Rowenta Air Force 460 Steelstofzuiger - RH9292 zwart, geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Air Force 460 Steelstofzuiger - RH9292 zwart, geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Rafman 04-05-2020

Heerlijk stofzuigertje

k ben heel blij met de stofzuiger. Ik vind het gewoon fijn om nu de stofzuiger te pakken 🙈
Ik had haren van de katten op mn tuin meubelen en met de gewone stofzuiger krijg je ze er niet af. Maar met het extra hulpstukke perfect!!
Heb alleen ook de knoop opgezogen 🙈🙈🙈 enige jammere : je kan niet makkelijk onder de tafel komen.
Maar voor de rest echt top ding!!!

Pluspunten

• Op tapijt geruisloos
  • Veel onderdelen erbij voor trap en kussens.

Minpunten

• Geen tasje voor de onderdelen.
  • Kan er net niet mee onder de tafel.

avdheuvel 05-02-2020

geen vervanger van stofzuiger

licht in gewicht. flexibel in gebruik . weinig zuigkracht, moet aantal keer over zelfde plek heen om alles op te zuigen. Zuigt de katteharen niet van stof door te weinig zuigkracht.

Pluspunten

• flexibel
  • licht in gewicht

Minpunten

• weinig zuigkracht
  • teveel losse onderdelen

Tb86 21-01-2020

Gemakkelijk, maar niet top

Voor het gemak is hij top, maar wij zouden toch liever een stofzuiger willen die alles op kan zuigen en een langere zuigtijd heeft. Hij is wel heel wendbaar en heeft een goede zuigkracht, helaas kan hij geen dennennaalden opzuigen. Het lampje in de voet is heel handig, maar hapert soms helaas.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Snoerloos
  • Zuigt sterkt
  • Lampje in de voet is handig in donkere hoekjes

Minpunten

• Zuigt niet alles op
  • Lampje in de voet hapert soms
  • Schoonmaken is vies klusje
  • Beetje zwaar in de hand

Daantje 21-01-2020

De stofzuiger is zweer wendbaar waar ik wel even aan moesten wennen. Grappig detail dat er aan de onderkant een lichtje zit waardoor je (eventueel) vuil nog ziet liggen. De verschillende opzetstukken zijn fijn, maar voor laminaat en klein kleed heb ik genoeg aan de grote. De kleine gebruik ik voor de bank en samen met de turboknop werkt dat prima. Door de turboknop is hij wel sneller leeg. Het is geen stofzuiger voor een (groot) huis, maar voor een appartement of snelle zuigbeurt is het prima!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Verschillende opzetstukken
  • Turboknop

Minpunten

• Opvangbak snel vol
  • De knik is snel los

Bettine12 21-01-2020

Geweldig aparaat

Ik heb deze stofzuiger mogen testen. En ik ben zeer verheugd. Het is een maatje voor mij geworden. Ik pak hem snel om even alles te zuigen. Voor mij een stuk lichter dan de gewone stofzuiger. De trap bv is nu een fluitje van een cent. Onder de bank of bed, daarbij knik je even de steel en je kunt er makkelijk onderdoor.

Kortom voor mij een stofzuiger die wel mag blijven.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Knik steel

Minpunten

• Accu had iets ik vraag iets langer gehad

Erna 19-01-2020

Snoerloze steelstofzuiger

Snoerloos mis de snoer njet. Licht bij de mondstuk, makkelijk voor bv onder de kast. Je kunt de steel knikken. Je hoeft bijna niet te bukken. Je moet wel vaak over rommel heen
Nv met de kerst moet je vaak over de naalden heen. Licht in het begin zwaar in de hand, maar dat went snel. Maakt wel veel lwaai. En accu kan 30 min mee, gebruik Joost is die binnen 5 minuut leeg

Pluspunten

• Geen snoer
  • Licht bij mondstuk
  • Steel heeft knikarm

Minpunten

• Veel lwaai
  • Accu snel leeg

K van Lieshout 18-01-2020

Fijn en snel, maar ook zwaar en veel geluid.

Een mooie stofzuiger, zowel qua design en uiterlijk als zuigkracht en de velen functies en Bijbehorende hulpstukken.

Ik gebruik de stofzuiger nou een dikke maand en vind hem erg fijn om even snel te pakken. Hij doet zijn werk goed op allerlei ondergronden of materialen. Ik kan in principe, mits volledig opgeladen, het hele huis in een keer stofzuigen. Al word deze gebruiksduur fiks korter met de booster aan.

Ik kan maar niet wennen aan het gebruik van deze stofzuiger zonder stang. Dan is en blijft hij toch vrij zwaar. De velen mogelijkheden en hulpstukken, waaronder degene met lichtfunctie zijn dan wel weer de moeite waard.

Jammer vind ik toch de hoeveelheid geluid die de stofzuiger produceert en voornamelijk met booster aan vind ik het teveel en vervelend. Ook is het design niet kras bestendig en dat is jammer.

Al met al een leuke stofzuiger met hier en daar wat kleine puntjes van kritiek maar zeker de moeite waard!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Snel opgeladen
  • Veel opties en hulpstukken
  • Snoer en zakloos
  • Lichtfunctie

Minpunten

• Zwaar in de hand
  • Veel geluid
  • Snel krassen op design

Wouter 17-01-2020

Makkelijk, snel en kniksteel is echt handig

Mijn 1e accu stofzuiger. Word geleverd standaard met een aantal handige hulpstukken en een 2e filter. In de praktijk is de accuduur ruim voldoende voor 1 zuigbeurt vd kamer etc. De kniksteel vind ik echt een meerwaarde om onder (de meeste) banken, kasten en het bed te komen zonder te knielen! Redelijk makkelijk te legen.

Zuigkracht is net voldoende voor harde vloeren, houdt niet over, (zonder Turbostand dan) Voor bank, trap enz uitstekend.

Wat ik vooral merkte is dat ik nu vaker en sneller even de kamer zuig ivm mn oude snoer stofzuiger!

Pluspunten

• veel hulpstukken standaard
  • accuduur ruim voldoende
  • gewicht
  • handige kniksteel!

Minpunten

• blijft niet uit zichzelf staan
  • geen accu aanduiding
  • zuigkracht net voldoende voor harde vloeren

Yvon Vervoort 15-01-2020

Super stofzuiger met knikbare steel!

Enorm handige en snel te pakken stofzuiger die met 1 knietje (tik tegen het buizenframe) knikt. Vervolgens kun je moeiteloos onder de bank en kast door. Bij het zuigen op de vloerkleed gaat hij wel wat zwaar, maar zuigt wel krachtig. Dan gaat de batterij wel minder lang mee.
Handige opzetstukken die makkelijk te vervangen zijn.
het opvangbakje is wat aan de kleine kant, maar na elke zuigbeurt even leeg maken en je ondervind geen probleem!

Pluspunten

• zuigkracht
  • knikbare steel
  • veel extra onderdelen
  • onderdelen zijn makkelijk te plaatsen

Minpunten

• klein opvangbakje
  • beet batterij indicator

Rafman 14-01-2020

Superkruimeldief

Het is echt een hele coole stofzuiger! Het heeft allerlei extra opties een turboboost om harder te zuigen wanneer je op parket zuigt want op het parket zuigt hij niet heel erg krachtig. Maar op de vloerbedekking wel. Het is niet een stofzuiger waar je even je hele huis mee stofzuigt maar hij is erg handig ook dankzij de ophangbeugel dat als je per ongeluk wat laten vallen dat je het even kan opzuigen. En ook elke dag bij de kattenbak even de korreltjes wegzuigen het fijne door het lampje wat er op zit dat je ook ziet of het daadwerkelijk weggezogen niet ja ik beveel dit product aan

Pluspunten

• Makkelijk op te laden
  • Veel hulp stukken

Minpunten

• Snel leeg.
  • Wel een beetje zwaaar

Joe insiders 14-01-2020

Leuk maar geen vervanging

Mijn eerste snoer/zak-loze stofzuiger. De flexibele stang is ideaal om onder de bank te komen. De led-lampjes een leuke touch. De zuigkracht vind ik tegenvallen, vooral als je hem als “kruimeldief” gebruikt zonder stang. De batterijduur is prima.

Pluspunten

• Flexibele stang

Minpunten

• Geluid

Hilko 11-01-2020

Briljante stofzuiger en kruimeldief met handige extra's

Top apparaat! Voor ons was het vooral bedoelt als een 2e stofzuiger voor naast de gewone stofzuiger, eigenlijk met name voor de trap en om makkelijker onder de bedden te komen (en de auto even makkelijk te kunnen stofzuigen). De afgelopen 3 weken hebben we de gewone stofzuiger echter niet meer aangeraakt :)

Het is een handig apparaat met diverse extra accessoires voor zuigen van verschillende oppervlakken en persoonlijk vind ik het hulpstuk om ook de bank te kunnen zuigen echt briljant!

De borstels die om de rand van de kruimelzuiger zitten, zijn ideaal, je beschadigd de harde oppervlakken niet en ze helpen om stof en haren los te trekken van bijvoorbeeld het tapijt op de trap en de bank. Bij de rolveger zit een lampje ingebouwd, ook handig. Gewoon allemaal van die kleine handige dingetjes. Wat een briljant apparaat.

De accuduur is prima, we kunnen het hele huis op 1 accu zuigen. De zuigkracht is wel wat beperkt; in principe goed genoeg voor alles alleen merk ik dat de matten van de auto niet echt helemaal uitgezogen worden - zand e.d. gaan niet echt goed mee. Voor even een snelle opfrisbeurt van de auto is het wel genoeg, maar als je daarna de matten nog een keer uitklopt dan heb je het idee dat je nog niet gezogen hebt.

Product gekocht en getest via #TheInsiders #RowentaFlex .

Pluspunten

• Meer dan alleen kruimeldief
  • Flexibele buis
  • Handig om onder bed te komen
  • Prima accuduur

Minpunten

• Duur
  • Redelijke zuigkracht

henry van den hof 09-01-2020

mooi makkelijk in gebruik

goed en wendbare stofzuiger, steel is buigbaar zodat je makkelijk onder tafels kasten en banken kan stofzuigen.
zeker een aanrader licht in de hand.
nadeel is de klein afval bakje

Pluspunten

• buigbaar
  • makkelijk
  • licht

Minpunten

• klein afvalbak

Kirsten2107 08-01-2020

Verrassend wendbaar

Wauw, ik ben nu al enthousiast. Gisteravond binnen en net gebruikt. Verrassend wendbaar en het licht was een aangename verrassing. Perfect dat hij ook te gebruiken is als kruimeldief. Een uitkomst met alle trappen in ons huis. Alle verschillende opzetstukken had ik er niet bij verwacht. Deze gaan we de komende periode mooi testen. Hij is wel iets zwaarder dan ik had verwacht maar dat is ook een kwestie van wennen denk ik.

Update: Ik ben nog steeds enthousiast. Inmiddels ben ik wel gewend aan het zware van de stofzuiger en stofzuig met plezier alle trappen in mijn huis, zonder continue het snoer van stopcontact te moeten verwisselen. Ook het kattengrit en de haren zuigt hij zonder problemen op. Zelfs de kids stozuigen nu vaker haha. Kortom, wat ons betreft een aanrader!

Pluspunten

• Heel wendbaar
  • Snoerloos

Minpunten

• Iets zwaar

Pauline 07-01-2020

Flexibel en toch erg degelijk!

Persoonlijk wil ik geen andere stofzuiger meer, je pakt het makkelijker dan een gewone stofzuiger.
Fijn is het lampje voor op de zuigmond zodat je op donkere plekjes in huis ook goed zicht hebt.
Hij is erg wendbaar en alles is makkelijk te verwisselen met een simpele druk op de knop.
Zelf vind ik het een uitkomst dat je de steel voor jou kan laten bukken in plaats van jij zelf.
Ook fijn als kruimeldief te gebruiken of voor de trap.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • lampje voor op zuigmond
  • voelt degelijk aan
  • buigzame steel
  • ideaal voor de auto

Minpunten

• lawaai
  • snel vol

Dusty123 07-01-2020

Top stofzuiger!

Deze stofzuiger mocht ik testen voor The Insiders en ik ben er erg blij mee. Je hebt een stofzuiger en kruimeldief in 1. Waar de kruimeldief vaak niet heel krachtig is, is deze het wel. En met de vele hulpstukken is bank, stoel, trap, auto en welke kleinere oppervlakken ook, heel makkelijk te zuigen. In de grote stofzuigermond zit een lamp waardoor je ook in het schemer/donker kunt stofzuigen. Ook heel fijn; je hebt geen last meer van een snoer! En je hoeft geen "bak" meer achter je aan te trekken. Klein nadeel, maar dat went wel, is dat ie wat zwaar in de hand is.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Krachtig

Minpunten

• Lawaaierig
  • Zwaar in de hand

Petra van Poppel 07-01-2020

Flexibel

Super handig in gebruik, zelf onder de vogelkooi kon ik makkelijk stofzuigen door de flexibele stang.
Voorop de stofzuiger zit een handig lampje.
Met kleiner mondstuk ook tussen de bank en de muur kunnen stofzuigen.
Even de trap en de bank stofzuigen met het handgedeelte gaat super handig.
Gewicht van de stofzuiger is wel iets waar je aan moet wennen maar ik pak hem nu vaker dus hoef ik ook niet zo lang te stofzuigen.

Pluspunten

• Flexibel
  • Snoerloos
  • Bruikbare accessoires

Minpunten

• Gewicht
  • Accuduur (30 minuten)

Jessica 06-01-2020

Luxe stofzuiger voor erbij

Alleen alle accessoires al zijn een feestje bij deze stofzuiger. Stofzuiger is erg wendbaar en ideaal om even snel te pakken. Heeft veel mogelijkheden in combinatie met de accessoires. Wij wonen buitenaf met 2 grote honden en deze stofzuiger is niet voldoende om mijn oude zuiger te vervangen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Snel te gebruiken

Minpunten

• Accu duur

Hausmaus 01-01-2020

Kruimeldief en stofzuiger in één

Met deze steelstofzuiger ben je een stuk flexibeler dan met een ‘normale’ stofzuiger. Doordat deze compact is scheelt het in opbergruimte. De steel is flexibel zodat je onder banken, bedden en kasten kunt stofzuigen. Met de vele accessoires erbij maak je van je stofzuiger snel en gemakkelijk een kruimeldief of je kunt stof verwijderen op grotere hoogtes. Het gewicht is even wennen.

Pluspunten

• Flexibel
  • Makklijk
  • Lange batterij duur
  • Veel accessoires

Minpunten

• Maakt iets meer geluid

Marjolijn77 01-01-2020

Duur voor wat hij kan

Bij het uitpakken zie je dat alles goed en netjes verpakt is. Duidelijke uitleg hoe in elkaar te zetten. Eerste test: Voelt een beetje vreemd aan omdat je normaal alleen een steel in je handen hebt. Maar daartegenover staat dat je geen last van het snoer hebt. Ik heb het idee dat de zuigkracht niet optimaal is, maar dat hij meer veegt. Je moet dus echt overal zuigen, hij zuigt niet uit de hoekjes de stof weg zoals ik gewend ben met mijn oude stofzuiger. In platte stand zuigt hij helemaal niet. Hij liet kleine kruimels gewoon liggen. Ik ga hem nu opladen en later weer proberen. Update: helemaal opgeladen en hij leek eerst weer niet te zuigen in platte stand. Nu blijkt dat ik hem te plat heb gehouden, dan gaat de zuigmond iets omhoog waardoor hij niet zuigt. Als ik onder de bank zuig kan ik dus niet zien of ik hem te laag hou of niet. Dat valt tegen. Ik ben langer bezig met stofzuigen omdat ik de stofzuiger langzamer moet bewegen om wat op te laten zuigen. Al met al vind ik het een leuke stofzuiger voor tussendoor. Voor het zwaardere werk pak ik toch liever een gewone stofzuiger, die zuigt gewoon krachtiger. En eerlijk is eerlijk, ik vind hem wel heel erg duur voor hoe hij zuigt.

Pluspunten

• snoerloos
  • stil

Minpunten

• duur
  • zuigt niet top

Monique 31-12-2019

Een heel fijne, handige stofzuiger. Je hebt gewoon tijd over

Wat een geweldige stofzuiger. Heel makkelijk in gebruik. Geen Stofzuiger die je eerst uit de berging moet halen geen snoer die je eerst uit de stofzuiger moet trekken. Pakken uit een handig ophang systeem en je kan beginnen. Ik vind hem wel veel geluid maken, maar hoor dat dat bij vele draadloze stofzuigers is. Handig dat het gelijk een kruimeldief is. En makkelijk te klikken zodat er een knik in de stang komt om onder kasten te komen. Je kan er echt lang mee stofzuigen behalve als je de booster aanzet. Al gebruik ik die bijna niet omdat hij goed zuigt. Als je een vloerkleed met lange haren hebt liggen is dat niet fijn want daar zuigt hij hem in vast. Je moet dan een ander mondstuk gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Licht bij de zuigmond
  • Goede lengte
  • Flexible stang
  • Vele mondstukken

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Geeft niet aan wanneer de batterij leeg is.
  • Zuigt niet op verschillende vloeren.

Sascha 31-12-2019

Heerlijk zo zonder snoer!

Algemeen:
Wat heerlijk, niet meer de stofzuiger achter je aan hoeven sleuren. Ik pak deze steelstofzuiger veel sneller. Er zitten diverse accessoires bij, waardoor hij ook handig is voor bv. de auto en als kruimeldief.

Accu:
Op een volle accu kan ik mijn hele huis (+120m2) stofzuigen. De stofzuiger is ook weer snel (

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Knikstang om onder kastjes e.d. te stofzuigen
  • Accuduur

Minpunten

• Gewicht
  • Relatief veel geluid
  • Niet ideaal voor groter vuil