het handvat. Voor normaal gebruik volstaat de medium stand. Hiermee kan ik +/- 50 minuten stofzuigen op één accu.

Ik vind de stofzuiger makkelijk in gebruik qua wendbaarheid maar voor mij persoonlijk is deze stofzuiger geen volwaardige vervanger van mijn vorige stofzuiger. Voor een volledige schoonmaak schiet de powerstick jet voor mij tekort in prestatie.

De stofzuiger mond (voor laminaat) is voorzien van zachte haartjes zodat hij zacht over de vloer zou moeten glijden. Ik vind echter dat hij nog vrij hard over de grond beweegt. Ook merk ik dat ik soms iets opzuig bijv. een stukje brood en dat ik ditzelfde stukje broodje een meter verderop weer op de grond zie liggen. Hij zuigt het vuil dus niet volledig op.

Ik gebruik de stofzuiger vooral om na het eten de kruimels onder de tafel op te zuigen, mijn trap schoon te maken (met de korte stok zodat hij het formaat van een kruimeldief heeft) of om spinnenwebben aan het plafond op te zuiger. Maar helaas voor mij dus toch nog een extra stofzuiger in huis die voor mij volwaardiger schoonmaakt dan de Samsung powerstick jet.

• Wendbaar
  • Geen gedoe met snoer die in de weg zit

Minpunten

• Zuigprestatie kan beter
  • Afwerking voor bescherming vloer

Brwpino 31-05-2020

Misschien wel dan zijn Engelse concurrent

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

De Samsung Powerstick met zijn 2 accu's heeft de gewone stofzuiger verdrongen hier in huis. Hij word intensief gebruikt omdat we een hond hebben die aardig verhaart. Ook voor lange mensen is de Powerstick een fijne machine door zijn ergonomische vormgeving en hij is makkelijk in gebruik. Top machine ... misschien wel beter dan een Dyson.

Mama van twee 24-05-2020

5 sterren voor deze powerjet!

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Deze stofzuiger is werkelijk fantastisch! Ben heel blij verrast hoe krachtig hij zuigt. Zelfs in de laagste stand zuigt hij heel goed. Het tweede grootste pluspunt (buiten het feit dat hij draadloos is uiteraard) is hoe stil hij is en hoe aangenaam het geluid is.
Het gewicht valt me ook heel erg mee, daar ben ik snel aan gewend, en weegt niet op tegen alle pluspunten!!
Het enige minpuntje wat ik tot nu toe zie is dat de opvangbak een beetje fragiel lijkt. Daar zou ik voorzichtig mee omgaan.
Al met al echt een topper!!!

kivalo 30-04-2020

Mooi strak design, werkt prima.

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Had eerst een Samsung VS8000. Dat was een grote teleurstelling. Mooi design, stevige onderdelen, etc. maar door constructiefout raakte hij heel snel verstopt en sloeg hij voortdurend af. Onhandig schoonmaken. Miskoop. Na fotoreportage over geconstateerde mankementen de VS8000 kunnen omruilen tegen een VS9000. Wat een verschil! Zuigt beter, accu gaat veel langer mee, verstopt niet, is veel gemakkelijker te legen, doet wat hij moet doen. Tapijt eerst gezogen met mijn 2000 Watt Miele stofzuiger op turbostand. Meteen daarna met de Samsung. Toen toch nog extra stof etc. opgezogen. Merkbaar schoner. Blij verrast. De powerstick is iets minder veelzijdig dan een gewone stofzuiger (geen glas en scherpe voorwerpen opzuigen is het advies) maar je pakt hem sneller, geen gedoe met snoeren, en het voelt echt schoner daarna.

Pluspunten

• mooi design, prima zuigkracht
  • accuduur ruim voldoende voor normale klussen
  • makkelijk schoon te maken
  • stil in vergelijking met Dyson

Minpunten

• verflaag op kunstof-steel beschadigt snel
  • verstelbare hoogte steel van laadstation gewenst
  • Duur, dus letten op aanbiedingen

Toon1983 14-03-2020

Top steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Het is bijna een genot geworden om te stofzuigen zo wendbaar gin snoer meer en top zuigkracht en strak design kost wat heb je ook wat

Brutus88 23-02-2020

Super handig

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Erg makkelijk in gebruik,goed voor mijn rug zuigt lichter, erg licht in gebruik en zuig alles goed op. Batterij laad snel op en gaat lang mee

Yvonne87 12-02-2020

Super, ideaal, top

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

De Samsung powerstick is geweldig. Goede zuigkracht met verschillende standen. Zeer wendbaar je kunt overal goed bij of onderdoor. Verstelbare steel, accu laad heel snel op. Al met al een super fijn top product wat het geld zeker waard is en poetsen leuk maakt.

majofun 09-02-2020

perfect apparaat.

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

We hebben de Powerstick Jet nu 3 weken in gebruik en vinden de machine geweldig. Blij dat we nu niet meer van die vervelende snoeren hebben en van de stofzakken af zijn. Kortom een top aankoop.

PAM1 26-01-2020

Stofzuigen is ineens leuk met de VS9000!

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Met deze alleskunner wordt stofzuigen ineens super leuk. Je haalt hem heel snel van de houder en mocht de accu leeg raken, wat zeker bij het gebruik van de turbo stand gebeurt, dan heb je snel een 2e accu bij de hand (ook aanwezig op de houder). Met het opzuigen van kattengrind heeft hij in de middelste stand soms wat moeite (je ziet het dan ineens weer op de vloer liggen) maar verder werkt hij prima. Ook de mini turboborstel werkt heel goed bij het stofzuigen van het bankstel. Ook het flexibele mondstuk waarmee je bijvoorbeeld achter een kast kan zuigen is een aanwinst. Wat nog een aanvulling zou zijn op de vele mondstukken die er al bijzitten is een flexibel pijpje waarmee je eenvoudig bij de kieren kan stofzuigen, zoals bijvoorbeeld naast de stoelen in de auto.

Anoniem 20-01-2020

snel krachtig bijna geluidloos stofzuigen

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

het gemak en de voelbare kracht van de Samsung Powerstick om in een snel tempo bijna geluidloos te stofzuigen zonder hinder van een snoer !!

Freggel13th 14-12-2019

Klein gebaar, groot effect

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Had ik dit maar eerder gedaan! Was stofzuigen altijd een noodzakelijk kwaad want: gedoe met de steel en slede uit de berging vissen, zak vervangen, het snoer wat altijd net even te kort is, je kent het wel.
Nu pak je deze uit de kluiten gewassen kruimeldief bij het minste geringste er even bij en hop, je loopt nooit meer achter de feiten aan. Wat je vloer betreft dan.
Wat een enorm vermogen zit er in dit kleine monstertje! En dat met een aangenaam geluid, waarvan zelfs de katten nauwelijks opkijken. Niet stil, maar zeker geen herrie te noemen.
De opvangbak is niet echt groot, maar ik leeg m gewoon na iedere redelijke zuigronde, zo gepiept.
Behalve dat dingen vroeger dan een erwt niet onder de mond door kunnen, heb ik geen nadelen weten te vinden. Misschien de hoge prijs, maar ik hoop dat zich dit vooral in een lange levensduur zal gaan terugbetalen. En een lange batterijduur, want ik heb nog nooit zonder vermogen gestaan tijdens het zuigen.

Doornrosa 08-12-2019

Handig, zonder snoer

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

De steelstofzuiger ziet er strak en vrij neutraal uit. Hij past met gemak in de kast, compleet met oplaadstation. Neemt minder ruimte in dan mijn oude normale stofzuiger. Omdat hij constant opgeladen wordt, is hij altijdnklaar voor gebruik. Je pakt hem heel makkelijk uit de houder, steel uitschuiven en klaar. Vooral verschillende verdiepingen doen is veel makkelijker zonder snoer. En hij is lichter dan een stofzuiger met wieltjes. Wel vind ik hem nog steeds vrij zwaar aan de pols voelen als ik 3 verdiepingen moet doen. En van mij had de steel ook wat langer gemogen, maar ik ben vrij lang (1,82).
Hij is wendbaar en past makkelijk onder de bank enzo. Wat handig is, is dat de zuigmond zo hard zuigt dat hij ook pluisjes en stof enzo meezuigt als de zuigmond alleen al in de buurt komt. Als je wat grotere dingen op wil zuigen zoals papiersnippers, dan heeft hij daar wel wat moeite mee, door de ronddraaiende borstelkop. Maar dingen als zand, kruimels, naalden van de kerstboom ed gaan zonder problemen.
Mijn kinderen vinden hem ook erg fijn en het is nu makkelijker om ze hun eigen troep te laten opruimen, omdat ze hem gewoon zelf kunnen pakken en op hun lengte kunnen afstemmen. Ze vinden het zelfs leuk! Mijn schoonmaakster heeft al veel stofzuigers gebruikt, maar zij vindt hem ook heel fijn.
Ik heb nog niet gehad dat de accu leeg was tijdens het zuigen, maar ik gebruik de midi-stand. Bij vol vermogen is hij sneller leeg. De extra accu die je altijd opgeladen als reserve in het oplaadstation kunt laten, is wel handig denk ik. Ik vind hem wel duur en de extra accu ook.
En er zitten me iets teveel hulpstukken bij. Die gebruik ik niet allemaal, maar ik moet ze wel ergens laten.

Pluspunten

• Snel gepakt
  • Zuigt goed
  • Wendbaar
  • Handig op te bergen
  • Geen snoer is ideaal

Minpunten

• Duur
  • Iets te zwaar

KvdH85 03-12-2019

Degelijk product

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Het in elkaar zetten van de stofzuiger is vrij gemakkelijk en spreekt eigenlijk wel voor zich. De standaard hoeft niet perse aan de muur bevestigd te worden maar kan ook staand gebruikt worden. Hij staat stevig en stabiel.

Op de standaard is plek om een eventuele tweede accu op te laden. Ook is er plek om de kleinere opzetstukken te bevestigen. De grotere opzetstukken zul je apart op moeten bergen.

Qua design is het een mooi apparaat om te zien. Hij voelt erg stevig aan. De accu wordt bevestigd aan de achterkant, ter hoogte van het handvat. Dit zorgt ervoor dat de stofzuiger vrij zwaar in de hand ligt. Na verloop van tijd wen je hier wel aan.

De stofzuiger mond voor laminaat (en ook die voor tapijt) is erg flexibel waardoor je gemakkelijk door het huis beweegt. Ik vind de randen van de stofzuiger mond wel vrij breed waardoor hij niet al het stof en vuil opzuigt als je bijv. langs een kast of een plint wilt zuigen.

Er worden meerdere opzet stukken bijgeleverd zodat je de stofzuiger aan kunt passen naar het gewenste gebruik. Zo kun je er bijv. een kierenzuiger of een meubelborstel opzetten. Doormiddel van het opzetstuk met een korte flexibele buis kun je de stofzuiger in de gewenste positie zetten zodat je overal gemakkelijk bij kunt. Ik vind dit persoonlijk erg prettig bij het stofzuigen van de traptreden.

De zuigstand van de stofzuiger is in te stellen op drie verschillende standen. Zacht, medium, hard. Dit kun je gemakkelijk instellen met de druktoetsen op het handvat.
Voor normaal gebruik volstaat de mediumstand. Op deze stand kunt je ongeveer 50 minuten stofzuigen.

Het snoerloos stofzuigen biedt erg veel gemak. Je pakt deze stofzuiger er sneller bij dan een stofzuiger met snoer.

Doornrosa 01-12-2019

Superhandig ding!

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

De stofzuiger wordt geleverd in een prachtige doos. Daarin zitten veel hulpstukken, die makkelijk aan de steel te klikken zijn. Ik heb nog niet alles geprobeerd, maar wat ik wel al heb gebruikt werkt goed. Het in elkaar zetten is echt supersimpel: het wijst zichzelf eigenlijk. Dat je twee losse accu’s hebt is heel fijn. Want een uur zuigen kan alleen op de laagste stand en dat wil je vaak niet. Dus is hij eerder leeg en kan het zijn dat je niet genoeg hebt aan 1 accu als je je hele huis wil doen.
Wat me vooral opvalt, is hoe makkelijk je hem stuurt, omdat hij zo wendbaar is. De borstelkop beweegt soepel. Ook zuigt hij goed langs alle randen, wat fijn is langs muren, kasten en in de keuken. Dat je geen snoer hebt is ook superhandig.
Ik vind hem wel zwaarder in de hand dan ik had gedacht. Mijn pols raakt wel wat vermoeid als ik lang stofzuig. Maar stofzuigen is hiermee wel veel leuker geworden (en het was geen hobby).

Ditty 03-11-2019

Fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Een fijne stofzuiger! Hij zuigt lekker en beweegt goed, ligt fijn in de hand. Zeker in vergelijking met de Dyson V11, die hadden we eerst, maar hebben we teruggestuurd omdat de zuigmond heel schichtig beweegt en daardoor slecht stuurt. De zuigkracht daarintegen vind ik wel minder dan de Dyson V11, dat merk ik vooral op ons hoogpolig tapijt. Fijn ook zijn de extra hulpstukken. Jammer dat de dweil nog niet uit is! Wel een erg duur product, zeker omdat de zuigkracht echt nog beter kan voor hoogpolig tapijt!

Anoniem 15-09-2019

Eerste beoordeling is goed

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

De stofzuiger voelt solide aan. Ook het in elkaar zetten is gemakkelijk. Ik heb gebruik gemaakt van een video via de QR code op de voet van de standaard. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat, en dat is bij al dit type stofzuigers, het geheel wat zwaar is voor één hand als je er langer mee bezig bent. Erg handig dat de stofzuiger niet aan de muur bevestigd hoeft te worden (is wel een optie, maar is volgens mij niet nodig). 2 batterijen(één in het apparaat en de ander in het oplaaddeel in de voet) is ook erg handig, want dan kun je gewoon door. Het filterdeel is helemaal met water te reinigen, dat zie ik ook als een plus. Een aantal opbergstukken kunnen aan de standaard gemonteerd worden....maar niet allemaal en dat is wel jammer. Ik heb dit apparaat nu 2 dagen en ben dus erg positief.