Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart op Kieskeurig.nl.

Jannes 03-08-2021

Zuigt goed, erg prettig in gebruik!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

We hebben meerdere keren een Bosch stifzuiger gehad, maar deze bevalt het beste. Goede zuigkracht, een grote actieradius en erg wendbaar.

Thomas 08-05-2021

Superzuiger!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn in het gebruik, verliest absoluut geen zuigkracht, de kop voor harde vloeren doet het perfect, ondanks de grote hoeveelheid lange haren die we opzuigen doen we nu al een maand met 1 stofzuigerzak, perfecte machine.

Rene61 21-04-2021

Kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima product. Voldoet volledig aan onze verwachtingen

Bosch stofzuiger 21-02-2021

Geweldig nooit geen andere meer

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger ,sterke zuigkracht ,en lang snoer

Jessica 19-02-2021

Top!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superfijne stofzuiger! Chique uitstraling en lekker lang snoer. Wij zijn lang en deze stofzuiger heeft een fijne, lange stang. Dus geen rugpijn meer. Goede zuigkracht en niet al te zwaar. Blij met deze aankoop. Een aanrader!

Klaasje 07-01-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Krachtige stofzuiger met een super lang snoer en meer dan voldoende zuigkracht. Tevens zeer geschikt voor lange mensen.

Marcel E. uit Capelle 14-12-2020

Beoordeling Bosch BGL8329

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] + Extra lang snoer
+ Zuigkracht(automatisch)
+ Goed wendbaar
+ Top stofzuiger

JRAA 06-10-2020

Kreeg van de schoonmaker een appje met hartjes

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuiger ziet er goed uit en is wendbaar.
Zuigkracht is erg goed, onze vloer is van hout en dat gaat heel goed.
Geluidsniveau is ok, op de hardste stand net zo hard als de oude op de automatische stand zachter dan de oude.

Heb hem zelf even gebruikt en de schoonmaker is er heel blij mee. De oude Bosch stofzuiger ging 7 jaar mee dus dat zal met deze ook goed komen.

floris 28-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] vooral het HEPA filter is zeer goed. Aangename steel met handvat en goed op lengte in te stellen. Zeer tevreden

Ronald 21-09-2020

Stille stofzuiger en sterke zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie compacte formaat met heel groot bereik door het lange snoer van 15 meter.
En hoge zuigkracht

Marja 19-09-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie en degelijke uitstraling. Twee keer gebruikt. Zuigt prima. Bereik is door het lange netsnoer uitstekend. Volop keuze uit de diverse bijgeleverde hulpstukken. Geluidsniveau van reuze mee.
Enige minpuntje zijn de vier in alle richtingen bewegende wieltjes. Vorige stofzuiger had 1 bestuurbaar voowieltje . Stuurde beter de gewenste richting op.

Leommm 10-07-2020

moderne super krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie krachtige motor. Stevige constructie. Voelt degelijk aan. Zoals je mag verwachten van een Bosch apparaat.

pieter 06-07-2020

naar deze stofzuiger was ik naar op zoek

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de motor zoekt zelf de zuigkracht op , je kunt het aparte voor de rug recht houden stuk ,er af klikken bij moelijke plaatsen. en het geluid is zeer aanvaard baar ,kortom ben er blij mee.

Hans V. 07-06-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben blij met deze stofzuiger. Hij rolt soepel achter je aan en de zuigkracht is prima. Ook de bijgeleverde parketborstel is handig.

Jantje 04-06-2020

prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne stofzuiger. Het extra lange snoer is ook erg fijn. Nog maar kort in gebruik, maar bevalt tot nu toe prima.

HenkM 02-03-2020

tevreden gebruikert

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na diverse merken, met en zonder zak, versleten te hebben hebben we een kritische selectie gemaakt van stofzuigers met zak, lang snoer, stevige lange buis en voldoende vermogen. Daar kwam deze Bosch BGL8X329 voor ons als beste uit de selectie. Na meerdere rondes het hele huis gezogen te hebben zijn we een blije gebruiker, lang snoer is erg prettig, lange stevige buis goed voor de rug. Automatische regeling van vermogen is even wennen... Leuke bijkomstigheid is de 'sjieke' slang.

Rivi 26-12-2019

top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] vergeleken met de vorige stofzuiger (miele, 13 jaar oud) is dit echt een verademing! Lekker wendbaar, lang snoer, genoeg attributen, goede zuigkracht. heerlijk. Stofzuigen is een steeds minder vervelende klus!

Diana77 20-12-2019

Lekker groot

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stofzuiger is lekker groot, de slang en stang zijn ook best lang, wat ik wel prettig vind omdat ik niet echt klein ben.
Ook de extra lange snoer is fijn omdat je dan niet constant moet wisselen van stopcontact als je naar een andere ruimte gaat

Budding 19-12-2019

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben de stofzuiger nu een paar weken in ons bezit en ik begin er nu aan te wennen. Ik vond hem vergeleken met mijn vorige stofzuiger heel licht zuigen en vroeg mij af of de werking dan wel goed was. Maar ik ben inmiddels wel om, ik gebruik het grote mondstuk, andere opzetstukken heb ik nog niet gebruikt. De stofzuiger maakt niet zoveel herrie en dat vind ik persoonlijk wel fijn. Het snoer is echt heel lang en daardoor kan ik de gehele benedenverdieping in een keer stofzuigen, ook de trap naar boven, de overloop en dan de trap naar zolder lukt in een keer. De stofzuigerstang is goed geschikt voor lange mensen, en ik kan nu rechtop stofzuigen, veel beter voor mijn rug. Ik vind persoonlijk de stofzuigerzak erg klein, maar ondanks dat ik hem dagelijks gebruik ivm 2 honden in huis, zo de stofzuigerzak nog steeds niet vol.De stofzuigerzakken vind ik erg prijzig, maar is misschien in verhouding wel goedkoop, maar ik weet nog niet hoelang je met een zak doet.

Anoniem 17-12-2019

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BGL8X329 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze stofzuiger nu een week of twee in huis en gebruik de stofzuiger dagelijks.
Een hele fijne stofzuiger, met een lang snoer. Daarnaast rolt het op de vloer in alle richtingen. De zuigkracht is ook top.

Als ik een minpunt zou moeten bedenken is het toch echt wel dat het een stofzuiger met zak is.

Verder dik tevreden!